Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mero interesas ne visada yra miesto interesas.
    Mero nauda ne visada miesto nauda, ypač šiuo atveju.
    Romai, tie nykūs savanaudiškų interesų prirašinėjimai, bet kam esančiam pozicijoje, labai jau asocijuojasi su nuskriaustąja visuomenės dalimi. Savaime suprantama, įdėmiai išklausysiu įtikinamos informacijos apie "mero naudą" iš šių avialinijų.

    Deja, už tą avantiūrą susimokės ne to projekto tėvai ir kiti dalyviai, o mokesčių mokėtojai.
    Iš tos informacijos kurią turiu, susidariau nuomonę, jog mokesčių mokėtojams būtų gerokai naudingiau tęsti projektą, koreguojant pastebėtas jo klaidas, ir aiškiai demonstruojant, jog projektai, net ir pasikeitus politinei konjunktūrai, išlaiko tęstinumą. Tai būtų tinkamas signalas potencialiems investuotojams, bei žingsnis bendrų Baltijos šalių avialinijų sukūrimo kryptimi.

    Comment


      Tai iš kur tie "nuskriaustieji" atsiranda? Ar ir ne dėl tokių kaip abonentas veiklos? Ir kas svarbiausia, tie, kas pasisaviną už kelis šimtus, yra sodinami, o tie, kas milijonus iššvaisto, su kiaulės akimis ir toliau aiškina, kaip gyventi. Kaltų ir AL atveju nebus. Pasėjau Zuoko sėklas, laukiu, ar bent kas iš tų daržovių sudygs.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.05.22, 22:45.

      Comment


        Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
        Tie nykūs savanaudiškų interesų prirašinėjimai, bet kam esančiam pozicijoje, labai jau asocijuojasi su nuskriaustąja visuomenės dalimi. Savaime suprantama, įdėmiai išklausysiu įtikinamos informacijos apie "mero naudą" iš šių avialinijų.
        Kalba eina ne apie merą - apie jį nepavyks pasakyti ką nors naujo.
        Tiesiog pacitavau porą Tamstos pasisakymų, kur kalbama apie miesto interesus. Visa ši liūdna istorija nėra miesto interesas.


        Baigėsi balius.
        Atėjo laikas susimokėti - ar mokesčių mokėtojams, ar apgautiems keleiviams ar dar kažkam. Bankroto priežastys ir pabaigą mažai kuo skiriasi nuo kokio nors bauhofo (kaismet akcininkai turėjo maitinti nuostolingai generuojantį "verslą") ar vieno bankrutavusio banko, kuris už svetimus darė PiaRą (nusipirkim brangiausius žaidėjus, nes taip "garsinsim Lietuvą") ir išgarsėjimas pasireiškė tuo, kad liko daug skolų.

        Gal geriau pakalbėkim, kas bus už savaitės - ar bus įvykdyta bent pusė pažadų dėl tolesnio keleivių vežimo ar pinigų už bilietus grąžinimo. Atrodo, viskas užsilenks per 36 ar 72 valandas.
        Paskutinis taisė Romas; 2015.05.22, 22:53.

        Comment


          Tai iš kur tie "nuskriaustieji" atsiranda? Ar ir ne dėl tokių kaip abonentas veiklos?
          "Nuskriaustieji" tai tam tikras socialinis reiškinys, ryškiau pastebimas posovietinėse šalyse, tam tikras "išmoktas bejėgiškumas. Savaime suprantama, tradiciškai didesnis korupcijos lygis, šį reiškinį taip pat įtakoja.

          Comment


            Kas man iš šitos istorijos iš tiesų yra žaviausia, tai.. pats Abonentas. Jei jis vėl išplauks sausas, tai prieš jį tik teks nukelti kepurę. Kadangi tai genijus. Tik kiek gaila, kad savo unikalius sugebėjimus degina ne visai visuomenei tinkama linkme..

            Comment


              Tiesiog pacitavau porą Tamstos pasisakymų, kur kalbama apie miesto interesus. Visa ši liūdna istorija nėra miesto interesas.
              Romai, pačio pasisakymas nuskambėjo jautriai, tačiau norėtųsi šiek tiek objektyvumo. Vilniaus ir Lietuvos pasiekiamumas yra tragiškas. Savas vežėjas kryptingai dirbantis šia linkme yra vienas iš geriausių ir pigiausių sprendimų. Pažiūrėkime kas vyko Vilniuje po Flylal bankroto, ar pvz. Budapešte bankrutavus Malev:

              http://www.tandfonline.com/doi/abs/1...88.2013.861226
              Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.22, 23:22.

              Comment


                Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                Tai būtų tinkamas signalas potencialiems investuotojams, bei žingsnis bendrų Baltijos šalių avialinijų sukūrimo kryptimi.
                Jeigu per tiek laiko neatėjo rimtas investuotojas, tai jis neatėitų ir ateityje.

                Comment


                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                  Vilniaus ir Lietuvos pasiekiamumas yra tragiškas. Savas vežėjas kryptingai dirbantis šia linkme yra vienas iš geriausių ir pigiausių sprendimų.
                  Atsiprašau. Kiekvienas susimoka už sau reikalingas paslaugas. Kiek galima kartotis, kad Vilnius neturi pinigų.
                  Jei nėra sponsoriaus, tai balius baigėsi ir kai kam laikas namo.

                  Atsiprašau, gal tas demagogijas apie menką pasiekiamumą ir to pasiekiamumo apmokėjimą už praskolinto miesto pinigus galėtum pateikti vienam iš 27.000 bilietų turėtojų, kuriems buvo sukelti nerealūs lūkesčiai.
                  Didžioji dalis iš tų 14.500 ar 27.000 žmonių kitu atveju skristų patikimomis avialinijomis, o likusi dalis gal išvis neskristų, bet dabar neturėtų sugadinto savaitgalio, atostogų ar kelionės kitais reikalais.

                  Comment


                    Kryptingai dirbant ir turint valstybinio lygmens palaikymą, kuris būtinas tokios svarbos projektui, investuotojas būtų atsiradęs. Pora metų nuo veiklos pradžios nėra itin ilgas laiko tarpas.

                    Comment


                      Atsiprašau, gal tas demagogijas apie menką pasiekiamumą ir to pasiekiamumo apmokėjimą už praskolinto miesto pinigus galėtum pateikti vienam iš 27.000 bilietų turėtojų, kuriems buvo sukelti nerealūs lūkesčiai.
                      Didžioji dalis iš tų 14.500 ar 27.000 žmonių kitu atveju skristų patikimomis avialinijomis, o likusi dalis gal išvis neskristų, bet dabar neturėtų sugadinto savaitgalio, atostogų ar kelionės kitais reikalais.
                      Prašau . Dėl nerealių lūkesčių, gerbiamas Romai, priekaištus derėtų nukreipti naujajam praskolinto miesto merui, kuris dievagojosi, kad bus surastas racionalus sprendimas ar investuotojas.

                      Comment


                        Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                        Kryptingai dirbant ir turint valstybinio lygmens palaikymą
                        Atsiprašau, bet kas visa tą "kryptingumą" turėtų apmokėti.
                        Finansavimo argumentacija menkesnė nei kad, pvz., kontrolierius reikalautų už troleibuse pagautą zuikį baudą mokėti iš likusių troleibuso keleivių.

                        Gal grįžtam prie temos, kol ji neprijungta prie temos "šiaip linksma".
                        Paskutinis taisė Romas; 2015.05.22, 23:36.

                        Comment


                          Atsiprašau, bet kas visa tą "kryptingumą" turėtų apmokėti.
                          Tas. kas apmoka multimilijoninės vertės gyventojų keliones geležinkeliais, ar viešuoju transportu, asfaltuoja žvyrkelius, kurias ne itin dažnai naudojamasi ir pan.

                          Comment


                            Klausimas, kada vėl visi keliausim per Rygą?

                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              /\
                              Tikėtina jog nuo maždaug 2015-09-03

                              P.S. Tikiuosi taip nenutiks (tuk tuk tuk į medį).

                              Comment


                                Pora frazių latviškai apie šitą istoriją.
                                Nereikia ir gūglės vertėjo

                                Viļņas mēra avantūras beigas: 'Air Lituanica' pārtrauc darbību, 'airBaltic' pārņem maršrutus
                                http://www.delfi.lv/bizness/transpor...#ixzz3au7GfkOF

                                Comment


                                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                  /\
                                  Tikėtina jog nuo maždaug 2015-09-03

                                  P.S. Tikiuosi taip nenutiks (tuk tuk tuk į medį).
                                  Saugiausias būdas tai užtikrinti, Lietuvos vyriausybei įsigyti 30 proc. Air Baltic, su sąlyga, kad VNO bus bazuojami 5-7 lėktuvai ir plėtojamas krypčių tinklas iš Vilniaus.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                    Gerbiamas Udriau, šią pastabą jau seniai privalėjote išsakyti Simonui Bartkui, o nesulaikę tinkamos reakcijos - akcininkų atstovams Valiūnui ar Zuokui.
                                    Tai palaukite, kas trukdė atidaryti pardavimus - Šimašius, liberalai? Tad kokie "aukščiausio" lygio specialistai ten dirbo?

                                    Kitas niuansas - OK, pajamos yra per mažos, vadinasi būtina mažinti išlaidas. Ir kas per tą laikotarpį buvo padaryta? Vėlgi - kiauras nulis. Tad apie ką mes čia šnekame?

                                    Comment


                                      Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                      Tas. kas apmoka multimilijoninės vertės gyventojų keliones geležinkeliais, ar viešuoju transportu, asfaltuoja žvyrkelius, kurias ne itin dažnai naudojamasi ir pan.
                                      Kelionės į užsienį nėra būtinos. Tuo labiau oru. Kam reikia, tas keliaus ir žeme, ir brangiau oru arba nekeliaus iš viso. Valstybės funkcija užtikrinti susisiekimą pirmiausia šalies viduje visiems soc. sluoksniams ir gyvenantiems bet kurioje vietovėje, ne tik miestuose.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2015.05.23, 08:07.

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Tai palaukite, kas trukdė atidaryti pardavimus - Šimašius, liberalai? Tad kokie "aukščiausio" lygio specialistai ten dirbo?

                                        Kitas niuansas - OK, pajamos yra per mažos, vadinasi būtina mažinti išlaidas. Ir kas per tą laikotarpį buvo padaryta? Vėlgi - kiauras nulis. Tad apie ką mes čia šnekame?
                                        Kaip keleiviui tie 23 kg bagažo buvo gerai, bet man jau tada nelogiškai atrodė, nes kompanija nuostolinga. Juk kiekvienas kg didina degalų sąnaudas.

                                        Comment


                                          Kelionės į užsienį nėra būtinos. Tuo labiau oru. Kam reikia, tas keliaus ir žeme, ir brangiau oru arba nekeliaus iš viso. Valstybės funkcija užtikrinti susisiekimą pirmiausia šalies viduje visiems soc. sluoksniams ir gyvenantiems bet kurioje vietovėje, ne tik miestuose.
                                          A1, sutinku, jog valstybė turi užtikrinti socialines funkcijas. Visgi, ar valstybės mastu neturėtų būti mastoma apie efektyvumą? Ar dalies iš pvz. 40 mln. eurų subsidijų, skiriamų keleivių pervežimams geležinkeliais, nevertėtų skirti sričiai generuojančiai didesnę grąžą ir kuriančiai didesnę pridėtinę vertę?
                                          Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.23, 12:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X