Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ir kur aš tai girdėjau ??? Aaaaa toks Star1 buvo - skraidysime su 2 lėktuvais....
    Bus tas lėktuvas. Ir dokumentai irgi.

    Būtų lėktuvas dabar, tai burbėtum, kad be darbo stovi, pinigus degina - kam taip anksti atsivarė ir t.t.
    Kaip po dykumą blaškiausi

    Comment


      Jo, jo, kažur girėjau panašias šnekas, panašiai šnekėjo ir Star1 vadovai- bus du Boingai (aga Air Lituanica - mes skrisime su Boingais, dabar liko Embaieriai). Pradžioje 1 lėktuvas, po pusės metų - antras (ir kur aš šiandien girdžiu). Mes ieškome investuotojų (ir vėl kažkur girdėta).... Ir rezultate bankrotas po 1 metų...

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Jo, jo, kažur girėjau panašias šnekas, panašiai šnekėjo ir Star1 vadovai- bus du Boingai (aga Air Lituanica - mes skrisime su Boingais, dabar liko Embaieriai). Pradžioje 1 lėktuvas, po pusės metų - antras (ir kur aš šiandien girdžiu). Mes ieškome investuotojų (ir vėl kažkur girdėta).... Ir rezultate bankrotas po 1 metų...
        udriau, kodėl tau neuždavus savo klausimų ir nepapublikavus savo pastebėjimų Bartkaus bloge? Ten į visus tavo klausimus būtų adekvačiai atsakyta.

        Lyginti Star1 su AL yra netinkama, nes:

        - AL nuo pat pradžių aiškiai deklaravo į kokį rinkos segmentą (verslą) jie taikosi. Star1 segmentas išvis buvo nelabai aiškus;
        - nuo pat pradžių veikia su codeshare'ais ir bendradarbaiuja su jau veikiančia avialinija (Estonian);
        - turi daugiau patirties ir šviesesnių galvų (visų pirma tą patį S.Bartkų) savo gretose.

        Star 1 buvo visai įdomus bandymas, bet pritrūko patirties ir gero plano. AL šių trūkūmų nėra. Kol kas, bent jau žiūrint iš šalies, viskas yra daroma 100% gerai. Dėl to, darau išvadą, kad esi ne kas kitas, kaip pikc pavidolis, kuriam visiškai neįdomu, kaip ta kompanija veikia ir ką ji daro, bet užtat velniškai norisi, kad jai nesisektų. Ar atspėjau?
        Paskutinis taisė John; 2013.07.03, 20:11.

        Comment


          Lygiinti su Staraisyra tinkama, nes krūva veikėjų iš starų perėjo į AIR lithuanica. Abu deklaruoja tą patį (patikėk starų kalbų atsiklausiau - dėl to ir sakau vienas prie vieno). Ar S. Bartkus yra guru, vien tik dėl to kad rašo tinklapius? Tikrai nepasakyčiau.

          Sakai kitas segmentas ? O Tau neatrodo, kad tam kitam segmentui reikia stiprios ir geros ekonomikos ?

          Šiaip tai man norisi,kad būtų dar viena kryptis iš Lietuvos. Iš principo man dzin dzilin, kad vilniečiai susimokės iš savo kišenės už Zuoko žaidimus. Bet bijau, kad už tuos žaidimus mokės eiliniai lietuviai - tad jau tada man bus ne dzin dzilin

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            udriau, kodėl tau neuždavus savo klausimų ir nepapublikavus savo pastebėjimų Bartkaus bloge? Ten į visus tavo klausimus būtų adekvačiai atsakyta.
            Bartkus yra šališkas asmuo, todėl jo klausytis nereikia.
            Parašė John Rodyti pranešimą
            - turi daugiau patirties ir šviesesnių galvų (visų pirma tą patį S.Bartkų) savo gretose.
            Star 1 buvo visai įdomus bandymas, bet pritrūko patirties ir gero plano. AL šių trūkūmų nėra.
            AL neturėtų Staro trūkumų, jeigu ten nedirbtų nei vienas žmogus iš Staro.

            Comment


              Parašė HSV Rodyti pranešimą
              Kažkada teko dalyvauti lietuviškos kontoros filialo steigime Vokietijoje, tai registruojant įmonę visos vokiškos intitucijos išsijuokė iš steigimo dokumentuose nurodytų JSC, Joint Stock, Limited, Liability ir pan., teko susipažinti su raštu, kuriame buvo nuoroda į daugelį straipsnių, kad privalu naudoti lietuvišką UAB, kaip kad vokiečiai naudoja GmbH, lenkai Spzoo, etc. Todėl tas mūsų perdėtas noras įtikti kitiems ir UAB vertimas į JSC tikrai garbės mums nedaro.
              Teisiniu poziuriu - JSC pavadinimas sutartyje, padaro ja negaliojancia Teko dalyvaut, kaip baltarusiai "isrurino" viena Lietuviska krovos imone

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Bartkus yra šališkas asmuo, todėl jo klausytis nereikia.
                AL neturėtų Staro trūkumų, jeigu ten nedirbtų nei vienas žmogus iš Staro.
                Prie ko čia? Tai ir SPA dirba iš Star1. Ir FlyLAL darbuotojai dirba.
                Siūlote bankrutavusių įmonių specialistams eiti gatvių šluoti?
                Šiaip jau neblogai dirbusį Star1 nutempė dugnan Star1 Holidays. Laivys, kuris ir dirigavo procesui, toliau dirba su kita kelionių agentūra. Bet niekas kažkodėl necypsi.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kol kas, bent jau žiūrint iš šalies, viskas yra daroma 100% gerai.
                  Aha, į "100 procentų gerai" sąvoką tikrai papuola nesugebėjimas gaut licencijos, apgailėtinas piaras ir nesugebėjimas rast investuotojo.

                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Teisiniu poziuriu - JSC pavadinimas sutartyje, padaro ja negaliojancia Teko dalyvaut, kaip baltarusiai "isrurino" viena Lietuviska krovos imone
                  Gal galima smulkiau (kad ir be konkrečių pavadinimų, bet man įdomu kokie teisiniai argumentai buvo)? Aš kažkaip sunkiai įsivaizduoju pagal ką čia galėtų negaliojanti sutartis būt, bent jau pagal Lietuvos teisę.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                    Aha, į "100 procentų gerai" sąvoką tikrai papuola nesugebėjimas gaut licencijos, apgailėtinas piaras ir nesugebėjimas rast investuotojo.
                    Natūralu, kas tau investuos į garantuotai nuostolingą veiklą. "Nacionalinis" vežėjas gali būti tik valstybinis.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Air Lituanica magazine 01 internete -
                      https://www.fingler.com/mag/121824

                      Comment


                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                        Air Lituanica magazine 01 internete -
                        https://www.fingler.com/mag/121824
                        Vajej anglu kalba kaip bado akutes
                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                        Comment


                          Air Lituanica takes off from Vilnius – Lithuania has its own flag-carrier again
                          http://goo.gl/6OXG3

                          Comment


                            „Air Lituanica“ lėktuvai į Briuselį kartais skrenda beveik pilni, kartais – pustuščiai 3000 parduotu bilietu dar ne viskas, bet gal Amstserdamas siek tiek pakels pardavimus
                            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.04, 22:34.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Prie ko čia? Tai ir SPA dirba iš Star1. Ir FlyLAL darbuotojai dirba.
                              Siūlote bankrutavusių įmonių specialistams eiti gatvių šluoti?
                              Kalbu ne apie specialistus (jie tik vykdo sprendimus), o apie vadovus.

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                „Air Lituanica“ lėktuvai į Briuselį kartais skrenda beveik pilni, kartais – pustuščiai 3000 parduotu bilietu dar ne viskas, bet gal Amstserdamas siek tiek pakels pardavimus
                                nu, jei eismas keliauja į vieną pusę, tai turės ir sugrįžti, o Amsterdamas turėtu būti labiausiai apkrauta kryptis iš visų siūlomų į ateitį. asmeniniai pamastymai.

                                Comment


                                  Kas tikrai gerai, kad Amsterdamas jau nuo rugsėjo bus dukart per dieną , cituoju: "From September, the carrier has planned to boost Amsterdam flights to twice-daily and also introduce Moscow, Prague and Munich destinations to its network."

                                  Comment


                                    na reikia nemazai izvalgos ir pasitikejimo, nestartavis marsrutui dvigubinti reisus
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      na reikia nemazai izvalgos ir pasitikejimo, nestartavis marsrutui dvigubinti reisus
                                      Tai mato pagal bilietų pardavimus paklausą, absoliuti dauguma bilietų juk iš anksto parduodami.

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        na reikia nemazai izvalgos ir pasitikejimo, nestartavis marsrutui dvigubinti reisus
                                        Gali būti, kad tai pagal KLM code-share reikalavimus.

                                        Comment


                                          Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                          Tai mato pagal bilietų pardavimus paklausą, absoliuti dauguma bilietų juk iš anksto parduodami.
                                          Tai pats Zuokas pries savaitw sake, kad isviso parduoti 3000 bilietu, su Briuseliu, Berlynu ir Amsterdamu, tad tikrai nemanau, kad tai. Labiau tiketinas Sulos variantas, bet turbut Klm reikalavimas eina ne pagal reisu kieki o pagal tiesiogini srauta.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X