Boeing 737-800
Fuel Cost (per Nautical Mile)
$13.24
Sėdyniu pirmame - max 50, antrame max 150. Bet kokiu atveju, embajeris buvo kaip ir logiškas sprendimas - lengviau užpildyti. Bet ar kiti kaštai pagrįsti, čia jau klausimas.
Taip, tai buvo aišku. Bet argumentuota kalba įdomesnė.
Dėkui už skaičius.
738 komplektacijoje yra 18X vietos, priklausomai nuo komplektacijos. Bet kalbant apie skaičius geriau prarasti po 4 USD, nuo vienos vietos, nei prarasti po 13 usd už kiekvieną laisvą vietą iš 140 likusių neparduotų.
738 komplektacijoje yra 18X vietos, priklausomai nuo komplektacijos. Bet kalbant apie skaičius geriau prarasti po 4 USD, nuo vienos vietos, nei prarasti po 13 usd už kiekvieną laisvą vietą iš 140 likusių neparduotų.
Bet gal jei nemoki prekiauti nereiktų išvis tuo užsiimti? Ar šių oro linijų korifėjai uždavė sau paprastą klausimą: "Jei mano paslaugos savikaina bus apie 2 kartus didesnė nei konkurentų, ar aš sugebėsiu pardavinėti pelningai?"
Nemanau, kad tai susiję su prekybos gabumais, ten dirbantys žmonės yra aukščiausio lygio, asmeniškai labai abejoju ar aukščiausio lygio vadovai iš užsienio geriau tvarkytųsi esamoje situacijoje.
Esmė, kad visame šitame kontekste, reikia matyti ne vien tik tiesioginę kompanijos naudą. Nauja įkurta kompanija reikalauja investicijų tol kol atsistos pati ant kojų. Nepaisant visko dar ir Air Baltic ir Wizz pradėjo kaišioti pagalius į ratus.
Nemanau, kad tai susiję su prekybos gabumais, ten dirbantys žmonės yra aukščiausio lygio, asmeniškai labai abejoju ar aukščiausio lygio vadovai iš užsienio geriau tvarkytųsi esamoje situacijoje.
Esmė, kad visame šitame kontekste, reikia matyti ne vien tik tiesioginę kompanijos naudą. Nauja įkurta kompanija reikalauja investicijų tol kol atsistos pati ant kojų. Nepaisant visko dar ir Air Baltic ir Wizz pradėjo kaišioti pagalius į ratus.
Būkim atviri - esamoje konkurencinėje aplinkoje šita kompanija visada bus nuostolinga. Neatmetu minties, kad ji gali būti dotuojama amžinai. Tačiau tai turėtų būti visuomenės interesą tenkinti paslauga. Ar taip ir yra? Ar tai didžiausio būtinumo paslauga šiuo metu? Visuomenės nuomonė rodo ką kitą, rinkimų rezultatai irgi. Kadangi gyvename demokratinėje valstybėje, deja nematau galimybių.
Kalbant apie didžiulius profesionalus: negi jums nieko nesako itin dideli produkto kaštai? Esant stipriai konkurencijai?
Būkim atviri - esamoje konkurencinėje aplinkoje šita kompanija visada bus nuostolinga. Neatmetu minties, kad ji gali būti dotuojama amžinai. Tačiau tai turėtų būti visuomenės interesą tenkinti paslauga. Ar taip ir yra? Ar tai didžiausio būtinumo paslauga šiuo metu? Visuomenės nuomonė rodo ką kitą, rinkimų rezultatai irgi. Kadangi gyvename demokratinėje valstybėje, deja nematau galimybių.
Kalbant apie didžiulius profesionalus: negi jums nieko nesako itin dideli produkto kaštai? Esant stipriai konkurencijai?
O ar dotuojamos užsienio kompanijos tenkina visuomenės interesus? Ar tai yra didžiausio būtinumo paslauga?
kokio dydžio dotacijos, kaip kolega sakė - reikia skaičių
Na LCC veža pagrinde emigrantus, bei keletą turistinių krypčių, tad jų sukuriama nauda Lietuvai irgi galima abejoti. Juk skraidymas yra pačių skraidančiųjų reikalas.
kokio dydžio dotacijos, kaip kolega sakė - reikia skaičių
Na Latvijos Vyriausybė Air Baltic skyrė "investicijų" virš 100 mln. EUR, bei po Snoro bankroto išpirko virš 70 mln. EUR skolų. Tiesioginės ir netiesioginės injekcijos daromos reguliariai.
Estonian Air irgi teisiasi su Europos Komisija dėl reikšmingos valstybinės paramos.
2013 m. LOT Polish Airlines gavo "legalią" 100 mln. EUR paramą ir pan.
2010-2012 ministerijos skirta 15 mln. Lt
2010 (iki trijų metu) m. savivaldybės skyrė 7.1 mln. Lt
Klaipėdos regiono savivaldybės 1 maršrutui skiria 400 tūkst. Lt/metams
Ir finale: Air Lituanica oro uostui moka 6.4 eurų, kitos įmonės - 1.8 eur už keleivį.
Mes kaip visada esame išskirtiniai. Kiti gali, o mes negalime savų dotuoti. Kiti gali "švaistyti" pinigus gelbėjimo sraigtasparniams, o mes negalime šitaip "švaistyti", ir t.t.
Mes kaip visada esame išskirtiniai. Kiti gali, o mes negalime savų dotuoti. Kiti gali "švaistyti" pinigus gelbėjimo sraigtasparniams, o mes negalime šitaip "švaistyti", ir t.t.
tai apie gelbėjimo sraigtasparnius nekalbame, gerai ? kiek ten limijonų jiems išleista? ir ką jie veikė? skraidė į šventes, o ne gelbėjimais užsiėmė
Pats Almantas yra minėjas, kad VNO sutartys su WIZZ ir RYR, VNO yra nenaudingos ten turbūt, buvo kalbama apie sumažintus aptarnavimo tarifus. Apskritai RYR net nebazuoja lėktuvų Vilniuje.
2010-2012 ministerijos skirta 15 mln. Lt
2010 (iki trijų metu) m. savivaldybės skyrė 7.1 mln. Lt
Klaipėdos regiono savivaldybės 1 maršrutui skiria 400 tūkst. Lt/metams
Ir finale: Air Lituanica oro uostui moka 6.4 eurų, kitos įmonės - 1.8 eur už keleivį.
joo tikrai zuokas moka skaidres daryti Kauno regionas skyrė 2,3 mlj per metus. Vilniaus miestas kiek per metus ? Klaipėdos regionas dar NESKYRĖ, tik šneka apie tai. Žodžiu geras nevykęs piaras
2010-2012 ministerijos skirta 15 mln. Lt
2010 (iki trijų metu) m. savivaldybės skyrė 7.1 mln. Lt
Klaipėdos regiono savivaldybės 1 maršrutui skiria 400 tūkst. Lt/metams
Ir finale: Air Lituanica oro uostui moka 6.4 eurų, kitos įmonės - 1.8 eur už keleivį.
Kiek senoki duomenys kiek matau. Kiek buvo skirta iš tiesų ir už ką? Kur nuorodos į šaltinius? Klausiu, nes šie skaičiai (kaip deja dažnai AZ vizualinėse priemonėse nutinka) gali būti klaidinančiai arba tendencingai pateikti.
joo tikrai zuokas moka skaidres daryti Kauno regionas skyrė 2,3 mlj per metus. Vilniaus miestas kiek per metus ? Klaipėdos regionas dar NESKYRĖ, tik šneka apie tai. Žodžiu geras nevykęs piaras
Ir kaip tai pateisina "visuomenės poreikius"? Kabinėjimasis prie skaičių nesudaro jokios priežasties, kodėl užsienio kompanijos turi būti remiamos, o vietinės - ne.
Vilniaus savivaldybė kūrė savo avialinijas - paskutiniam D yra aišku, kad kaštai bus didesni, negu remiant užsienio jau pelningai veikiančias įmones.
Tačiau argumento kodėl tai "tenkina visuomenės poreikius" nebuvo pateikta.
Ir kaip tai pateisina "visuomenės poreikius"? Kabinėjimasis prie skaičių nesudaro jokios priežasties, kodėl užsienio kompanijos turi būti remiamos, o vietinės - ne.
Vilniaus savivaldybė kūrė savo avialinijas - paskutiniam D yra aišku, kad kaštai bus didesni, negu remiant užsienio jau pelningai veikiančias įmones.
Tačiau argumento kodėl tai "tenkina visuomenės poreikius" nebuvo pateikta.
Visiškai teisingai - kuo mažiau bus paramų, tuo bus sveikesnė konkurencinė aplinka, mažės korupcija ir galės augti normalus verslas. Tas galioja ir kitoms savivaldybėms su savo oro uostais.
Manau reikėtų skirti kas yra dotuojamos avialinijos ir kas yra gelbėjamos avialinijos. Tiek AirBaltic, tiek EstoniainAir niekada nebuvo dotuojamos valstybės, tačiau buvo gelbėjamos atsidūrusios bėdoje. Vengrijos avialinijos dėl tokių veiksmų, kai turėjo gražinti dotacijas, jau bankrutavo, panašius scenarijus gresia ir EstonianAir, AirBaltic gal ir sugebės tas dotacijas sugražinti. Jeigu avialinijos yra planuojamos, kad gyvybingos gali būti tik su dotacijomis... na tai toks sprendimas yra labai laikinas. O ir šiaip, AirLituanicai per metus reikia 10 mln. eur. dotacijų, kai Vilnius turizmo reikmėms skiria 1 mln., 'Invest Lithuania' nė milijono eurų nekainuoja. Tai ką mes čia bandome apgauti su tuo 'pritrauks turistų' ar 'pritrauks investuotojų'. Gal ir pritrauks kažkiek kažko, tačiau už neadekvačią kainą.
Comment