Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nereikia žiūrėti, ką reiškia "kalbininkiškai". Kadangi terminas paplito ir tapo buitinio naudojimo, jis taikomas būtent vartotojams, o jiems nesvarbūs įmonių vidiniai finansai. Vartotojui svarbi produkto ar paslaugos kaina, kurią jis moka.
    Termino prigimtis yra sumažintų kaštų strategija iš esmės besiskirianti nuo "normalių" aviakompanijų, kaip ir deklaruoja pačios aviakompanijos pradedant "Northwest" ir "Ryanair". Žemos kainos yra antrinis dalykas, išdava, bet nebūtinai jos yra žemiausios rinkoje. Pvz.: t.p. JAV "legacy" vežėjai kartais siūlo jungiamus skrydžius "nemokamai".

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Vakar nusipirkau return į Berlyną už 540Lt sekmadieniams. Šiaip tekdavo skraidyt už 900+Lt visąlaik (nesu mokėjęs mažiau) ir dar su persėdimu. O skraidau vieną kart į mėnesį kažkur pusę metų jau.

      Taip yra ir pigiau nei 900Lt, bet pažiūrėk laikus dar kai lygini kainas. 10h connection'as su nakvyne Rygoj ne pats geriausias variantas. Ir dar kadangi visokie trečiadieniai netinka, savaitgalį kainos būna daug didesnės.
      nekalbu apie 10h laukima Rygoje ar CPH, o apie valandos
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Termino prigimtis yra sumažintų kaštų strategija iš esmės besiskirianti nuo "normalių" aviakompanijų, kaip ir deklaruoja pačios aviakompanijos pradedant "Northwest" ir "Ryanair". Žemos kainos yra antrinis dalykas, išdava, bet nebūtinai jos yra žemiausios rinkoje. Pvz.: t.p. JAV "legacy" vežėjai kartais siūlo jungiamus skrydžius "nemokamai".
        Vartotojui tai visiškai nesvarbu. Jam low cost reiškia pigesnius bilietus skrydžiui (nors iš tiesų ne visada jie pigesni, jei imame konkrečius reisus, bet visumoje jie pigesni).

        Comment


          „Grand Cru Airlines“ gavo licenciją, „Air Lituanica“ ją gaus netrukus
          http://vz.lt/article/2013/7/19/grand...#ixzz2ZavxC4Tk

          "Licencijavimo komisija penktadienį nutarė išduoti licenciją įmonei "Grand Cru Airlines". Kadangi "Air Lituanica" ištaisė vieną iš dviejų trūkumų, komisija nutarė, kad įmonei licencija bus išduota iš karto, kai ji trūkumą ištaisys - dėl to nebus rengiamas komisijos posėdis", - sakė p. Auryla.

          Comment


            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
            "Licencijavimo komisija penktadienį nutarė išduoti licenciją įmonei "Grand Cru Airlines". Kadangi "Air Lituanica" ištaisė vieną iš dviejų trūkumų, komisija nutarė, kad įmonei licencija bus išduota iš karto, kai ji trūkumą ištaisys - dėl to nebus rengiamas komisijos posėdis", - sakė p. Auryla.
            Tikriausiai laukia atskrendančio E-175?

            Comment


              Man dabar toks klausimas iškilo, kaip skirtingos bendrovės gali turėti tuos pačius IATA ir ICAO kodus.
              Šiuo atveju, Air Lituanica ir vokiečių bendrovės LTU kodai yra vienodi: IATA - LT, ICAO - LTU.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Man dabar toks klausimas iškilo, kaip skirtingos bendrovės gali turėti tuos pačius IATA ir ICAO kodus.
                Šiuo atveju, Air Lituanica ir vokiečių bendrovės LTU kodai yra vienodi: IATA - LT, ICAO - LTU.
                Kai bendrovė bankrutuoja, užsidaro ir t.t. jos kodai tampa laisvi - gali gauti kita aviakompanija savo gyvavimo laikotarpiui.
                kaip?

                Comment


                  Ketvirtadienį Vilniaus „Žalgiris“ atsakomąsias UEFA Europos lygos II-o atrankos rato rungtynes žais Jerevane su vietos „Pyunik“ komanda. Į Armėnijos sostinę futbolininkus ir aistruolius skraidins naujosios Vilniaus savivaldybės oro linijos „Air Lituanica“. Savivaldybė yra ir Vilniaus „Žalgirio“ strateginė partnerė.

                  „Air Lituanica“ savo puslapyje kviečia futbolo gerbėjus kartu su Vilniaus „Žalgirio“ komanda skristi į Jerevaną. Pateiktame specialiajame pasiūlyme teigiama, kad skrydis į abi puses su registruotu bagažu (iki 23 kg) ir rankiniu (iki 8 kg) kainuoja 770 Lt.

                  Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2ZnDitwZ8
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Vis daugiau ženklų, kad mastoma apie bendrą a/k su Estonian Air -

                    „Air Lituanica“ įsuka permainų vėją
                    http://www.ekonomika.lt/naujiena/air...10.html?page=1

                    Į dangų jau pakilo pirmasis naujai įkurto Lietuvos nacionalinio oro vežėjo „Air Lituanica“ lėktuvas ir atvertė naują Lietuvos aviacijos istorijos lapą. Vykstant ginčams dėl naujųjų oro linijų pelningumo, pamirštama paminėti, kad tai gali būti žingsnis bendrų Baltijos oro linijų link.

                    Comment


                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                      Vis daugiau ženklų, kad mastoma apie bendrą a/k su Estonian Air -
                      „Air Lituanica“ įsuka permainų vėją
                      http://www.ekonomika.lt/naujiena/air...10.html?page=1
                      Į dangų jau pakilo pirmasis naujai įkurto Lietuvos nacionalinio oro vežėjo „Air Lituanica“ lėktuvas ir atvertė naują Lietuvos aviacijos istorijos lapą. Vykstant ginčams dėl naujųjų oro linijų pelningumo, pamirštama paminėti, kad tai gali būti žingsnis bendrų Baltijos oro linijų link.
                      2010m. spalio 5d.:
                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      O aš vis tiek manau, kad savo laiku padaryta klaida. Reikėjo kurti visų trijų Baltijos šalių bendrą aviakompaniją, kaip padarė skandinavai (Švedija, Norvegija ir Danija) su SAS. Blogiausiu atveju savo laiku AirBaltic ieškojo investuotojo. Kuriam laikui rado SAS. Vėliau SAS pasitraukė, jų akcijas nupirko vėl latviai. Lietuva visais atvejais suinteresuotumo neparodė. Išvada — mažiausiai dukart likome prie suskilusios geldos, kai latviai ir šiandien turi galingą aviakompaniją, pastovius reguliariuosius skrydžius iš Latvijos ir Rygos hub'ą. Priminsiu, kad dar neseniai turėjo reguliariuosius skrydžius iš Ventspilio ir Liepojos į Rygą, kai mes net Palangos ir Vilniaus nesugebėjome sujungti tiesioginiu oro keliu.
                      Prireikė Star1 bankroto ir rimtų finansinių problemų Latvijos ir Estijos aviakompanijoms, kol pagaliau imta mąstyti apie susijungimą... Kai jau senokai susijungė SAS, jungiasi JAV aviakompanijos.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        SAS nesusijungė, o buvo seniai įkurta valstybių susitarimu, kai visos Europos aviakompanijos dar buvo valstybinės.

                        Comment


                          tai butu tikrai labai racioanalu, ir daugiau kobkurencinga, nei dvi veikiabcios mazos oro bendroves.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Prireikė Star1 bankroto ir rimtų finansinių problemų Latvijos ir Estijos aviakompanijoms, kol pagaliau imta mąstyti apie susijungimą... Kai jau senokai susijungė SAS, jungiasi JAV aviakompanijos.
                            Susijungimas teoriškai prasmingas, o praktiškai neįmanomas.

                            Latvių norai labai paprasti ir aiškūs - 1) pasidalinti Airbaltic nuostoliais, ir 2) kad keleiviai skraidytų per Rygą

                            Koks tikslas Lietuvai už tai mokėti? Juk dabar tai (skraidymą per Rygą) gaunam nemokamai. O perkelti hubo į Vilnių Latvija nesutiks.

                            Susitarimas vien tik estais galbūt ir labiau tikėtinas, nes nėra tokios tiesioginės konkurencijos.

                            Comment


                              Dėl Latvių tai faktas, jie ne vieną kartą pasakė norite jungtis tai skraidysite per Rygą nes ale tik jie gali turėti gerą oro uostą. O VNO ir TLL turėtų likti tik maždaug kauno lygio su keliomis kompanijomis ir pigiais skrydžiais gal, nors manau Latviai pasistengtų tada, kad ir tų neliktų.

                              Jei jungtis tik tokiu principų, kad dalinamasi kaštais, o skraidoma pagal poreikį iš kiekvieno oro uosto atskirai tik kai kurias kryptis jungiant per kitus pvz TLL galėtų būti jungimas su šiaure/Skandinavija, Rusija, RIX jungimas su Vidurio Azija gal Kaukazas/Rusija, VNO Jungimas su vakarais/pietumis/rytais. Ir tokie būtų logiški jungimai nes susikurtų natūralus srautai, kurie ir taip yra.

                              Comment


                                Lietuviai turi didziausia realiu ir potencialiu keleiviu kieki, naturali, o ne dirbtinai sukurta, kaip Rygoje. Maza to is VNO dideja baltarusu srautai kasdiena, tad nera net kalbos apie centra Rygoje
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Lietuviai turi didziausia realiu ir potencialiu keleiviu kieki, naturali, o ne dirbtinai sukurta, kaip Rygoje. Maza to is VNO dideja baltarusu srautai kasdiena, tad nera net kalbos apie centra Rygoje
                                  O tarkim Helsinkio, nedaug didesnio miesto už Vilnių, oro uosto keleivių skaičius 15 mln. yra "natūralus", ar ne?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Little_man Rodyti pranešimą

                                    Jei jungtis tik tokiu principų, kad dalinamasi kaštais, o skraidoma pagal poreikį iš kiekvieno oro uosto atskirai tik kai kurias kryptis jungiant per kitus pvz TLL galėtų būti jungimas su šiaure/Skandinavija, Rusija, RIX jungimas su Vidurio Azija gal Kaukazas/Rusija, VNO Jungimas su vakarais/pietumis/rytais. Ir tokie būtų logiški jungimai nes susikurtų natūralus srautai, kurie ir taip yra.
                                    Bet tokia mažytė aviakompanija su trimis mikro hubais būtų nekonkurencinga. Akivaizdu, kad prasminga turėti vieną tik hubą.

                                    Tik šalys niekada nesusitars, kur jis turi būti.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      O tarkim Helsinkio, nedaug didesnio miesto už Vilnių, oro uosto keleivių skaičius 15 mln. yra "natūralus", ar ne?
                                      Natūrali dalis nepalyginamai didesnė nei Vilniuje. Nes suomiai turtingi ir gali sau leisti skraidyti. Tuo labiau, kad keliauti kitomis transporto rūšimis į Europą nelabai yra kaip ar neapsimoka dėl laiko (traukiniais, keltais, jau nekalbant apie kelionę nuosavu automobiliu).

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Lietuviai turi didziausia realiu ir potencialiu keleiviu kieki, naturali, o ne dirbtinai sukurta, kaip Rygoje. Maza to is VNO dideja baltarusu srautai kasdiena, tad nera net kalbos apie centra Rygoje
                                        O tu Latviams pasakyk tai. Jiems RIX tai kaip šventa karvė. Aišku dar mūsų Šiaurės Lietuva mieliau skrenda iš RIX nei iš VNO nes tai jiems principo reikalas (kalba eina apie Panevėžį).

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Bet tokia mažytė aviakompanija su trimis mikro hubais būtų nekonkurencinga. Akivaizdu, kad prasminga turėti vieną tik hubą.

                                          Tik šalys niekada nesusitars, kur jis turi būti.
                                          Kiekvienas Hubas gali sugeneruoti tam tikrą srautą,tačiau sutinku jog logiška būtų turėti vieną pagrindinį Hubą kaip tarkim SAS turi CPH ( kaip bebūtų keista ne Stockholm), tad Vilnius manau šiuo klausimu yra lyderis ( nors vėlgi Latviai sakytų kitaip), tačiau pažiūrėkime globaliai ( Kaip A. Zuoko prezentacijoje kažkurioje apie Vilniu pasaulio bambą), tai šalia turime BY su Minsku ir traukinuką į Minską ( jei pavyks tai jis važiuos visai greitai), turime Kaliningradą ( iš kurio iš esmės būtų galima net tranzitą susikurti), taip pat greta Kaunas 300k. gyventojų + Panevėžys su regionu 100k. gyventojų taip pat Druskininkai + Pietų Lietuva dar grubiai 150 k. nuolatinių gyventojų.

                                          taigi pastovus srautas tikrai didelis tačiau nei Estams nei ypač Latviams tai nerūpi (dėl Estų tai mažiau manau problemų būtų nes jie mielai per Vaanta skraido).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X