Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nors greiciausia bus rytinis skrydis srautu i jungtinius skrydzius isvezti ir vakarinis parvezti, lygiai taip pat kaip SAs su CPH daro.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Šiandien Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos Vilniaus rinkimų apygardose išrinkti Seimo nariai ir Vilniaus miesto tarybos nariai kreipėsi į Vilniaus merą Artūrą Zuoką prašydami prisiimti asmeninę atsakomybę už viešojo transporto pertvarkymą Vilniaus mieste ir naujų oro linijų UAB „Air Lituanica“ įkūrimą.

      http://www.tsajunga.lt/index.php/vil...ostineje/17303

      2012 m. įkurta UAB „Air Lituanica“, kurios akcinis kapitalas, kaip skelbė Vilniaus meras, turėjo susidaryti iš 49 proc. strateginio investuotojo dalies, 34 proc. Lietuvos savivaldybių dalies ir 17 proc. Lietuvos investuotojų dalies. Tačiau dabar 83 proc. akcijų valdo Vilniaus miesto savivaldybės valdoma „Start Vilnius“.

      Šiuo metu savivaldybė iš praskolinto biudžeto yra skyrusi ir dar planuoja skirti apie 18 mln. litų.

      Comment


        Auryla: įmonės „Air Lituanica“ ir „Grand Cru Airlines“ turės padirbėti, siekdamos licencijų

        Oro susisiekimo licencijų siekiančios dvi Lietuvos kapitalo skrydžių bendrovės - "Air Lituanica" ir "Grand Cru Airlines" turi ištaisyti trūkumus, teigia Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovas Kęstutis Auryla.

        Jis naujienų agentūrai teigė, kad tokį nurodymą įmonėms davė ketvirtadienį posėdžiavusi Licencijavimo komisija.

        "Abi įmonės paprašė suteikti joms licencijas, tačiau buvo nustatyta, kad yra neatitikimų ir nurodyta trūkumus ištaisyti", -sakė p. Auryla. Jis nedetalizavo, kokių trūkumų rasta, nėra nustatyta ir konkretaus termino, per kurį įmonės juos privalo pašalinti.

        Plačiau: http://goo.gl/Vrc2R

        Comment


          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
          Šiandien Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos Vilniaus rinkimų apygardose išrinkti Seimo nariai ir Vilniaus miesto tarybos nariai kreipėsi į Vilniaus merą Artūrą Zuoką prašydami prisiimti asmeninę atsakomybę už viešojo transporto pertvarkymą Vilniaus mieste ir naujų oro linijų UAB „Air Lituanica“ įkūrimą.
          Perskaičiau tą pareiškimą. Toks vaizdas, kad kviečiama prisiimti asmeninę atsakomybę už viską kas įdomaus darosi Vilniuje, už viską kur yra kažkiek rizikos. Nesiimu vertinti tų projektų, bet toks neigiamas BIAS viskam, kas bent kiek įdomaus daroma jau neurvuoja.

          Comment


            Rusai rašo, kad antras Air Lituanica lėktuvas atvyks jau šį mėnesį :

            Новая литовская авиакомпания приступила к полетам
            http://www.ato.ru/content/novaya-lit...pila-k-poletam

            Поступление второго воздушного судна, Embraer E175 ожидается в этом месяце. Это позволит авиакомпании уже осенью открыть рейсы в Москву, Мюнхен и Прагу.

            Comment


              Aurela prarado licenzija, grand cru negauna
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Tiek "Grand Cru Airlines", tiek "Air Lituanica" jau sertifikuoti civilinės aviacijos vežėjai -
                http://www.caa.lt/index.php?832238845
                Bet kodėl "Grand Cru Airlines" negauna licenzijos man neaišku, nes skirtumas tarp dviejų aviakompanijų akivaizdus - vieną turi lėktuvą, kita dar ne. Jei nėra kitų didesnių priežasčių, tai Air Lituanica galės gauti licenziją atvykus antram Embraer. O ką taisyt reikia "Gran Cru Airlines" ir kada gaus licenziją, jei ji deklaruoja turinti net du Aircraft: B737-300 (2 units) ? -
                http://www.gcairlines.aero/en/fleet?subpages=true#top43

                Comment


                  Ar 737-300 dar "legalus" ES padangėse? Juk tai visiška seniena.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Ar 737-300 dar "legalus" ES padangėse? Juk tai visiška seniena.
                    Ar legalumas Lietuvoje ir legalumas ES padangėse yra skirtingas ? Jei įregistruotas lėktuvas Lietuvoje, tai ar tai legaliai tai galioja ir visoje ES ? Ar tie CAA teisės aktai dar yra nesinchronizuoti su ES teise ? Kiek atsimenu Auryla sakė priešingai.

                    Comment


                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                      Ar legalumas Lietuvoje ir legalumas ES padangėse yra skirtingas ? Jei įregistruotas lėktuvas Lietuvoje, tai ar tai legaliai tai galioja ir visoje ES ? Ar tie CAA teisės aktai dar yra nesinchronizuoti su ES teise ? Kiek atsimenu Auryla sakė priešingai.
                      Registruoti galima ką tik nori. Klausimas, ar tokie lėktuvai gali skraidyti?

                      Comment


                        Ir dar. Aš suprantu, kad "Grand Cru Airlines" jau skraidina savo lėktuvu :
                        "Vežėjo pažymėjimas "Grand Cru Airlines" išduotas birželio 21 dieną. Įmonė jau pradėjo skraidinti keleivius boingu pagal bendradarbiavimo sutartį su privataus kapitalo įmone "Small Planet Airlines"."

                        Tai yra licenzijos negavimo priežastis yra visiškai kita nei Air Lituanica priežastis. Ar aš klystu ?

                        Comment


                          Na kažin ar gali registruoti ką nori. Net automobilio dabar neužregistruosi be galiojančio techninės apžiūros pažymėjimo.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Ar 737-300 dar "legalus" ES padangėse? Juk tai visiška seniena.
                            Taip 737-300 dar galima skraidyti ir dar kuri laika mes ji matysime, bet neilgai manau, nes kaip tik šiandien ES pradėjo kalbėt, kad ES skraidančioms bendrovėms reikės atnaujinti parkus.

                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Tai yra licenzijos negavimo priežastis yra visiškai kita nei Air Lituanica priežastis. Ar aš klystu ?
                            Sunku pasakyti, kai CAA nesklebia detalių, dėl ko nesuteikti pažymėjimai.

                            O tiksliau dėl Grand Cru, labai aiškiai parašyta:"Formed by former CEO of Aurela."
                            Tik neaišku, kokiais jie orlaiviais operuoja.. buvusiais Aurelos b733 mano spėjimas būtų, nes tas kurio foto įdėta, kaip LY-GCA, manau pafotoshopinta, nes niekur dar neteko matyti taip įregistrtuoto 733 Lietuvoje.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Lietuvos skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ savo veiklai jau turi atrinkusi 20 pilotų. Tarp jų braziliško lėktuvo „Embraer 170” vairalazdę laikys ir viena moteris.
                              http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2YIfMP4x2

                              Comment


                                Dar šiek tiek naujienų ir aiškumo: pirmojo lėktuvo pilotai - estai.

                                Lietuvių oro bendrovės ambicijos: pusė milijono keleivių kasmet
                                http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-papildyta.htm

                                Liepos viduryje „Air Lituanica“ laukia antrojo orlaivio, kurį nuomosis iš brazilų gamintojo „Embraer“.

                                Comment


                                  ne siandien amsterdamas startavo?
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Taip, pirmas skrydis į Amsterdamą jau įvyko

                                    Comment


                                      Zuokas iniciatorius, ne vadybininkas ar vadovas. Jo iniciatyvai turi pritarti Savivaldyb4, taigi, projektų likimas priklauso nuo in corpore atstovų. Padaryti vieną asmenį atpirkimo ožiu ar kritikos taikiniu yra juokingas bandymas demonstruoti internetinius raumenukus.
                                      Įkurė taxi - niekas netikėjo. Dabar bent jau taxi gražiai atrodo, ypač prie TVOU. Ne kledarai važinėja gatvėmis.
                                      Įkūrė Air Lituanica - niekas netikėjo, bet lėktuvai skrenda. Mum nuo to tik geriau.

                                      Kartą vienas, gerai žinomas Lietuvoje gyvenantis švedas sukėlė delfio runkelių audrą, pasakės, kad lietuviainemoka kritikuoti. atrodo, eilinisyk jis buvo teisus.

                                      Comment


                                        Esminis dalykas dėl Air Lituanica, kad iš pradžių buvo planuota, jog 51 proc. akcijų priklausys savivaldybei ir 49 proc. strateginiam investuotojui. Šiuo metu savivaldybei priklauso 83 proc. . Tai rodo požiūrį tiek į tokio verslo perspektyvas, tiek į savivaldybės įvaizdį. Kadangi įmonė subsidijuojama iš savivaldybės lėšų, tai bent jau vilniečiams bilietai turėtų būti parduodami už simbolinę kainą . Ir neturėtų būti lipama per galvas lendant į paklausius maršrutus, pvz., Vilnius-Briuselis. Tai bandymas nusigraibyti grietinėlę naudojantis valdiškais pinigais. Turėtų būti skraidoma tik ten, kur paklausa yra, bet privačioms bendrovėms skraidyti galbūt nepelninga. Taip būtų plečiama skrydžių geografija.
                                        Dėl taksi privalumų yra - gražiau, tvarkingiau, kultūringiau. Bet čia tik paviršius. Esminis dalykas, kodėl savivaldybė išvis turi kištis į transporto sektorių ir mėginti jį monopolizuoti? Atseit uždirbs daug lėšų ir savivaldybė bus ištraukta iš skolų? Taip tikrai nebus, skolos tik padidės. Tai koks tikslas? Kad taksistai oro uoste negąsdintų užsieniečių galima pasiekti paprastesniais būdais - nustačius oro uoste norinčioms dirbti taksi bendrovėms atitinkamus reikalavimus ir davus pereinamąjį laikotarpį.
                                        Savivaldybės darbas tiesti dviračių takus ir lopyti gatvių duobes, o ne skraidyti. Jei aviacijos sektoriuje būtų buvusi laisva niša, ji seniai būtų užimta. Vadinasi, be subsidijų toks verslas neperspektyvus. Kitas klausimas, ar perspektyvu subsidijuoti? Apskritai, jei transporto verslas subsidijuojamas, juo turi būti siekiama platesnių tikslų, o ne vien vaikomasi pelno iš bilietų pardavimo. Geresnis susisiekimas ir pasiekiamumas miestui duotų netiesioginį ekonominį efektą. Pvz., skrydžių bendrovė pasiteisintų, jei veiklos modelis būtų kažkuo išskirtinis, tarkim, komfortas kaip rimtų oro linijų bendrovių, o bilietų kaina - kaip pigių skrydžių bendrovių. Skyrus lėšų Vilniaus (ir Lietuvos) reklamai tiksliniuose miestuose, ko gero nebūtų sunku kaip reikiant išauginti turistų skaičius. Bendrovė skraidytų į minusą (nėra garantijų, kad ir dabar neskraidys nuostolingai), bet nauda ateitų per kitur. Bet "atsakingų liberalų" tikslai kiek kitokie. Spėju, kad bus subsidijuojami pustuščių lėktuvų skrydžiai.
                                        Paskutinis taisė senasnamas; 2013.07.08, 14:45.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Bet "atsakingų liberalų" tikslai kiek kitokie. Spėju, kad bus subsidijuojami pustuščių lėktuvų skrydžiai.
                                          Ar jau pamiršome, kaip Kauno miesto ir rajono savivaldybės subsidijavo pirmuosius Ryanair skrydžius iš Karmėlavos?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X