nu ka, Zuoka i prezidentus ir AL dar atgims
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Po „Air Lituanica“ griūties – nauja idėja
Penktadienį iš Vilniaus skrydžių žemėlapio išnykus bendrovei „Air Lituanica“, atsakingos institucijos ėmė svarstyti kurti specialų fondą skrydžiams į Lietuvą pritraukti.
Apie tai buvo diskutuojama pirmadienį Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus surengtame pasitarime.
„Vyriausybė šioje srityje jau dirba, yra paskyrusi pinigų skrydžių skatinimo fondui. Sutarėme, kaip fondas galėtų gauti naują impulsą. Pirmiausiai reikia surasti tinkamą teisinę formą skrydžių skatinimo fondui, kuriame būtų galimybė pritraukti privačias lėšas. Galbūt iš viešbučių surenkamas rinkliavas. Kitas svarbus dalykas, kad reikia geriau koordinuoti oro susisiekimo, Vilniaus ir Lietuvos marketingo klausimus“, - po susitikimo žurnalistams sakė jis.
Pasak mero, šiuo metu Vyriausybė yra numačiusi beveik milijoną eurų, o kitąmet ir Vilniaus savivaldybė galėtų skirti iki milijono eurų.
Susisiekimo viceministras Arijandas Šliūpas tvirtino, kad idėja kurti tokį fondą gimė prieš metus, bet dabar ji gaivinama iš naujo.
„Toks fondas skirtas rinkodaros priemonėms tam tikriems maršrutams atidaryti dirbant su skrydžių bendrovėmis", - komentavo jis.
Kol kas šis fondas neveikia, nes neaišku, kokia turi būti jo teisinė forma.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68064386Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ne absoliutinis dydis lemia, o tendencija. Beviltiška, nes didėja ir nemažėja. Nėra jokių požymių, kad mažėtų. Negi sunku suvokti, kad amžinai skolon gyventi negalima? Lietuva ne Britanija ar JAV ir niekas jai neleis prasiskolinti iki jų lygio, užlenks anksčiau nei Graikiją. Taigi, todėl reikia gyventi pagal galimybės, o ne kurti utopinius projektus, koks buvo ir AL. Visai nesvarbu, kad tai miesto lėšos, galiausiai viskas vis tiek krenta ant mokesčių mokėtojų pečių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe absoliutinis dydis lemia, o tendencija. Beviltiška, nes didėja ir nemažėja. Nėra jokių požymių, kad mažėtų. Negi sunku suvokti, kad amžinai skolon gyventi negalima? Lietuva ne Britanija ar JAV ir niekas jai neleis prasiskolinti iki jų lygio, užlenks anksčiau nei Graikiją. Taigi, todėl reikia gyventi pagal galimybės, o ne kurti utopinius projektus, koks buvo ir AL. Visai nesvarbu, kad tai miesto lėšos, galiausiai viskas vis tiek krenta ant mokesčių mokėtojų pečių.
Comment
-
Suprantu, šioje situacijoje rėmimo suma bus palyginti maža su Air Lituanica skolomis, bet juk tuomet ir efektas bus analogiškai juokingas.
O nacionalinė aviacija reikėtų pervadinti į asmeninė aviacija. Kam neaišku, papildomai skaitykit, kaip griovėjas Šimašius naikina kitą "nacionalinę" bendrovę - Vilnius veža.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.25, 16:44.
Comment
-
Dar kartą kartoju, kad gyvenimas skolon ne išeitis, nes skolas reikia grąžinti. Graikijai skolina tik dėl baimės, kad ta nenueitų pas Rusiją ir ten nepasiskolintų ir nepasiųstų visos ES na... atsisakydama skolų bei nacionalizuodama visą Vokietijos kapitalą Graikijoje. Gal grįžkime prie temos?
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLiko nepadengtos tik 2-3 AL kryptys. Tai yra smulkmena, turint galvoje, kad nedaug laiko praėjo.
O nacionalinė aviacija reikėtų pervadinti į asmeninė aviacija. Kam neaišku, papildomai skaitykit, kaip griovėjas Šimašius naikina kitą "nacionalinę" bendrovę - Vilnius veža.
O apie naująjį merą atskira kalba. Kolkas vykdomas totalus destrukcijos planas, oro linijos išjungtos, taksi išjungtas, Vilniaus gatvės remontas nukeltas, darželių pareiškė, kad nestatys bet po 100€ duos tiem kurie veda į privačius. Pats balsavau, bet pradedu stipriai gailėtis. Viliuosi, kad kas pasikeis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMasto ekonomija irgi veikia. Viena, kai aviacijos bendrovė turi kelias kryptis, kurios balansuoja ant ribos, ir kai turi keliasdešimt. Vadyba, finansinės galimybės, geresnis įdirbis ir kt.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTai jei visas likusias kryptis kiti išgraibstė kaip karštas bandeles per kelias dienas, tai reiškias kryptys geros, potencialas yra. Tai kame bėda? Jei valdymas neefektyvus, tai valstybė perėmusi bendrovę būtų galėjusi ją valdyti efektyviau. Labai patogu nieko nedaryti ir sakyti, kad tai nepelninga. Požiūris į viską Lietuvoje susiveda į vieną tašką - pinigus dabar ir čia, o jokio globalesnio požiūrio nėra. Viešieji pirkimai, savivaldybės projektai vykdomi per "pigiausias" prizmę. Ir dar dabar jau šnekama apie fondo įkurimą paremti privačias bendroves. Totalus idiotizmas. O vos kas ir tos privačios bendrovės maus iš Lietuvos, vat ir išlįs visas pigumas per visus galus. Kas iš to, jei dabar iki Paryžiaus nuskrendi su Wizzair pigiai, bet iki miesto ir atgal į oro uostą susimoki dar daugiau negu skrydžio bilietas.
O apie naująjį merą atskira kalba. Kolkas vykdomas totalus destrukcijos planas, oro linijos išjungtos, taksi išjungtas, Vilniaus gatvės remontas nukeltas, darželių pareiškė, kad nestatys bet po 100€ duos tiem kurie veda į privačius. Pats balsavau, bet pradedu stipriai gailėtis. Viliuosi, kad kas pasikeis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMasto ekonomija irgi veikia. Viena, kai aviacijos bendrovė turi kelias kryptis, kurios balansuoja ant ribos, ir kai turi keliasdešimt. Vadyba, finansinės galimybės, geresnis įdirbis ir kt.
Berods FlyLAL žlugo su ~100 mln.Lt (30 mln.EUR nuostoliais), esant apyvartai apie 300 mln. Lt. Ir tie nuostoliai iš dalies buvo sąlygoti santykinai pelningų (iki šiol veikiančių) veiklų atskyrimo.
Dar privatizuojant senąjį LAL, nuostoliai neviršyjo net 10% apyvartos, ir aviakompanija buvo tiesiog nuolat diskredituojama, vietoj to, kad sutvarkyti valdymą ir išsaugoti Lietuvos nacionalinį vežėją.Paskutinis taisė Sula; 2015.05.25, 17:13.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąNuo kada valstybė kažką gali padaryti efektyviau?
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaip tai Air Lituanica neefektyvumas finansine prasme tikrai stulbinantys, jei pateikiami skaičiai yra teisingi.
Berods FlyLAL žlugo su ~100 mln.Lt (30 mln.EUR nuostoliais), esant apyvartai apie 300 mln. Lt. Ir tie nuostoliai iš dalies buvo sąlygoti santykinai pelningų (iki šiol veikiančių) veiklų atskyrimo.
Dar privatizuojant senąjį LAL, nuostoliai neviršyjo net 10% apyvartos, ir aviakompanija buvo tiesiog nuolat diskredituojama, vietoj to, kad sutvarkyti valdymą ir išsaugoti Lietuvos nacionalinį vežėją.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.25, 17:15.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTurbūt visas pasaulis žino, kad kuo daugiau taupai, tuo blogiau gyveni, bet lietuviai šito iki šiol nesuprato.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGali, nes efektyvumas vertinamas ne vien tik kiek pelno duos, bet ir socialine, kultūrine, demografine ir kt. nauda visai valstybei, ne tik grupelei savininkų. Bet AL visapusiškai buvo nenaudingos miestui taip, kaip ji veikė.
Comment
-
Parašė Sula
Šiaip tai Air Lituanica neefektyvumas finansine prasme tikrai stulbinantis, jei pateikiami skaičiai yra teisingi.
Parašė dainiauskas
O vos kas ir tos privačios bendrovės maus iš Lietuvos, vat ir išlįs visas pigumas per visus galus. Kas iš to, jei dabar iki Paryžiaus nuskrendi su Wizzair pigiai, bet iki miesto ir atgal į oro uostą susimoki dar daugiau negu skrydžio bilietas.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąJei valdymas neefektyvus, tai valstybė perėmusi bendrovę būtų galėjusi ją valdyti efektyviau.
Antra vertus tiesa, kad buvo kažkoks maršrutų įdirbis, nors ir nepakankamas. Tai mano nuomone kone vienintėlis AirLituanicos vertingesnis turtas, bet galbūt dėl to buvo galima pasistenkti labiau, tik aišku ne savivaldybei, o vyriausybei. Tačiau vyriausybė pati turi imti ir padaryti analizę ar tas avialinijas dar galima išgelbėti ir ar verta gelbėti. Bet regis Butkevičiui tai nerūpi ir jis net nebandė domėtis AirLituanica, laukė kol jie patys planą paruoš.
Pirmadienį Vyriausybės vadovas, žurnalistų paklaustas, ar reikėjo bandyti finansiškai palaikyti bendrovės „Air Lituanica“ gyvavimą, atsakė: „Būtų sunku atsakyti iš karto į šį klausimą, nes pirmiausia būtina žinoti, kokia yra bendrovės finansinė padėtis. Reikia visąlaik analizuoti ir žiūrėt, ar yra kažkokios galimybės padėti tokiai kompanijai, kaip finansiškai išgyventi. Jeigu yra ilgalaikis strateginis planas, kuris parodytų, kad ji toliau gali vykdyti savo veiklą ir po kurio laiko jau pradėti dirbti pelningai, tai, sakyčiau, reikia bandyti išlaikyti.“
Premjeras leido suprasti, kad „Air Lituanica“ atveju tokio veiklos plano buvo tiesiog pristigta.
lačiau: http://vz.lt/article/2015/5/25/butke...#ixzz3bAWoJ6Mh
Comment
Comment