Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kuo "Lituanica" skiriasi nuo "Air Lituanicos"?
    http://lzinios.lt/lzinios/komentarai...anicos-/159446

    Ta­čiau šia­me be pi­ni­gų sė­din­čios Vil­niaus sa­vi­val­dy­bės va­do­vau­ja­ma­me pro­jek­te mū­sų vers­lo at­sto­vai tu­ri, kaip skel­bia­ma, tik 17 proc. ak­ci­jų. Ar jie įstengs at­sis­pir­ti žmo­gaus, ku­ris ti­krai nė­ra pa­na­šus į P.Vi­lei­šį, jau vei­kiau - į Os­ta­pą Ben­de­rį, in­te­re­sams ir spren­di­mams? Anas kom­bi­na­to­rius ne­su­ge­bė­jo pra­si­gy­ven­ti iš sa­vo pro­jek­tų, bet jo lie­tu­viš­kas ana­lo­gas yra ge­rai tai įval­dęs. Ar ne tam skir­tas ir tas pro­jek­tas? Ką da­rys pa­trio­tiš­kai nu­si­tei­kę vers­li­nin­kai, jei­gu vis­kas pa­si­suks šia link­me?

    Kai klau­sia­ma, kuo „Li­tua­ni­ca“ ski­ria­si nuo „Air Li­tua­ni­cos“, at­sa­kau: žmo­nė­mis, į ku­rių ran­kas pa­te­ko šis var­das. S.Da­rius ir S.Gi­rė­nas bu­vo idea­lis­tai, no­rė­ję iš­gar­sin­ti mū­sų tau­tos ir vals­ty­bės var­dą. Pro­jek­to „Air Li­tua­ni­ca“ už­nu­ga­ry­je sto­vi žmo­gus, ku­rio ne­pa­va­din­si nei idea­lis­tu, nei tuo, ku­ris ne­gai­li sa­vo lė­šų vals­ty­bei. Vei­kiau - prieš­in­gai. To­dėl vi­si ki­ti šio pro­jek­to da­ly­viai tu­rė­tų jaus­ti at­sa­ko­my­bę, kad gra­ži idė­ja ir gra­žus var­das ne­bū­tų su­pur­vin­ti.

    Comment


      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
      Netrukus turėsim skrydį į Tbilisį ? -

      Tbilisio miesto savivaldybė tapo „Air Lituanica Club“ akcininke
      http://www.vilnius.lt/index.php?859950705

      Gruzijos sostinės Tbilisio miesto savivaldybė įsigijo UAB „Air Lituanica Club“ akcijų, taip investuodama į oro linijų bendrovę „Air Lituanica“.

      Sutartis buvo sudaryta Vilniaus miesto savivaldybės siūlymu ir atsižvelgiant į 2009 m. Vilniaus ir Tbilisio susigiminiavimo sutartį. Pastarojoje numatyta, kad miestai sieks didinti bendradarbiavimą turizmo, kultūros ir verslo srityse. Tai dar vienas stiprėjančių ryšių tarp Vilniaus ir Tbilisio miestų pavyzdys.
      Įsigijo "vieną akciją", kaip ir kiti smulkieji akcininkai. Už 25 tūkst. eurų.

      Comment


        O gal ir gerai būtų, jei Air Lituanica ir Estonian Air apsijungtų. Labai jau maži žaidėjai abu.

        Air Lituanica executive: we are happy over cooperation with Estonian Air
        http://www.balticbusinessnews.com/ar...h-estonian-air

        In an interview, Palmer said that while at present the two airlines are only cooperating, he would not rule out a possible merge in the future.

        Comment


          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
          O gal ir gerai būtų, jei Air Lituanica ir Estonian Air apsijungtų. Labai jau maži žaidėjai abu.

          Air Lituanica executive: we are happy over cooperation with Estonian Air
          http://www.balticbusinessnews.com/ar...h-estonian-air

          In an interview, Palmer said that while at present the two airlines are only cooperating, he would not rule out a possible merge in the future.
          Aišku, kad geriau būtų ir vieniems ir kitiems, tik tada reikėtų sugalvoti bendrą brandą, bei kaip SAS pasiderinti skrydžius kas į kur skraido ir kaip skraido. Šiaip perspektyvoje būtų logiškas žingsnis, tačiau šiuo atveju reikėtų mūsų ir estų vyriausybių įsikišimo į tą procesą.

          Comment


            Antrasis Air Lituanica "Embraer 175" jau nudažytas, laukia kelionės į Vilnių -

            Comment


              Gražu!
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Aš ir galvojau, kas gi kurs tas uniformas po to skandalėlio su J.Statkevičium

                „Air Lituanica” stiuardesėms I. Ševiakovaitė uniformas kūrė iš lietuviško audinio
                http://www.lrytas.lt/gyvenimo-budas/...ko-audinio.htm

                Stilingus kostiumėlius naujos bendrovės „Air Lituanica” skrydžių palydovėms sukūrusi Ieva Ševiakovaitė (40 m.) tam turėjo vos mėnesį. „Per tokį trumpą laiką atlikti tokį svarbų darbą man buvo didelis iššūkis”, – sakė dizainerė, puikiai susidorojusi su užduotimi.

                Comment


                  Wow, super originalus..tik kažkodėl, niekuo neišsiskiriantys... tik raudonos nugaros, man asmeniškai būtų Statkevičiaus labiau patikę
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Būtų patikę, jeigu būtų ... Bet nėra Bet reikia pripažint, kad šitos , nors ir mažesnio biudžeto uniformos yra simpatiškos ir gėdos nedaro. Jei būtų buvęs konkursas, tai ir galėtume išsakyt savo nuomones, kuris variantas ir kodėl geriau. O šiuo atveju tiesiog priimam kaip yra ir džiaukimės, kad yra neblogai.

                    Comment


                      Džiaugsimės, tuomet, kuomet AL bilietai atpigs, nes žadėjusi tapti kompanija tarp tradicinių ir low cost, kol kas to neprimena. Nes kuomet reikėjo bilietų į Amsterdamą radau pigiau su Air Baltic, via Riga. O kai reikėjo į Heathrow- buvo pigiau su SAS via CPH, tad dar yra kur padirbėt
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Džiaugsimės, tuomet, kuomet AL bilietai atpigs, nes žadėjusi tapti kompanija tarp tradicinių ir low cost, kol kas to neprimena. Nes kuomet reikėjo bilietų į Amsterdamą radau pigiau su Air Baltic, via Riga. O kai reikėjo į Heathrow- buvo pigiau su SAS via CPH, tad dar yra kur padirbėt
                        Verslo klientai dėl kelių litų tikrai negaišta laiko su persėdimais. Lygiai taip pat skrenda į Frankfurtą su Lufthansa, o ne su Ryanair kelis kartus pigiau.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Verslo klientai dėl kelių litų tikrai negaišta laiko su persėdimais. Lygiai taip pat skrenda į Frankfurtą su Lufthansa, o ne su Ryanair kelis kartus pigiau.
                          Kalbu ne apie kelis litus, o didesnes sumas, žinoma, kai moka kompanija visada renkuosi patogiausią skrydį, bet kalbu apie savo kišenę ir privačius skrydžius, bei AL pažadus, būti tarp tradicinių ir low cost. Labai vertinu S.Bartkaus indelį į tai, ką jis daro, bet kritika veda i priekį- todėl sakau, kad kainos, kaip paprastam vartotojui vis dar kandžiojasi. Bet to nematau skirtumo skristi su persėdimu Amsterdame ar CPH, pakeliui į LHR, o kalbos apie Ryanair, yra truputį neadekvačios ir ne vietoje.
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.19, 00:00.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Verslo klientai dėl kelių litų tikrai negaišta laiko su persėdimais. Lygiai taip pat skrenda į Frankfurtą su Lufthansa, o ne su Ryanair kelis kartus pigiau.
                            Verslo klientai nelygu verslo klientams. Kokių nors didelių kompanijų vadai, žinoma, labai brangina laiką, bet kokie nors klerkai ar mokslininkai, kurie aviakompanijų požiūriu taip pat verslo klientai, tikrai gali pasiieškoti pigesnių variantų.

                            Comment


                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              Verslo klientai nelygu verslo klientams. Kokių nors didelių kompanijų vadai, žinoma, labai brangina laiką, bet kokie nors klerkai ar mokslininkai, kurie aviakompanijų požiūriu taip pat verslo klientai, tikrai gali pasiieškoti pigesnių variantų.
                              Apie vadovus ir nekalbu, apie paprastus vadybininkus. Kadangi Frankfurtas turbūt viena pagrindinių verslo kryčių, tai neteko girdėti, kas nors skraidytų į atsarginį oro uostą, po to su autobusų važiuotų iki Frankurto arba iš vis su persėdimais skristų, nes susitaupo keliasdešimt ar keli šimtai Lt. Net įmonės, kurios ant bankroto slenksčio, ant tiek dar netaupo. Paprasčiausiai sugaištamas laikas žymiai brangesnis nei tie keli Lt.
                              Flickr

                              Comment


                                /\ apie tai niekas ir neklaba.. O Schiphol ir Heathrow, deja nėra šalutiniai oro uostai. Juolabiau, kad į pastarąjį nėra tiesioginių skrydžių
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Kainos yra tokios, kokioms esant dar yra įmanoma parduoti bilietus, užpildyti lėktuvą ir gauti kuo geresnį išlaidų ir pajamų santykį. Nepaisant to, kad finansuojama savivaldybės pinigais, avialinija nėra labdaringa organizacija ir siekia pelno, kurį norima pasiekti tam, kad avialinijos nuosavybė būtų perleista privatininkams per artimiausius porą metų.

                                  Antra vertus, jeigu kažkokiuose pasisakymuose buvo panaudota frazė "low cost", tai nieko nepasako apie bilietų kainas. Nes low cost carrier reiškia tik tiek, kad aviakompanija stengiasi kaip įmanoma labiau mažinti savo kaštus (visais mums gerai žinomais metodais), galbūt tam, kad galėtų pasiūlyti mažesnes kainas negu kiti ir gauti tą patį pelną, bet nebūtinai. Lietuvių pamėgtas vertalas "pigių skrydžių bendrovės" yra visiškas žemo lygio nesusipratimas. Užtenka pereiti per kokių Ryanair kainas, kad pamatyti, jog tas jų pigumas lygiai taip pat kartais reiškia ir kokius 700-800 lt kainuojantį bilietą.

                                  Galiausiai, pasižiūrėjus į tai, kokios kainos buvo tarkim Briuselio kryptimi pirmininkavimo laikotarpiui buvo kiek seniau, galima drąsiai sakyti, kad Air Lituanica yra ir pigių skrydžių bendrovė nes pasiūlė daugmaž perpus pigiau negu buvo.

                                  Comment


                                    Low cost terminas reiškia žemas (lyginant su kitais rinkos dalyviais) kainas vartotojui, o ne kompanijos vidaus virtuvės reikalus. Ir ne tik aviacijoje.

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Džiaugsimės, tuomet, kuomet AL bilietai atpigs, nes žadėjusi tapti kompanija tarp tradicinių ir low cost, kol kas to neprimena. Nes kuomet reikėjo bilietų į Amsterdamą radau pigiau su Air Baltic, via Riga. O kai reikėjo į Heathrow- buvo pigiau su SAS via CPH, tad dar yra kur padirbėt
                                      Vakar nusipirkau return į Berlyną už 540Lt sekmadieniams. Šiaip tekdavo skraidyt už 900+Lt visąlaik (nesu mokėjęs mažiau) ir dar su persėdimu. O skraidau vieną kart į mėnesį kažkur pusę metų jau.

                                      Taip yra ir pigiau nei 900Lt, bet pažiūrėk laikus dar kai lygini kainas. 10h connection'as su nakvyne Rygoj ne pats geriausias variantas. Ir dar kadangi visokie trečiadieniai netinka, savaitgalį kainos būna daug didesnės.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Low cost terminas reiškia žemas (lyginant su kitais rinkos dalyviais) kainas vartotojui, o ne kompanijos vidaus virtuvės reikalus. Ir ne tik aviacijoje.
                                        "Low cost" - tai yra žemi kaštai (jeigu kalbininkiškai, "sąnaudos"), o ne kainos. Tarp žemų sąnaudų ir žemų kainų ryšys netiesioginis.

                                        Comment


                                          Nereikia žiūrėti, ką reiškia "kalbininkiškai". Kadangi terminas paplito ir tapo buitinio naudojimo, jis taikomas būtent vartotojams, o jiems nesvarbūs įmonių vidiniai finansai. Vartotojui svarbi produkto ar paslaugos kaina, kurią jis moka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X