Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    "Air Lituanica" gavo vežėjo pažymėjimą
    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...ima-667-348350
    Puiki naujiena. Tik kokių dar popierių jiems reikia, kad galėtų vykdyti skrydžius su savo (t.y. ne su Estonian) kodu?

    Comment


      #82
      Parašė John Rodyti pranešimą
      Puiki naujiena. Tik kokių dar popierių jiems reikia, kad galėtų vykdyti skrydžius su savo (t.y. ne su Estonian) kodu?
      Tikriausiai ne popierių, o pačio lėktuvo su LY-*** registracija.

      Comment


        #83
        Na, tai pačiame straipsnyje juk minima:

        Tai 15min.lt patvirtino bendrovės „Air Lituanica“ komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė. „Civilinės aviacijos administracija išdavė vežėjo pažymėjimą. Gavę pažymėjimą vykdome kitas procedūras, kad gautume leidimą komercinei veiklai vykdyti“, – teigė S.Meškauskaitė.

        Comment


          #84
          O kokios toks "kitos procedūros"? Jeigu reikia normalaus lėktuvo, ar tam tikslui tiktų jų būsimas E175, kurį nuomosis iš antrinės Embraer bendrovės?

          Comment


            #85
            Visi atsakymai čia:
            „Air Lituanica“ gavo pažymėjimą ir gali skraidinti partnerės lėktuvais
            http://vd.lt/naujienos/ekonomika/-ai...#ixzz2XLXDSygY

            CAA vadovas Kęstutis Auryla BNS patvirtino, kad oro vežėjo pažymėjimą įmonei išdavė trečiadienį.
            Pasak jo, gavusi šį pažymėjimą „Air Lituanica“ gali dirbti su partnere, kuria pasirinko „Estonian Air“, tačiau norėdama veikti pilnavertiškai, turės gauti ir oro susisiekimo licenciją, kuri suteiktų galimybę skraidinti pačiai įmonei.

            O licenzijos gavimui reikalingas antrasis Embraer 175 su LY registracija.

            Comment


              #86
              Parašė vilnews Rodyti pranešimą
              Visi atsakymai čia:
              „Air Lituanica“ gavo pažymėjimą ir gali skraidinti partnerės lėktuvais
              http://vd.lt/naujienos/ekonomika/-ai...#ixzz2XLXDSygY

              CAA vadovas Kęstutis Auryla BNS patvirtino, kad oro vežėjo pažymėjimą įmonei išdavė trečiadienį.
              Pasak jo, gavusi šį pažymėjimą „Air Lituanica“ gali dirbti su partnere, kuria pasirinko „Estonian Air“, tačiau norėdama veikti pilnavertiškai, turės gauti ir oro susisiekimo licenciją, kuri suteiktų galimybę skraidinti pačiai įmonei.

              O licenzijos gavimui reikalingas antrasis Embraer 175 su LY registracija.
              Tai kuomet atvyks E175 su LY? Ar ilgainiui nebus taip kad ES-AEB taps LY-VXX?
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                #87
                Na gal dabar jau VNO tvarkaraštyje atsiras Amsterdam, Brussels ir Berlin ? Kliūčių vykdyti šiuos skrydžius kaip ir nebėr.

                Comment


                  #88
                  "Sekmadienį pirmąjį savo skrydį į Briuselį Lietuvos oro bendrovė „Air Lituanica“ vykdys jau turėdama vieną svarbiausių dokumentų – oro vežėjo pažymėjimą. Stinga tik oro susisiekimo veiklos licencijos, tačiau ją, pateikus paraišką ir pritarus Licencijavimo komisijai, galima gauti ir per dieną.

                  Kad gautų antrąjį dokumentą, „Air Lituanica“ turi pateikti paraišką, o Licencijavimo komisija, kurią sudaro ir CAA, ir Susisiekimo ministerijos atstovai, ją apsvarstyti.

                  Pasak K. Aurylos, licencija, jei viskas klostosi sklandžiai, išduodama ir per vieną dieną. Tarkim, taip buvo oro bendrovės „Star1 Airlines“ atveju."

                  „Air Lituanica“ gavo vežėjo pažymėjimą
                  http://www.lrytas.lt/-13723205321371...7jim%C4%85.htm

                  Comment


                    #89
                    Vilnius-Amsterdam nusimato dukart per dieną. Šaunu ! -

                    Air Lituanica to serve Amsterdam and Vilnius to be added to the network
                    http://www.schiphol.nl/B2B/RouteDeve...TheNetwork.htm

                    "The airline also aims to expand its schedule with a daily evening flight a few months from now."

                    Comment


                      #90
                      „Air Lituanica“ akcijų nusipirko ir A. Guoga, ir žinomos įmonės

                      Bendrovė „Air Lituanica Club“, jungianti juridinius ir privačius asmenis iš Lietuvos ir užsienio, šiandien pasirašė investicijų sutartį ir įsigijo „Air Lituanica“ akcijų už 4,1 mln. Lt, rašoma pranešime spaudai. Taip pat „Air Lituanica Club“ deleguos savo atstovą ir į skrydžių bendrovės valdybą.

                      Comment


                        #91
                        Atnaujintas Vilniaus oro uosto 2013 m. vasaros sezono reguliariųjų skrydžių tvarkaraštis jau su Air Lituanica skrydžiais -
                        http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/pu...arkarastis.pdf

                        Comment


                          #92
                          IATA vakar aviakompanijai "Air Lituanica" priskyrė tarptautinį identifikacinį ženklą LT. Visi "Air Lituanica" skrydžio numeriai prasidės kodu LT.

                          Comment


                            #93
                            Air Lituanica atsirado tarp VNO oro linijų bendrovių -
                            http://www.vno.lt/lt/informacija-kel...iju-bendroves/

                            Comment


                              #94
                              Nerijus Mačiulis FB: Air Lituanica veiklos modelis yra beviltiškas, šios avialinijos neturi ateities - tai akivaizdu bet kam, kas šiek tiek supranta avialinijų verslo specifiką. Niekas nesiginčija dėl nacionalinių avialinijų naudos valstybei, tačiau visų pirma Air Lituanica nėra nacionalinės avialinijos – tai Vilniaus savivaldybės (ar jos mero) asmeninis projektas, kurio ji ilgai subsidijuoti negalės dėl ir taip nebetvaraus savo skolos lygio. Galima daryti prielaidą, kad nuostolingas avialinijas išgelbės vyriausybė (ar tikrai politinės partijos norės gelbėti šį asmeninį projektą?), tačiau ir tai nebūtų išeitis, nes nuolatinis nacionalinių avialinijų subsidijavimas prieštarauja ES sutartims. Jau dabar Europos Komisija yra pradėjusi tyrimus dėl Air Baltic, Estonian Air ir Slovėnų Adria Airways subsidijavimo – visos šios nacionalinės avialinijos yra nuolat nuostolingos ir sulaukia tiesioginių subsidijų/kapitalo injekcijų iš valstybės. Tačiau toks subsidijavimas yra neleistinas, nes prieštarauja rinkos ekonomikos investuotojo principui (MEIP) ir suteikia paramos gavėjui ekonominį pranašumą kurio neturi konkurentai (Sutartis dėl Europos Sąjungos Veikimo, 107 straipsnis).

                              Comment


                                #95
                                Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                Nerijus Mačiulis FB: Air Lituanica veiklos modelis yra beviltiškas, šios avialinijos neturi ateities - tai akivaizdu bet kam, kas šiek tiek supranta avialinijų verslo specifiką. Niekas nesiginčija dėl nacionalinių avialinijų naudos valstybei, tačiau visų pirma Air Lituanica nėra nacionalinės avialinijos – tai Vilniaus savivaldybės (ar jos mero) asmeninis projektas, kurio ji ilgai subsidijuoti negalės dėl ir taip nebetvaraus savo skolos lygio. Galima daryti prielaidą, kad nuostolingas avialinijas išgelbės vyriausybė (ar tikrai politinės partijos norės gelbėti šį asmeninį projektą?), tačiau ir tai nebūtų išeitis, nes nuolatinis nacionalinių avialinijų subsidijavimas prieštarauja ES sutartims. Jau dabar Europos Komisija yra pradėjusi tyrimus dėl Air Baltic, Estonian Air ir Slovėnų Adria Airways subsidijavimo – visos šios nacionalinės avialinijos yra nuolat nuostolingos ir sulaukia tiesioginių subsidijų/kapitalo injekcijų iš valstybės. Tačiau toks subsidijavimas yra neleistinas, nes prieštarauja rinkos ekonomikos investuotojo principui (MEIP) ir suteikia paramos gavėjui ekonominį pranašumą kurio neturi konkurentai (Sutartis dėl Europos Sąjungos Veikimo, 107 straipsnis).
                                Skubotas (pernelyg ankstyvas) vertinimas. Air Lituanica akcijų turi ne tik Zuokas (Vilniaus savivaldybė), bet ir turtingi privatūs investuotojai. Abejoju, kad „verslo rykliai“ kištų savo milijonus į itin rizikingus projektus. Nebent jie žino tai, ko dar nežino žiniasklaida. O dabar atspėkite — kurios aviakompanijos paslaugomis naudosis Vilniaus savivaldybės valdininkai, keliaudami į užsienį darbo ar poilsio reikalais?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                  Nerijus Mačiulis FB: Air Lituanica veiklos modelis yra beviltiškas, šios avialinijos neturi ateities - tai akivaizdu bet kam, kas šiek tiek supranta avialinijų verslo specifiką. Niekas nesiginčija dėl nacionalinių avialinijų naudos valstybei, tačiau visų pirma Air Lituanica nėra nacionalinės avialinijos – tai Vilniaus savivaldybės (ar jos mero) asmeninis projektas, kurio ji ilgai subsidijuoti negalės dėl ir taip nebetvaraus savo skolos lygio. Galima daryti prielaidą, kad nuostolingas avialinijas išgelbės vyriausybė (ar tikrai politinės partijos norės gelbėti šį asmeninį projektą?), tačiau ir tai nebūtų išeitis, nes nuolatinis nacionalinių avialinijų subsidijavimas prieštarauja ES sutartims. Jau dabar Europos Komisija yra pradėjusi tyrimus dėl Air Baltic, Estonian Air ir Slovėnų Adria Airways subsidijavimo – visos šios nacionalinės avialinijos yra nuolat nuostolingos ir sulaukia tiesioginių subsidijų/kapitalo injekcijų iš valstybės. Tačiau toks subsidijavimas yra neleistinas, nes prieštarauja rinkos ekonomikos investuotojo principui (MEIP) ir suteikia paramos gavėjui ekonominį pranašumą kurio neturi konkurentai (Sutartis dėl Europos Sąjungos Veikimo, 107 straipsnis).
                                  Nieko keisto, kad įgyvendinant tokius ambicingus projektus iš karto prisiveisia visokių bambeklių ir pavyduolių, ypač Lietuvoje. Tokiems geriausias meras, kuris nieko nedaro, nes tuomet nėra "išvagiami" nei dviračiai, nei troleibusai, nei lėktuvai
                                  Tiesa, kai buvo išvogtas Vilniaus m. biudžetas žymiai didesne suma atleidus bankus nuo mokesčių, tuomet visokie mačiuliai išsišiepę sėdėjo nė nekriuksėdami.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                    IATA vakar aviakompanijai "Air Lituanica" priskyrė tarptautinį identifikacinį ženklą LT. Visi "Air Lituanica" skrydžio numeriai prasidės kodu LT.
                                    Atvaizdas
                                    JSC??? UAB turi būti rašoma visomis kalbomis UAB (o ne JSC)!
                                    Street??? Kaip ir lietuvių kalba gatvė, kelias, alėja, prospektas, aikštė ar pan., taip ir kitomis kalbomis adrese gatvė turi būti lietuviškai parašyta (arba sutrumpinta)! Nerimtai atrodom su tais JSC, streett ir t.t.

                                    Comment


                                      #98
                                      VNO tvarkaraštyje jau ir Air Lituanica pirmasis skrydis:
                                      http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/is...aliuoju-laiku/
                                      2013.06.30 18:30 Briuselis, Belgija OV_5005 Air Lituanica/Estonian Air

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Skubotas (pernelyg ankstyvas) vertinimas. Air Lituanica akcijų turi ne tik Zuokas (Vilniaus savivaldybė), bet ir turtingi privatūs investuotojai. Abejoju, kad „verslo rykliai“ kištų savo milijonus į itin rizikingus projektus. Nebent jie žino tai, ko dar nežino žiniasklaida. O dabar atspėkite — kurios aviakompanijos paslaugomis naudosis Vilniaus savivaldybės valdininkai, keliaudami į užsienį darbo ar poilsio reikalais?
                                        Jei ta informacija delfyje yra teisinga, tai 26 "turtingi privatūs investuotojai" kartu turi 17 procentų akcijų ir kiekvienas vidutiniškai investavo po 160 tūkstančių litų. Tas turbūt aiškiai parodo, ant kiek tai "rimta" investicija.

                                        O poilsio reikalais Vilniaus savivaldybės valdininkai skraidys su Ryanair ar Small Planet. Air Lituanica visiškai neorientuota į poilsiautojų skraidinimą, nei pagal kainas, nei tuo labiau pagal kryptis. Kaip seksis konkuruot dėl verslo keliautojų bus matyt, bet vienoj biednesnių ES šalių kurt tradicinę aviakompaniją trumpiems skrydžiams kai visa Europa short haulą kuo toliau, tuo labiau permeta ant LCC irgi atrodo žingsnis prieš logiką.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                          JSC??? UAB turi būti rašoma visomis kalbomis UAB (o ne JSC)!
                                          Dėl street tai sutinku, kad čia to vertimo nereikia, bet dėl JSC... Nėra tokio tarptautinės raštvedybos reglamento, nustatančio kad turi naudoti tik UAB trumpinį. Galvoji kad koks užsienietis supras, kas yra tas UAB? Ne, nesupras.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X