Vien dėl vaizdo galėtų algas apsikarpyt chebra, kad neatrodytų, kaip pinigų taškymas. Aš palaikau LT idėją, bet algos ten kosminės. Jeigu pilotai kurie realiai neįtakoja įmonės finansinių rezultatų gauna geras algas tai viena, nes įmonė turi būt konkurencinga, kad juos išlaikyt šalyje. Tai top level management, nuo kurių darbo priklauso įmonės gerovė susirenka tikrai per daug į kišenes. Nuo to ir reikėtų pradėt veiklos optimizavimą. Aš nematau už ką CEO turi gaut 40k litų, plius ten buvęs vadovas dar kažkokius kosminius atkatus gauna.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Konkrečiai apie AL CEO aš nieko nežinau ir asmeniškai aš jo nepažįstų, todėl jo kompetencijos, žinių ir tinkamumo užimamoms pareigoms čia nevertinsiu.
Kaip bebūtų, aviacijoje, kaip aviakompanijos vadovui tai nėra didžiulis atlyginimas, greičiau atvirkščiai. O noras, kad būtų dirbama už mažai, bet gerai yra tai už ką pas mus verslininkus liaudis prie kryžiaus nuolatos kala. Realiai yra labai geras posakis šiuo klausimu - ką mokį, tą ir gauni. Ir tada jau kiekvieno reikalas turėti savo nuomonę kur kompanijos turėtų taupyti, tik kaip taisyklė reta kompanija ryžtasi taupyti kompanijos vadovo sąskaita. Kodėl taip yra gali kiekvienas pats sau pagalvoti .
Comment
-
Pagal pradinį verslo planą AirLituanca žadėjo pradėti dirbti pelningai 2015-aisiais, t.y. šiemet. Kad tai neįmanoma turbūt mažai kas abejoja. Tačiau aš itariu, kad AirLituanicos finansinė padėtis ištiesų yra tragiška ir tai yra pagrindinė priežastis kodėl visos ataskaitos apie įmonės veiklą yra slepiamos. Manau dotacijos iš Vilniaus biudžeto vienam keleivio bilietui gali siekti ir 100Lt, o jeigu paskaičiuotumėm kiek miesto biudžetui kainavo vieno turisto atskraidinimas - tai veikiausiai paaiškėtų, kad jau geriau tų turistų nebūtų skraidinę. Tačiau spėlionėms liko mažai laiko, visiems aišku, kad AL ataskaitos buvo neviešinamos tik dėl vieno žmogaus - Zuoko, dėl to poros mėnesių bėgyje turėtumėm sužinoti visus skaičius, kiek sukišta į AL pinigų, kiek kainavo vienas turistas Vilniui, kiek skraidino ir kiek nuostolių pridarė tas projektas. Poros mėnesių bėgyje veikiausiai sužinosim ir ar bankrutuos AL, ar bus rastas investuotojas.
Comment
-
Gana taiklūs atsakymai į kritiką Air Lituanicai.
http://www.pinigukarta.lt/blog/kolum...uri-avialinija
Comment
-
Pagal pradinį verslo planą AirLituanca žadėjo pradėti dirbti pelningai 2015-aisiais, t.y. šiemet. Kad tai neįmanoma turbūt mažai kas abejoja.
Tačiau aš itariu, kad AirLituanicos finansinė padėtis ištiesų yra tragiška ir tai yra pagrindinė priežastis kodėl visos ataskaitos apie įmonės veiklą yra slepiamos.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGana taiklūs atsakymai į kritiką Air Lituanicai.
http://www.pinigukarta.lt/blog/kolum...uri-avialinija
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAtmetus Užkalnio piarą - nieko nelieka Kas antras sakinys - Užkalnis Užkalnis, Užkalnis...
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJei nori faktų:
"Lufthansa Consulting“ savo išvadose teigia, kad „Air Lituanica“ turi vieną efektyviausių kaštų valdymo struktūrų tarp regioninių aviakompanijų Europoje."Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąSkelbiama, jog verslo planą koreguoja Lufthasa consulting.
Comment
-
Ar gali būti, kad kai kas, rašydamas išvadas apie efektyviausią kaštų valdymo struktūrą, vertino savo paties arba savo kolegų darbą?
Comment
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąKonservatoriai su savo demonizavimo pomėgiu gana neigiamai įtakojo savo kaip rimtos partijos įvaizdį. Štai teiginys: "Jų duomenimis, 2013-aisiais įmonės pardavimų savikaina – 33 mln." Kai tuo tarpu registrų centro duomenimis nurodomos veiklos sąnaudos sudaro 4,5 mln. Lt.
Kad žinoti kokie jų dydžiai, reiktų normalių detalių finansinių ataskaitų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąAš ne to klausiau. Performuluosiu paprasčiau - ko vertos išvados, kai vertini pats save?
Comment
-
Problema ne tame, kad kažkas daro auditą ar vertinimus. Problema tame, kad "Lufthansa consulting" išvados pateikiamos kaip argumentas. Tai taip ir parašytų - AL valdymo klausimais konsultuoja rimta solidi firma. Dabar pirmiausia parašė, kad rimta solidi firma labai gerai vertina, o paskui paaiškėja, kad greičiausiai ta rimta solidi firma vertina pati save.Paskutinis taisė balietis; 2015.03.23, 09:57.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąProblema ne tame, kad kažkas daro auditą ar vertinimus. Problema tame, kad "Lufthansa consulting" išvados pateikiamos kaip argumentas. Tai taip ir parašytų - AL valdymo klausimais konsultuoja rimta solidi firma. Dabar pirmiausia parašė, kad rimta solidi firma labai gerai vertina, o paskui paaiškėja, kad greičiausiai ta rimta solidi firma vertina pati save.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai pagal tave Lufthansa consulting, konsultuoja pati save? ar kaip?Paskutinis taisė balietis; 2015.03.23, 12:27.
Comment
-
Persiskaityk dar kartą ir rasi visus atsakymus, skaityti negliu išmokyti
O jei kyla klausimų dėl LH consulting, gali kreiptis tiesiai į juos, jie nusteikę labai pozityviai ir tau viską paaiškins: mail@LHConsulting.com yra ir telefonas +49 69 696-0Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Per visus galus matosi, kad reikia savos aviacompany.
Todėl kadenciją baigiantis Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas paskelbė, kad kreipėsi į Estijos oro linijų bendrovę „Avies Air Company“, siūlydamas atnaujinti skrydžius iš į Tamperę. Kauno miesto savivaldybė pranešė, kad būtų pasirengusi pasidalinti finansinę riziką pradedant ir išlaikant šį miestui naudingą maršrutą.
Comment
Comment