Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNormalus tas lėktuvas, gal su SAS kibirais nesat skraidęs?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
-
Lettered, neteko
Man embraeriuose labiausiai nepatinka faktas, jog jie gan mazi is vidaus, ypac detuves virs galvu, kurios atima totaliai visa vieta. Nera teke dar skrist slykstesniu lektuvu nei e145 (e175, kaip AL komfortiskesnis, bet vistiek ne mano ugiui), tai visad stengiuos ju isvengt
Dash8 gan erdves nemazai turi nors ir panasus dydziai
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPvz. Saab 2000.
Comment
-
Parašė Vaidas Rodyti pranešimąMan atrodo, kad SAS su SAAB 2000 niekada neskraidė. Savo laiku turėjo Fokker 50 ir Dash Q400, bet Fokkerių neturi jau seniai, o ir Dash'ų atsisakė jau prieš gerus 6-7 metus po važiuoklės problemų. Dabartinis mažiausias SAS lėktuvas yra CRJ-900.
http://www.planespotters.net/Product...SE-KXK-SAS.php
Man, deja, nėra tekę skraidyti mažais lėktuvais. Turėtų būti net patogiau nei didesniais.
Comment
-
E145 dar nebandžiau, bet skridau su CRJ200, kai vienu metu LT nuomojo. Tai buvo žiauriai jau siaura, o maži rankinio bagažo dydžio lagaminai buvo imami į bagažą atėjus prie lėktuvo. Tai taip sakyčiau nebaisiai patogu. SAAB 2000 esu bandęs senais flyLAL laikais, tikrai ne kažin ką. ATR ir Dashai truputį geresni.
E175-E190 šiaip man turbūt patys patogiausi lėktuvai, nes nebaisiai mėgstu kai susodina po 3, o tada ir žmonių lėktuve kur kas daugiau, ir šansai didesni, kad bus pvz. verkiančių vaikų ir pan.
Comment
-
Paskutinius 3 metus tenka labai dažnai paskraidyt, tai SAS lėktuvai tikrai "kibirai". AL su SAS lėktuvais nepalyginami, AL minkštos kėdės, labai geras aptarnavimas, o SAS man prasčiau nei Ryanair. Tas pats boeing Lufthansos ir SAS, tai SASe kaip naujam troleibuse plastikinė kėdė, su minimaliu tarpu kojomis. Aptarnavimas, tai šakės, ne sakau, kad kaip Lufthansoje nemokamai vaišina, bet ir jeigu užsimanai ko nors už pinigus ir sėdi gale, tai negausi, nes kol kiekvienam pasiūlo ir atsiskaito kortelėmis, tai gali mirt iš troškulio, nes beveik visada nespėja ateik iki lėktuvo galo. Kaip nebūtų keista, pvz. ryanair palydovės spėja 2-3 kartus pasiūlyt per skrydį, o SASe nei karto, jei gale sedi. AL apsukos lėtos, būtų bent 4 lėktuvai, gal rimčiau atrodytų, gaila man jų, bet aptarnavimas AL tikrai geras ir nesutinku, kai čia "stumia" ant AL.
Comment
-
Parašė pliumbum Rodyti pranešimąE145 dar nebandžiau, bet skridau su CRJ200, kai vienu metu LT nuomojo. Tai buvo žiauriai jau siaura, o maži rankinio bagažo dydžio lagaminai buvo imami į bagažą atėjus prie lėktuvo. Tai taip sakyčiau nebaisiai patogu. SAAB 2000 esu bandęs senais flyLAL laikais, tikrai ne kažin ką. ATR ir Dashai truputį geresni.
E175-E190 šiaip man turbūt patys patogiausi lėktuvai, nes nebaisiai mėgstu kai susodina po 3, o tada ir žmonių lėktuve kur kas daugiau, ir šansai didesni, kad bus pvz. verkiančių vaikų ir pan.
Su E145 yra tekę skristi tik kartą - JAV ir nors tai buvo senokai, bet pamenu kad kelionė juo patiko, mažiausias reaktyvinis lėktuvas kuriuo teko skristi. Viduj 2-1 kėdžių išdėstymas, skrydžio metu lėktuvas buvo gal 50% užpildytas, tai jausmas artimiausias private jet patirčiai buvo .
Tikiuosi AL E145-ą dar spėsiu išbandyt taip pat.
Comment
-
Nauju skrydžiu Vilnius-Stokholmas viliasi išjudinti turistus
Pirmajam skrydžiui iš Vilniaus į Švedijos sostinės Stokholmo Bromos oro uostą pakilo „Air Lituanica“ lėktuvas. Šios oro linijos į Stokholmą keleivius žada skraidinti dešimt kartų per savaitę.
„Air Lituanica“ tikisi keleivius prisivilioti patogiu skrydžių laiku.
Pirmadieniais ir ketvirtadieniais lėktuvas iš Vilniaus kyla 7 val. 50 min. Antradieniais ir trečiadieniais rytinis skrydis iš Vilniaus kiek vėliau – 8 val. 15 min. Vakariniai skrydžiai iš Vilniaus pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais vyksta 17 val. 35 min.
Iš Švedijos „Air Lituanica“ lėktuvai į Vilnių išskrenda pirmadieniais ir ketvirtadieniais 9 val., antradieniais ir trečiadieniais – 9 val. 25 min. Vakarais iš Stokholmo į Vilnių skraidoma pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais 18 val. 45 min.
Tiek lietuviai, tiek švedai viliasi, kad tai bus galimybė padidinti turistų skaičių.
„Air Lituanica“ – ne vienintelės oro linijos, jungiančios Vilnių su Švedijos sostine. Iki šiol tarp šių miestų skraidė oro vežėjas SAS. Skirtumas tas, kad SAS leidžiasi atokiau Stokholmo senamiesčio – 42 km nuo jo – esančiame Arlandos oro uoste.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...i-turistus.htmNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNauju skrydžiu Vilnius-Stokholmas viliasi išjudinti turistus
Pirmajam skrydžiui iš Vilniaus į Švedijos sostinės Stokholmo Bromos oro uostą pakilo „Air Lituanica“ lėktuvas. Šios oro linijos į Stokholmą keleivius žada skraidinti dešimt kartų per savaitę.
„Air Lituanica“ tikisi keleivius prisivilioti patogiu skrydžių laiku.
Pirmadieniais ir ketvirtadieniais lėktuvas iš Vilniaus kyla 7 val. 50 min. Antradieniais ir trečiadieniais rytinis skrydis iš Vilniaus kiek vėliau – 8 val. 15 min. Vakariniai skrydžiai iš Vilniaus pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais vyksta 17 val. 35 min.
Iš Švedijos „Air Lituanica“ lėktuvai į Vilnių išskrenda pirmadieniais ir ketvirtadieniais 9 val., antradieniais ir trečiadieniais – 9 val. 25 min. Vakarais iš Stokholmo į Vilnių skraidoma pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais 18 val. 45 min.
Tiek lietuviai, tiek švedai viliasi, kad tai bus galimybė padidinti turistų skaičių.
„Air Lituanica“ – ne vienintelės oro linijos, jungiančios Vilnių su Švedijos sostine. Iki šiol tarp šių miestų skraidė oro vežėjas SAS. Skirtumas tas, kad SAS leidžiasi atokiau Stokholmo senamiesčio – 42 km nuo jo – esančiame Arlandos oro uoste.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...i-turistus.htm
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSprendžiant iš foto, tai pakilo reaktyvinis, o nusileido propelerinis lėktuvas
Comment
Comment