Parašė vilnews
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąPuiki naujiena. Tik kokių dar popierių jiems reikia, kad galėtų vykdyti skrydžius su savo (t.y. ne su Estonian) kodu?
Comment
-
Na, tai pačiame straipsnyje juk minima:
Tai 15min.lt patvirtino bendrovės „Air Lituanica“ komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė. „Civilinės aviacijos administracija išdavė vežėjo pažymėjimą. Gavę pažymėjimą vykdome kitas procedūras, kad gautume leidimą komercinei veiklai vykdyti“, – teigė S.Meškauskaitė.
Comment
-
Visi atsakymai čia:
„Air Lituanica“ gavo pažymėjimą ir gali skraidinti partnerės lėktuvais
http://vd.lt/naujienos/ekonomika/-ai...#ixzz2XLXDSygY
CAA vadovas Kęstutis Auryla BNS patvirtino, kad oro vežėjo pažymėjimą įmonei išdavė trečiadienį.
Pasak jo, gavusi šį pažymėjimą „Air Lituanica“ gali dirbti su partnere, kuria pasirinko „Estonian Air“, tačiau norėdama veikti pilnavertiškai, turės gauti ir oro susisiekimo licenciją, kuri suteiktų galimybę skraidinti pačiai įmonei.
O licenzijos gavimui reikalingas antrasis Embraer 175 su LY registracija.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąVisi atsakymai čia:
„Air Lituanica“ gavo pažymėjimą ir gali skraidinti partnerės lėktuvais
http://vd.lt/naujienos/ekonomika/-ai...#ixzz2XLXDSygY
CAA vadovas Kęstutis Auryla BNS patvirtino, kad oro vežėjo pažymėjimą įmonei išdavė trečiadienį.
Pasak jo, gavusi šį pažymėjimą „Air Lituanica“ gali dirbti su partnere, kuria pasirinko „Estonian Air“, tačiau norėdama veikti pilnavertiškai, turės gauti ir oro susisiekimo licenciją, kuri suteiktų galimybę skraidinti pačiai įmonei.
O licenzijos gavimui reikalingas antrasis Embraer 175 su LY registracija.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
"Sekmadienį pirmąjį savo skrydį į Briuselį Lietuvos oro bendrovė „Air Lituanica“ vykdys jau turėdama vieną svarbiausių dokumentų – oro vežėjo pažymėjimą. Stinga tik oro susisiekimo veiklos licencijos, tačiau ją, pateikus paraišką ir pritarus Licencijavimo komisijai, galima gauti ir per dieną.
Kad gautų antrąjį dokumentą, „Air Lituanica“ turi pateikti paraišką, o Licencijavimo komisija, kurią sudaro ir CAA, ir Susisiekimo ministerijos atstovai, ją apsvarstyti.
Pasak K. Aurylos, licencija, jei viskas klostosi sklandžiai, išduodama ir per vieną dieną. Tarkim, taip buvo oro bendrovės „Star1 Airlines“ atveju."
„Air Lituanica“ gavo vežėjo pažymėjimą
http://www.lrytas.lt/-13723205321371...7jim%C4%85.htm
Comment
-
Vilnius-Amsterdam nusimato dukart per dieną. Šaunu ! -
Air Lituanica to serve Amsterdam and Vilnius to be added to the network
http://www.schiphol.nl/B2B/RouteDeve...TheNetwork.htm
"The airline also aims to expand its schedule with a daily evening flight a few months from now."
Comment
-
„Air Lituanica“ akcijų nusipirko ir A. Guoga, ir žinomos įmonės
Bendrovė „Air Lituanica Club“, jungianti juridinius ir privačius asmenis iš Lietuvos ir užsienio, šiandien pasirašė investicijų sutartį ir įsigijo „Air Lituanica“ akcijų už 4,1 mln. Lt, rašoma pranešime spaudai. Taip pat „Air Lituanica Club“ deleguos savo atstovą ir į skrydžių bendrovės valdybą.
Comment
-
Atnaujintas Vilniaus oro uosto 2013 m. vasaros sezono reguliariųjų skrydžių tvarkaraštis jau su Air Lituanica skrydžiais -
http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/pu...arkarastis.pdf
Comment
-
Air Lituanica atsirado tarp VNO oro linijų bendrovių -
http://www.vno.lt/lt/informacija-kel...iju-bendroves/
Comment
-
Nerijus Mačiulis FB: Air Lituanica veiklos modelis yra beviltiškas, šios avialinijos neturi ateities - tai akivaizdu bet kam, kas šiek tiek supranta avialinijų verslo specifiką. Niekas nesiginčija dėl nacionalinių avialinijų naudos valstybei, tačiau visų pirma Air Lituanica nėra nacionalinės avialinijos – tai Vilniaus savivaldybės (ar jos mero) asmeninis projektas, kurio ji ilgai subsidijuoti negalės dėl ir taip nebetvaraus savo skolos lygio. Galima daryti prielaidą, kad nuostolingas avialinijas išgelbės vyriausybė (ar tikrai politinės partijos norės gelbėti šį asmeninį projektą?), tačiau ir tai nebūtų išeitis, nes nuolatinis nacionalinių avialinijų subsidijavimas prieštarauja ES sutartims. Jau dabar Europos Komisija yra pradėjusi tyrimus dėl Air Baltic, Estonian Air ir Slovėnų Adria Airways subsidijavimo – visos šios nacionalinės avialinijos yra nuolat nuostolingos ir sulaukia tiesioginių subsidijų/kapitalo injekcijų iš valstybės. Tačiau toks subsidijavimas yra neleistinas, nes prieštarauja rinkos ekonomikos investuotojo principui (MEIP) ir suteikia paramos gavėjui ekonominį pranašumą kurio neturi konkurentai (Sutartis dėl Europos Sąjungos Veikimo, 107 straipsnis).
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąNerijus Mačiulis FB: Air Lituanica veiklos modelis yra beviltiškas, šios avialinijos neturi ateities - tai akivaizdu bet kam, kas šiek tiek supranta avialinijų verslo specifiką. Niekas nesiginčija dėl nacionalinių avialinijų naudos valstybei, tačiau visų pirma Air Lituanica nėra nacionalinės avialinijos – tai Vilniaus savivaldybės (ar jos mero) asmeninis projektas, kurio ji ilgai subsidijuoti negalės dėl ir taip nebetvaraus savo skolos lygio. Galima daryti prielaidą, kad nuostolingas avialinijas išgelbės vyriausybė (ar tikrai politinės partijos norės gelbėti šį asmeninį projektą?), tačiau ir tai nebūtų išeitis, nes nuolatinis nacionalinių avialinijų subsidijavimas prieštarauja ES sutartims. Jau dabar Europos Komisija yra pradėjusi tyrimus dėl Air Baltic, Estonian Air ir Slovėnų Adria Airways subsidijavimo – visos šios nacionalinės avialinijos yra nuolat nuostolingos ir sulaukia tiesioginių subsidijų/kapitalo injekcijų iš valstybės. Tačiau toks subsidijavimas yra neleistinas, nes prieštarauja rinkos ekonomikos investuotojo principui (MEIP) ir suteikia paramos gavėjui ekonominį pranašumą kurio neturi konkurentai (Sutartis dėl Europos Sąjungos Veikimo, 107 straipsnis).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąNerijus Mačiulis FB: Air Lituanica veiklos modelis yra beviltiškas, šios avialinijos neturi ateities - tai akivaizdu bet kam, kas šiek tiek supranta avialinijų verslo specifiką. Niekas nesiginčija dėl nacionalinių avialinijų naudos valstybei, tačiau visų pirma Air Lituanica nėra nacionalinės avialinijos – tai Vilniaus savivaldybės (ar jos mero) asmeninis projektas, kurio ji ilgai subsidijuoti negalės dėl ir taip nebetvaraus savo skolos lygio. Galima daryti prielaidą, kad nuostolingas avialinijas išgelbės vyriausybė (ar tikrai politinės partijos norės gelbėti šį asmeninį projektą?), tačiau ir tai nebūtų išeitis, nes nuolatinis nacionalinių avialinijų subsidijavimas prieštarauja ES sutartims. Jau dabar Europos Komisija yra pradėjusi tyrimus dėl Air Baltic, Estonian Air ir Slovėnų Adria Airways subsidijavimo – visos šios nacionalinės avialinijos yra nuolat nuostolingos ir sulaukia tiesioginių subsidijų/kapitalo injekcijų iš valstybės. Tačiau toks subsidijavimas yra neleistinas, nes prieštarauja rinkos ekonomikos investuotojo principui (MEIP) ir suteikia paramos gavėjui ekonominį pranašumą kurio neturi konkurentai (Sutartis dėl Europos Sąjungos Veikimo, 107 straipsnis).
Tiesa, kai buvo išvogtas Vilniaus m. biudžetas žymiai didesne suma atleidus bankus nuo mokesčių, tuomet visokie mačiuliai išsišiepę sėdėjo nė nekriuksėdami.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąIATA vakar aviakompanijai "Air Lituanica" priskyrė tarptautinį identifikacinį ženklą LT. Visi "Air Lituanica" skrydžio numeriai prasidės kodu LT.
Atvaizdas
Street??? Kaip ir lietuvių kalba gatvė, kelias, alėja, prospektas, aikštė ar pan., taip ir kitomis kalbomis adrese gatvė turi būti lietuviškai parašyta (arba sutrumpinta)! Nerimtai atrodom su tais JSC, streett ir t.t.
Comment
-
VNO tvarkaraštyje jau ir Air Lituanica pirmasis skrydis:
http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/is...aliuoju-laiku/
2013.06.30 18:30 Briuselis, Belgija OV_5005 Air Lituanica/Estonian Air
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąSkubotas (pernelyg ankstyvas) vertinimas. Air Lituanica akcijų turi ne tik Zuokas (Vilniaus savivaldybė), bet ir turtingi privatūs investuotojai. Abejoju, kad „verslo rykliai“ kištų savo milijonus į itin rizikingus projektus. Nebent jie žino tai, ko dar nežino žiniasklaida. O dabar atspėkite — kurios aviakompanijos paslaugomis naudosis Vilniaus savivaldybės valdininkai, keliaudami į užsienį darbo ar poilsio reikalais?
O poilsio reikalais Vilniaus savivaldybės valdininkai skraidys su Ryanair ar Small Planet. Air Lituanica visiškai neorientuota į poilsiautojų skraidinimą, nei pagal kainas, nei tuo labiau pagal kryptis. Kaip seksis konkuruot dėl verslo keliautojų bus matyt, bet vienoj biednesnių ES šalių kurt tradicinę aviakompaniją trumpiems skrydžiams kai visa Europa short haulą kuo toliau, tuo labiau permeta ant LCC irgi atrodo žingsnis prieš logiką.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąJSC??? UAB turi būti rašoma visomis kalbomis UAB (o ne JSC)!
Comment
Comment