Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turėti prezidentės palaikymą yra gerai, tai gali kažkiek pagelbėti didinant paliekamą pajamų mokesčio dalį. Kadangi prezidentė seniai neslepia antipatijos Zuokui, gavosi gera viešųjų ryšių akcija "kokį sudėtingą palikimą paveldi naujasis meras"..

    Comment


      Udriau, ką reiškia niekam nežinomos kryptis? Ar pagal jūs nežinomos tos, kuriomis RyanAir su Wizzair neskraido? Su kryptim viskas aišku ir viskas gerai. Yra kitos problemos, kurias reikia spręsti.

      Comment


        Bilundas, Goetebergas. Stokholmas manyciau irgi klaustukine, bet ten kiek suprantu uzsakyma laimejo. Ar tikrai reikalinga Praha? Zodziu va tokie klausimai

        Comment


          Kas tas užsienio pirkėjas ?

          Vyriausybei „Air Lituanica“ nereikia, bet sukurtas naujas bendrovės gelbėjimo planas
          http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nas-667-491830

          Vienintelis išsigelbėjimo ratas bendrovei – skubiai rasti pirkėją. Toks investuotojas atsirado. Su užsienio pirkėju jau aptartos „Air Lituanica“ pardavimo sąlygos, tačiau investuotojui nerimą kelia didžiulės bendrovės skolos, todėl aktyviai svarstoma galimybė dalį jų nurašyti.

          Comment


            "Air Lituanicos" valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas "Verslo žinioms" teigė galimais investuotojais į "Air Lituanica"laikantis nedideles, regionines skrydžių bendroves, pavyzdžiui, Jungtinės Karalystės "FlyBe" jau rodžiusią susidomėjimą "Air Lituanica" veiklos pradžioje, bet tuomet taip ir neinvestavusią. Neatmetama ir kooperacija su kitų Baltijos šalių bendrovėmis. "Variantų yra daug, pokalbiai vyksta", - dienraštį tikino K.Binkauskas. "Air Lituanica" valdyba skaičiuoja, kad norint išlaikyti vežėją "iš šono" reikia pritraukti po 10-15 mln. eurų kasmet.

            Užsakomųjų skrydžių bendrovės "Small Planet Airlines" generalinio direktoriaus Vytauto Kaikario akimis, privataus investuotojo pritraukimas į "Air Lituanica" atrodo nerealiai, nes neaišku, kada "Air Lituanica" būtų pelninga.
            Skaitykite daugiau: http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...#ixzz3VbfywtqK

            Comment


              "Air Lituanica" pervežti keleiviai ir kryptys 2014 m.

              Comment


                Su dviem Embraeriais ir vienu ATR, galbūt viena ar dviem naujomis kryptimis 2015 m. tikėkimės, turėtų kilti į 5ą vietą.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Su dviem Embraeriais ir vienu ATR, galbūt viena ar dviem naujomis kryptimis 2015 m. tikėkimės, turėtų kilti į 5ą vietą.
                  Tai Air Lituanica gali aplenkti tiek SAS, tiek Air Baltic. Ne toks jau didelis skirtumas tarp jų.

                  Comment


                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                    Tai Air Lituanica gali aplenkti tiek SAS, tiek Air Baltic. Ne toks jau didelis skirtumas tarp jų.
                    Tai aš ir manau, kad aplenks, nes didelis augimas bus Amsterdamo kryptyje, nemaži srautai turėtų būti ir į Stokholmą ir į Hamburgą. Savaime suprantama šitos kryptys apkarpys srautus, tiek SAS tiek BT.

                    Žinoma lyginant su kitais metais, kai kuriuose kryptyse turbūt matysim kritimą, bet bendras skaičius augs. Dar reikia neatimesti, kad pasirodysi, dar viena kita nauja kryptis, kaip pvz. Ciurichas.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      R. Šimašiui – A. Zuoko „dovana“

                      Trečiadienį kadenciją baigiantis Vilniaus meras Artūras Zuokas rėžė atsisveikinimo kalbą ir išvardijo, kas paliekama naujai savivaldybės tarybai ir išrinktajam merui Remigijui Šimašiui.

                      Vienas tokių projektų – skrydžių bendrovė „Air Lituanica“.

                      Kalbėdamas per savivaldybės tarybos posėdį A. Zuokas vardijo, kad bendrovei dabar trūksta nedaug iki išlaidų iš pajamų balanso – 13 proc. - ir prašė naujos savivaldybės tarybos šio projekto nenaikinti.

                      Kadenciją baigiantis meras A. Zuokas kalbėjo, kad įmonė turi tris orlaivius, skaido 10-ia krypčių, šiemet turėtų būti pradėtas naudoti ir ketvirtasis orlaivis.

                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3XNr8uNho
                      Yra oficiali statistika dėl tokių skaičių?

                      Comment





                        http://www.slideshare.net/MerasZuokas/vilnius-20112020

                        Comment


                          blyn nei vienos dienos su + ženklu.... Kas negerai - bilietų kainos, netinkamos išlaidos ? Ir nepanašu, kad pajamos bus kada nors su + ženklu.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            blyn nei vienos dienos su + ženklu.... Kas negerai - bilietų kainos, netinkamos išlaidos ? Ir nepanašu, kad pajamos bus kada nors su + ženklu.
                            Tai pagal tamstą pajamų kreivė dešinėj pusėj į kur juda? Į velniai žino kur bet tik ne link pliuso?
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Nepasitiėčiau žmonėmis, nesugebančiais atidėti normalios skalės ant vienos iš ašių.

                              Comment


                                Nėra tokios aviakompanijos "Malta Air". O "Air Malta" kažin ar taps mažesnė.

                                Comment


                                  Su 500 K EUR savaitiniais pardavimais, Air Lituanica, pagal pajamas, tarp didžiausių Lietuvos bendrovių, būtų maždaug 175 vietoje, jau šias metais.

                                  Comment


                                    Neaišku kiek realūs tie skaičiai, bet dėl to politikavimo, tai visai nesistebiu. Vietoje to, kad svarstytų ir diskutuotų už uždarų durų, pas mus įprasta kiekvienam "ekspertui" reikšt savo nuomonę ir drapstytis š%$ais tik tam, kad per kitus rimkimus jau patys savas varkes galėtų sukt. Visada aišku turbūt papraščiau mokėt užsienio kompanijom po tuos 500k eur, nei, kad turėt kažkokį brandą kuris skatina šalies žinomumą.

                                    Comment


                                      Parašė bti Rodyti pranešimą
                                      Visada aišku turbūt papraščiau mokėt užsienio kompanijom po tuos 500k eur, nei, kad turėt kažkokį brandą kuris skatina šalies žinomumą.
                                      Per metus tiek mokant - taip, geriau savas. Bet kad pagal grafika dažnai jie tiek pravalgo kas porą savaičių.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Per metus tiek mokant - taip, geriau savas. Bet kad pagal grafika dažnai jie tiek pravalgo kas porą savaičių.
                                        Pataisykit jei klystu, bet čia tokie pardavimai per savaitę (paskutinę savaite, prieš tai mažiau buvo).

                                        Comment


                                          Parašė bti Rodyti pranešimą
                                          Pataisykit jei klystu, bet čia tokie pardavimai per savaitę (paskutinę savaite, prieš tai mažiau buvo).
                                          Aš tą grafiką suprantu taip - kad jei kurią nors savaitę išlaidos 550 k eur, o pajamos 350 k eur, tai nuostolis vien per tą savaitę yra 200 tūkstančių eur.

                                          Kitas dalykas, kad pardavimai turėtų būti kažkiek sezoniniai - visgi bilietai piko metu kainuoja brangiau. Ir tai kad dar nėra nei vienos savaitės, kad būtų pavykę gauti daugiau nei išleisti man visai nepatinka.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X