Tai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?
Padarysim pelningą ir mėgausimės, regioniniais skrydžiaisAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?
Comment
-
Tik tas subsidijavimas oro bendrovių iš valstybės lėšų, neatitinka tam tikrų ES reglamentų, bet niekas netrukdo paremti UAB „Start Vilnius“.
Bet manau dar anksti kritikuoti , kol produktas nėra išbandytas. Galima tik dėl krypčių ginčytis. Juolabiau, kad tai visiškai nauja kompanija, su labai specifine rinka, tad tikėtis pelno pirmais mėnesiais, mažų mažiausia naivu.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kaip, vilniečiai , mokėsite iš savo kišenės už šią kompaniją ? Ar versite visus susimokėti ?Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMan tai dar vis sunku suvokti, kai kurių vietos gyventojų ligotą polinkį džiaugtis, kai nesiseka, ir nesidžiaugti kai kas nors yra KURIAMA.
Comment
-
Pacituosiu gal Air Lituanica komercijos direktorių:
Man tikrai nėra noro jungtis į tokias diskusijas. Europoje skraidymas 500-600km atstumais baigia išnykti, nes antžeminis transportas yra visais kriterijais pranašesnis (jei nėra salos, sąsiauriai ar pan.), kur ±20% galima važiuoti tiesiai.
Vilnius-Varšuva šiandien yra vienas pelningiausių maršrutų iš Vilniaus tik todėl, jog traukinys nėra išvystytas pakankamai.
O diskusijų dėl skraidymo 100-200 km atstumu, siūlau nepradėti dar sykį. Tai yra archajika, istorija; išnykęs dalykas, toks kaip važiavimas arklių tempiamais vežimais transporto reikmėms.
Comment
-
Parašė pliumbum Rodyti pranešimąNa ir paprastai paskaičiavus gauname, kad turint omenyje kelionę iki oro uosto, bagažo laukimą ir pan., susidaro beveik toks pats laikas, kaip truktum nuvažiuoti į pajūrį automobiliu. Tik 10 kartų brangiau ta kelionė išeitų.
Kita vertus, Palangai verkiant reikia naujų krypčių potencialas didžiulis: vakarų Lietuva, Karaliaučius, pietų Latvija. Deja, kaip paaiškėjo pajudinus EYPA direkciją, kad visiškai nieko nebuvo padaryta, dėl naujų krypčių atsiradimo per n metų. Tad PLQ yra tikrai didelis "hot spotas" Lietuvoje su didelėm galimybėm, tad AL protingai jį išnaudojus, mano nuomone būtų galima kompensuoti visą 2013m. minusą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
SB savo forume rašo, kad net nesvarsto tokios galimybės, tai yra atgyvena ir t.t. O apie jungimus net neeina kalba, kai jie turi tik vieną lėktuvą ( gal tuoj antras bus). Jei ta kompanija kada išaugs bent iki Estonian dydžio tada bus kita kalba manau galima bus pasvarstyti ir Palangos krypties variantą su nedideliu lėktuvu.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąSB savo forume rašo, kad net nesvarsto tokios galimybės, tai yra atgyvena ir t.t. O apie jungimus net neeina kalba, kai jie turi tik vieną lėktuvą ( gal tuoj antras bus). Jei ta kompanija kada išaugs bent iki Estonian dydžio tada bus kita kalba manau galima bus pasvarstyti ir Palangos krypties variantą su nedideliu lėktuvu.
Comment
-
Na, kaip jau man atrodo ne kartą buvo šnekėta, bet dar pasikartosiu. Ryanair ne ta kompanija, apie kurios konkurenciją reikėtų labiausiai kalbėti turint omenyje Air Lituanica. Šiaip jau paėmus tai yra maždaug kaip kostiumų parduotuvė ir apatinio trikotažo parduotuvė - parduoda lyg ir daiktus su ta pačia funkcija, bet lyg ir su visiškai kita. Visų pirma, tai Bremenas, ne Hamburgas, ir tas yra svarbu. Antra, skrydis du kartus per savaitę nebūtinai bus patogus ir geras, ypač jei tai bus verslo klientai, kuriems porą dienų per anksti atskristi bus didesni nuostoliai (prarastas darbo užmokestis, viešbučio išlaidos, dienpinigiai) negu nusipirkti kad ir tris kartus brangesnį bilietą. Dar tokie dalykai kaip bagažas gali prisidėti.
Manau, kad Hamburgas tikrai yra išplėstiniame Air Lituanica krypčių sąraše. Bet manau tikrai nėra ir iš Vilniaus, ir iš Palangos.. Jeigu būtų mažiau užkišta rinka tomis kryptimis, galbūt W tipo galėtų būti Oslas ar Kopenhaga, o gal Londonas.
Apskritai, kad Palanga būtų kažkoks "hot spotas" tai nepasakyčiau. Ne vien oro uosto darbas lemia, kad kažkur nori arba nenori skraidyti bendrovės. Kartais tiesiog ir to potencialo nėra tiek daug, kaip įsivaizduojama.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTikra tiesa, bet yra dalis žmonių, kurie mieliau rinksis skrydį, ir tikrai neskaičiuos, bet tikrai deja ne EYVI-EYPA kryptimi..
(...) Deja, kaip paaiškėjo pajudinus EYPA direkciją, kad visiškai nieko nebuvo padaryta, dėl naujų krypčių atsiradimo per n metų. Tad PLQ yra tikrai didelis "hot spotas" Lietuvoje su didelėm galimybėm, tad AL protingai jį išnaudojus, mano nuomone būtų galima kompensuoti visą 2013m. minusą. (...)Parašė Little_man Rodyti pranešimąSB savo forume rašo, kad net nesvarsto tokios galimybės, tai yra atgyvena ir t.t. (...)Parašė Sula Rodyti pranešimąNesvarsto VNO-PLQ skrydžių galimybės, bet gali būti W skrydžiai, kad ir į tą pačią Vokietiją, pvz.: VNO-HAM-PLQ-HAM-VNO.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBūtent, nes jungtis su AF, bei daugelių kitų kompanijų per CDG, kai kam labai palengvintų gyvenimą, nes ties Beauvais kelionė ir baigiasi.
Kai kuriuos sutrumpinimus dar galima suprasti, bet kas tas SB, AF, EYPA ?...
Comment
-
SB - Simonas Bartkus (siaurame rate plačiai žinoma asmenybė ir vilniečių mokesčių mokėtojų pinigais išlaikomas blogeris bei air Lituanica komercijos direktorius)
AF - Air Frogs
EYPA - Palangos oro uostas (on že PLQ).
PS. O HAM, be abejo - kumpis.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Paryžiaus CDG manau visai realus variantas būsimiems LT skrydžiams, ir esu tikras, kad apie šitą kryptį galvojama. Artimiausių metų laikotarpiu ar panašiai. Nemanau, kad žmonės, kuriems reikia verslo reikalais į Paryžių, dažnai skristų į Beauvais. Greičiausiai netgi renkasi su persėdimais. Žinoma, jei nebūtų Wizz ir Ryanair, manau, būtų galvojama dar labiau. Bet turistų srautas visada yra tik priedas, ne pagrindas šiai aviakompanijai.
Na, o kalbant apie jungtis, irgi jau buvo diskusija Bartkaus bloge. Dabar atsirado puiki Amsterdamo jungtis, šiokia tokia Berlyno jungtis. Padaugėjo skrydžių į Stokholmą su SAS. Žodžiu, jungimo galimybės išaugo. Prie viso to tebeegzistuoja populiarios ir žinomos jungtys per Frankfurtą, Varšuvą, Kopenhagą, Rygą. Kyla klausimas, ar tikrai kalbant apie CDG šiuo laikotarpiu taip jau reikia dar vieno oro uosto su jungimais? Juolab kad ir Miunchenas prisidės netrukus, ir galbūt Praha.
Comment
Comment