Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?

    Comment


      Visus versim.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Tai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?

        Padarysim pelningą ir mėgausimės, regioniniais skrydžiais
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Tai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?
          Aišku, kad visus versim, o tie visi, aišku, visaip išsisukinės. Va, Susisiekimo ministras jau suka uodegą, sako, pinigų nėra. Kiek išmanau vietinius politinius papročius, tai tas finansavimas taps kokio nors platesnio susitarimo dalim, ir tiek. Socialdemokratai Vilniuje kažką gaus iš Zuoko, Zuoko linijos gaus kokius 5 mln. (suma visiškai niekuo nepagrįsta, neturiu žalio supratimo, kiek milijonų per mėnesį jie varo į minusą), o koks nors duobėtas vieškelis palauks geresnių laikų remontui, nes kaip tik tų 5 mln. ir pritrūks.

          Comment


            Tik tas subsidijavimas oro bendrovių iš valstybės lėšų, neatitinka tam tikrų ES reglamentų, bet niekas netrukdo paremti UAB „Start Vilnius“.

            Bet manau dar anksti kritikuoti , kol produktas nėra išbandytas. Galima tik dėl krypčių ginčytis. Juolabiau, kad tai visiškai nauja kompanija, su labai specifine rinka, tad tikėtis pelno pirmais mėnesiais, mažų mažiausia naivu.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Tai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?
              duskit pavidolei.
              Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

              Comment


                Man tai dar vis sunku suvokti, kai kurių vietos gyventojų ligotą polinkį džiaugtis, kai nesiseka, ir nesidžiaugti kai kas nors yra KURIAMA.

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Man tai dar vis sunku suvokti, kai kurių vietos gyventojų ligotą polinkį džiaugtis, kai nesiseka, ir nesidžiaugti kai kas nors yra KURIAMA.
                  Aš asmeniškai nematau, ko čia džiaugtis ar liūdėti, nes nuo pat pradžių neabejoju, kuo visa tai baigsis. Man, kaip mokesčių mokėtojui Vilniaus mieste, nepatinka, kaip tie mokesčiai leidžiami. Pernai su kaimynais gatvių remontui metėmės po 1000 litų, šiemet - po 200, nes mylimo miesto valdžia steigia municipalines avialinijas ir palaikyti esamai infrastrūktūrai (užlopyti gatvėse duobes) trūksta pinigų. Beje, tas po 1000 litų buvo klaida, nes savivaldybė nevykdo įsipareigojimų (pagal kažkokią ten tvarką pusė lėšų turėjo būti iš gyventojų, o kita pusė - iš miesto biudžeto, bet pernai baigėsi pinigai ir likom pirmi už brūkšnio, o šiemet vėl nieko nevyksta, nors asfaltuoti žadėjo dar birželį), tai mūsų pinigai kaip ir veltui nuėjo.

                  Comment


                    Gal ne į temą, bet kažkaip pamąsčiau ar labai jau brangu būtų skraidinti (tiek, kad niekas nesusigundytų skristi) savaitgaliais į Palangą, ryte į ten, vakare atgal?

                    Comment


                      Pacituosiu gal Air Lituanica komercijos direktorių:

                      Man tikrai nėra noro jungtis į tokias diskusijas. Europoje skraidymas 500-600km atstumais baigia išnykti, nes antžeminis transportas yra visais kriterijais pranašesnis (jei nėra salos, sąsiauriai ar pan.), kur ±20% galima važiuoti tiesiai.

                      Vilnius-Varšuva šiandien yra vienas pelningiausių maršrutų iš Vilniaus tik todėl, jog traukinys nėra išvystytas pakankamai.

                      O diskusijų dėl skraidymo 100-200 km atstumu, siūlau nepradėti dar sykį. Tai yra archajika, istorija; išnykęs dalykas, toks kaip važiavimas arklių tempiamais vežimais transporto reikmėms.
                      Na ir paprastai paskaičiavus gauname, kad turint omenyje kelionę iki oro uosto, bagažo laukimą ir pan., susidaro beveik toks pats laikas, kaip truktum nuvažiuoti į pajūrį automobiliu. Tik 10 kartų brangiau ta kelionė išeitų.

                      Comment


                        Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
                        Na ir paprastai paskaičiavus gauname, kad turint omenyje kelionę iki oro uosto, bagažo laukimą ir pan., susidaro beveik toks pats laikas, kaip truktum nuvažiuoti į pajūrį automobiliu. Tik 10 kartų brangiau ta kelionė išeitų.
                        Tikra tiesa, bet yra dalis žmonių, kurie mieliau rinksis skrydį, ir tikrai neskaičiuos, bet tikrai deja ne EYVI-EYPA kryptimi..

                        Kita vertus, Palangai verkiant reikia naujų krypčių potencialas didžiulis: vakarų Lietuva, Karaliaučius, pietų Latvija. Deja, kaip paaiškėjo pajudinus EYPA direkciją, kad visiškai nieko nebuvo padaryta, dėl naujų krypčių atsiradimo per n metų. Tad PLQ yra tikrai didelis "hot spotas" Lietuvoje su didelėm galimybėm, tad AL protingai jį išnaudojus, mano nuomone būtų galima kompensuoti visą 2013m. minusą.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          SB savo forume rašo, kad net nesvarsto tokios galimybės, tai yra atgyvena ir t.t. O apie jungimus net neeina kalba, kai jie turi tik vieną lėktuvą ( gal tuoj antras bus). Jei ta kompanija kada išaugs bent iki Estonian dydžio tada bus kita kalba manau galima bus pasvarstyti ir Palangos krypties variantą su nedideliu lėktuvu.

                          Comment


                            Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                            SB savo forume rašo, kad net nesvarsto tokios galimybės, tai yra atgyvena ir t.t. O apie jungimus net neeina kalba, kai jie turi tik vieną lėktuvą ( gal tuoj antras bus). Jei ta kompanija kada išaugs bent iki Estonian dydžio tada bus kita kalba manau galima bus pasvarstyti ir Palangos krypties variantą su nedideliu lėktuvu.
                            Nesvarsto VNO-PLQ skrydžių galimybės, bet gali būti W skrydžiai, kad ir į tą pačią Vokietiją, pvz.: VNO-HAM-PLQ-HAM-VNO.

                            Comment


                              Kai iš Vilniaus yra Bremenas su Ryanair, skristi dar į Hamburgą iš VNO darosi labai problematiška.

                              Comment


                                Na, kaip jau man atrodo ne kartą buvo šnekėta, bet dar pasikartosiu. Ryanair ne ta kompanija, apie kurios konkurenciją reikėtų labiausiai kalbėti turint omenyje Air Lituanica. Šiaip jau paėmus tai yra maždaug kaip kostiumų parduotuvė ir apatinio trikotažo parduotuvė - parduoda lyg ir daiktus su ta pačia funkcija, bet lyg ir su visiškai kita. Visų pirma, tai Bremenas, ne Hamburgas, ir tas yra svarbu. Antra, skrydis du kartus per savaitę nebūtinai bus patogus ir geras, ypač jei tai bus verslo klientai, kuriems porą dienų per anksti atskristi bus didesni nuostoliai (prarastas darbo užmokestis, viešbučio išlaidos, dienpinigiai) negu nusipirkti kad ir tris kartus brangesnį bilietą. Dar tokie dalykai kaip bagažas gali prisidėti.

                                Manau, kad Hamburgas tikrai yra išplėstiniame Air Lituanica krypčių sąraše. Bet manau tikrai nėra ir iš Vilniaus, ir iš Palangos.. Jeigu būtų mažiau užkišta rinka tomis kryptimis, galbūt W tipo galėtų būti Oslas ar Kopenhaga, o gal Londonas.

                                Apskritai, kad Palanga būtų kažkoks "hot spotas" tai nepasakyčiau. Ne vien oro uosto darbas lemia, kad kažkur nori arba nenori skraidyti bendrovės. Kartais tiesiog ir to potencialo nėra tiek daug, kaip įsivaizduojama.

                                Comment


                                  Kad Ryanair ir nedidelis konkurentas Air Lituanicai, bet būtent dėl tos priežasties (+ Wizzair) neturime Air Lituanica skrydžio į Paris CDG. O labai reikėtų.

                                  Comment




                                    Būtent, nes jungtis su AF, bei daugelių kitų kompanijų per CDG, kai kam labai palengvintų gyvenimą, nes ties Beauvais kelionė ir baigiasi.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Tikra tiesa, bet yra dalis žmonių, kurie mieliau rinksis skrydį, ir tikrai neskaičiuos, bet tikrai deja ne EYVI-EYPA kryptimi..
                                      (...) Deja, kaip paaiškėjo pajudinus EYPA direkciją, kad visiškai nieko nebuvo padaryta, dėl naujų krypčių atsiradimo per n metų. Tad PLQ yra tikrai didelis "hot spotas" Lietuvoje su didelėm galimybėm, tad AL protingai jį išnaudojus, mano nuomone būtų galima kompensuoti visą 2013m. minusą. (...)
                                      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                      SB savo forume rašo, kad net nesvarsto tokios galimybės, tai yra atgyvena ir t.t. (...)
                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Nesvarsto VNO-PLQ skrydžių galimybės, bet gali būti W skrydžiai, kad ir į tą pačią Vokietiją, pvz.: VNO-HAM-PLQ-HAM-VNO.
                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Būtent, nes jungtis su AF, bei daugelių kitų kompanijų per CDG, kai kam labai palengvintų gyvenimą, nes ties Beauvais kelionė ir baigiasi.


                                      Kai kuriuos sutrumpinimus dar galima suprasti, bet kas tas SB, AF, EYPA ?...

                                      Comment


                                        SB - Simonas Bartkus (siaurame rate plačiai žinoma asmenybė ir vilniečių mokesčių mokėtojų pinigais išlaikomas blogeris bei air Lituanica komercijos direktorius)
                                        AF - Air Frogs
                                        EYPA - Palangos oro uostas (on že PLQ).

                                        PS. O HAM, be abejo - kumpis.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Paryžiaus CDG manau visai realus variantas būsimiems LT skrydžiams, ir esu tikras, kad apie šitą kryptį galvojama. Artimiausių metų laikotarpiu ar panašiai. Nemanau, kad žmonės, kuriems reikia verslo reikalais į Paryžių, dažnai skristų į Beauvais. Greičiausiai netgi renkasi su persėdimais. Žinoma, jei nebūtų Wizz ir Ryanair, manau, būtų galvojama dar labiau. Bet turistų srautas visada yra tik priedas, ne pagrindas šiai aviakompanijai.

                                          Na, o kalbant apie jungtis, irgi jau buvo diskusija Bartkaus bloge. Dabar atsirado puiki Amsterdamo jungtis, šiokia tokia Berlyno jungtis. Padaugėjo skrydžių į Stokholmą su SAS. Žodžiu, jungimo galimybės išaugo. Prie viso to tebeegzistuoja populiarios ir žinomos jungtys per Frankfurtą, Varšuvą, Kopenhagą, Rygą. Kyla klausimas, ar tikrai kalbant apie CDG šiuo laikotarpiu taip jau reikia dar vieno oro uosto su jungimais? Juolab kad ir Miunchenas prisidės netrukus, ir galbūt Praha.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X