Straipsnis šališkas, bet žinios irgi prastos: http://vz.lt/article/2015/5/11/air-l...-eur-per-diena
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Na, bent jau pagaliau pradėjo aiškėti skaičiai. Dotacijos AirLituanicai (kapitalo didinimas)
2013 m. - 2,722 mln. Eur.
2014 m. - 5,695 mln. Eur
2015 m. - 6 mln. Eur (+ reikia dar 5 mln. Eur)
dotacijos didėja geometrine progresija, sparčiau nei daugėja keleivių...
Pradinis planas buvo, kad AL pelningai pradės veikti 3-iais veiklos metais, t.y. šiemet, tačiau šiemet planai buvo pakeisti ir pelno tikimasi.... dar po 3 metų.
Įdomumo dėlei pasižiūrėjau savo pirmąjį pasisakymą šia tema, rašytą prieš pora metų.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu Air Lituanica ir peržiemos - tai kitą žiemą jau tikriausiai mirs ir net nebūtinai dėl skolų, o dėl politinių aplinkybių. Turbūt įvyktų stebulkas, jeigu išmetus Zuoką, jo politiniai oponentai (kas jie bebūtų) į Zuoko 'vardo' avialinijas kištų ant bankroto stovinčios savivaldybės lėšas. Na, nebent Air Lituanica per metus, iki rinkimų, pradės dirbti pelningai.
Optimistiškiausiu atveju jas kam nors parduotų, tik vargu ar kas tokias pirks, o primokėt, kad kas paimtų irgi niekas pinigų neskirs.Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.11, 10:45.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa, bent jau pagaliau pradėjo aiškėti skaičiai. Dotacijos AirLituanicai (kapitalo didinimas)
2013 m. - 2,722 mln. Eur.
2014 m. - 5,695 mln. Eur
2015 m. - 6 mln. Eur (+ reikia dar 5 mln. Eur)
Comment
-
Greičiausiai čia iš paskutinio įstatinio kapitalo didinimo "Start Vilniui". Tai šita nuostaba dėl 3 mln. EUR primena vienos pensijų ministrės kritiką A. Kubiliui, kai vėlavo atlyginimai Vilniaus universiteto dėstytojams (nors tie atlyginimai turėjo būti išmokėti 2 dienos prieš A. Kubiliaus vyriausybei pradedant darbą).
Į posėdį atėjo ir naujai išrinktas meras Remigijus Šimašius, dar išvakarėse sakęs, kad nepritaria tokiam žingsniui, o taryba turėtų šį klausimą atidėti.
Klausimą atidėti siūlė ir dabartinės tarybos opozicija – Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcija. Tačiau šis siūlymas palaikymo nesulaukė, kaip ir prašymas leisti R.Šimašiui pasisakyti posėdžio pradžioje: išrinktajam merui pasiūlyta kalbėti posėdžio pabaigoje, kaip paprastai ir siūloma svečiams.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...uru-662-491560
Comment
-
„Air Lituanica“ išlaikymui – 30.000 Eur per dieną
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/11/air-l...#ixzz3Zp1Us3Uo
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą„Air Lituanica“ išlaikymui – 30.000 Eur per dieną
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/11/air-l...#ixzz3Zp1Us3Uo
Comment
-
O šiaip palyginimui tiesiog. Ar kas žino kiek Ryanair, WizzAir ar kiti gauna lengvatų VNO. Ir kaip atrodo tai AL atveju? Tiesiog įdomu palyginti išlaidas, negautas pajamas bei dotacijas per tą prizmę.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Paprastai oro uosto mokesčiai sudaro tik nedidelę dalį bilieto kainos. Vargu ar vienokios ar kitokios lengvatos AL balanse galėjo ką nors kardinaliai pakeisti. Bet išties būtų įdomu palyginti kokius mokesčius moka Wizzair, Ryanair ir AL oro uostui. Šiaip tai nacionaliniam vežėjui turėtų būti suteikiamos ne prastesnės sąlygos, nei pigioms avialinijoms, tik po to sekantis klausimas turėtų būti kas yra tas nacionalinis vežėjas.
Comment
-
Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pasirašė sutartį su turizmo marketingo bendrove „Travelport“. Ši bendrovė bus atsakinga už informacijos apie skrydžius bei reklaminio turinio sklaidą savo 67.000 kelionių agentūrų klientų tarpe, skelbiama išplatintame pranešime spaudai.
utartis pasirašyta keliems metams, oro linijų bendrovė įsigijo „Travelport Rich Content and Branding“ paslaugą. Informacija atsidurs „Travelport Travel Commerce“ platfoirmoje bei naujame pardavimo kanale „Travelport Smartpoint“. Šia paslauga naudojasi jau 100 oro linijų bendrovių.
„Didžioji dalis mūsų klientų yra užsienyje, pusė jų keliauja verslo tikslais. „Travelport“ pasiūlymas mums leidžia efektyviai paskirstyti mūsų produktus kelionių agentūroms, kurios gauna prieigą prie išsamios informacijos apie mūsų paslaugas ir kainas“, – pranešime cituojama Inga Jankūnaitė, „Air Lituanica“ vyresnioji vadybininkė.
http://vz.lt/article/2015/5/15/zinia...eis-travelportNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąSmagu, kad plecias, gal pavyks nesuzlugdyt visgi
Comment
-
Brangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBrangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222Show must go von!
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBrangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNeuzsmirsiu ciurlioniu ir maironiu, kurie plesesi maikes, kad sikart bus kiteIp!
Man šitam kontekste skaudžiausias dalykas, kad toks svarbus projektas buvo pradėtas iš blogų paskatų ir rezultate labiausiai nukentės Lietuvos įvaizdis..
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąGaila tai girdėti. Kadangi aviacijoje kiek nenusimanau, bet kaip yra parduodami maršrutai?
Comment
-
Nerijus Mačiulis: Pasikartosiu, kad Air Lituanica derybos su airBaltic yra ne žlugimas, o vienintelė išeitis su laiminga pabaiga. Reikia kuo greičiau atsikratyti tuščios nacionalistinės ambicijos ir nuomonės, kad gerą susisiekimą galime užsitikrinti tik turėdami savo avialinijas.
Tikiuosi, kad Lietuvos derybininkai nebus godūs ir turės ką pasiūlyti airBaltic. 10 mln. eurų skolų ir trigubai mažiau turto kartu su nuostolingai valdomais maršrutais nėra patrauklus pirkinys - reikia primokėti ir tikėtis, kad paims. Šiuo metu airBaltic Rygoje laiko 25 lėktuvus. Jei penktadalio jų baze taptų Vilnius, tai būtų milžiniškas progresas lyginant su tuo ką dabar gali pasiūlyti Vilniaus avialinijos.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąMan šitam kontekste skaudžiausias dalykas, kad toks svarbus projektas buvo pradėtas iš blogų paskatų ir rezultate labiausiai nukentės Lietuvos įvaizdis..
Comment
Comment