Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Šiaip, kuris laikas stebiu http://www.airlituanica.com/ Amsterdamo skrydžius.
VNO - AMS Vakar:
0 laisvų bilietų visose klasėse
Šiandien: 0
14d. Verslo kl. 0 kitų dar yra.
15d. EKO liko 3
16d. EKO liko 6
17d. EKO liko 6
Nežinau kiek teisybės šituose skaičiuose?
Manau, kad einamos dienos skaičiai jau turi būti be rinkodarinių nukrypimų?
Jei likus keletui val. iki skrydžio bilietų į tiesioginį skrydį yra 0 arba tik keli, įskaitant visas klases, tai geras ženklas.
Comment
-
Deja vargu ar tie skaičiai atspindi tikrovę- marketinginis triukas manau, nemaža dalis kompanijų taip daro, pvz rodo, kad liko 9 bilietai, absoliučiai visada, net, kai nusiperki 3 vistiek rodo, kad liko 9. Nežinau, kaip yra AL atveju, bet aš asmeniškai tais skaičiais nepasitiėčiau.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Taip, pauliaK & Ciurlionis, tie skaičiai rodo kiek yra bilietų toje klasėje už būtent tą kainą.
Bet aš klausiu vat ko. Jei man rodo, kad šiandien VNO-AMS be persėdimų negaliu nuskrist nei už jokią kainą, tai gal čia jau teisybė?
However iš Bartkaus blogo matosi, kad Berlynui reikia augt:
Vakar pagaliau išbandžiau airLITUANICA.
OV5024, TXL-VNO.
Bendras įspudis – puikus!
Lėktuvas patogus, nors pasirodė truputį triukšmingas viduje (LH E190 viduje tikrai buvo tylesnis).
Maistas skanus (bent vištienos salotos) ir kaina nesikandžioja. Man tik įdomu ar brangiai kainuotų gėrimus papilstyti nemokamai?
Ypač didelį pliusą rašau už stiuardeses. Ačiūdie jas turbūt samdė bjaurus šovinistas, seksistas, kuris kreipė didelį dėmesį į jų gražią išvaizdą. Aptarnavimas taip pat puikus. Simonai, jei galima prašau pagirti jas
Deja, LF vakar buvo labai blogas. Suskaičiavau vos 25-27 keleivius, o ir jų dauguma (įskaitant mane) panašesni į akcijų gaudytojus, o ne high-yield keleivius. Taip kad Berlynas kol kas sekasi nekaip.
Comment
-
Na man, kiek teko skraidyti iš VNO į TXL, dar tuomet, kai Estonian skraidė tiesiogiai, tai dažnai lėktuvas buvo apytuštis.
Tiesa, jie dabar dirba su Air Berlin ir šita kryptis dar gimimo stadijoje, tad reikia laiko, kad įsidirbtų. Beto AL pranašumas, kad jie skrydžius vykdo ERJ, o ne su Boeing.
Man labiau Praha kelia nerimo, nes Maskva daugiau ar mažiau užsipildyti turėtų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąBet aš klausiu vat ko. Jei man rodo, kad šiandien VNO-AMS be persėdimų negaliu nuskrist nei už jokią kainą, tai gal čia jau teisybė?
O dėl Berlyno dar per anksti skaičiuoti orlaivių užimtumą.
Comment
-
Man Berlynas visgi labiau nerimą kelia, nes ten kiek aviakompanijų bandė, nė vienai nepavyko. Net Ryanair iš Kauno Praha gi visai puikiai čekams sekėsi, kol visa aviakompanija nepradėjo link bankroto ristis, o tada jau karpant buvo ir Vilnius atkirptas. Buvo ten ir verslo srauto kažkiek, ir persėdimams Praha nėra blogas taškas. Ir vėlgi, čekai varinėjo didelį lėktuvą, nes kitokio neturėjo. Su mažu apsimokės labiau.
Comment
-
Parašė ZXSHowever iš Bartkaus blogo matosi, kad Berlynui reikia augt:
Vakar pagaliau išbandžiau airLITUANICA.
OV5024, TXL-VNO.
Bendras įspudis – puikus!
Lėktuvas patogus, nors pasirodė truputį triukšmingas viduje (LH E190 viduje tikrai buvo tylesnis).
Maistas skanus (bent vištienos salotos) ir kaina nesikandžioja. Man tik įdomu ar brangiai kainuotų gėrimus papilstyti nemokamai?
Ypač didelį pliusą rašau už stiuardeses. Ačiūdie jas turbūt samdė bjaurus šovinistas, seksistas, kuris kreipė didelį dėmesį į jų gražią išvaizdą. Aptarnavimas taip pat puikus. Simonai, jei galima prašau pagirti jas
Deja, LF vakar buvo labai blogas. Suskaičiavau vos 25-27 keleivius, o ir jų dauguma (įskaitant mane) panašesni į akcijų gaudytojus, o ne high-yield keleivius. Taip kad Berlynas kol kas sekasi nekaip.Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPrikom nesenai i Amsteri, tai skrist su RYANAIR iki Eithoveno pirmyn ir atgal plius kelione iki Amsterio autobusu gavosi apie 500 pigiau nei tiesiai su Air Lituanica. Man 500lt yra pinigai.
Comment
-
Lietuvos žinios 2013.08.19
Zuoko avialinijų sparnai svyra
Vos mėnesį skraidinusi keleivius į Briuselį, kurį vadinta prioritetine kryptimi, Vilniaus savivaldybės įkurta bendrovė „Air Lituanica“ visam rugpjūčiui uždarė šį maršrutą
(...)
Buvusio susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio manymu, avialinijų verslas pirmiausia grįstas pasitikėjimu. „Šiuo atveju tvarkarščių kaitaliojimas, kai vieną mėnesį skrydžiai yra, kitą – jau nėra, be jokios abejonės, pakerta pasitikėjimą bendrove ir jos stabilumu. Nežinau, ar žmonės, kurie su šia kompanija ketino skristi į Briuselį rugsėjo mėnesį, taip ramiai iš anksto pirks bilietus – žinodami, kad rugpjūtį skrydžiai nebuvo vykdomi“, - svarstė politikas.
(...)
"Air Lituanicos“ akcininkų patvirtintame verslo plane numatytas įmonės įstatinis kapitalas - 10 mln. litų. Vilniaus tarybos sprendimu 2014 ir 2015 metais planuojama kaskart 5 milijonais litų didinti aviakompaniją valdančios miesto įsteigtos „Start Vilnius“ įstatinį kapitalą, taigi šie pinigai turėtų atitekti “Air Lituanicai”.
(...)
Seime jau kuris laikas diskutuojama, kad strateginio investuotojo pritraukti nesugebanti „Air Lituanica“ nusitaikė į valstybės kišenę – kaip ir 2009-aisiais bankrutavusi bendrovė „FlyLAL“, save vadinusi nacionaliniu vežėju ir reikalavusi valstybės paramos, o kitu atveju grasinusi nutraukti skrydžius.
„Kada „Air Lituanica“ kreipsis pagalbos į Vyriausybę, manau, yra tik laiko klausimas. Neoficialiai apie tai kalbama jau dabar. Jei neatsiras strateginis investuotojas ir savivaldybė, pati paskendusi skolose, toliau turės dengti kompanijos nuostolius, pagalbos gali būti prašoma dar šįmet“, - LŽ sakė E.Masiulis.
Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius anksčiau žiniasklaidai sakė nežinantis, iš ko išgyvens „Air Lituanica“. „Jei Vyriausybės bus prašoma finansinės paramos, biudžete tam nėra pinigų“, - pareiškė jis.
http://lzinios.lt/lzinios/Tyrimas/a-...i-svyra/161428
Comment
-
/\ Taip. Ten tikrai viskas tvarkoj.
Tik šiek tiek atsliekama nuo optimistiško plano.
2013.05.15
Nuo liepos 8 dienos “Air Lituanica” vykdys kasdienius skrydžius iš Vilniaus į Amsterdamą. (...) Šią vasarą bus pradėti vykdyti reisai į Berlyną, Maskvą, Miuncheną, Prahą.
http://simonas.bartkus.lt/blog/2013/05/
Comment
-
Man įdomiau, kad, pasirodo, dar viena kompanija bus prie Air Lituanica ,- „Air Vilnius group“ :
"Air Lituanicos“ akcininkų patvirtintame verslo plane numatytas įmonės įstatinis kapitalas - 10 mln. litų. Vilniaus tarybos sprendimu 2014 ir 2015 metais planuojama kaskart 5 milijonais litų didinti aviakompaniją valdančios miesto įsteigtos „Start Vilnius“ įstatinį kapitalą, taigi šie pinigai turėtų atitekti “Air Lituanicai”. Tačiau lėšos pasieks bendrovę ne tiesiogiai, bet per dar vieną įstaigą – „Air Vilnius group“, kuriai, kaip ir „Air Lituanicai“, vadovauja E.Zubrus.
Comment
-
„Air Lituanica“ į Amsterdamą skraidys dukart per dieną
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2cOmjfuPR
Comment
Comment