Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai gerai, kad "lenkiasi", Avialinijos su lietuvos ryto logotipu kuo greiciau i aviacijos savartyna.

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Labai gerai, kad "lenkiasi", Avialinijos su lietuvos ryto logotipu kuo greiciau i aviacijos savartyna.
      Reikėtų tai rašyti į kitą temą Šiaip linksma
      Būtų geras pavyzdys kaip kauniečiai putojasi ant Vilniaus, Lietuvos ryto ir t.t. ir pan.
      Kuo labiau putojasi tuo linksmiau darosi stebėti masinį pamišimo plitimą.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        sita tema irgi galima priskirti prie linksmesniu

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          Neuzsmirsiu ciurlioniu ir maironiu, kurie plesesi maikes, kad sikart bus kiteIp!
          Visada malonu, kai tave prisimena, dėkui
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            N. Mačiulis įvardino idealų scenarijų „Air Lituanicai“
            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68018714

            Neoficialūs šaltiniai teigia, kad „Air Lituanica“ siekia parduoti visus jos skrydžių maršrutus, padengti įsiskolinimus ir likviduotis.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Išties, nors tie 14 mln. eur miesto reikmėms būtų buvę aukso vertės, tačiau pikčiausia čia, kad buvo eilinį kartą suterštas aviacijos vardas. Kai projektas yra ne ekonominis, o politinis - jis neturi perspektyvų. O Lietuva gali būti puikus aviacijos kraštas. Mes esame ant tranzitinių maršrutų tarp Azijos ir Europos, šalia Minskas su 2 mln. gyventojų, kai Ryga tokio privalumo neturi. Viena didžiausių rytų europos aviacijos bendrovė - 'avia solution', kuri dar ir siūlo puikų pilotų parengimą ir techninį aptarnavimą. Yra visi privalumai, kad Lietuvoje galėtų atsirasti sėkmingos avialinijos. Išskyrus vieną - politinę. Nusprendė vienas populistas pasireklamuoti miesto pinigais, tai dabar joks kitas politikas nesiims įgyvendinti jokių nacionalinių oro linijų projektų dar labai ilgą laiką, nors ir turėtų pagrįstą projektą. Tikriausiai jokia privati bendrovė Lietuvoje irgi nedrįs steigti avialinijų, nes tai jau 3-čia iš eilės bankrutavusi vietinė aviakompanija. Kris ir žmonių pasitikėjimas nacionalinių avialinijų idėja. O dabar turime tai, ką turime - geriausias Lietuvai variantas yra steigti AirBaltic bazę. Kad ir kaip nesinorėtų, bet regis buvo privesta iki tokios situacijos, kada tai išties geriausia išeitis, nes dabar ilgą laiką galime nesitikėti jokių nacionalinių avialinijų. Tai yra labai didelis praradimas Lietuvai.
              Niekas netrukdo valdžiai "depolitizuoti" šį projektą, "pagrįsti ekonomiškai" ir "valdyti skaidriai". Bet tam trukdo tos pačios politinės priežastys, kuomet reikia žūt būt parodyti kokie blogi buvo praėjusios valdžios darbai ir neduok Dieve kurį nors jų pratęsti. Kol kas tai ir nebuvo padaryta (kol kas nežinau jokio tęstinio projekto iš ankstesnės valdžios).

              Pasakyti, kad "reikėjo daryti kitaip" labai paprasta, tačiau dabar yra puiki galimybė būtent taip ir daryti. Keiskit valdybą, keiskit akcininkų sudėtį, keiskit vadovą ir visus darbuotojus - savivaldybė kaip pagrindinis akcininkas tą gali daryti. Išskaidrinkit lėšų valdymą, sumažinkit vadovo atlyginimą iki 3000 lt mėn. ir galėsit valdyti savo avialinijas. Visi bus patenkinti: zuokininkai, kad projektas juda; šimašininkai, kad projektas išgelbėtas ir išskaidrintas; visa Lietuva, nes turėsim savo avialinijas; investuotojai, nes pagaliau bus verslo sąlygų susisiekimas su Vilniumi.

              Comment


                Mačiulio ekspertizės aviacijos klausimais, mano nuomone neturėtų būti vertinamos, kaip vertos dėmesio. Kitas dalykas, tai jo begalinis protegavimas "Air Baltic" skamba irgi įtartinai.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Niekas netrukdo valdžiai "depolitizuoti" šį projektą, "pagrįsti ekonomiškai" ir "valdyti skaidriai". Bet tam trukdo tos pačios politinės priežastys, kuomet reikia žūt būt parodyti kokie blogi buvo praėjusios valdžios darbai ir neduok Dieve kurį nors jų pratęsti. Kol kas tai ir nebuvo padaryta (kol kas nežinau jokio tęstinio projekto iš ankstesnės valdžios).

                  Pasakyti, kad "reikėjo daryti kitaip" labai paprasta, tačiau dabar yra puiki galimybė būtent taip ir daryti. Keiskit valdybą, keiskit akcininkų sudėtį, keiskit vadovą ir visus darbuotojus - savivaldybė kaip pagrindinis akcininkas tą gali daryti. Išskaidrinkit lėšų valdymą, sumažinkit vadovo atlyginimą iki 3000 lt mėn. ir galėsit valdyti savo avialinijas. Visi bus patenkinti: zuokininkai, kad projektas juda; šimašininkai, kad projektas išgelbėtas ir išskaidrintas; visa Lietuva, nes turėsim savo avialinijas; investuotojai, nes pagaliau bus verslo sąlygų susisiekimas su Vilniumi.
                  Tai kad deja pradžia jau nebebūtų nuo nulio: abejotina reputacija, didelės skolos - kam kišti rankas į..

                  Comment


                    AirLituanica apskritai neturėjo būti statoma ant savivaldybės pamatų. To negali būti ir taip niekur pasaulyje nėra. Vienintėlis, kas gali išgelbėti avialinijas, tai vyriausybė, bet jie pareiškė, kad jų negelbės. Galbūt dėl to, kad nenori gelbėti Zuoko vardo projekto, galbūt dėl to, kad jų finansinė padėtis katastrofiška ir pastatyti ant kojų gali būti nelabai įmanoma, galbūt dėl to, kad žino, jog ankščiau ar vėliau prisivys ir visokios konkurencijos tarnybos, Europos komisijos ir panašios tarnybos, kurios turi teisę blokuoti subsidijas AirLituanicai, o galbūt dėl to, kad mūsų vyriausybė yra nevykėliai, kurie nesugebėtų įgyvendinti tokio sudėtingo projekto. Kokia priežastis bebūtų, tačiau jie AirLituanicos nepasiima, o savivaldybei ji likti negali.

                    Comment


                      „Air Lituanica“ padėtis kritiška, tačiau bilietus perkantiems klientams sakoma, kad jie nerimauti neturėtų
                      http://www.15min.lt/verslas/naujiena...etu-663-504399

                      Net jei skrydžiai bus atšaukti, keleiviams bus grąžinta visa už bilietus sumokėta suma.

                      Comment


                        Kai projektas yra ne ekonominis, o politinis - jis neturi perspektyvų.
                        Projektas net nebuvo politinis - jis buvo zuokinis .
                        Visas šitas 15min straipsnis viena didelė nesąmonė.
                        Pasakyta, kad Šimašius pinigų neduos, Butkevičius irgi neduos. Tai esmė kaip ir aiški.

                        Comment


                          Iš esmės, hostile attack akivaizdoje, krizinėje situacijoje, Air Lituanica vadovybė visiškai nekomunikuoja, toleruoja viešoje erdvėje tarpstančias nevykusias teorijas bei manipuliacijas skaičias. Gaila.

                          Comment


                            Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                            Iš esmės, hostile attack akivaizdoje, krizinėje situacijoje, Air Lituanica vadovybė visiškai nekomunikuoja, toleruoja viešoje erdvėje tarpstančias nevykusias teorijas bei manipuliacijas skaičias. Gaila.
                            Taigi, o kodėl nekomunikuoja ? Todėl, kad neturi ko pasakyti, todėl, kad skęsta, o net šiaudo nėra. Zuokas vis meluodavo ir vis numesdavo iš Savivaldybės kaulą. O dabar nemeluoja ir kaulo nenumeta. Ką reikėtų daryt ? Reikia inicijuoti kažkokį tai Savivaldybės ir Vyriausybės bendrą posėdį, pasidalinti informacija ir bandyti spręsti šia problemą. Nes dabar visi kaip stručiai galvą į smėlį įkišę laukia kol kažkaip tai pasibaigs. O pasibaigs tai AL mirtimi.

                            Comment


                              Nerijus Mačiulis: „Air Lituanica“ skrydžių perėmimas būtų išsigelbėjimas Vilniaus miestui
                              „Užtektų, kad „airBaltic“ penktadalį lėktuvų laikytų Vilniuje ir mes būtume daug geresnėje padėtyje, nei esame dabar su vienu „Air Lituanica“ lėktuvu“.
                              O airLituanica kartais ne tris lėktuvus dabar turi/naudoja?

                              Comment


                                O airLituanica kartais ne tris lėktuvus dabar turi/naudoja?[/QUOTE]

                                Tris.

                                Comment


                                  Mačiulis net nežino kiek AL lėktuvų turi, o jūs norit jo žodžius priimt už gryną pinigą.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Kad reikalai krypsta į blogą pusę supratau, kuomet Air Lituanica vietoj to, kad įsigyti daugiau šiek tiek didesnių lėktuvų, ji išsinuomavo mažą lėktuvėlį Embraer EMB145.
                                    Blogumas tokių mažų REAKTYVINIŲ lėktuvų yra tame, kad jie šiais laikais kuomet kuro kainos yra labai aukštos gali gabenti pernelyg mažai keleivių kad nebūtų nuostolingi. T.y. gaunamos iš keleivių pajamos pilnai nepadengia (labai mažą keleivių kiekį gali skraidinti) visų išlaidų (kuras ir daugybė kitų išlaidų). Tokiu būdu generuojami nuostoliai.
                                    Šiais laikais esant tokioms aukštoms kuro kainoms, Embraer EMB145 tipo MAŽAS REAKTYVINIS lėktuvas lėktuvas yra tinkamas tik VIPams skraidinti, kuriems bilieto kaina nėra labai svarbu.
                                    Šiuo metu, dauguma aviakompanijų atsikratė ar atsikrato Embraer EMB145 tipo lėktuvų, o tos kurios nesuspėjo to padaryti - jau bankrutavo ar ruošiasi bankrutuoti. To pavyzdys yra bankrutavusi švedų oro bendrovė SKYWAYS, kuri prieš porą metų skraidė iš Stokholmo į Vilnių su Embraer EMB145.

                                    Comment


                                      Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                      Kad reikalai krypsta į blogą pusę supratau, kuomet Air Lituanica vietoj to, kad įsigyti daugiau šiek tiek didesnių lėktuvų, ji išsinuomavo mažą lėktuvėlį Embraer EMB145.
                                      Blogumas tokių mažų REAKTYVINIŲ lėktuvų yra tame, kad jie šiais laikais kuomet kuro kainos yra labai aukštos gali gabenti pernelyg mažai keleivių kad nebūtų nuostolingi. T.y. gaunamos iš keleivių pajamos pilnai nepadengia (labai mažą keleivių kiekį gali skraidinti) visų išlaidų (kuras ir daugybė kitų išlaidų). Tokiu būdu generuojami nuostoliai.
                                      Šiais laikais esant tokioms aukštoms kuro kainoms, Embraer EMB145 tipo MAŽAS REAKTYVINIS lėktuvas lėktuvas yra tinkamas tik VIPams skraidinti, kuriems bilieto kaina nėra labai svarbu.
                                      Šiuo metu, dauguma aviakompanijų atsikratė ar atsikrato Embraer EMB145 tipo lėktuvų, o tos kurios nesuspėjo to padaryti - jau bankrutavo ar ruošiasi bankrutuoti. To pavyzdys yra bankrutavusi švedų oro bendrovė SKYWAYS, kuri prieš porą metų skraidė iš Stokholmo į Vilnių su Embraer EMB145.
                                      Gal pateikiam skaičius? Kiek tarkim pilnų EMB145 vs. 737 l/100 km keleiviui?

                                      Comment


                                        Jūs
                                        Kurie laukiat
                                        Ir džiaugiatės
                                        Kad "Zuoko žaisliukui"
                                        Ateina tipo amba
                                        Ir gal užsilenks
                                        Ir sakysit "aš visad sakiau"
                                        Jausit piktdžiugą
                                        Kaip iguanos ir voverės žilos
                                        Užtinusios ir
                                        Skundus rašančios
                                        Bet kai nebus oro linijos
                                        Ir vilniečiai sutaupys
                                        Milijonus
                                        Vis tiek ir toliau
                                        Nesijausit laimingi.
                                        Nes taupymas
                                        Dar nėra laimė.
                                        Laimė yra skraidyti.
                                        O taupymas tiems
                                        Kas kitų svajonių
                                        Neturi.
                                        A.Užkalnis

                                        Comment


                                          Torkas, vis tik amber13 yra teisus:


                                          Embraer EMB 145
                                          Fuel Cost (per Nautical Mile)
                                          $17.78

                                          Boeing 737-800
                                          Fuel Cost (per Nautical Mile)
                                          $13.24

                                          Sėdyniu pirmame - max 50, antrame max 150. Bet kokiu atveju, embajeris buvo kaip ir logiškas sprendimas - lengviau užpildyti. Bet ar kiti kaštai pagrįsti, čia jau klausimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X