Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Oficialios informacijos nėra, jeigu vertinsim pagal tą pačią logiką. Šimašius irgi turi interesą: parodyti kokios AL buvo blogos ir kiek daug dotacijų reikėjo.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Na jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.

      Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
      ar ne per brangūs tiek apsiškštinėjimai? jei Stokholm savižudybė, kodėl iš vis reikėjo lysti ten?

      Comment


        Bromma ne, Arlanda taip
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Bromma ne, Arlanda taip
          koks reiso užkrovimas buvo galima sužinoti?

          Comment


            Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
            Tai kur ta oficiali informacija? Zuokas remiasi Air Lituanica pateikiamais duomenimis ir naujausia statistika, atspindinčia naujų krypčių ir naujo lėktuvo dėka padidėjusius pardavimus.
            Na, dar kartą pacituot bandysiu, pvz. 2014 metų duomenis.
            2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. 2013 m., kai pradėta veikla, patirta 5,3 mln. Eur nuostolio, gauta 6,76 mln. Eur pajamų.

            Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/air-l...#ixzz3b2wko8Ih
            Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos. Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų, ar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.

            Comment


              Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos.
              2013 m. balansas ir PN ataskaita yra prieinama, 2014 m, dar ne. AL ir Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.

              Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų
              Yra senas pasakymas, naudojamas ir verslo vertinimo praktikoje: You can’t drive forward using your rearview mirror. Aktualiausia yra pati naujausia informacija, kurią ir pateikė Zuokas bei esamų pardavimų tendencijos, o jos buvo augančios.

              ar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.
              Nepainiokite pelno-nuostolių ataskaitos, su pinigų srautais

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                jeigu reikėjo Gotebergo tik vienam sezonui, kam taškyti pinigus ir leisti tuščius lėktuvus?

                Jeigu Stokholmas irgi pustuštis , tai gal geriau jungti į Arlandą ir dar pagauti ne tik p2p, bet ir persėdėjus?

                Ir beje su agentūromis iš vis nebuvo dirbama
                Gal baigiam pudrint žmonėms smegenis? Su agentūroms buvo dirbama ir per agentūras pardavinėjami bilietai buvo TAŠKAS
                No one really knows
                Which way the wind blows

                Comment


                  Gelbėdama „Air Lituanicos“ keleivius „Wizz air“ prideda dvi naujas kryptis į Stokholmą ir Bilundą

                  http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32363736

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Na jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.

                    Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
                    Jau kelintą kartą matau paryškintą terminą. Ką jis konkrečiai reiškia?

                    Comment


                      Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                      Ši problema į viešumą keliama jau ne pirmą sykį. 2009 metais KC narys Raimondas Kuodis viešame laiške „Kodėl reikia baigti kasmet deginti 150 milijonų litų „Lietuvos geležinkeliuose“?“, skirtame tuometinei Vyriausybei, analizavo šį klausimą pasitelkdamas kaštų-naudos analizę (KNA). Nors Vyriausybė ir sutiko su skaičiavimo metodologija, kurią naudojo ekonomistas, jos kontra-argumentai buvo gana migloti. Vyriausybės atstovai pažymėjo socialinę paslaugos naudą, savivaldybių atstovų nepritarimą geležinkelių transporto optimizavimo planams bei faktą, kad daugelyje Europos sąjungos narių geležinkelių transporto veikla yra nuostolinga, o praktika nuostolius kompensuoti valstybės biudžeto lėšomis yra įprasta.
                      http://investuotoju.lt/failai/LG%20a...4%97%20_2_.pdf


                      Udriau, vien ironijos argumentuotai diskusijai nepakanka. Informaciją apie vykstančias derybas patvirtino susisiekimo ministras.
                      Tai yra visiškas liberalistinis vertinimas. Dar kartą kartoju, kad Lietuva turi užtikrinti pirmiausia susisiekimą šalies viduje, o ne su užsieniu. Kas paskaičiavo, kiek darbo vietų tiesiogiai ir netiesiogiai sukuria geležinkeliai, kiek žmonių važinėja į darbą čia, Lietuvoje? Kas dėl efektyvumo didinimo transporte, tai būtent ir reikia remti geležinkelius bei viešąjį transportą, o ne kišti pinigus į asfaltą. Būtent masiniai pervežimai didina transporto efektyvumą, o ne tai, kad kiekvienas važiuoja savo automobiliu. Žodžiu, AL užsilenkimo niekas ir nepajus. O pažiūrėkime, kas būtų, jei, tarkime, Vilniuje, užsilenktų viešasis transportas...

                      Comment


                        Vakar Lietuvos ryto televizijoje laidoje 24/7 kalbėjo susisiekimo ministras ir teigė, jog kryptim, kurios nepatrauklios, bus skatinamos. Nelabai sugebėjo pasakyti kaip, ęsą reklama skatins, tačiau užsiminė, kad rems valstybinėmis ir savivaldybių lėšomis. Tuomet labai įdomiai skamba, nacionalinio vežėjo perimti ir dotuoti negali, o privačias kompanijas be jokių problemų. Suprantu, šioje situacijoje rėmimo suma bus palyginti maža su Air Lituanica skolomis, bet juk tuomet ir efektas bus analogiškai juokingas.
                        http://tv.lrytas.lt/?id=14324915371431115273
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                          2013 m. balansas ir PN ataskaita yra prieinama, 2014 m, dar ne. AL ir Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.
                          Kai pati AirLituanica sako: "2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur", tavo atsakymas yra - 'pirmiau pateikit tai oficialiai registrų centrui, po to jis tegul jas patvirtina ir tada gal patikėsim', o antroje sakinio pusėje atsiranda kitas sakinys 'Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.' Kažkodėl Zuoko kalbas pateiki kaip faktus, o iš AirLituanicos pateikiamų oficialių skaičių nepripažįsti.

                          Zuoko ir AirLituanicos jau nebėra get over it. Dauguma skaičių jau irgi yra prieinama ir viešą - tereikia bent kažkiek atitrūkti nuo to, ką sakė Zuokas, ir prašviesės

                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                          Tuomet labai įdomiai skamba, nacionalinio vežėjo perimti ir dotuoti negali, o privačias kompanijas be jokių problemų.
                          turbūt paslaptis slypi tame, kad reikia už mažiausią sumą pritraukti didžiausią keleivių skaičių. Įdomu būtų sužinoti kiek Kaunas per metus skiria RyanAir'o išlaikymui, nes keleivių Kaune yra pervežama kelis kartus daugiau, nei jų perveždavo AirLituanica. Bet žinoma tokios ir panašios subsidijos turėtų būti pirmiausiai nukreiptos į vietos vežėjus. Bet kai įmonė per metus padaro 25 mln. apyvartos, o pajamų gauna tik 15 mln. eur - tai čia jau nebe subsidijos, čia jau įmonės išlaikymas iš mokesčių mokėtojų pinigų. Įmonių vidutinis pelningumas yra apie 8%, jeigu įmonė eina į minusą kad ir kelis procentus, ji greičiausiai bankrutuos, nors galima dar išgelbėti. O kai įmonė eina 30-40% į minusą, tai čia jau jokie gelbėjimai nebepadės, įmonė yra serganti nepagydomai ir reikia ne bandyti ją lopyti, o keisti viską iš esmės.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Kiek galima kartotis, kad Vilnius neturi pinigų.
                            O kiek galima kartoti, kad Vilnius neturi pinigų? Yra tie pinigai, tik šalį valdo neūkiškumas. Tie patys latviai nėra milionieriai, bet ūkiškumo dėka sugeba išlikti konkurencingi. Turbūt visas pasaulis žino, kad kuo daugiau taupai, tuo blogiau gyveni, bet lietuviai šito iki šiol nesuprato. Reikia atsikratyti aibės politinių lavonų tiek Seime, tiek Vyriausybėje ir reikalai pajūdėtų.

                            Comment


                              Nėra pinigų. Gal bent žinai ką apie beviltiškas skolas? Tai vat, Tiek Vilnius, tiek Lietuva yra beviltiškai skolingi. Ir dar labiau švaistytis yra nusikaltimas.

                              Comment


                                Pinigus šio metu dalina Europos centrinis bankas. Tereikia politinio noro juos paimti.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nėra pinigų. Gal bent žinai ką apie beviltiškas skolas? Tai vat, Tiek Vilnius, tiek Lietuva yra beviltiškai skolingi. Ir dar labiau švaistytis yra nusikaltimas.
                                  O žinote ką nors apie Detroito beviltišką skolą? Bet miestas gyvena, o ne egzistuoja.

                                  Comment


                                    Miestas egzistuoja. Galbūt kitais metais ten pavyks apsilankyti, pažiūrėsim.
                                    Tema ne apie tai.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Miestas egzistuoja. Galbūt kitais metais ten pavyks apsilankyti, pažiūrėsim.
                                      Tema ne apie tai.
                                      Kai nebelieka argumentų, tai tema ne apie tai? Visgi, čia kalba eina apie ūkiškumą ir mes matome, kad kiti miestai su mažais pinigais sugeba vartytis, o mes tik verkiam, kad mus visi skriaudžia ir nuolat nėra pinigų.

                                      Comment


                                        O, koks ūkiškumo pavyzdys, kad net bankrotas ištinka miestą. Su mažais pinigais galima vartytis tik tuomet, kai nėra skolų. Tai yra, gyventi pagal išgales. Pas mus gi šokama aukščiau galimybių ribos. Ką akivaizdžiai parodė AL projektas.

                                        Comment


                                          Artūras Zuokas įvardijo, kas yra nacionalinės aviacijos duobkasiai
                                          http://www.lrytas.lt/komentarai/naci...duobkasiai.htm

                                          Kiek anksčiau jis įvardijo dar konkrečiau - tai prezidentė D.Grybauskaitė, neleidusi Vyriausybei perimti Air Lituanica su visu jos skolų bagažu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X