Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Straipsnis šališkas, bet žinios irgi prastos: http://vz.lt/article/2015/5/11/air-l...-eur-per-diena

    Comment


      Na, bent jau pagaliau pradėjo aiškėti skaičiai. Dotacijos AirLituanicai (kapitalo didinimas)
      2013 m. - 2,722 mln. Eur.
      2014 m. - 5,695 mln. Eur
      2015 m. - 6 mln. Eur (+ reikia dar 5 mln. Eur)

      dotacijos didėja geometrine progresija, sparčiau nei daugėja keleivių...
      Pradinis planas buvo, kad AL pelningai pradės veikti 3-iais veiklos metais, t.y. šiemet, tačiau šiemet planai buvo pakeisti ir pelno tikimasi.... dar po 3 metų.



      Įdomumo dėlei pasižiūrėjau savo pirmąjį pasisakymą šia tema, rašytą prieš pora metų.

      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
      Jeigu Air Lituanica ir peržiemos - tai kitą žiemą jau tikriausiai mirs ir net nebūtinai dėl skolų, o dėl politinių aplinkybių. Turbūt įvyktų stebulkas, jeigu išmetus Zuoką, jo politiniai oponentai (kas jie bebūtų) į Zuoko 'vardo' avialinijas kištų ant bankroto stovinčios savivaldybės lėšas. Na, nebent Air Lituanica per metus, iki rinkimų, pradės dirbti pelningai.

      Optimistiškiausiu atveju jas kam nors parduotų, tik vargu ar kas tokias pirks, o primokėt, kad kas paimtų irgi niekas pinigų neskirs.
      Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.11, 10:45.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Na, bent jau pagaliau pradėjo aiškėti skaičiai. Dotacijos AirLituanicai (kapitalo didinimas)
        2013 m. - 2,722 mln. Eur.
        2014 m. - 5,695 mln. Eur
        2015 m. - 6 mln. Eur (+ reikia dar 5 mln. Eur)
        Gegužę, kai Zuokas jau ne meras, didžiausia dotacija - 3 mln. EUR!

        Comment




          paskirta buvusios savivaldybės. Šimašius sako, kad daugiau dotacijų nebus. Kas reiškia, jog AirLituanicos galo galima laukti per artimiausius 3-4 mėnesius (arba stebuklo, t.y. atsiradusio pirkėjo)

          Comment


            Greičiausiai čia iš paskutinio įstatinio kapitalo didinimo "Start Vilniui". Tai šita nuostaba dėl 3 mln. EUR primena vienos pensijų ministrės kritiką A. Kubiliui, kai vėlavo atlyginimai Vilniaus universiteto dėstytojams (nors tie atlyginimai turėjo būti išmokėti 2 dienos prieš A. Kubiliaus vyriausybei pradedant darbą).

            Į posėdį atėjo ir naujai išrinktas meras Remigijus Šimašius, dar išvakarėse sakęs, kad nepritaria tokiam žingsniui, o taryba turėtų šį klausimą atidėti.

            Klausimą atidėti siūlė ir dabartinės tarybos opozicija – Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcija. Tačiau šis siūlymas palaikymo nesulaukė, kaip ir prašymas leisti R.Šimašiui pasisakyti posėdžio pradžioje: išrinktajam merui pasiūlyta kalbėti posėdžio pabaigoje, kaip paprastai ir siūloma svečiams.

            http://www.15min.lt/verslas/naujiena...uru-662-491560

            Comment


              „Air Lituanica“ išlaikymui – 30.000 Eur per dieną

              Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/11/air-l...#ixzz3Zp1Us3Uo

              Comment


                Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                „Air Lituanica“ išlaikymui – 30.000 Eur per dieną

                Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/11/air-l...#ixzz3Zp1Us3Uo
                Tokios antraštės yra runkelių žvejybai skirtos. Žymiai svarbiau turėtų būti klausimas, kodėl netikėtai taip toli nukeliamas pažadas "taigi pelnas jau tuoj". Nurodomi laikotarpiai žmonių kalba reiškia "niekada". Tai jau nėra verslo planas, tai yra planas gyventi iš dotacijų. Ir man tai visai nepatinka.

                Comment


                  O tai čia rimtai kažkas manė, kad bus kitaip?

                  Comment


                    O šiaip palyginimui tiesiog. Ar kas žino kiek Ryanair, WizzAir ar kiti gauna lengvatų VNO. Ir kaip atrodo tai AL atveju? Tiesiog įdomu palyginti išlaidas, negautas pajamas bei dotacijas per tą prizmę.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Paprastai oro uosto mokesčiai sudaro tik nedidelę dalį bilieto kainos. Vargu ar vienokios ar kitokios lengvatos AL balanse galėjo ką nors kardinaliai pakeisti. Bet išties būtų įdomu palyginti kokius mokesčius moka Wizzair, Ryanair ir AL oro uostui. Šiaip tai nacionaliniam vežėjui turėtų būti suteikiamos ne prastesnės sąlygos, nei pigioms avialinijoms, tik po to sekantis klausimas turėtų būti kas yra tas nacionalinis vežėjas.

                      Comment


                        Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pasirašė sutartį su turizmo marketingo bendrove „Travelport“. Ši bendrovė bus atsakinga už informacijos apie skrydžius bei reklaminio turinio sklaidą savo 67.000 kelionių agentūrų klientų tarpe, skelbiama išplatintame pranešime spaudai.
                        utartis pasirašyta keliems metams, oro linijų bendrovė įsigijo „Travelport Rich Content and Branding“ paslaugą. Informacija atsidurs „Travelport Travel Commerce“ platfoirmoje bei naujame pardavimo kanale „Travelport Smartpoint“. Šia paslauga naudojasi jau 100 oro linijų bendrovių.
                        „Didžioji dalis mūsų klientų yra užsienyje, pusė jų keliauja verslo tikslais. „Travelport“ pasiūlymas mums leidžia efektyviai paskirstyti mūsų produktus kelionių agentūroms, kurios gauna prieigą prie išsamios informacijos apie mūsų paslaugas ir kainas“, – pranešime cituojama Inga Jankūnaitė, „Air Lituanica“ vyresnioji vadybininkė.
                        http://vz.lt/article/2015/5/15/zinia...eis-travelport
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Smagu, kad plecias, gal pavyks nesuzlugdyt visgi

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Smagu, kad plecias, gal pavyks nesuzlugdyt visgi
                            tai turėjo padaryta net ne vakar o užvakar

                            Comment


                              Brangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
                              http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Brangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
                                http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222
                                Neuzsmirsiu ciurlioniu ir maironiu, kurie plesesi maikes, kad sikart bus kiteIp!
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Brangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
                                  http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222
                                  Gaila tai girdėti. Kadangi aviacijoje kiek nenusimanau, bet kaip yra parduodami maršrutai?

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                    Neuzsmirsiu ciurlioniu ir maironiu, kurie plesesi maikes, kad sikart bus kiteIp!
                                    Tai viskas normalu: kai kurie žmonės yra tiesiog dideli entuziastai ir jiems sunku objektyviai vertint kai kuriuos dalykus, kai kas prisiregistravo forume vien tik kad parašinėt už AL iš PR paskatų.

                                    Man šitam kontekste skaudžiausias dalykas, kad toks svarbus projektas buvo pradėtas iš blogų paskatų ir rezultate labiausiai nukentės Lietuvos įvaizdis..

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                      Gaila tai girdėti. Kadangi aviacijoje kiek nenusimanau, bet kaip yra parduodami maršrutai?
                                      Visas šitas 15min straipsnis viena didelė nesąmonė. Prieš pradedant daryti kažkokias išvadas reikėtų palaukti kažkokios normalios informacijos ir oficialiaus komentaro, nes dabar tai tik kažkoks panikos šauksmas su pavardėmis ir skambiausiais įmanomais žodžiais antraštėje ir nuliu informacijos. Ką tuo maršrutų 'pardavimu' norima pasakyti manau ir pats veikėjęs rašęs straipsnį nežino.

                                      Comment


                                        Nerijus Mačiulis: Pasikartosiu, kad Air Lituanica derybos su airBaltic yra ne žlugimas, o vienintelė išeitis su laiminga pabaiga. Reikia kuo greičiau atsikratyti tuščios nacionalistinės ambicijos ir nuomonės, kad gerą susisiekimą galime užsitikrinti tik turėdami savo avialinijas.
                                        Tikiuosi, kad Lietuvos derybininkai nebus godūs ir turės ką pasiūlyti airBaltic. 10 mln. eurų skolų ir trigubai mažiau turto kartu su nuostolingai valdomais maršrutais nėra patrauklus pirkinys - reikia primokėti ir tikėtis, kad paims. Šiuo metu airBaltic Rygoje laiko 25 lėktuvus. Jei penktadalio jų baze taptų Vilnius, tai būtų milžiniškas progresas lyginant su tuo ką dabar gali pasiūlyti Vilniaus avialinijos.

                                        Comment


                                          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                          Man šitam kontekste skaudžiausias dalykas, kad toks svarbus projektas buvo pradėtas iš blogų paskatų ir rezultate labiausiai nukentės Lietuvos įvaizdis..
                                          Išties, nors tie 14 mln. eur miesto reikmėms būtų buvę aukso vertės, tačiau pikčiausia čia, kad buvo eilinį kartą suterštas aviacijos vardas. Kai projektas yra ne ekonominis, o politinis - jis neturi perspektyvų. O Lietuva gali būti puikus aviacijos kraštas. Mes esame ant tranzitinių maršrutų tarp Azijos ir Europos, šalia Minskas su 2 mln. gyventojų, kai Ryga tokio privalumo neturi. Viena didžiausių rytų europos aviacijos bendrovė - 'avia solution', kuri dar ir siūlo puikų pilotų parengimą ir techninį aptarnavimą. Yra visi privalumai, kad Lietuvoje galėtų atsirasti sėkmingos avialinijos. Išskyrus vieną - politinę. Nusprendė vienas populistas pasireklamuoti miesto pinigais, tai dabar joks kitas politikas nesiims įgyvendinti jokių nacionalinių oro linijų projektų dar labai ilgą laiką, nors ir turėtų pagrįstą projektą. Tikriausiai jokia privati bendrovė Lietuvoje irgi nedrįs steigti avialinijų, nes tai jau 3-čia iš eilės bankrutavusi vietinė aviakompanija. Kris ir žmonių pasitikėjimas nacionalinių avialinijų idėja. O dabar turime tai, ką turime - geriausias Lietuvai variantas yra steigti AirBaltic bazę. Kad ir kaip nesinorėtų, bet regis buvo privesta iki tokios situacijos, kada tai išties geriausia išeitis, nes dabar ilgą laiką galime nesitikėti jokių nacionalinių avialinijų. Tai yra labai didelis praradimas Lietuvai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X