Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paklaustas, ar neketina inicijuoti oro linijų veiklos tyrimo, p. Šimašius neatmetė tokios galimybės.

    „Be abejonės, bus žiūrima, kaip vykdomas procesas. Pati „Air Lituanicos“ veikla yra ne kartą tirta, turbūt pagrindinis dalykas yra ne (kompanijos – VŽ) pabaiga, o pradžia. Ten reikėtų (ieškoti – VŽ) priežasčių, kodėl šiandien įmonė yra negyva ir ji tokia buvo jau kurį laiką“, – aiškino meras.

    Anot jo, suma, reikalinga „Air Lituanicos“ išlaikymui, nuolat didėjo: „Natūralu, kad yra ne kažkokie operaciniai bendrovės valdymo kliuviniai (žmonės ten dirba tikrai neblogai), bet įmonės strategijos (bėdos – VŽ). O strategija buvo politiškai užprogramuota šiame kabinete man dar ten nesant“, – stovėdamas savo darbo vietoje savivaldybėje kalbėjo p. Šimašius.

    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/simas...#ixzz3aryeYGNy
    Šimašius ištiesų pasakė visą esmę. Nuo pat pradžių AirLituanica buvo žlugęs reikalas, nes buvo grįsta populistine idėja, o ne ekonominiais paskaičiavimais. Strategija buvo sudaryta atsižvelgiant į Vilniaus savivaldybės biudžetą, maždaug 'skiriam tiek ir tiek pinigų ir žiūrim kokios avialinijos išeina', kai visų pirma turėjo būti žiūrima kokios avialinijos būtų konkurencingos ir tik po to žiūrima ar turėtų tokias investicijų sumas. Iš to išplaukė ir visa klaidinga strategija, su veikiausiai nekonkurencingais lėktuvais, parinktais 'pagal galimybes', su nesibaigiančiomis dotacijomis ir greita pabaiga.

    Comment


      Nusikaltimas, kad savivaldybei apskritai buvo leista žaisti aviaciją. Bet nemažesnis nusikaltimas, kad šalies vyriausybė nematė jokio intereso perimti (ne tiesiogiai, aišku) įmonę su atliktu tokiu dideliu įdirbiu. Leista tiesiog užsilenkti kaip kokiam kebabų kioskeliui. Lietuvos aviacija vėl subinėj, latviai ploja katutėm. Pikta.

      Comment


        Kas svarbiau, ar prarasti 10 mln Eur per metus, ar pastatyti/rekonstruoti 3 darželius:

        Santariškių darželis išties išskirtinis. Beveik 3,5 tūkst. kv.m ploto įstaigą galės lankyti apie 240 vaikų. Moderniame, aukščiausią energetinio efektyvumo A klasę atitinkančiame pastate įrengtas geoterminis šildymas, investuota į inovatyvias technologijas, todėl jis bus šiltas ir naudos mažai energijos išteklių, vaikams bus užtikrintas kuo geriausias patalpų mikroklimatas.
        Kainavo arti 4 mln. eurų
        http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...aiku-56-477500
        Todėl baikime svaigti apie šio projekto "naudą". Reikia su aiškiais skaičiavimais tai daryti ir sutarus platesniam politikų ratui.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
          Nusikaltimas, kad savivaldybei apskritai buvo leista žaisti aviaciją. Bet nemažesnis nusikaltimas, kad šalies vyriausybė nematė jokio intereso perimti (ne tiesiogiai, aišku) įmonę su atliktu tokiu dideliu įdirbiu. Leista tiesiog užsilenkti kaip kokiam kebabų kioskeliui. Lietuvos aviacija vėl subinėj, latviai ploja katutėm. Pikta.
          Vaikinai, koks apie kokį mistinį įdirbį kalbame? Nes užsieny AL niekas nėra girdėjęs, o vietinis keliautojas skrenda tuo, kas yra.

          Comment


            Parašė Torkas Rodyti pranešimą
            Vaikinai, koks apie kokį mistinį įdirbį kalbame? Nes užsieny AL niekas nėra girdėjęs, o vietinis keliautojas skrenda tuo, kas yra.
            Aišku, kad jokio įdirbio. Tas pats, kas tą patį kebabų kioskelį atidaryti.

            Comment


              Per savaitę Lietuvoje nukrito du lėktuvai ir veiklą nutraukė viena aviacijos bendrovė. Reikėtų daryti kažkokias išvadas, prasti reikalai toje srityje.

              Žodį tarė ir krikštatėvis
              Zuokas: sprendimas neturi nieko bendro su „Air Lituanica“ veikla
              Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...#ixzz3as3s6WpG
              Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.22, 15:47.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Per savaitę Lietuvoje nukrito du lėktuvai ir veiklą nutraukė viena aviacijos bendrovė. Reikėtų daryti kažkokias išvadas, prasti reikalai toje srityje.

                Žodį tarė ir krikštatėvis
                Zuokas: sprendimas neturi nieko bendro su „Air Lituanica“ veikla
                Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...#ixzz3as3s6WpG
                Žodžiu, Šimašius sunaikino Lietuvos civilinę aviaciją. Kartu su žydomasoniniais iluminačiais: Grybauskaite, Kubiliumi, Butkevičiumi, Masiuliu, Uspaskichu, Putinu, Obama, Rogozinu, Prošenko ir kt.
                Show must go von!

                Comment


                  Iki Air lituanicos lietuviai Europon vykdavo tik pėsti arba raiti.
                  Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.

                  Sėkmingai susiklosčius Flylal bylai, LT vyriausybė galėtų tapti Air Baltic akcininke, prisijungus Estonian Air turėtume SAS analogą Baltijos šalyse .

                  Comment


                    Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.

                    Į kokius klientus taikėsi ši Savivaldybės įmonė?
                    Show must go von!

                    Comment


                      Į kokius klientus taikėsi ši Savivaldybės įmonė?
                      Rekomenduočiau pasidomėti tema, yra pakankamai daug informacijos net ir šioje gijoje.

                      Comment


                        Į klientus, kurių nebuvo.

                        Comment


                          Į klientus, kurių nebuvo.
                          Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ liepos mėnesį pervežė rekordinį keleivių skaičių – 17,5 tūkst. ir yra antra tarp tradicinių reguliariaisiais reisais iš Vilniaus oro uosto skraidančių oro linijų bendrovių. Daugiau nei „Air Lituanica“ pervežė tik vokiečių bendrovė „Lufthansa“.

                          Skaičiuojant visų oro linijų bendrovių, skraidinančių keleivius iš Vilniaus oro uosto, liepą pervežtų keleivių kiekį, pirmąją ir antrąją vietas užima žemų sąnaudų aviakompanijos „Wizz Air“ ir „Ryanair“, trečiąją – užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“, kurios pervežimai dažniausiai vyksta vasaros sezono metu. Nuo ketvirtosios vietos rikiuojasi tradicinės oro linijų bendrovės – „Lufthansa“, „Air Lituanica“, „Air Baltic“ ir t.t. Šiuo metu iš Vilniaus oro uosto skraido 21 oro linijų bendrovė.

                          „Pirmą kartą pagal bendrą pervežtų keleivių skaičių Vilniaus oro uoste esame penktoje vietoje ir užimame 7 proc. reguliariųjų skrydžių rinkos. Tačiau, vertinant tik tradicinių aviakompanijų rinką, liepą užimame net 13,8 proc. rinkos dalies“, – sako „Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus. Jis priduria, kad nuo skrydžių pradžios „Air Lituanica“ pervežamų keleivių skaičius stabiliai augo.
                          http://www.airlituanica.com/lt/apie-...iena-tw6b.html

                          Comment


                            Segmentas (verslo) daugiau hipotetinis, nes pasiūlytos kainos nepasirodė patrauklios ir buvo prekiaujama su nuostoliu. Iš to darau išvadą, kad liūto dalis buvo vidutines pajamas gaunantys eiliniai keliautojai, norintys kažkiek pasižmonėt. Ar yra skridusiųjų skerspjūvis?

                            Comment


                              Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                              Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.
                              Lufthansa, Brussels airlines ir t.t. yra pigios oro linijos? Aišku, Air Lituanica privalumas buvo tiesioginiai skrydžiai į/iš Vilnių kas buvo gerai, o šios dažniausiai skraidina su persėdimais.

                              Šiaip, nacionalinės oro linijos gal ir yra geras dalykas, tik gal jas kurti ir valdyti reikėjo kitaip. Greičiausiai dar ir bandyti skraidyti didesniais lėktuvais, siūlyti skrydžių per Vilnių (ką dažniausiai "ne pigiosios" oro linijos ir daro, dėl ko ir skrydžiai netiesioginiai), kas galbūt būtų leidę turėti didesnį užimtumą ir didesnes pajamas.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Lufthansa, Brussels airlines ir t.t. yra pigios oro linijos?
                                Kur teigiama, kad šios bendrovės yra pigiosios?

                                Šiaip, nacionalinės oro linijos gal ir yra geras dalykas, tik gal jas kurti ir valdyti reikėjo kitaip.
                                Buvo suburta ko gero rimčiausių aviacijos specialistų komanda Lietuvoje, turinti ekspertinio lygio suvokimą apie šią sritį bei sąnaudų struktūrą. Geresniam valdymui trūko kapitalo ir politinės valios.

                                Comment


                                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                  Kur teigiama, kad šios bendrovės yra pigiosios?
                                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                  Iki Air lituanicos lietuviai Europon vykdavo tik pėsti arba raiti.
                                  Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.

                                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                  Buvo suburta ko gero rimčiausių aviacijos specialistų komanda Lietuvoje, turinti ekspertinio lygio suvokimą apie šią sritį bei sąnaudų struktūrą. Geresniam valdymui trūko kapitalo ir politinės valios.
                                  Gali būti. Bet būtent tas ir buvo, kad tokia kokia ji buvo dabar matyt ir negalėjo išgyventi. Gavosi gal ir gražio, bet tokia pusiau daryta, nedadaryta.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                    Geresniam valdymui trūko kapitalo ir politinės valios.
                                    Ką reiškia trūko kapitalo? Jau ir taip gavo krūva valdiškų pinigų už dyką, ko dar norėt? Gal reikėjo nueit su savo verslo planu į banką? Arba po parodas užsienyje pavažinėt? Kaip beje normalūs verslininkai ir daro.

                                    Comment


                                      Baisiausia,kad buvo kazkada suzlugdytos LAL O kaltu taip ir nera.Man atrodo,kad butu rimciausias reikalas Baltijos sesems tureti bendras avialinijas.Sutinku pilnai su ekonomistiu N.Maciuliu

                                      Comment


                                        Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.
                                        „Žemų sąnaudų“ aviakompanijos šiuo metu Lietuvoje užima apie 56% rinkos. Tradiciniai reguliarieji vežėjai užima apie 35%. Reikia pripažinti, jog dalis tradicinių vežėjų Lietuvos rinką mato tik kaip „hole filler“ rinką ir skrydžius į Vilnių vykdo tik tuomet kai yra mažiausias poreikis resursams kituose maršrutuose. Pavyzdžiui, tokius vienintelius savo skrydžius viduryje dienos į Vilnių vykdo „Austrian“, „Brussels Airlines“, toks yra ir SAS reisas į Stokholmą. „Turkish Airlines“ svarbu buvo užsiimti visus taškus žemėlapyje kuo greičiau, todėl suformavo produktą su tūpimu Taline (ir atvirkščiai estams). Tokie produktai yra nepatogūs verslo keliautojams ir mažai prisideda prie patogaus Vilniaus pasiekiamumo.
                                        http://simonas.bartkus.lt/blog/category/brand/

                                        Bet būtent tas ir buvo, kad tokia kokia ji buvo dabar matyt ir negalėjo išgyventi.
                                        Deja, planuojant veiklos riziką, nebuvo pakankamai įvertintas politinis veiksnys, dėl kurio geram projektui neatsirado reikiamos valstybinio lygio paramos, o tai, savo ruožtu, mažino patrauklumą potencialiems investuotojams.
                                        Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.22, 17:07.

                                        Comment


                                          Ką reiškia trūko kapitalo? Jau ir taip gavo krūva valdiškų pinigų už dyką, ko dar norėt? Gal reikėjo nueit su savo verslo planu į banką? Arba po parodas užsienyje pavažinėt? Kaip beje normalūs verslininkai ir daro.
                                          Vykdoma veikla buvo reikšminga ir naudinga miestui, bei valstybės mastu. Investicijos, arba kaip vadinate "valdiškų pinigų gavimas už dyką", kūrė pridėtinę vertė ir buvo planuojama jų grąža, suprantama, po atitinkamo veiklos laikotarpio. Avialinijos iš esmės yra infrastruktūra, kuri Lietuvos atveju yra reikšmingesnė ir kurianti didesnę pridėtinę vertę nei pvz. kokių nors žvyrkelių asfaltavimas atokesniame regione.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X