Jūs man, durnam, paaiškinkite. Kodėl 8 metus vykdomas vienos airių aviakompanijos rėmimas valdiškomis lėšomis neprieštarauja ES teisės aktams, o parama nuosavai aviakompanijai staiga ima prieštarauti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Pagrindinė valstybės parama Ryanair, eina PR'ui (reklamai), lengvatoms oro uosto mokesčiams ir t.t. tai nėra tiesioginė finasinė parama kompanijai. P.S. Ryanair sėkmingai skraidytų ir be paramos ten, kur jam naudinga.
Air Lituanica nėra valstybinė kompanija, o savivladybės. Ryanair siūlo laiko patikrintą ir puikiai veikiantį produktą, Air Lituanica- didelis klausimas.
Ryanair garantuoja keleivių srautus, manau AL to kol kas nedaro.
O galiausiai turbūt Ryanair turi gerus viešųjų ryšius specusAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąKaip seksis konkuruot dėl verslo keliautojų bus matyt, bet vienoj biednesnių ES šalių kurt tradicinę aviakompaniją trumpiems skrydžiams kai visa Europa short haulą kuo toliau, tuo labiau permeta ant LCC irgi atrodo žingsnis prieš logiką.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąJei ta informacija delfyje yra teisinga, tai 26 "turtingi privatūs investuotojai" kartu turi 17 procentų akcijų ir kiekvienas vidutiniškai investavo po 160 tūkstančių litų. Tas turbūt aiškiai parodo, ant kiek tai "rimta" investicija.
O poilsio reikalais Vilniaus savivaldybės valdininkai skraidys su Ryanair ar Small Planet. Air Lituanica visiškai neorientuota į poilsiautojų skraidinimą, nei pagal kainas, nei tuo labiau pagal kryptis. Kaip seksis konkuruot dėl verslo keliautojų bus matyt, bet vienoj biednesnių ES šalių kurt tradicinę aviakompaniją trumpiems skrydžiams kai visa Europa short haulą kuo toliau, tuo labiau permeta ant LCC irgi atrodo žingsnis prieš logiką.
AL esmė, kaip suprantu, yra jungiamieji skrydžiai ir biznio keleiviai. Šiuo metu VNO čia yra kur smarkiai progresuoti. O LCC yra kitoks servisas kitokio tipo keleiviams.
Comment
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąNežinau kaip jūs ten galvojat, bet man jų linkas į Amsterdamą gerokai palengvins gyvenimą. Jau trys pažįstami turi Lituanica bilietus. Žiūrėsim kaip bus. Jei bus kokių pastebėjimų, parašysiu.
Kai AL, tures patikima produkta, bei tenkins didesne rinkos dali, tada ir bus galima kalbeti apie parama.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Istorinis (Air) Lituanica skrydis. Šį kartą į Briuselį
Išskrido pirmas „Air Lituanica“ lėktuvas (nebloga nuotraukų galerija)
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61731523
Sekmadienį iš Vilniaus oro uosto pirmą kartą pakilo „Air Lituanica“ lėktuvas. Pirmasis skrydis vykdomas į Briuselį.
Į 18.30 pakylančio lėktuvo išlydėtuves atvyko susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas, Belgijos ambasadorius Peter Lescouhier bei kiti politikos ir verslo atstovai.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-skrydziui.htm
Sekmadienio vakarą, 18 val. 34 min., iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto pirmajam skrydžiui pakilo bendrovės „Air Lituanica" lėktuvas. Brazilišku orlaiviu 76 vietų „Embraer 170" Briuselį pasieks 72 keleiviai. Dar šią vasarą lietuviai skraidins į Amsterdamą ir Berlyną.
Gal kas skrido ar pažįsta ką nors, kas skrido? Kokie įspūdžiai?
Comment
-
Air Lituanica išlydėta į pirmą oficialų skrydį:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...09617836_o.jpg
EDIT: biški pavėlavau
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIstorinis (Air) Lituanica skrydis. Šį kartą į Briuselį
Išskrido pirmas „Air Lituanica“ lėktuvas (nebloga nuotraukų galerija)
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61731523
„Air Lituanica“ išskleidė sparnus pirmam skrydžiui
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-skrydziui.htm
Bartkaus bloge kažkas parašė, kad lėktuvas buvo "artipilnis".
Gal kas skrido ar pažįsta ką nors, kas skrido? Kokie įspūdžiai?
Anot Vilniaus mero, net 70 proc. iš jų yra užsieniečiai, kuriems tokie skrydžiai labai reikalingi.
A.Zuokas, kalbėdamas inauguracijos šventėje, pareiškė, kad Lietuva nuo šiol nebus ta šalis, kuri importuoja oro vežėjų paslaugas, pati turėdama gilias istorines aviacijos tradicijas, aukštąją mokyklą, ruošiančią pilotus, bet nebuvo nacionalinio vežėjo.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2XjYBo5Lp
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai įdomus niuansas, jog nemažą dalį bilietų nupirko užsieniečiai, kas reiškia tiesiogines papildomas pajamas Lietuvai, nes ne tik lietuviai skraidys:
Apsidziaugciau jei i Berlyna butu tokia statistika !Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąDėl street tai sutinku, kad čia to vertimo nereikia, bet dėl JSC... Nėra tokio tarptautinės raštvedybos reglamento, nustatančio kad turi naudoti tik UAB trumpinį. Galvoji kad koks užsienietis supras, kas yra tas UAB? Ne, nesupras.
Comment
-
Kelios abejonės dėl "Air Lituanicos" sėkmingos ateities
http://turizmasirmarketingas.blogspot.com/
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKelios abejonės dėl "Air Lituanicos" sėkmingos ateities
http://turizmasirmarketingas.blogspot.com/I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Įžvalgos geros, išskyrus kai kuriuos momentus. Dėl vadovybės - taip, Zubrus yra aviacijos nevykėlis, bet dėl komercijos direktoriaus Simona Bartkaus kompetencijų klausimų turėtų kilti žymiai mažiau. Dėl partnerių - taip, Estonian yra nuostolingi, bet jie naujai avialinijai pasiūlė daug naudingų dalykų - galimybę pardavinėti bilietus savo jau gerai išvystytais kanalais, suteikė licencijos dar neturinčiai įmonei savo kodą ir t.t. Personalo klausimai - čia tai jo, jeigu tai tiesa apie nedirbančius darbuotojus, kuriems mokamos algos, tai blogis. Tačiau tam tikri darbuotojai juk reikalingi ir tam, kad įmonę paleisti. Be personalo vadovo galima išsiversti, bet komunikacijos, pardavimų, komercijos vadovai yra svarbūs tam.
Na ir galiausiai, konkurencija, sezoniškumas ir masto ekonomija. Dėl masto ekonomijos visiškai teisingai. Turistiniai srautai šiai bendrovei ne taip aktualu, kai planuojama turistinių keleivių dalis siekia gal 30%. Na, o verslo keleiviai skraido ir žiemą. Konkurencija žinoma didelė, užtai taip protingai ir buvo apmąstyti maršrutai ir pasirinkti tokie, kokių labiausiai trūksta. Laikai, dažniai irgi apgalvoti. Čia turbūt tikrai jau Bartkaus įdirbis, nes senesni Zubraus ir Zuoko pasisakymai buvo iš serijos "skraidysim iš Vilniaus, Kauno ir Palangos į Londoną, Maskvą, Kijevą, Hamburgą ir Tbilisį".
Comment
-
Apie AL rašo FT blogo skiltyje
Air Lituanica takes to skies in turbulent European market
http://blogs.ft.com/beyond-brics/201...rbulent-market
When your neighbours’ aviation businesses are struggling to survive, you would, probably, postpone the launch of a new carrier in your own country. But Lithuania has proved that it is ready to take a risk. Newly established commercial carrier Air Lituanica has started operations with flights between Vilnius and Brussels.
Comment
-
Iš to pačio FT straipsnio verta pacituoti : "We are also looking forward to opening a route from Vilnius to St Petersburg next year,” he said." Reiškia turėsim kitąmet ir tiesioginį St. Peterburgo reisą. Tik įdomu ar turėsim kokį codeshare Peterburge, kad būtų dalis ir tranzitinio srauto.
Air Lituanica takes to skies in turbulent European market
http://blogs.ft.com/beyond-brics/201...bulent-market/
When your neighbours’ aviation businesses are struggling to survive, you would, probably, postpone the launch of a new carrier in your own country. But Lithuania has proved that it is ready to take a risk. Newly established commercial carrier Air Lituanica has started operations with flights between Vilnius and Brussels.
The new airline is the brainchild of Arturas Zuokas, mayor of Vilnius, and 83 per cent of the airline is owned by the city’s municipal government. The remainder of the shares are owned by a group of private investors.
Initially, Zuokas intended to attract a strategic investor to the project but failed to do so. Nevertheless, such plans still exist, and today’s main shareholders will probably continue their search.
In July the carrier will introduce direct flights to Amsterdam and in August to Berlin. It plans to add flights to Prague, Munich and Moscow. It said in a statement: “By 2015, Air Lituanica is planning to operate 5 aircraft and serve up to 13-16 direct routes. Based on demand, flights to all destinations will be carried out daily or several times per week.”
Simonas Bartkus, Air Lituanica’s chief commercial officer, said Air Lituanica would fill a gap in the market for a regional, business-oriented carrier.
As to the possible competition with regular carriers, Air Lituanica would rely on lower ticket prices and a convenient flight schedule. Commenting on the possible competition with low-cost airlines, which are extremely popular in Lithuania, Bartkus told beyondbrics:
“We are going to offer a different product to what low-cost airlines are offering. We will have convenient schedules, we will fly to main airports with high frequency flights – this is important for business traffic. Low-cost airlines are more oriented to leisure and VFR [visiting friend and relatives] traffic, so mainly they are flying to leisure destinations – Rome, Milan, Barcelona, Paris. We will offer a business-oriented geography – direct flights from Vilnius to Brussels, Berlin, Amsterdam, Munich, Prague, Moscow.”
Bartkus said the carrier had big expectations for direct flights to Moscow, due to the steadily increasing passengers flows between the two capitals. “Traffic between Moscow and Vilnius grew by 2.5 times in the last two years. And we still expect this market to grow further. We see high potential for traffic growth between Russia and Lithuania, in both business and leisure tourists… We are also looking forward to opening a route from Vilnius to St Petersburg next year,” he said.
At the moment, Air Lituanica is operating a 76-seat Embraer 170 jet under a lease contract with Estonian Air. In July, it plans to add an Embraer 175, leased from ECC Leasing Company, a wholly-owned subsidiary of Embraer.
In addition to aircraft leasing, Air Lituanica and Estonian Air will cooperate in providing commercial services such as ticket sales on point-to-point and connecting flights, revenue management, interline and code-share agreements.
The agreement with state-owned Estonian Air comes after the Estonian carrier suffered significant financial losses in past years and is receiving government support. At the same time, this support is the subject of a probe by the European Commission, which suspects that it violates European regulations.
AirBaltic, a state-owned national carrier in neighbouring Latvia, is also in a tight spot. The Latvian government is looking for a strategic investor for the airline, but so far without success. AirBaltic is also the subject of a European Commission probe over state aid.
But Air Lituanica is in an optimistic frame of mind. “We expect to reach break-even in 2015 and continue profitable operations in further years. We will work in regional business-oriented niche which we expect will grow in the next years,” Bartkus says.
Comment
Comment