Nors greiciausia bus rytinis skrydis srautu i jungtinius skrydzius isvezti ir vakarinis parvezti, lygiai taip pat kaip SAs su CPH daro.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Šiandien Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos Vilniaus rinkimų apygardose išrinkti Seimo nariai ir Vilniaus miesto tarybos nariai kreipėsi į Vilniaus merą Artūrą Zuoką prašydami prisiimti asmeninę atsakomybę už viešojo transporto pertvarkymą Vilniaus mieste ir naujų oro linijų UAB „Air Lituanica“ įkūrimą.
http://www.tsajunga.lt/index.php/vil...ostineje/17303
2012 m. įkurta UAB „Air Lituanica“, kurios akcinis kapitalas, kaip skelbė Vilniaus meras, turėjo susidaryti iš 49 proc. strateginio investuotojo dalies, 34 proc. Lietuvos savivaldybių dalies ir 17 proc. Lietuvos investuotojų dalies. Tačiau dabar 83 proc. akcijų valdo Vilniaus miesto savivaldybės valdoma „Start Vilnius“.
Šiuo metu savivaldybė iš praskolinto biudžeto yra skyrusi ir dar planuoja skirti apie 18 mln. litų.
Comment
-
Auryla: įmonės „Air Lituanica“ ir „Grand Cru Airlines“ turės padirbėti, siekdamos licencijų
Oro susisiekimo licencijų siekiančios dvi Lietuvos kapitalo skrydžių bendrovės - "Air Lituanica" ir "Grand Cru Airlines" turi ištaisyti trūkumus, teigia Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovas Kęstutis Auryla.
Jis naujienų agentūrai teigė, kad tokį nurodymą įmonėms davė ketvirtadienį posėdžiavusi Licencijavimo komisija.
"Abi įmonės paprašė suteikti joms licencijas, tačiau buvo nustatyta, kad yra neatitikimų ir nurodyta trūkumus ištaisyti", -sakė p. Auryla. Jis nedetalizavo, kokių trūkumų rasta, nėra nustatyta ir konkretaus termino, per kurį įmonės juos privalo pašalinti.
Plačiau: http://goo.gl/Vrc2R
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąŠiandien Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos Vilniaus rinkimų apygardose išrinkti Seimo nariai ir Vilniaus miesto tarybos nariai kreipėsi į Vilniaus merą Artūrą Zuoką prašydami prisiimti asmeninę atsakomybę už viešojo transporto pertvarkymą Vilniaus mieste ir naujų oro linijų UAB „Air Lituanica“ įkūrimą.
Comment
-
Rusai rašo, kad antras Air Lituanica lėktuvas atvyks jau šį mėnesį :
Новая литовская авиакомпания приступила к полетам
http://www.ato.ru/content/novaya-lit...pila-k-poletam
Поступление второго воздушного судна, Embraer E175 ожидается в этом месяце. Это позволит авиакомпании уже осенью открыть рейсы в Москву, Мюнхен и Прагу.
Comment
-
Tiek "Grand Cru Airlines", tiek "Air Lituanica" jau sertifikuoti civilinės aviacijos vežėjai -
http://www.caa.lt/index.php?832238845
Bet kodėl "Grand Cru Airlines" negauna licenzijos man neaišku, nes skirtumas tarp dviejų aviakompanijų akivaizdus - vieną turi lėktuvą, kita dar ne. Jei nėra kitų didesnių priežasčių, tai Air Lituanica galės gauti licenziją atvykus antram Embraer. O ką taisyt reikia "Gran Cru Airlines" ir kada gaus licenziją, jei ji deklaruoja turinti net du Aircraft: B737-300 (2 units) ? -
http://www.gcairlines.aero/en/fleet?subpages=true#top43
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr 737-300 dar "legalus" ES padangėse? Juk tai visiška seniena.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąAr legalumas Lietuvoje ir legalumas ES padangėse yra skirtingas ? Jei įregistruotas lėktuvas Lietuvoje, tai ar tai legaliai tai galioja ir visoje ES ? Ar tie CAA teisės aktai dar yra nesinchronizuoti su ES teise ? Kiek atsimenu Auryla sakė priešingai.
Comment
-
Ir dar. Aš suprantu, kad "Grand Cru Airlines" jau skraidina savo lėktuvu :
"Vežėjo pažymėjimas "Grand Cru Airlines" išduotas birželio 21 dieną. Įmonė jau pradėjo skraidinti keleivius boingu pagal bendradarbiavimo sutartį su privataus kapitalo įmone "Small Planet Airlines"."
Tai yra licenzijos negavimo priežastis yra visiškai kita nei Air Lituanica priežastis. Ar aš klystu ?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr 737-300 dar "legalus" ES padangėse? Juk tai visiška seniena.
Parašė vilnews Rodyti pranešimąTai yra licenzijos negavimo priežastis yra visiškai kita nei Air Lituanica priežastis. Ar aš klystu ?
O tiksliau dėl Grand Cru, labai aiškiai parašyta:"Formed by former CEO of Aurela."
Tik neaišku, kokiais jie orlaiviais operuoja.. buvusiais Aurelos b733 mano spėjimas būtų, nes tas kurio foto įdėta, kaip LY-GCA, manau pafotoshopinta, nes niekur dar neteko matyti taip įregistrtuoto 733 Lietuvoje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Lietuvos skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ savo veiklai jau turi atrinkusi 20 pilotų. Tarp jų braziliško lėktuvo „Embraer 170” vairalazdę laikys ir viena moteris.
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2YIfMP4x2
Comment
-
Dar šiek tiek naujienų ir aiškumo: pirmojo lėktuvo pilotai - estai.
Lietuvių oro bendrovės ambicijos: pusė milijono keleivių kasmet
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-papildyta.htm
Liepos viduryje „Air Lituanica“ laukia antrojo orlaivio, kurį nuomosis iš brazilų gamintojo „Embraer“.
Comment
-
Zuokas iniciatorius, ne vadybininkas ar vadovas. Jo iniciatyvai turi pritarti Savivaldyb4, taigi, projektų likimas priklauso nuo in corpore atstovų. Padaryti vieną asmenį atpirkimo ožiu ar kritikos taikiniu yra juokingas bandymas demonstruoti internetinius raumenukus.
Įkurė taxi - niekas netikėjo. Dabar bent jau taxi gražiai atrodo, ypač prie TVOU. Ne kledarai važinėja gatvėmis.
Įkūrė Air Lituanica - niekas netikėjo, bet lėktuvai skrenda. Mum nuo to tik geriau.
Kartą vienas, gerai žinomas Lietuvoje gyvenantis švedas sukėlė delfio runkelių audrą, pasakės, kad lietuviainemoka kritikuoti. atrodo, eilinisyk jis buvo teisus.
Comment
-
Esminis dalykas dėl Air Lituanica, kad iš pradžių buvo planuota, jog 51 proc. akcijų priklausys savivaldybei ir 49 proc. strateginiam investuotojui. Šiuo metu savivaldybei priklauso 83 proc. . Tai rodo požiūrį tiek į tokio verslo perspektyvas, tiek į savivaldybės įvaizdį. Kadangi įmonė subsidijuojama iš savivaldybės lėšų, tai bent jau vilniečiams bilietai turėtų būti parduodami už simbolinę kainą . Ir neturėtų būti lipama per galvas lendant į paklausius maršrutus, pvz., Vilnius-Briuselis. Tai bandymas nusigraibyti grietinėlę naudojantis valdiškais pinigais. Turėtų būti skraidoma tik ten, kur paklausa yra, bet privačioms bendrovėms skraidyti galbūt nepelninga. Taip būtų plečiama skrydžių geografija.
Dėl taksi privalumų yra - gražiau, tvarkingiau, kultūringiau. Bet čia tik paviršius. Esminis dalykas, kodėl savivaldybė išvis turi kištis į transporto sektorių ir mėginti jį monopolizuoti? Atseit uždirbs daug lėšų ir savivaldybė bus ištraukta iš skolų? Taip tikrai nebus, skolos tik padidės. Tai koks tikslas? Kad taksistai oro uoste negąsdintų užsieniečių galima pasiekti paprastesniais būdais - nustačius oro uoste norinčioms dirbti taksi bendrovėms atitinkamus reikalavimus ir davus pereinamąjį laikotarpį.
Savivaldybės darbas tiesti dviračių takus ir lopyti gatvių duobes, o ne skraidyti. Jei aviacijos sektoriuje būtų buvusi laisva niša, ji seniai būtų užimta. Vadinasi, be subsidijų toks verslas neperspektyvus. Kitas klausimas, ar perspektyvu subsidijuoti? Apskritai, jei transporto verslas subsidijuojamas, juo turi būti siekiama platesnių tikslų, o ne vien vaikomasi pelno iš bilietų pardavimo. Geresnis susisiekimas ir pasiekiamumas miestui duotų netiesioginį ekonominį efektą. Pvz., skrydžių bendrovė pasiteisintų, jei veiklos modelis būtų kažkuo išskirtinis, tarkim, komfortas kaip rimtų oro linijų bendrovių, o bilietų kaina - kaip pigių skrydžių bendrovių. Skyrus lėšų Vilniaus (ir Lietuvos) reklamai tiksliniuose miestuose, ko gero nebūtų sunku kaip reikiant išauginti turistų skaičius. Bendrovė skraidytų į minusą (nėra garantijų, kad ir dabar neskraidys nuostolingai), bet nauda ateitų per kitur. Bet "atsakingų liberalų" tikslai kiek kitokie. Spėju, kad bus subsidijuojami pustuščių lėktuvų skrydžiai.Paskutinis taisė senasnamas; 2013.07.08, 14:45.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBet "atsakingų liberalų" tikslai kiek kitokie. Spėju, kad bus subsidijuojami pustuščių lėktuvų skrydžiai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment