Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Natūrali dalis nepalyginamai didesnė nei Vilniuje. Nes suomiai turtingi ir gali sau leisti skraidyti. Tuo labiau, kad keliauti kitomis transporto rūšimis į Europą nelabai yra kaip ar neapsimoka dėl laiko (traukiniais, keltais, jau nekalbant apie kelionę nuosavu automobiliu).
    Ir ne tik dėl to. Suomiai išsaugojo savo nacionalinę aviakompaniją, kurios sėkmę lėmia tam tikra prasme palanki geografinė padėtis ir naudingos oro susisiekimo sutartys.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Ir ne tik dėl to. Suomiai išsaugojo savo nacionalinę aviakompaniją, kurios sėkmę lėmia tam tikra prasme palanki geografinė padėtis ir naudingos oro susisiekimo sutartys.
      tik i finair rinka, yra labai nusitaike Norwegian
      O del RIX srautu dirbtinumo, Air Baltic patiria nemazus nuostolius, kiek jie tai dar darys laiko klausimas. Nes AB issigelbejo Latvijos vyriausybes deka, jei AB butu bankrotave, Rygos oro uostas butu labai tuscias ir apie hub'us nebutu kalbos.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        SAS nesusijungė, o buvo seniai įkurta valstybių susitarimu, kai visos Europos aviakompanijos dar buvo valstybinės.
        Esmės tai nekeičia.

        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Susijungimas teoriškai prasmingas, o praktiškai neįmanomas.

        Latvių norai labai paprasti ir aiškūs - 1) pasidalinti Airbaltic nuostoliais, ir 2) kad keleiviai skraidytų per Rygą

        Koks tikslas Lietuvai už tai mokėti? Juk dabar tai (skraidymą per Rygą) gaunam nemokamai. O perkelti hubo į Vilnių Latvija nesutiks.

        Susitarimas vien tik estais galbūt ir labiau tikėtinas, nes nėra tokios tiesioginės konkurencijos.
        Neįmanomas, nes niekas rimtai tarpvalstybiniu lygiu apie tai nekalbėjo. Paklausos realūs mastai paaiškėja tik atsiradus nors minimaliai pasiūlai.
        Lietuvių norai nekažin kiek skiriasi nuo latvių. Kaip bebūtų, latviai bent jau turi neblogai „pratrintą“ brendą (prekės ženklą) — „AirBaltic“ (nuo 1995m.). Mes turime 3 civilinius oro uostus, dvi subankrutavusias ir vieną naujai užgimusią aviakompaniją. Ne kažką, ane?
        Skraidyti tik per Rygą nebūtina. SAS taip pat skraido ne tik per Kopenhagą, Stokholmą ar Oslą. Tačiau pritarčiau, kad tarpkontinentiniai skrydžiai (pvz į JAV, Indiją, Kiniją) galėtų būti organizuojami tik iš Rygos, tačiau tokiu atveju keleiviai iš kitų Pabaltijo oro uostų (Vilnius, Kaunas, Palanga, Ventspilis, Liepoja, Tartu, Talinas), kurie perka bilietą į tarpkontinentinį skrydį, į Rygą turėtų būti atskraidinami nemokamai. Kitas būdas — savotiškai pasidalinti kryptimis. Pvz.: iš Rygos skraidoma į abi Amerikas, o iš Vilniaus / Kauno — į Afriką ir Aziją (arba atvirkščiai). Iš Talino tarpkontinentiniai skrydžiai nepasiteisintų, nes šalia yra Helsinkio oro uostas, iš kurio tokie skrydžiai yra vykdomi.
        Man kyla švelnus įtarimas, kad estai netiesiogiai konkuruoja su suomiais aviacijos srityje, tačiau vieni nesugeba „patempti“, todėl ieško sąjungininkų, pvz.: „AirLituanica“. Jauna įmonė dar negreitai galės 'uždengti' Estonian Air. Yra vilties estams turėti savotišką subkompaniją Lietuvoje.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Jo tik tarpkontinentiniams reguliariems skrydziams dar reikia keleta metu palaukti, kol bus.pakankama rinka.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Jo tik tarpkontinentiniams reguliariems skrydziams dar reikia keleta metu palaukti, kol bus.pakankama rinka.
            Jie jau dabar yra. Wizzair skraidina iš Vilniaus į TelAvivą.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Tai Intercontinental tai mes tikrai turime ypač užsakomuosius pvz į Egiptą, Tailandą, Dubajus tai irgi bus Intercontinental ( reguliarus) bet čia Short to medium skrydžiai ir nesiskaito tokie. O Vat iš Rygos Į JAV nesutikčiau, nes LTU nemaža bendruomenė ten sėdi, antras dalykas Lenkai šalia jei pasiūlysi geresnes kainas nei LOT ir patogesnį grafiką tai turėsi skrydžių. Iš Rygos kaip minėjau geriausiai Azijos kryptį būtų vykdyti nes jie turi jau atidirbtą rinką Kazakstanas ir t.t. Juolabiau ten Rusakalbių daug. Tad Ryga tinkamiausia būtų rytų krypties orouostas.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Ir ne tik dėl to. Suomiai išsaugojo savo nacionalinę aviakompaniją, kurios sėkmę lėmia tam tikra prasme palanki geografinė padėtis ir naudingos oro susisiekimo sutartys.
                Kalba buvo apie Helsinkio oro uosto srautus.

                Comment


                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                  Tai Intercontinental tai mes tikrai turime ypač užsakomuosius pvz į Egiptą, Tailandą, Dubajus tai irgi bus Intercontinental ( reguliarus) bet čia Short to medium skrydžiai ir nesiskaito tokie. O Vat iš Rygos Į JAV nesutikčiau, nes LTU nemaža bendruomenė ten sėdi, antras dalykas Lenkai šalia jei pasiūlysi geresnes kainas nei LOT ir patogesnį grafiką tai turėsi skrydžių. Iš Rygos kaip minėjau geriausiai Azijos kryptį būtų vykdyti nes jie turi jau atidirbtą rinką Kazakstanas ir t.t. Juolabiau ten Rusakalbių daug. Tad Ryga tinkamiausia būtų rytų krypties orouostas.
                  gal praleidau, bet kada ir kas is Lt i Tailanda tiesiogiai skraide?
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kalba buvo apie Helsinkio oro uosto srautus.
                    Kalba apie tai, kas palaiko tuos srautus. Pvz.: atimam iš Rygos AirBaltic ir žiūrim, kas bus.

                    Comment


                      Tam, kad žmonės skraidytų, jei turi turėti pinigų. Antra, iš Suomijos pasiekti visą Europą geriausia lėktuvais.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        gal praleidau, bet kada ir kas is Lt i Tailanda tiesiogiai skraide?
                        Kokia kompanija užsakė nepasakysiu, bet tiksliai žinau, kad skrido B757 Aurelos. VNO-Bankokas ( su tarpiniu kuro papildymų kazakstane berods).

                        Comment


                          O kurgi antrasis Embraer ? Jau nebebus šį mėnesį ? Kažko tai užtilo kalbos apie jį.

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            O kurgi antrasis Embraer ? Jau nebebus šį mėnesį ? Kažko tai užtilo kalbos apie jį.
                            Kola kas nelabai yra kur su juo skristi, tai gal dėl to ir tempia gumą.

                            Comment


                              Tai jis reikalingas jau vien tam, kad pagaliau tą vežėjo licenziją gautų. Nes kažkaip tai tas licenzijos klausimas irgi "pasimiršo".

                              Comment


                                Sakot nelabai yra kur skristi Tai šiuo metu visa aviakompanija laikosi ant vieno Amsterdamo skrydžio Įdomu, kaip ilgai prasilaikys ? Ar vienas skrydis per dieną gali padengti visas a/k išlaidas? Išvada aiški.

                                Comment


                                  Nors ir labai tikėjau kompanijos sėkme, bet panašu kad kartojasi star 1 scenarijus jie irgi pradžioje kalbėjo apie 2 lėktuvus, vėliau liko tik vienas.
                                  Na tikėtis reikia, kad pesimizmas virs optimizmu, kai paskelbs veiklos rezultatus ir gaus licenziją, tačiau jei jie jos negaus, į jų lėktuvą kojos nekelsiu, kainos nėra žemos, o kolkas patikimumas su - ženklu.

                                  Comment


                                    Kitas dalykas man nelabai suprantamas jų veiklos strategijos modelis, siekis būti maža kompanija bent jau Simonas Bartkus taip komentuoja savo bloge. Jokios kalbos apie tranzito kūrimą tik privežamieji maršrutai didžiosioms kompanijoms. Tai kažkaip optimizmu nekvepia.

                                    Comment


                                      Turėtų atvykti antras lėktuvas, šią sav. su nauja Berlyno krytpim. Beto naujasis AL Embraer ERJ-175LR jau yra įregistruotas, kaip LY-LTF
                                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.30, 15:51.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Kad Berlyno kryptis su antruoju Embraer niekaip nesusijusi. Pirmasis - Briuselis, Amsterdamas, Berlynas. Antrasis - Praha, Miunchenas, Maskva. Bent taip yra Air Lituanica pasiskelbusi.

                                        Comment


                                          O AL kiek kartų dabar i AMS skrenda per dieną? 1 ar 2?
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X