Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Respublika?
    Šiaip, liberalai ir konservatoriai atsidūrė nelabai patogioje padėtyje, kai patys iš principo kaip ir turėtų pritarti tokio projekto buvimui, bet "privalo" jam priešintis vien dėl "blogiuko" Zuoko, kuris yra politinis oponentas, kas automatiškai privalo reiškti, kad bet kas, ką jis daro, yra tiktai blogai.
    Konservatoriai galbūt. Bet liberalai - ne, nes gi deklaruoja minimalų valstybės kišimąsi į verslą ir tuo labiau pačios valstybės užsiėmimą verslu.

    Comment


      Šiaip, kuris laikas stebiu http://www.airlituanica.com/ Amsterdamo skrydžius.
      VNO - AMS Vakar:
      0 laisvų bilietų visose klasėse
      Šiandien: 0
      14d. Verslo kl. 0 kitų dar yra.
      15d. EKO liko 3
      16d. EKO liko 6
      17d. EKO liko 6

      Nežinau kiek teisybės šituose skaičiuose?
      Manau, kad einamos dienos skaičiai jau turi būti be rinkodarinių nukrypimų?
      Jei likus keletui val. iki skrydžio bilietų į tiesioginį skrydį yra 0 arba tik keli, įskaitant visas klases, tai geras ženklas.

      Comment


        Deja vargu ar tie skaičiai atspindi tikrovę- marketinginis triukas manau, nemaža dalis kompanijų taip daro, pvz rodo, kad liko 9 bilietai, absoliučiai visada, net, kai nusiperki 3 vistiek rodo, kad liko 9. Nežinau, kaip yra AL atveju, bet aš asmeniškai tais skaičiais nepasitiėčiau.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          /\
          Greičiausiai tie skaičiai rodo kiek yra bilietų toje klasėje už būtent tą kainą, o ne apskritai likusių vietų skaičių lėktuve.

          Comment


            Prikom nesenai i Amsteri, tai skrist su RYANAIR iki Eithoveno pirmyn ir atgal plius kelione iki Amsterio autobusu gavosi apie 500 pigiau nei tiesiai su Air Lituanica. Man 500lt yra pinigai.

            Comment


              Iš Air Lituanica FB:
              Yesterday near Vilnius
              SOLD OUT: šiandien Amsterdamo reisas buvo užpildytas 100 proc. valio!!!

              Comment


                Taip, pauliaK & Ciurlionis, tie skaičiai rodo kiek yra bilietų toje klasėje už būtent tą kainą.
                Bet aš klausiu vat ko. Jei man rodo, kad šiandien VNO-AMS be persėdimų negaliu nuskrist nei už jokią kainą, tai gal čia jau teisybė?

                However iš Bartkaus blogo matosi, kad Berlynui reikia augt:

                Vakar pagaliau išbandžiau airLITUANICA.
                OV5024, TXL-VNO.

                Bendras įspudis – puikus!
                Lėktuvas patogus, nors pasirodė truputį triukšmingas viduje (LH E190 viduje tikrai buvo tylesnis).
                Maistas skanus (bent vištienos salotos) ir kaina nesikandžioja. Man tik įdomu ar brangiai kainuotų gėrimus papilstyti nemokamai?
                Ypač didelį pliusą rašau už stiuardeses. Ačiūdie jas turbūt samdė bjaurus šovinistas, seksistas, kuris kreipė didelį dėmesį į jų gražią išvaizdą. Aptarnavimas taip pat puikus. Simonai, jei galima prašau pagirti jas
                Deja, LF vakar buvo labai blogas. Suskaičiavau vos 25-27 keleivius, o ir jų dauguma (įskaitant mane) panašesni į akcijų gaudytojus, o ne high-yield keleivius. Taip kad Berlynas kol kas sekasi nekaip.
                Paskutinis taisė Romas; 2015.05.23, 00:44. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

                Comment


                  Na man, kiek teko skraidyti iš VNO į TXL, dar tuomet, kai Estonian skraidė tiesiogiai, tai dažnai lėktuvas buvo apytuštis.

                  Tiesa, jie dabar dirba su Air Berlin ir šita kryptis dar gimimo stadijoje, tad reikia laiko, kad įsidirbtų. Beto AL pranašumas, kad jie skrydžius vykdo ERJ, o ne su Boeing.

                  Man labiau Praha kelia nerimo, nes Maskva daugiau ar mažiau užsipildyti turėtų.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                    Bet aš klausiu vat ko. Jei man rodo, kad šiandien VNO-AMS be persėdimų negaliu nuskrist nei už jokią kainą, tai gal čia jau teisybė?
                    Greičiausiai .

                    O dėl Berlyno dar per anksti skaičiuoti orlaivių užimtumą.

                    Comment


                      Man Berlynas visgi labiau nerimą kelia, nes ten kiek aviakompanijų bandė, nė vienai nepavyko. Net Ryanair iš Kauno Praha gi visai puikiai čekams sekėsi, kol visa aviakompanija nepradėjo link bankroto ristis, o tada jau karpant buvo ir Vilnius atkirptas. Buvo ten ir verslo srauto kažkiek, ir persėdimams Praha nėra blogas taškas. Ir vėlgi, čekai varinėjo didelį lėktuvą, nes kitokio neturėjo. Su mažu apsimokės labiau.

                      Comment


                        Parašė ZXS
                        However iš Bartkaus blogo matosi, kad Berlynui reikia augt:

                        Vakar pagaliau išbandžiau airLITUANICA.
                        OV5024, TXL-VNO.

                        Bendras įspudis – puikus!
                        Lėktuvas patogus, nors pasirodė truputį triukšmingas viduje (LH E190 viduje tikrai buvo tylesnis).
                        Maistas skanus (bent vištienos salotos) ir kaina nesikandžioja. Man tik įdomu ar brangiai kainuotų gėrimus papilstyti nemokamai?
                        Ypač didelį pliusą rašau už stiuardeses. Ačiūdie jas turbūt samdė bjaurus šovinistas, seksistas, kuris kreipė didelį dėmesį į jų gražią išvaizdą. Aptarnavimas taip pat puikus. Simonai, jei galima prašau pagirti jas
                        Deja, LF vakar buvo labai blogas. Suskaičiavau vos 25-27 keleivius, o ir jų dauguma (įskaitant mane) panašesni į akcijų gaudytojus, o ne high-yield keleivius. Taip kad Berlynas kol kas sekasi nekaip.
                        Stiuardeses, is tikruju, grazios
                        Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Prikom nesenai i Amsteri, tai skrist su RYANAIR iki Eithoveno pirmyn ir atgal plius kelione iki Amsterio autobusu gavosi apie 500 pigiau nei tiesiai su Air Lituanica. Man 500lt yra pinigai.
                          Jūsų situacija yra vienokia, jūs lansktūs, gal keliaujate laisvalaikio tikslais. Bet daugybės kitų žmonių gali būti kitokia. Yra ir tokių, kuriems reikia į Amsterdamą papulti ne antradienį, ketvirtadienį ir šeštadienį, o kitomis savaitės dienomis, o atsižvelgiant į viešbučių kainas žiūrėk jau ir susidaro tie patys 500 lt, tik laiko dar prarandama. Daug keleivių ir tiesiog skrenda į kitur ir Amsterdame tik persėda. Taip kad jūsų pasipiktinimas suprantamas, bet kol prekę sekasi parduoti brangiai, nė vienas verslininkas nedarys labdaros ir neleis jos pigiai.

                          Comment


                            Puiku, nuo rugsėjo 15 d. Air Lituanica prideda antrąjį vakarinį reisą į Amsterdamą -

                            15SEP2013-26OCT2013
                            D1234567
                            OV5015 VNO1810 AMS1935
                            OV5016 AMS2030 VNO2340

                            Comment


                              Labai gerai, nebereikės trenktis per CPH ar FRA norint pasiekti Vilnių ! Maža to abu lėktuvai dirbs pilnu pajėgumu ir turės po 3 reisus.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Įtariu, kad Amsterdamas bus sėkmingiausia iš LT krypčių.

                                Comment


                                  Lietuvos žinios 2013.08.19
                                  Zuoko avialinijų sparnai svyra

                                  Vos mė­ne­sį skrai­di­nu­si ke­lei­vius į Briu­se­lį, ku­rį va­din­ta pri­ori­te­ti­ne kryp­ti­mi, Vil­niaus sa­vi­val­dy­bės įkur­ta bend­ro­vė „Air Li­tua­ni­ca“ vi­sam rugp­jū­čiui už­da­rė šį marš­ru­tą
                                  (...)

                                  Bu­vu­sio su­si­sie­ki­mo mi­nis­tro Eli­gi­jaus Ma­siu­lio ma­ny­mu, avia­li­ni­jų vers­las pir­miau­sia grįs­tas pa­si­ti­kė­ji­mu. „Šiuo at­ve­ju tvar­karš­čių kai­ta­lio­ji­mas, kai vie­ną mė­ne­sį skry­džiai yra, ki­tą – jau nė­ra, be jo­kios abe­jo­nės, pa­ker­ta pa­si­ti­kė­ji­mą bend­ro­ve ir jos sta­bi­lu­mu. Ne­ži­nau, ar žmo­nės, ku­rie su šia kom­pa­ni­ja ke­ti­no skris­ti į Briu­se­lį rug­sė­jo mė­ne­sį, taip ra­miai iš anks­to pirks bi­lie­tus – ži­no­da­mi, kad rugp­jū­tį skry­džiai ne­bu­vo vyk­do­mi“, - svars­tė po­li­ti­kas.
                                  (...)

                                  "Air Li­tua­ni­cos“ ak­ci­nin­kų pa­tvir­tin­ta­me vers­lo pla­ne nu­ma­ty­tas įmo­nės įsta­ti­nis ka­pi­ta­las - 10 mln. li­tų. Vil­niaus ta­ry­bos spren­di­mu 2014 ir 2015 me­tais pla­nuo­ja­ma kas­kart 5 mi­li­jo­nais li­tų di­din­ti avia­kom­pa­ni­ją val­dan­čios mies­to įsteig­tos „Start Vil­nius“ įsta­ti­nį ka­pi­ta­lą, tai­gi šie pi­ni­gai tu­rė­tų ati­tek­ti “Air Li­tua­ni­cai”.
                                  (...)

                                  Sei­me jau ku­ris lai­kas dis­ku­tuo­ja­ma, kad stra­te­gi­nio in­ves­tuo­to­jo pri­trauk­ti ne­su­ge­ban­ti „Air Li­tua­ni­ca“ nu­si­tai­kė į vals­ty­bės ki­še­nę – kaip ir 2009-ai­siais ban­kru­ta­vu­si bend­ro­vė „Fly­LAL“, sa­ve va­di­nu­si na­cio­na­li­niu ve­žė­ju ir rei­ka­la­vu­si vals­ty­bės par­amos, o ki­tu at­ve­ju gra­si­nu­si nu­trauk­ti skry­džius.

                                  „Ka­da „Air Li­tua­ni­ca“ kreip­sis pa­gal­bos į Vy­riau­sy­bę, ma­nau, yra tik lai­ko klau­si­mas. Ne­ofi­cia­liai apie tai kal­ba­ma jau da­bar. Jei ne­at­si­ras stra­te­gi­nis in­ves­tuo­to­jas ir sa­vi­val­dy­bė, pa­ti pa­sken­du­si sko­lo­se, to­liau tu­rės deng­ti kom­pa­ni­jos nuo­sto­lius, pa­gal­bos ga­li bū­ti pra­šo­ma dar šį­met“, - LŽ sa­kė E.Ma­siu­lis.
                                  Su­si­sie­ki­mo mi­nis­tras Ri­man­tas Sin­ke­vi­čius anks­čiau ži­niask­lai­dai sa­kė ne­ži­nan­tis, iš ko iš­gy­vens „Air Li­tua­ni­ca“. „Jei Vy­riau­sy­bės bus pra­šo­ma fi­nan­si­nės par­amos, biu­dže­te tam nė­ra pi­ni­gų“, - par­eiš­kė jis.

                                  http://lzinios.lt/lzinios/Tyrimas/a-...i-svyra/161428

                                  Comment


                                    Bet gi skrydžių į Briuselį pertrauka buvo numatyta iš anksto.

                                    O tiesioginė finansinė parama, berods, negalima pagal ES įstatymus.

                                    Comment


                                      /\ Taip. Ten tikrai viskas tvarkoj.
                                      Tik šiek tiek atsliekama nuo optimistiško plano.
                                      2013.05.15
                                      Nuo liepos 8 dienos “Air Lituanica” vykdys kasdienius skrydžius iš Vilniaus į Amsterdamą. (...) Šią vasarą bus pradėti vykdyti reisai į Berlyną, Maskvą, Miuncheną, Prahą.
                                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2013/05/
                                      Dar tokia smulkmena, kad pradiniai nuostoliai gali užsitęsti, o dabartinis akcininkas paskendęs skolose. Gali tekti prašyti paramos iš valstybės.

                                      Comment


                                        Man įdomiau, kad, pasirodo, dar viena kompanija bus prie Air Lituanica ,- „Air Vil­nius group“ :

                                        "Air Li­tua­ni­cos“ ak­ci­nin­kų pa­tvir­tin­ta­me vers­lo pla­ne nu­ma­ty­tas įmo­nės įsta­ti­nis ka­pi­ta­las - 10 mln. li­tų. Vil­niaus ta­ry­bos spren­di­mu 2014 ir 2015 me­tais pla­nuo­ja­ma kas­kart 5 mi­li­jo­nais li­tų di­din­ti avia­kom­pa­ni­ją val­dan­čios mies­to įsteig­tos „Start Vil­nius“ įsta­ti­nį ka­pi­ta­lą, tai­gi šie pi­ni­gai tu­rė­tų ati­tek­ti “Air Li­tua­ni­cai”. Ta­čiau lė­šos pa­sieks bend­ro­vę ne tie­sio­giai, bet per dar vie­ną įstai­gą – „Air Vil­nius group“, ku­riai, kaip ir „Air Li­tua­ni­cai“, va­do­vau­ja E.Zub­rus.

                                        Comment


                                          „Air Lituanica“ į Amsterdamą skraidys dukart per dieną
                                          http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2cOmjfuPR

                                          Comment

                                          Working...
                                          X