Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Avialinijos yra reikalingos, aišku, visi sutinka, jog ne miestas tai turėjo daryti, o vyriausybė. Tačiau, nepavykus įtikinti vyriausybės šių investicijų būtinumu, nuspręsta imtis patiems, pritraukiant privačias investicijas. Sugebėta sukurti gerai funkcionuojantį avialinijų mechanizmą, pritraukti bene kvalifikuočiausius Lietuvoje dirbančius tos srities specialistus, dalį privačių investuotojų, belieka surasti strateginį investuotoją.
    Geras būtų klausimas - ar tikrai? Ką pakeitė AL egzistavimas?

    Graži pastraipa pabaigoj tinka į reklaminį lankstinuką kokiai parodai. Betgi. Ar yra bent menkiausia idėja, kodėl kažkas į jas turi investuoti? Aš grįžtu prie savo minties: nėra Lietuvoj tokių užsienio verslų, kuriems reiktų masinio oro susisiekimo. Filialo įsteigimo darbams oro linijų nereikia. Reiškias nėra ir mokių srautų, o jei nėra mokių srautų - nebus ir grąžos.

    Comment


      Jei nori faktų:

      AL atvežti keleiviai, atvykę į Vilnių jau išleido daugiau nei 45 mln. litų įvairioms paslaugoms. Jau yra sukurta 100 darbo vietų. Kompanija per metus prie šalies biudžeto, vidutiniškai prisideda 51,3 mln. litų.

      "„Lufthansa Consulting“ savo išvadose teigia, kad „Air Lituanica“ turi vieną efektyviausių kaštų valdymo struktūrų tarp regioninių aviakompanijų Europoje."

      Maža to taip vadinamas "flag carier" judėdamas po didžiausius oro uostus, veikia kaip nemokama ir pakankamai interaktyvi reklama.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Sukurti 100 darbo vietų keliasdešimt milijonų per metus? Nu nžn... Kažkaip kvailai skamba. Ir tie skaičiai kažkokie nerealus. .

        Comment


          Tuo tarpu miesto biudžetas kompaniją dotuoja ir t.t. Tuo tarpu miestas ir jo įmonės skendi skolose, kurių mažinimui AL niekaip neprisideda, nes absoliuti dauguma mokesčių, kuriuos sumoka AL keliauja į valstybės biužetą, o nauda iš atskridusių keleivių - privačioms kompanijoms. Bet tą naudą jos galėjo gauti jei keleiviai atskirstų ir kitomis avialinijomis. Žodžiu, nauda iš AL privatizuota, išlaidos iš miesto biudžeto socializuotos.

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Jei nori faktų

            AL atvežti keleiviai, atvykę į Vilnių jau išleido daugiau nei 45 mln. litų įvairioms paslaugoms. Jau yra sukurta 100 darbo vietų. Kompanija per metus prie šalies biudžeto, vidutiniškai prisideda 51,3 mln. litų.

            "„Lufthansa Consulting“ savo išvadose teigia, kad „Air Lituanica“ turi vieną efektyviausių kaštų valdymo struktūrų tarp regioninių aviakompanijų Europoje."

            Maža to taip vadinamas "flag carier" judėdamas po didžiausius oro uostus, veikia kaip nemokama ir pakankamai interaktyvi reklama.
            Šitie 'faktai' buvo paskleisti Zuoko piarčikų, kaip ir tie faktai, kad 'AirLituanica nuesprendė pelningiausiame savo maršrute kooperuotis (konkuruoti) su AirBaltic'u, ar kad jie laimėjo teismą prieš EstonianAir. Realiai tereikėtų kelių skaičių - kiek konkrečiai perskraidina keleivių ir kiek tam reikia subsidijų.

            Comment


              /\Palaikau. Įdomu būtų žinoti realius skaičius be išvedžiojimų ir vizijų. O dar geriau kiek sumokame atskirai už kiekvieną užsienietį keleivį (bilietas pirktas ne Lietuvoje atvykimui ir po to išvykimui).
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Avialinijos yra reikalingos, aišku, visi sutinka, jog ne miestas tai turėjo daryti, o vyriausybė. Tačiau, nepavykus įtikinti vyriausybės šių investicijų būtinumu, nuspręsta imtis patiems, pritraukiant privačias investicijas. Sugebėta sukurti gerai funkcionuojantį avialinijų mechanizmą, pritraukti bene kvalifikuočiausius Lietuvoje dirbančius tos srities specialistus, dalį privačių investuotojų, belieka surasti strateginį investuotoją.
                Geras būtų klausimas - ar tikrai? Ką pakeitė AL egzistavimas? Graži pastraipa pabaigoj tinka į reklaminį lankstinuką kokiai parodai. Betgi. Ar yra bent menkiausia idėja, kodėl kažkas į jas turi investuoti?
                Torkai, avialinijų reikalingumą įrodo keletas faktų:
                - IATA duomenimis, vienas euras, išleistas aviacijos industrijoje, sukuria 3,25 eurų vertės pajamas kituose ekonomikos segmentuose. Viena papildoma darbo vieta aviacijoje sukuria 6,2 darbo vietas kitose verslo srityse. Kitaip tariant, aviacija – tai ne verslas, o nacionalinės ekonomikos vystymosi infrastruktūra.
                -Vienas milijonas keleivių netiesiogiai sukuria beveik 3.000 darbo vietų
                -Susisiekimo ministerijos užsakytos studijos duomenimis, bankrutavus Fly LAL 2008-2009 m Lietuva prarado 600 tiesioginių 1260 netiesioginių darbo vietų ir 70 mln eurų, neskaičiuojant katalizinio poveikio.
                -tikslinių maršrutų poreikis ir ekonominė-socialinė pagerinto pasiekiamumo nauda

                Aš grįžtu prie savo minties: nėra Lietuvoj tokių užsienio verslų, kuriems reiktų masinio oro susisiekimo. Filialo įsteigimo darbams oro linijų nereikia. Reiškias nėra ir mokių srautų, o jei nėra mokių srautų - nebus ir grąžos.
                Koks turėtų būti verslas reikalaujantis "masinio oro susisiekimo? Kelių verslo centrų ar gamyklų darbuotojai turėtų masiškai skraidyti kasdien ar bent jau savaitgaliais?
                Įdomu būtų žinoti realius skaičius be išvedžiojimų ir vizijų. O dar geriau kiek sumokame atskirai už kiekvieną užsienietį keleivį (bilietas pirktas ne Lietuvoje atvykimui ir po to išvykimui).
                Taip, tokia informacija būtų vertinga. Tačiau keletas skaičių yra prieinami.
                -Įstatinis kapitalas iki paskutinio padidinimo, buvo ~7 mln EUR, tame tarpe 20% privatus.
                -pardavimai per metus -taip pat apie 7 mln EUR,
                -nuostolis per metus apie 3.5 mln EUR
                http://vz.lt/article/2014/11/12/air-...arimo?pageno=0
                http://www.slideshare.net/petrasnaus...anica-12112014

                Comment


                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                  -pardavimai per metus -taip pat apie 7 mln EUR,
                  -nuostolis per metus apie 3.5 mln EUR

                  Ar Tu bent supranti kad šie skaičiai yra košmaras?????? Bet kokios privačios įmonės direktorius būtų jau seniai išmestas iš darbo ir dar klausimas ar jis nebūtų patrauktas atsakomybėn.. Dabar vien direktoriaus alga su mokesčiais per metus yra 0,243 mlj euro!!!

                  Dar skaičiai pamąstymui:

                  į 2014 m. vykusius „Air Lituanica” skrydžius buvo parduota daugiau nei 140 tūkst. bilietų. Vidutinė bilieto kaina į vieną pusę be oro uosto mokesčių yra 84 Eur / 290,04 Lt. Daugiausiai keleivių pervežta Talino kryptimi – 27 tūkst., antroje vietoje Paryžius – 22,5 tūkst., paskui seka Berlynas ir Miunchenas po 20 tūkst. keleivių. Per metus „Air Lituanica” pervežė net 11,5 tūkst. tranzitinių keleivių, kurie per Vilniaus oro uostą keliavo iš arba į Taliną.

                  http://www.vilnius-airport.lt/lt/naujienos/?id=977572
                  Paskutinis taisė udrius; 2015.03.22, 11:05.

                  Comment


                    - IATA duomenimis, vienas euras, išleistas aviacijos industrijoje, sukuria 3,25 eurų vertės pajamas kituose ekonomikos segmentuose. Viena papildoma darbo vieta aviacijoje sukuria 6,2 darbo vietas kitose verslo srityse. Kitaip tariant, aviacija – tai ne verslas, o nacionalinės ekonomikos vystymosi infrastruktūra.
                    Statistika, statistika. Manipuliavimas ir tiek. Vienur aviacija sukuria 6 eurus, o kitur 0,5 euro. Vidurkis 3,25...
                    Apie kokią nacionalinę ekonomiką Lietuvoje galima kalbėti, kai neužtikrinamas Lietuvos gyventojų susisiekimas su savo rajono centru ar susisiekimas tarp gretimų rajono centrų viešuoju transportu...

                    Comment


                      Bet kokios privačios įmonės direktorius būtų jau seniai išmestas iš darbo ir dar klausimas ar jis nebūtų patrauktas atsakomybėn.. Dabar vien direktoriaus alga su mokesčiais per metus yra 0,243 mlj euro!!!
                      udriau, jei įmonės vadovas pajėgus pasiekti verslo plane numatytus rodiklius, akcininkai jo nemes iš darbo, nebent bus kitų priežasčių. Pvz. Aivaro Abromavičius valdomas East Capital, eilę metų iš eilės generavo milžiniškus nuostolius, tačiau iš darbo išmestas nebuvo.

                      Direktoriaus algą turbūt paėmei Air Baltic'o?

                      Comment


                        Ne ne 40 000 lt į rankas , pasigooglink

                        Pratęsiant reklamos galimybes , 7 mlj nžn kokia reklamos kampaniją reikėtu surengti... Neišneša....

                        Va tarkime estų reklaminė kampanija


                        Dabar apie nuostabią Estijos gamtą, Talino bei kitų miestų architektūrą gali sužinoti ir tolimų šalių gyventojai. Apie tai, kas įdomaus laukia mūsų kaimyninėje šalyje, pasakoja į pop muzikos legenda vadinamo Robbie Williamso koncertinio turo reklamą įtraukti Estijos vaizdai bei koncerto Taline momentai. Reklamos agentūra tam išleido 300 000 eurų ir nesigaili.

                        „Estija negali varžytis su didelėmis šalimis ir mokėti už reklamą per CNN, BBC ar žurnale „The Economist“, taigi puiku, kad susitarėme su Robbie Williamsu. Maža to, kad Taline įvyko puikus koncertas, jo ištraukos ir Estijos vaizdai leidžia pajusti mūsų šalies atmosferą“, – sandoriu džiaugėsi Estijos reklamos tarybos narys Martinas Hirvoja.

                        Apie 60 tūkst. žmonių atėjo į Robbie Williamso koncertą Taline, o milijonai galėjo matyti jo tiesioginę transliaciją visame pasaulyje šimtuose kino salių.

                        „Labai svarbu, kad koncertą galėjo tiesiogiai stebėti žiūrovai tokiose šalyse kaip Brazilija, Meksika, kuriose mūsų agentūra tiesioginių ryšių neturi“, – atkreipė dėmesį Estijos reklamos tarybos narys.

                        http://kauno.diena.lt/naujienos/lais...#ixzz3V6XqDer6
                        Paskutinis taisė udrius; 2015.03.22, 11:19.

                        Comment


                          Radau tik šitą:
                          UAB „Air Lituanica“ vadovui numatytas 30 tūkst. Lt mėnesinis užmokestis. Atskaičius mokesčius, šiuo metu vadovo postą užimančiam Erikui Zubrui lieka 25 tūkst. 440 Lt
                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=60701737

                          Comment


                            čia senesni įdomesni skaičiai

                            http://turizmasirmarketingas.blogspo...-bankroto.html

                            Comment


                              Yra gi duomenys, kiek žmonių ir kur skrenda, netingėti pasieškoti Kitas savarbus dalykas, kad atpigo aviabilietai, visomis kryptimis, kuriomis skriado Air Lituanica.

                              Galiausiai nustokit žiūrėti iš savo kiemo ir burnoti, neturėdami argumentų išskyrus: "kam tos avialinijos, geriau už tuos pinigus mano vienkiemį išasfaltuotų aš niekada neskridau ir neskrisiu".
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Problema tame kad NĖRA jokių argumentų kad jos būtų naudingos. Na kaip ir sakiau, Čiurlioni, suprantu Tave kaip aviatorių, tačiau kaip logiškai mąstantį žmogų ne.

                                Comment


                                  Galbūt. Matyt "priedai". Tačiau kiti skaičiai gražesni:
                                  - Bendrovės grynasis nuostolis 2013 m. siekė 14,228 mln. Lt.
                                  - Visos veiklos sąnaudos – 4,593 mln. Lt.

                                  Turint omenyje, jog 2013 m pervežta 138 000 keleivių, galima įvardinti, jog vienam pervežtam keleiviui tenka ~100 Lt Air Lituanica nuostolio.

                                  Comment


                                    VO radau

                                    Tuo metu G.Švilpa tvirtino, kad įmonės direktorių uždarbis net ir esant sudėtingai situacijai, nemažėja: pernai vadovo atlyginimas esą siekė apie 0,5 mln. litų – jo alga iki mokesčių ir su priedais siekė 40,5 tūkst. litų.

                                    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...rus-667-462610

                                    Comment


                                      VO radau
                                      Konservatoriai su savo demonizavimo pomėgiu gana neigiamai įtakojo savo kaip rimtos partijos įvaizdį. Štai teiginys: "Jų duomenimis, 2013-aisiais įmonės pardavimų savikaina – 33 mln." Kai tuo tarpu registrų centro duomenimis nurodomos veiklos sąnaudos sudaro 4,5 mln. Lt.

                                      Nuostolingai dirbančios ir dotuojamos Estonian air vadovo atlyginimas 120 000 Lt/ mėn.

                                      Comment


                                        Velnias, kažkaip skaičiai nesusiveda.... Pardavimo pajamos 7 mlj eur, o mokesčių sumokama 2,6 mlj... Skaičiuojant 140 000 bilietų po 84 eur vidutine kaina, tai pajamaos turėjo būti 11,76 mlj eur. Vis viena nesiveda galai.

                                        Comment


                                          Skelbiama, kad per nepilnus 2014 m sumokėta 1,32 mln. Sodrai ir VMI, Lietuvos oro uostams 1,15 mln., Oro navigacijai- 0,58 mln. Lt. Kadangi 2015 planuojama 4,75, 4,85 ir 2,46 atitinkamai, tai pateikti 2014 m duomenys gal pirmojo pusmečio?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X