Parašė vilnews
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Ar gali būti,kad skirsis tos pačios Air Lituanica kompanijos abiejų lėktuvų nudažymas ? Nes dabar matau, kad skiriasi net tik herbas, bet ir pats uodegos nudažymas. Paskutiniam variante, kurį skelbė pati Air Lituanica - visa uodega raudona ir Vytauto Didžiojo herbas. Kaip matome, šitas pirmasis Estonian lėktuvas nudažytas visai kitaip.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąAr gali būti,kad skirsis tos pačios Air Lituanica kompanijos abiejų lėktuvų nudažymas ? Nes dabar matau, kad skiriasi net tik herbas, bet ir pats uodegos nudažymas. Paskutiniam variante, kurį skelbė pati Air Lituanica - visa uodega raudona ir Vytauto Didžiojo herbas. Kaip matome, šitas pirmasis Estonian lėktuvas nudažytas visai kitaip.
O tiksliau 15min.lt citata:
„Air Lituanica“ pasirinko Brazilijos kompanijos „Embraer“ lėktuvus. Gamintojų neseniai išplatintame pranešime buvo paskelbta, kad lietuviai nusipirko du lėktuvus, dar vienas „E-170“ modelio „E-Jet“ lėktuvas bus išnuomuotas. Nuo liepos bendrovė esą turės dar vieną „E-175“ modelio lėktuvą, kurį jai išnuomuos „Embraer“ dukterinė įmonė „ECC Leasing Company“.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2WyBhjTV4Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.06.22, 21:08.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ne, čia matyt tiesiog klaidingas žurnalistų traktavimas. Visur Air Lituanica skelbė tą pačią informaciją - Vieną “Embraer 170″ 76 vietų lėktuvą nuomosis iš “Estonian Air”, o kitą 86 vietų “Embraer 175″ - iš “Embraer” dukterinės įmonės “ECC Leasing”. Lėktuvas iš Estonian Air nuomojamas bus iki 2015 m. pabaigos. Taigi dar turime sulaukti Embraer 175, Estonian lėktuvas jau atvyko.
Comment
-
Pirmasis Air Lituanica lėktuvo nusileidimas Tarptautiniame Vilniaus oro uoste
http://www.youtube.com/watch?v=QJb9Ukmo5Nw
Comment
-
Visgi įdomu, kaip su licencijos gavimu? Nei S.Bratkus, nei kiti tos srities insideriai apie tai kažkodėl nė žodžio.
Gal Vytauc ta tema ką nors pranašiško vėl susapnavo?
O šiaip norėtųsi jiems palinkėti visokeriopos sėkmės. Kažkaip labai džiugu matyti besileidžiantį lėktuvą su lietuviška simbolika. Gal nesibaigs viskas eiliniu fail'u.
Comment
-
Taigi aiškiai parašyta ir dėl licenzijos -
"Licencija – prieš pat pirmą skrydį
Nors pirmasis skrydis numatytas jau po savaitės, kompanija iki šiol neturi vežėjo pažymėjimo. Neseniai jos atstovai skelbė ketinantys jį gauti iki mėnesio pabaigos.
Bendrovės komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė portalui 15min.lt patvirtino, kad licencija dar negauta.
„Šiandien dar negavome oficialaus atsakymo. Antradienį ar trečiadienį turėtume sulaukti“, – penktadienį teigė ji. "
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2Wymto7B4
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal nesibaigs viskas eiliniu fail'u.
Neeiliniu failu vadinu tris dalykus:
1) Neasirado nei vieno investuotojo.
2) Įstatinis kapitalas yra socialinis būstas.
3) dar negauta licenzija o jau tenka kovoti teismuose dėl esminių kompanijos įkūrimo aplinkybių.
Geriausiu atveju Airlituanica išsilaikys tiek kiek Zuokas išsilaikys mero kėdėj, o šviečiasi tai, kad per artimiausius kelis metus kompanija patirs tikrai nemažų nuostolių ir net jei ir tolesnėj perspektyvoj šviestūsi kažkas geriau politiniai oponentai nepraras progos sudorot AL. Taigi iki sekančių savivaldos rinkimų.
Comment
-
"Šiuo metu 15 investuotojų yra pasirašę sutartis ir išpirkę po vieną akciją. Visi vienos akcijos turėtojai yra susibūrę į „Air Lituanica Club“, kuris valdo 17% „Air Lituanica“ akcijų. Investuotojai už akciją mokėjo po 25 000 EUR"
„Likę investuotojai yra išreiškę norą, bet akcijos nėra nupirkę. Vieni laukia kol bendrovė gaus licenciją, kiti – pirmojo skrydžio, dar kiti – kol paaiškės jų pačių kitų metų investicijų biudžetas“
"Manau, kad po 1 – 1,5 metų bus galima pradėti derybas su strateginiu investuotoju. Mes laikome ranką ant pulso, tačiau ant tuščio lapo niekas nenori pasirašyti. Reikia parodyti rezultatus, o tada galima tikėtis ir sandorio“
http://finansai.eversus.lt/naujienos/2983
Comment
-
Ar čia jau politiniai žaidimai įsisukę, nes visiškai nebeaišku ko kam trūksta ir kas darosi :
Leidimai „Air Lituanicos” veiklai – prieš pat skrydį
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...pat-skrydi.htm
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąAr čia jau politiniai žaidimai įsisukę, nes visiškai nebeaišku ko kam trūksta ir kas darosi :
Leidimai „Air Lituanicos” veiklai – prieš pat skrydį
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...pat-skrydi.htm
Comment
-
Kiti portalai tą situaciją įvardija konkrečiau - "Pirmajam „Air Lituanica“ skrydžiui koją kiša CAA"
Tačiau negi CAA reikalauja įregistruti Estonian lėktuvą Lietuvoje, kas nėra būtina pagal ES teisę ? -
„Į Lietuvą pagal susitarimus su „Air Lituanica” atskrido „Estonian Air” lėktuvas. Tai normali praktika”, – sakė K.Auryla.
Tačiau, anot jo, kad įgytų vežėjo pažymėjimą ir licenciją, bendrovei privalu turėti nuosavą ar nuomojamą tinkamai įregistruotą orlaivį.
„Tiesiog yra dalykų, kuriuos reikia įteisinti”, – ko dar stinga „Air Lituanica”, aptakiai aiškino K. Auryla."
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKiti portalai tą situaciją įvardija konkrečiau - "Pirmajam „Air Lituanica“ skrydžiui koją kiša CAA"
Tačiau negi CAA reikalauja įregistruti Estonian lėktuvą Lietuvoje, kas nėra būtina pagal ES teisę ? -
„Į Lietuvą pagal susitarimus su „Air Lituanica” atskrido „Estonian Air” lėktuvas. Tai normali praktika”, – sakė K.Auryla.
Tačiau, anot jo, kad įgytų vežėjo pažymėjimą ir licenciją, bendrovei privalu turėti nuosavą ar nuomojamą tinkamai įregistruotą orlaivį.
„Tiesiog yra dalykų, kuriuos reikia įteisinti”, – ko dar stinga „Air Lituanica”, aptakiai aiškino K. Auryla."Aviate, navigate, communicate
Comment
-
30-second interview with Simonas Bartkus, CCO, Air Lituanica
http://www.anna.aero/2013/06/26/30-s...air-lituanica/
Comment
Comment