Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
    Iš tikro man būtų įdomu pamatyti verslo planą su apskaičiuotomis išlaidomis, nes teko nugirsti, kad viskas vyko taip kaip ir turėjo vykti ir šiemet įmonė turėjo veikti nuostolingai(iki kažkurių lyg ir 2017m.) o ir pats Šimašiaus santykis su Zuoku yra kažkoks labai įtartinas, per paskutinį interviu Šimašius sugebėjo labai emocionaliai iškeikti visais įmanomais būdais Zuoką, tai man kyla toks klausimas ar tik nebus tai politinis sprendimas? Beto iki šiol visi "bankrotą" lėmę skaičiai kaip ir buvo nepaviešinti taip rodos jų viešinti niekas ir nesiruošia.
    Būtent taip ir yra, informacija neviešinama, analizės nėra, vyrauja emocionalūs pasisakymai.

    Įdomu, ar tikrai kažkas vyksta:

    May 28, 2015 (newstodate): Lithuania is taking on a leading role in fresh efforts to relive the concept of a Pan-Baltic Airline to provide all three Baltic markets with air services.
    The process is naturally spurred by the demise on May 22, 2015, of Lithuania's latest attempt to set up a carrier on a national platform, Air Lituanica, floowing on the collapse of flyLAL by January 2009.
    Already before this happened, newstodate spoke in April 2015 to Lithuania's vice-minister of transportation & communication, Arijandas Sliupas on the issue.
    -It will take time, but I personally envisage a future when Estonian Air, airBaltic and our Lithuanian carrier will move under one roof, said Mr Sliupas.
    -For the time being, airBaltic is too big and overly focused on its balance sheet to take any major risk, and Estonian Air and Air Lituanica are too small to press the issue. But given the limited size of the three individual markets I definitely see the future in this region taking the path towards a merger of the three companies into one unified pan-Baltic airline. It will be a matter of time.
    Mr Sliupas is now engaged in talks with Latvian parties including airBaltic to drive the process further.
    It seems, however, that the concept appeals less to Estonia that is today served by Estonian Air that is struggling to return to profits while waiting for the EU verdict on alleged state aid to the airline.
    -I don't think this is anything new at all. AirBaltic has built a hub-and-spoke with Riga as the hub. This is of course good for Latvia, but maybe not perfect for Lithuania or Estonia, says Jan Palmer, Estonian Air CEO.
    -Being on the outskirt of Europe, it is essential with direct air links to most important destinations in Europe for each of the Baltic countries to attract new business and Tourism.
    -It's easy to understand why airBaltic wants to become the pan-Baltic Airline, but it's harder to understand how to satisfy the need for each of the other two countries.
    But - Mr Sliupas has not lost his optimism.
    -All this pan-Baltic puzzle should start working once. I think this is the right time to push it through, even though it does not guarantee a success, says Mr Sliupas.
    https://www.facebook.com/newstodate....70708306296989

    Comment


      Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
      Iš tikro man būtų įdomu pamatyti verslo planą su apskaičiuotomis išlaidomis, nes teko nugirsti, kad viskas vyko taip kaip ir turėjo vykti ir šiemet įmonė turėjo veikti nuostolingai(iki kažkurių lyg ir 2017m.)
      Nereikia klausytis paskalų, geriau pasinaudoti google ir nesunkiai galima atrasti, kad pradinis verslo planas buvo pelną gauti 2015 m., o rezultatas gavosi toks, kad 2015 m. AirLituanicai jau reikėjo didesnių dotacijų, nei jų reikėjo visus ankstesnius metus kartu sudėjus.
      „Air Lituanica“ planuoja nuostolingą veiklos startą. „„Pagal dabartinį verslo planą, aviakompanija planuoja išeiti į teigiamą rezultatą 2015 m.“, - 2013 m. vasarį DELFI teigė įmonės vadovas E. Zubrus.
      O kas dėl jungtinės Baltijos šalių kompanijos, tai aš šiek tiek skeptiškas, visų pirma dėl to, kad taip AirBaltic'as ir latviai galėtų monopolizuoti rinką, visų antra dėl to, kad būtų grėsmė, jog į įmonės veiklą su savo socialiniais projektais pradėtų kištis politikai jau ne iš vienos, o iš trijų šalių. Didelė tikimybė susipykti, nes visi norėtų tą paklodę tempti į savo pusę.

      Mano nuomone geriausias variantas Lietuvoje būtų Norwegian Air analogas. Kažkodėl norvegai, kurių darbo kaštai yra nepalyginamai didesni už lietuvių, sugeba turėti sėkmingą pigių skrydžių bendrovę. Ir patiems norvegams, tame tarpe ir investuotojams, toks variantas kažkaip tinka ir patinka. Jeigu lietuviai šiek tiek nusileistų ant žemės su savo socialiniais projektais ('reikia skrydžio į Briuselį', 'investuotojai skraido tik į pagrindinius oro uostus', 'reikia dotuoti avialinijas, nes atskraidina turistų' ir t.t. ir pan.), ir jeigu avialinijos būtų kuriamos konkurenciniu pagrindu - tai Lietuvą aš laikyčiau kur kas geresne vieta tokiam projektui, nei kokią Rygą, Taliną ar net tą patį Oslą. Pagrindinė Lietuvos aviacijos bėda, kad atsiranda populistai politikai, kurie išeikvoja dešimtis milijonų eurų mokesčių mokėtojų pinigų ir 6 metams užkerta kelią bet kokiam racionaliam ir konkurencingam projektui atsirasti.

      Comment


        Šviežiausias pavyzdys – sostinės mero R.Šimašiaus „šventa“ kova prieš visus buvusio mero, taip pat liberalo, A.Zuoko projektus Vilniuje. Jie to nė neslepia – jei tai sukūrė A.Zuokas, tai R.Šimašiui apriori blogis, kurį reikia kuo greičiau panaikinti t.y. sugriauti. Ir visiškai nesvarbu, kad sostinė lieka be susisiekimo, kad prarandamos darbo vietos, turistai, tuštėja sostinės viešbučiai, o užsienio investuotojai, dėl kurių liberalai išlieja daugiausiai ašarų, renkasi Rygą ar Taliną...

        Ir ne dėl Sodros lubų, kaip teigia sostinės galva, o dėl prasto Vilniaus susisiekimo su Europos sostinėmis, kas jiems daug svarbiau. Šią nuomonę šių eilučių autorius girdėjo ne sykį tiesiogiai iš tų pačių galimų užsienio investuotojų, nes to paprasčiausiai reikia šiuolaikiniam verslui. Visais kitais aspektais – mokesčių, verslo sąlygų, darbo jėgos kompetencijos – Lietuva tikrai nėra blogesnė, daugeliu atvejų net geresnė nei kaimyninės valstybės, išskyrus susisiekimą.
        Įdomi įtakingo valdančiųjų partijos atstovo pozicija.
        http://www.lrytas.lt/komentarai/butu...utu-graudu.htm
        Paskutinis taisė Bartas1; 2015.06.03, 17:34.

        Comment


          Įvertinus savo veiklą sustabdžiusios oro bendrovės „Air Lituanica" finansinę padėtį nustatyta, kad įmonės įsipareigojimai gerokai viršija turtą, todėl įmonė negali ir ateityje negalės vykdyti prisiimtų įsipareigojimų kreditoriams.

          http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32373332

          Comment


            Teko skrist pro Shannon`ą (Airija) tai teko kai ką užmatyt, gali būti, kad jį čia ir perdažys, jis čia stovi jau apie savaite

            Sorry del kokybės, fotografuota iš artimiausio taško iš automobilio ir lėktuvo




            Paskutinis taisė Raptor; 2015.06.06, 14:52.

            Comment


              „Air Lituanica“ nekilnojamojo turto aferos
              http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/air...ros-55204.html

              Comment


                Nutekėjo „Air Lituanica“ finansiniai duomenys: A.Zuoko projektas turėjo žlugti dar iki rinkimų?

                15min.lt pasiekė informacija apie keistą piniginių srautų judėjimą bankrotą skelbiančioje aviakompanijoje „Air Lituanica“. Šie duomenys rodo, jog krachas įmonę galėjo ištikti prieš pat savivaldos rinkimus, bet imtasi abejotino teisėtumo veiksmų, kad tik taip neatsitiktų.

                Kuo vertėsi „Air Lituanica“ – daugiau nei aišku. Lėktuvai, keleivių pervežimas. Na, tarkim, investicijų ir turizmo skatinimas. Bet tikrai ne sportu. Tačiau prieš pat vietos savivaldos rinkimus „Air Lituanica“ kasoje atsidūrė milijoninė suma, skirta būtent šioms reikmėms.
                http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imu-667-508874

                Comment


                  Nutekėjo „Air Lituanica“ finansiniai duomenys
                  Kažkokių neargumentuotų samprotavimų kratinys, svarbu, jog figūruotų "neaiškus" ir "milijonai"

                  Vakar tik suvokiau tokį mastelį, jog „flyLAL“ uždarymo metu skelbėsi, kad turi 30 tūkst. bilietų, „Air Lituanica“ turėjo 27 tūkst. „Star1″ – 8 tūkst.

                  Nors „Air Lituanica“ visas market share siekė tik 5,5%, tačiau pagal kiekybines apimtis visgi buvo „flyLAL“ lygis.

                  taip, toks uždarymo planas, kad veikla yra uždaroma nuo dienos X, būtų geresnis. Deja, tokį variantą siūlėme naujiesiems akcininkų atstovams ir toks variantas buvo atmestas. Iš savų resursų buvo per daug rizikų tokį planą vykdyti. Kitas dalykas – aviacinės saugos pusė. Po sprendimo stabdyti veiklą komunikacijos darbuotojams, mes nutarėme stabdyti savo vykdomus skrydžius, nes sukurtas stresas įgulos nariams, sužinojus, kad jų darbdavio įmonė sustabdo veiklą, kelia riziką skrydžių veiklai (čia atsakymas, kodėl penktadienį vakarinių skrydžių nebevykdėme), nors tokių minčių buvo.
                  Kas liečia sprendimą – veiklos stabdymo planas buvo sukurtas gegužės 21 dieną pavakare. Pristatytas ir gautas pritarimas iš savivaldybės vadovų ir Mero tos dienos vakare, jei teisingai pamenu, kažkur 19-20 val. Su „airBaltic“ susitarėme būtent tą naktį – dėl to penktadienį buvo organizacinių nesklandumų, visgi vienos nakties ir vieno ryto darbas. Nuo šeštadienio visi perrašymai jau vyko daugiau mažiau sklandžiai. Dabar jau nepamenu, bet, berods visi bilietai išrašyti gegužės 22 d. buvo void’inti.
                  Beje, kalbėjau su vienu Vilniaus miesto Tarybos nariu (daugumos)- gelbėjimo planas buvo, bet ji meras užbanin’o…
                  http://simonas.bartkus.lt/blog/2015/...iais/#comments

                  Tallink, sako, domėjosi rimtai..
                  http://news.postimees.ee/2973445/tal...tional-airline

                  Comment


                    čia lyg tai iš tos operos

                    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...nkas-56-509392

                    Comment


                      Ekspertų 2012 metais parengtame verslo plane prognozuotas AirLituanicos finansinis rezultatas už 2013 metus turėjo būti 2,55 mln. eurų nuostolių, už 2014 metus – 3,03 mln. eurų nuostolių. Bet faktinis rezultatas iš tiesų verčia susimąstyti – už 2013 metus nuostoliai buvo daugiau nei 5 mln. eurų, dvigubai, nei buvo numatyta verslo plane. Už 2014 metus – 10,27 mln. eurų nuostolis, tad irgi gerokai didesnis, nei buvo planuota.

                      Per veiklos metus oro linijų veiklos nuostoliai viršijo numatytus 3,5 karto.

                      15min
                      Visokių buvo AirLituanic'os verslo planų, visokių buvo prognozių, tačiau realybė buvo kur kas liūdnesnė, nes nuostoliai kilo nevaldoma geometrine progresija. Zuoko AirLituanicos afera miestui kainuos virš 20 mln. eur, tiek, kiek kainuotų rekonstruoti maždaug 15 Lukiškių aikščių. Lietuvoje turim visokio bukumo, korupcijos ir vatnikų lygio politikų, tačiau Zuokas yra absoliutus pinigų švaistymo čempionas. Nežinau nė vienos brangiau kainavusios politikų aferos, su AirLituanicos afera galim lyginti nebent Lietuvos dujų pardavimą Gazpromui, arba aferą su Rubiconu ir Vilniaus šilumos tinklais, kuri taip pat Zuokui priklauso. Netgi tiek kritikos dėl išsvaistytų pinigų sulaukę Valdovų rūmai stovi, džiugina lankytojus ir puoš dar Vilnių dešimtmečius į priekį, kai AirLituanicos palikimas tėra suterštas Lietuvos aviacijos vardas ir prarastos didžiulės galimybės Vilniuje tinkamai panaudoti tuos didžiulius pinigus.

                      Comment


                        „Air Lituanica“ siekia bankrutuoti be teismo
                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68257044

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Nereikia klausytis paskalų, geriau pasinaudoti google ir nesunkiai galima atrasti, kad pradinis verslo planas buvo pelną gauti 2015 m., o rezultatas gavosi toks, kad 2015 m. AirLituanicai jau reikėjo didesnių dotacijų, nei jų reikėjo visus ankstesnius metus kartu sudėjus.

                          O kas dėl jungtinės Baltijos šalių kompanijos, tai aš šiek tiek skeptiškas, visų pirma dėl to, kad taip AirBaltic'as ir latviai galėtų monopolizuoti rinką, visų antra dėl to, kad būtų grėsmė, jog į įmonės veiklą su savo socialiniais projektais pradėtų kištis politikai jau ne iš vienos, o iš trijų šalių. Didelė tikimybė susipykti, nes visi norėtų tą paklodę tempti į savo pusę.

                          Mano nuomone geriausias variantas Lietuvoje būtų Norwegian Air analogas. Kažkodėl norvegai, kurių darbo kaštai yra nepalyginamai didesni už lietuvių, sugeba turėti sėkmingą pigių skrydžių bendrovę. Ir patiems norvegams, tame tarpe ir investuotojams, toks variantas kažkaip tinka ir patinka. Jeigu lietuviai šiek tiek nusileistų ant žemės su savo socialiniais projektais ('reikia skrydžio į Briuselį', 'investuotojai skraido tik į pagrindinius oro uostus', 'reikia dotuoti avialinijas, nes atskraidina turistų' ir t.t. ir pan.), ir jeigu avialinijos būtų kuriamos konkurenciniu pagrindu - tai Lietuvą aš laikyčiau kur kas geresne vieta tokiam projektui, nei kokią Rygą, Taliną ar net tą patį Oslą. Pagrindinė Lietuvos aviacijos bėda, kad atsiranda populistai politikai, kurie išeikvoja dešimtis milijonų eurų mokesčių mokėtojų pinigų ir 6 metams užkerta kelią bet kokiam racionaliam ir konkurencingam projektui atsirasti.
                          "Norwegian Air shuttle" nors ir skaitoma pigių skrydžių bendrovė, tai ne tas pats kas "Ryanair" ar "WizzAir". Bendrai, palsaugų ir kainų lygis ypatingai nesiskiria nuo kai kurių įprastų bendrovių. O Oslo oro uoste nemaža keleivių srauto dalis tenka vietos skrydžių keleiviams. Dėl šalies dydžio ir geografinių sąlygų bei geležinkelių infrastruktūros būklės keleiviems patogesnis susisiekimas lėktuvais.
                          Iš esmės, Lietuvai nebūtina turėti ypatingai konkurencingos oro bendrovės, nes regione lydere yra "AirBaltic". Reikia palaikyti gerus ryšius su ta bendrove, kad būtų geras susisiekimas su didesniais hub oro uostais.

                          Comment


                            Daugiau nei 2 mln. eurų skola iš Vilniaus šilumos tinklų, daugiau nei 1,5 mln. paskola iš „Šiaulių banko“, kuri garantuota Vilniaus miesto savivaldybės turtu, daugiau nei 4 mln. eurų viršijantys įsipareigojimai Vilniaus miesto savivaldybės įmonėms bei laukiami 100 nekilnojamojo turto objektų pardavimai, kad bilietus įsigiję gyventojai atgautų pinigus. Tokie skaičiai lenda akyliau nagrinėjant veiklą nutraukusios oro bendrovės „Air Lituanica“ veiklą.

                            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68253932

                            Comment


                              Čia karma. Vilniečiai daug metų šaipėsi iš nesvarbu ko, bet ubagai ir girtuokliai elementariai neturi tiek fantazijos, kiek taip vadinamas geriausiai viešuosius ryšius įvaldęs politikas Lietuvoje.

                              Comment


                                delfi pateikia ir AirLituanicos metines pajamas. Skaičiai kalba patys už save.

                                2014 m. pajamos 14,5 mln. eur, nuostoliai 10 mln. eur. T.y. buvo dirbama su 70% nuostolio maržą Jeigu Lietuvos rekordų knygoje būtų apdovanojimas už pačią nuostolingiausią kompaniją Lietuvos istorijoje, nugalėtojas manau be konkurencijos būtų aiškus.

                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Iš esmės, Lietuvai nebūtina turėti ypatingai konkurencingos oro bendrovės, nes regione lydere yra "AirBaltic". Reikia palaikyti gerus ryšius su ta bendrove, kad būtų geras susisiekimas su didesniais hub oro uostais.
                                Mano manymu tai, kad Lietuva neturi nacionalinio vežėjo, yra didelis praradimas. Tik žinoma kur kas didesnis praradimas yra tada, kai tas nacionalinis vežėjas neduoda jokios apčiuopiamos naudos ir yra nežmoniškai nuostolingas. Tačiau Lietuva turi visur įmanomus aviacijos industrijos privalumus - maži kaštai, patogi lokacija (vartai tarp rytų-vakarų, šiaurės ir pietų), turim specialistų + yra kas juos ruošia. Šalia Minskas ir ES reguliuojami teisės aktai. Yra visi privalumai atsirasti konkurencingoms avialinijoms, kurios ilgainiui galėtų ir AirBaltic'ą nukonkuruoti, nes Vilnius būti hub'u turi geresnes pozicijas, nei Ryga. Tik kol Lietuvos aviaciją kels visokie Zekai, o ne profesionalai, tol atitinkamas rezultatas ir gausis.

                                Comment


                                  Kiek nebuvo bandoma steigti konkurencingą nacionalinį vežėją, tiek nepavyko. Matomai, trūksta gerų, sąžininigų, verslininkų. O man atrodo, kad tik Ryga ir galėtų būti pagrindiniu hub oro uostu Baltijos šalių regione. Vilnius nelabai dėkingoje geografinėje padėtyje ir vargu, ar lenkams ir baltarusams patogu būtų keliauti per VNO. Beje, Minsko oro uostas šiuo metu yra labiau pasiekiamas oro erdve, sprendžiant pagal oro linijų krypčių skaičių.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.15, 22:26.

                                  Comment


                                    Mano supratimu Vilniaus oro uostos geografinė poziciją yra geresnė, nei Rygos. Latviams skristi per Vilnių į Europą būtų mažesnis lankas, nei lietuviams per Rygą. Vadinasi variantas, kai latviai skristu su persėdimu Vilniuje yra ekonomiškesnis už variantą, kai lietuviai persėda Rygoje. Netgi didžiąjai daliai Skandinavijos skrendant į pietūs ar rytus, ekonomiškiau būtų persėsti Vilniuje, o ne Rygoj. Minsko oro uostas dar ilgai atsiliks nuo Vilniaus, nes nepriklauso ES, šiuo metu Minske berods apie 2 mln. keleivių aptarnauja, kai Vilnius neturėdamas nacionalinio vežėjo aptarnauja 3 mln. Minskas yra milžiniška neišvystyta rinka, kuria būtų galima labai lengvai pasinaudoti. Tačiau aišku visos bėdos atsiremia į tai, kad aviacija yra labai rizikingas verslas ir kad geri verslininkai nesimėto... Aš tai viliuosi, kad po kelių metų, atsipeikėjus po AirLituanicos padarytos žalos, atsiras koks nors tikras ir įgalus išgelbėtojas ir sukonstruos konkurencingas ir patrauklias nacionalines avialinijas, nes visi įrankiai jau yra sudėti, tereikia staliaus.

                                    Comment


                                      Na, Ryga gana patogiai pasiekiama tiek lietuviams, tiek latviams ir estams. Tiesa, nėra pilnai išnaudojamas ir Rygos oro uosto kaip hub'o potencialas. Pavyzdžiui, šiauriau esančio Helsinkio oro uostas kur kas žinomesnis kaip sustojimas skrendant į Aziją. O skandinavai persėda Rygoje nebent skrisdami į kokį Uzbekistaną.
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.15, 22:56.

                                      Comment


                                        Geografinė vieta nėra lemiamas veiksnys. Atseit nepatogioje vietoje esantis Helsinkio oro uostas turi 16 mln. keleivių per metus. Patogesnėje vietoje esanti Ryga - 5 mln., o dar patogesnėje vietoje esantis Vilnius - tik 3 mln. Geografinė vieta gali kažkiek lemti, bet daug svarbiau yra įdirbis ir šalies išsivystymas. Dar ir gyventojų skaičius. Bet, pvz., Suomijoje gyventojų irgi nėra kažin kiek - 5,5 mln.

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Na, Ryga gana patogiai pasiekiama tiek lietuviams, tiek latviams ir estams. Tiesa, nėra pilnai išnaudojamas ir Rygos oro uosto kaip hub'o potencialas. Pavyzdžiui, šiauriau esančio Helsinkio oro uostas kur kas žinomesnis kaip sustojimas skrendant į Aziją. O skandinavai persėda Rygoje nebent skrisdami į kokį Uzbekistaną.
                                          Šalia Vilniaus - 10 mln. potencialių klientų rinka. O Vilniaus labiau pasiekiamas nei Ryga. Liūdna, bet eilinisyk neišnaudojama nerealiai dėkinga proga. Pvz, man iš Amsterdamo skristi su AirBaltic ir kitomis linijomis kainuoja kur kas brangiau nei kai buvo AirLituanica. Vienintelis teigiamas AL dalykas - buvo puikus tieisoginis susisiekimas tarp Vilniaus ir tokių miestų kaip Amsterdamas.

                                          Nacionalinio vežėjo idėja yra gera, bet bėda kad šis verslas per rizikingas. Aš vis dėlto pamąstyčiau apie kooperavimąsi su kitų šalių privačiais vežėjais kuriant (pusiau) valstybinę įmonę. AirBaltic,nemanau, kad geriausias varianatas, bet pvz su mažesnėmis regiono (pvz, Norvegijos) avialinijomis galima bandyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X