Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kam tada Londonas ir Paryžius reklamuojasi?
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.08.01, 18:40.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Na, tiesiogiai su VNO marsuto nera is Kauno. Ollex'as veza nuo McD Savanoriu pr, TOKS'as nuo IXforto. Aisku, galima vaziuot su persedimais, bet ir sakau, kad gaunasi puse dienos.

      Comment


        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
        Suprantu tave, Linai, bet normaliomis rinkos sąlygomis KUN neturi jokių šansų veikti kaip normalus keleivinis oro uostas, jis tiesiog per daug arti VNO. Jei tarkime Kaunas būtų ten kur yra Klaipėda situacija būtų visiškai kitokia, bet yra kaip yra.

        Taip pat nereikia pamiršti, kad dėka tokių aukščiausio lygio parazitų kaip Ivanauskas ir Co. Kaunas turėjo galimybę pasinaudoti siaubinga VNO vadyba bei neišnaudojamu potencialu, taip pat kitomis tuomet palankiomis aplinkybėmis ir pritraukti Ryanair. Nuo to laiko daug kas pasikeitė, tačiau pats faktas, kad be Ryanair per visą tą laiką daugiau nieko normaliai veiklai pritraukti nepavyko tik patvirtina mano kelis k. išsakytą teiginį.

        P.S. Tas pats Ryanair nevisiškai normaliomis rinkos sąlygomis skraidė, t.y. buvo stipriai dotuojamas.
        Reikia normalios valstybinės vadybos, susijusios su oro uostų mokesčių politika ir daug kas stotų į savo vietas. Tikiuosi, kad oro uostų sujungimas gali prisidėti prie to, nors Vyriausybė galėtų nepamiršti ir to, kad tai valstybinės įstaigos ir kai ką mokesčių politikoje pakoreguoti savo nutarimais gana greitai. Senos ir garbingos kompanijos yra pratę prie daug didesnių įkainių ir joms įtakos tikrai nepadarys, (AL galima surasti kokį visus tenkinantį variantą), o kai kurios galės daryti tam tikras išvadas.

        Comment



          Didelės kompanijos didelius mokesčius moka dideliuose oro uostuose, bet tuomet jos turi turėti pelną, įdomu, kiek keleivių surinktų SAS skrydžiams į CPH iš Kauno arba Lufthansa į Frankfurtą, ar tarkim BA į Londoną? Turbūt neužpildytų nė 30proc.

          Beto čia nėturėtų būti valstybinė politika o tik regioninė. Įdomu kiek KUN vadovybė užsiima lobistika? Ir kiek bandyta atsivilioti naujų kompanijų?
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Reikia normalios valstybinės vadybos, susijusios su oro uostų mokesčių politika ir daug kas stotų į savo vietas. Tikiuosi, kad oro uostų sujungimas gali prisidėti prie to, nors Vyriausybė galėtų nepamiršti ir to, kad tai valstybinės įstaigos ir kai ką mokesčių politikoje pakoreguoti savo nutarimais gana greitai. Senos ir garbingos kompanijos yra pratę prie daug didesnių įkainių ir joms įtakos tikrai nepadarys, (AL galima surasti kokį visus tenkinantį variantą), o kai kurios galės daryti tam tikras išvadas.
            Klaidinga galvoti, jog pakėlus oro uosto mokesčius kompanijos pradės skraidyti iš Kauno. Greičiausiai būtų taip, jog dalies Wizz maršrutų Vilniuje dažnis sumažėtų, dalies tiesiog neliktų, Ryanair keletą maršrutų matyt grąžintų į Kauną, rentabiliausi ir toliau liktų Vilniuje sumažintu dažniu, o visa kita būtų uždaryta.

            Todėl su tokiomis mintimis apie bandymą regulioti rinką reikia būti itin atsargiems, nes vieno papildomo maršruto kaina Kaune gali būti 3-4-ių netektis Vilniuje. Žinant, kad Kaunas yra antras pagal dydį ir gyventojų perkamąją galią (tuo pačiu ir keliaujančiųjų oro, manau) skaičių ir esantis nedideliu atstumu iki to paties VNO, todėl vargu ar statistiniam kauniečiui toks pasikeitimas būtų į naudą, neskaitant dalies laimingųju, kuriems tiktų perkelti maršrutai.

            Beje, sutartys, pagal kurias Wizz ir Ryan gauna nuolaidas Vilniuje berods baigs galioti 2015-aisias. Naujos sutartys numatant galimybę gauti nuolaidą pervežant 250+ tūkst. keleivių jau nėra sudaromos.

            Comment


              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              Beje, sutartys, pagal kurias Wizz ir Ryan gauna nuolaidas Vilniuje berods baigs galioti 2015-aisias. Naujos sutartys numatant galimybę gauti nuolaidą pervežant 250+ tūkst. keleivių jau nėra sudaromos.
              Nežinojau šito fakto, bet jei taip yra tai tikrai puiku ir skatina labai sveiką ir protingą konkurenciją. Nors Wizz ir Ryan manau lengvai papuls, tiesa kažkada pavasarį gi Ispanų pigus vežęjas turėtų pasirodyti VNO.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                O ką nors žinai konkrečiau apie Vueling pasirodymą VNO, apart naujojo Vilniaus oro uosto generalinio direktoriaus G. Almanto pakalbėjimus ?

                Comment


                  Kiek ir žinau tiek ir pasakiau, norėčiau žinoti pats daugiau..Derybos vyksta(vyko).
                  Kažkada man vienas veikėjas žadėjo, kad LND pasieksiu su BA
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.08.02, 00:29.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė LBP
                    Tarp Kauno ir VNO turėtų būti susisiekimas be persėdimų.
                    Per daug nori, nes tokių paslaugų net kur kas turtingesnėse šalyse ir didesniuose miestuose ne visada yra.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Per daug nori, nes tokių paslaugų net kur kas turtingesnėse šalyse ir didesniuose miestuose ne visada yra.
                      Nu vat i Ryga vos ne visi autikai is Lietuvos varantys pro RIX prasuka...
                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                      Comment


                        Vos keli autobusai per dieną. Ir koks atstumas tarp Vilniaus ir Kauno, bei Vilniaus ir Rygos? Ar keli reisai iš Vilniaus oro uosto į Kauną per dieną ką nors pakeistų? O didesniam jų kiekiui tiesiog neatsiras keleivių. Netgi mikrobams.

                        Comment


                          Zuokas ir toliau blefuoja ir durnina Vilnių - "Visiškai neseniai pradėjusi veiklą ji jau pervežė 10 tūkstančių keleivių."

                          Skola tik grūdina Vilnių
                          http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...ina-vilniu.htm

                          Kai iš viso pasiūlytų kėdžių skaičius buvo 7448 vietos, o užimtumas siekia 65 proc. jisai sugebėjo pervežti 10 000 keleivių. Matyt ant sparnų vežė, ar ant stogo.
                          Deja, po tokio pastovaus blefavimo anksčiau ar vėliau įvyksta collapse !

                          Comment


                            Pirmadienį Vilniaus oro uoste buvo pristatytas trečiasis „Air Lituanica“ skrydis – į Berlyną.
                            http://www.balsas.lt/naujiena/746445...isas-i-berlyna

                            Comment


                              Dėl licenzijos ir antrojo lėktuvo daugiau informacijos išgirdome šiandien:

                              „Air Lituanica“ iki šiol neturi komercinės veiklos licencijos, tačiau S.Bartkus užtikrino, kad ją gauti tikimasi jau šią savaitę. Skrydžius kol kas bendrovė vykdo kartu su Estijos oro linijų kompanija, bet esą visi formalumai sutvarkyti.

                              Kol kas bendrovė turi vieną lėktuvą „Embraer 170“. Rytais jis skrenda į Amsterdamą, popiet – į Berlyną, o vakarais – į Briuselį. Tačiau jau artimiausiu metu į Lietuvą atskris ir antrasis nuomojamas lėktuvas. Jis, anot S.Bartkaus, kol kas Brazilijoje.

                              http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2b5ku3XYt

                              Comment


                                Matau problemos pas air lituanica ... Pasipylė krūva piarinių straipsnių. O tai jau labai labai nekas.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Matau problemos pas air lituanica ... Pasipylė krūva piarinių straipsnių. O tai jau labai labai nekas.
                                  Idomu, kiek dar pinigo turi ir kokiam laikui gyvuoti... Nes ten direktoriu dabar bilenkiek, o algas tai reikia moketi visiems ir geras... likes personalas gali ir be algu pagyventi, Lietuvoje tai normalu...
                                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Matau problemos pas air lituanica ... Pasipylė krūva piarinių straipsnių. O tai jau labai labai nekas.
                                    Nebūtų straipsnių, tai sakytum, kad net PR'ui pinigų nebeturi, ar ne?
                                    Kaip po dykumą blaškiausi

                                    Comment


                                      Pilnatis matyt bus, jei jau pilypas vėl iš kažkur išlindęs savo pranašystes sėja...

                                      Comment


                                        Informacija moderatoriams - pauliaK elgesys - taisyklių pažeidimas - ižeidinėjimas. Tikiuosi bus paskirta atitinkama nuobauda.

                                        Vytauc - elgesys- provokavimas. Tikiuosi bus paskirta nuobauda

                                        Comment


                                          Tada udrius elgesys - šmeižtas gal šiek tiek persistengė piliečiai, bet neverta čia pyktis dėl to.

                                          O šiaip PR tikrai daug. Tik manau tai susiję ne su Air Lituanica problemomis, o su apskritai Zuoko PR pomėgiu. Toks juk jo politikos stilius, taip jis rinkėjų simpatijas renkasi. Kas tikrai problemų turi, tai ne Air Lituanica, o būtent Zuoko partija, ką parodė tragiški Seimo rinkimų rezultatai. Visos tos reformos, dviračiai, maršrutai, avialinijos, turi būti sėkmingi ar bent jau skambėti kaip sėkmingi. Air Lituanica truputį dar per anksti bankrutuoti, tikėtina, kad jeigu jau kompanija buvo užkurta žinant, kad pirmus porą metų eis nuostoliai, tai tie nuostoliai ir buvo įvertinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X