Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Anot Simono Brtkaus AL pasirinkti lėktuvai yra patys tinkamiausi kaštų prasme kryptims, kurias jie aptarnauja, kadangi juose yra tiek vietų kiek tokios kryptys turi potencialo būti užpildytos mokiais keliaiviais. Aš manau kad jis žino ką kalba, o tu ko gero nelabai.
    Bartkus yra šitos įmonės kūrėjęs, jis beabejonės yra šališkas, dėl to jo kalbas reikėtų vertinti su atsarga, kaip žinoma ir mano.

    Tik keista, kad AL lėktuvai pasirinkti patys tinkamiausi, skraido pilni, įmonės kaštai optimaliausi, tik kažkodėl finansinių injekcijų kuo toliau, tuo daugiau reikia. Girdėjau, kad ale 'toks verslo planas', kaip ir girdėjau, kad jau turėjo trečias lėktuvas pasirodyt. Planai keičias.

    Comment


      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
      jokio palaikymo iš šalies čia niekada nebus jokiai vietinei aviakompanijai, o privatus verslas tokioj aplinkoj, be vietos palaikymo ir su tokiom vietinių avialinijų 'sėkmės' istorijom iki šiol tiesiog neivestuos.

      Taip, kad realiai tas kas dabar yra, yra geriausia ką realiai dabar galima turėti. Taip kad šiek tiek rimčiau pradedam žiūrėti į tai kas jau padaryta, o padaryta tikrai labai daug.
      Labai geri sakiniai situacijai apibūdinti. Arba ne Lietuvoje tokius projektus įgyvendinti, arba laikas susimąstyti kiek darbo įdėta, vietoj purvo pylimo.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Bartkus yra šitos įmonės kūrėjęs, jis beabejonės yra šališkas, dėl to jo kalbas reikėtų vertinti su atsarga, kaip žinoma ir mano.

        Tik keista, kad AL lėktuvai pasirinkti patys tinkamiausi, skraido pilni, įmonės kaštai optimaliausi, tik kažkodėl finansinių injekcijų kuo toliau, tuo daugiau reikia. Girdėjau, kad ale 'toks verslo planas', kaip ir girdėjau, kad jau turėjo trečias lėktuvas pasirodyt. Planai keičias.
        AL gan smarkiai nesisekė veiklos pradžioje. Vienas iš lėktuvų nuolat gedo, o taip pat ir Estonian istorija sujaukė planus ir įšaldė kapitalą. Sekantys metai bus pirmi iš kurių būtų galima spresti kiek potencialo turi AL. Nes galima sakyti jie tik dabar užbaigė esminius dalykus tokius kaip bilietų pardavimo kanalai ir sutartys dėl jungiamųjų skrydžių su pagrindiniais partneriais. Žinoma jei AL iki to laiko išgyvens.

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
          Sekantys metai bus pirmi iš kurių būtų galima spresti kiek potencialo turi AL. Nes galima sakyti jie tik dabar užbaigė esminius dalykus tokius kaip bilietų pardavimo kanalai ir sutartys dėl jungiamųjų skrydžių su pagrindiniais partneriais. Žinoma jei AL iki to laiko išgyvens.
          Čia ir yra visa esmė - AirLituanica išgyvens ar ne. Jeigu jinai neišgyvens - tai bus dešimčių milijonų iš savivaldybės biudžeto išvaistymas, aviacijos vardo Lietuvoje suteršimas. Ir bus visiškai nesvarbios bankroto priežastys. Jeigu turi drąsos žaisti iš kone visų miesto infrastruktūros gerinimui skirtų lėšų (be ES paramos) - tai turi apskaičiuoti ir įvertinti visas rizikas.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Čia ir yra visa esmė - AirLituanica išgyvens ar ne. Jeigu jinai neišgyvens - tai bus dešimčių milijonų iš savivaldybės biudžeto išvaistymas, aviacijos vardo Lietuvoje suteršimas. Ir bus visiškai nesvarbios bankroto priežastys. Jeigu turi drąsos žaisti iš kone visų miesto infrastruktūros gerinimui skirtų lėšų (be ES paramos) - tai turi apskaičiuoti ir įvertinti visas rizikas.
            Air Lituanica turi 2m. atsistoti ant kojų iki kitų seimo rinkimų. Nes dešinieji jau dabar kupini skepticizmo, kai kalba eina apie LT. Praeitoje kadencijoje nebuvo saugomas Flylal'as, nemanau, kad pagalbos ranką būtų tiesiama ir LT. Primena tai daugiau liberalų, o ne konservatorių ideologiją.
            ,
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Kodėl iki Seimo, o ne Europos Parlamento ar Prezidento?

              Comment


                Reikalas spręsis per savivaldybių rinkimus. Manau, kad jokia kita laimėjusi politinė jėga nežais su Air Lituanica, nes pirmiausia tai suvokiama kaip Zuoko oranžinių debesų projektas. Įdirbis ar šalies įvaizdis nemanau, kad kažkam bus įdomu. O reikėtų poros elementarių dalykų:
                1. Aukštesniu nei savivaldybės lygmeniu nupręsti, ar Lietuvai reikalinga nacionalinė skrydžių bendrovė
                2. Jei reikalinga, tada pasirūpinti tinkamu valdymu (atleisti visus "savus" su išpūstais atlyginimais, jei tokių yra) ir finansavimu.
                Bėda ta, kad politikams gali pritrūkti suvokimo, kam ta nacionalinė skrydžių bendrovė reikalinga ir ką ji duoda. Reikėtų žiūrėti panašiai kaip į miesto transportą - jei dirba nuostolingai, tai nereiškia, kad jis nereikalingas. Reikia įvertinti netiesioginę naudą. Keletas milijonų nuostolių per metus šalies mastu nėra didelė suma.
                O visokie netikėti tvarkaraščių kaitaliojimai siekiant optimizuoti veiklą (kai bilietai jau parduoti) yra trumparegiška veikla, kuri ateityje kainuos daugiau nei paleisti vieną kitą pustuštį lėktuvą.
                Paskutinis taisė senasnamas; 2014.11.18, 10:06.

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Air Lituanica turi 2m. atsistoti ant kojų iki kitų seimo rinkimų. Nes dešinieji jau dabar kupini skepticizmo, kai kalba eina apie LT. Praeitoje kadencijoje nebuvo saugomas Flylal'as, nemanau, kad pagalbos ranką būtų tiesiama ir LT. Primena tai daugiau liberalų, o ne konservatorių ideologiją.
                  ,
                  Galbūt AirLituanica išgyvens iki seimo rinkimų, galbūt iki savivaldybės, galbūt iki tol, kol konkurencinė tarnyba, teismai ar Europos komisija visiškai užtvenks finansines injekcijas, galbūt iki tada, kai Vilniaus biudžete visiškai nebeliks lėšų, o iš bankų jau dabar neišeina skolintis. O galbūt iki tol, kol bankroto bylą iškels AL kreditoriai. Tačiau visų šitų baigčių rezultatas bus vienas ir tas pats - iššvaistytos visos kelių metų Vilniaus infrastruktūros gerinimui skirtos miesto lėšos.

                  Galbūt AL taps sėkminga kompanija ir išgyvens. Kažkodėl jaučiu, kad per ateinančius metus viskas paaiškės. Bent jau tikroji finansinė bendrovės būklė ankščiau ar vėliau turės būti atskleista.

                  Comment


                    Mažiau jūs čia karksėkit dėl to bankroto, man dar sausio gale iki Munchen'o skrist su jais

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Air Lituanica turi 2m. atsistoti ant kojų iki kitų seimo rinkimų. Nes dešinieji jau dabar kupini skepticizmo, kai kalba eina apie LT. Praeitoje kadencijoje nebuvo saugomas Flylal'as, nemanau, kad pagalbos ranką būtų tiesiama ir LT. Primena tai daugiau liberalų, o ne konservatorių ideologiją.
                      ,
                      Jūs teisus. Tačiau yra viena problema dešiniesiems/liberalams. Pastarasis šakojimasis prieš AirLituanica muša jų reitingus. Pažįstu nemažai vilniečių, kurie mielai balsuotų už Šimašių, bet tas bukas karksėjimas apie AL verčia juos persigalvoti.

                      Comment


                        Tačiau yra viena problema dešiniesiems/liberalams. Pastarasis šakojimasis prieš AirLituanica muša jų reitingus.
                        Tai šakojimasis prieš Zuoką, o Air Lituanica tik pretekstas. O pagrindo tam yra - pirštu pabaksnoja ne tik politiniai konkurentai, bet ir, pvz., Konkurencijos tarnyba. Kai savivaldybės įmonės verčiamos skolinti kitai savivaldybės įmonei, tai nėra normalu. Turint galvoje Vilniaus skolų lygį oro linijos savivaldybei per daug rimtas projektas. Todėl ta kritika skirta ne tiek skrydžių bendrovei kaip tokiai, bet jos valdymo, finansavimo metodams. Tai apskritai neturėtų būti savivaldybės (ypač nelabai mokios) rūpestis. O jei yra laisvų pinigų, galima nors ir kosmodromą statyti . Zuokui, aišku, toks projektas patiktų.

                        Comment


                          Air Lituanicai per metus iš Vilniaus biudžeto buvo skirta daugiau, nei miesto gatvių tvarkymui (25 mln Lt). Arba kitaip- jei ne AirLituanica, Vilniaus gatvių tvarkymui būtų buvę skirta dvigubai-trigubai daugiau lėšų. Vilnių pagal kelių būklę aplenkė ir Kaunas ir Minskas. Kas toliau? Moldova? Piktinimasį tuo buku karksėjimu galima vadinti tik tuomet, jeigu AirLituanica Vilniui neštų apčiuopiamą naudą. Tačiau atskraidintas turistų skaičius bendrame kontekste yra niekinis, kaip ir galvojimas, kad tai pritraukia investicijų. Naudos nėra, milijinai iššvaistyti, gatvių būklė darosi apgailėtina. Bet pagal planą 2015-aisiais AirLituanica jau turi nešti pelną - tai turbūt viskas bus gerai ir karksėtojai bus užtildyti Tik tendencijos kol kas kitos - kuo toliau, tuo AirLituanicos išlaikymui reikalingos lėšos didėja, o privačių investuotojų ne tik neatsiranda, tačiau dar ir taip menka jų dalis įmonėje mažėja.
                          Paskutinis taisė Eidvis; 2014.11.18, 12:54.

                          Comment


                            Va dėl gatvių tvarkymo tai tikrai man neaišku. Kiek pamenu, dar niekada Vilniaus gatvių būklė nebuvo tokia gera. Rimtai. Arba Zuokas tyčia remontuoja tik ten, kur važinėju
                            Tikrai nuoširdžiai maniau, kad tam išleidžia gerokai daugiau pinigų nei prieš 2-3 metus.

                            Sorry, kad offtopicas, bet noriu pagrįsti nuomonę.
                            1) Pastebėjau, kad visokiose smulkiose gatvelėse pradėjo ne dėti lopus ne 0,5 m x 1 m, bet astfaltuot atkarpomis (pvz. Bistryčios gatvė).
                            2) Kiek tenka važinėti, tai piktas duobes vienaip ar kitaip sutvarko per pora savaičių nuo jų atsiradimo, nežinau, gal žmonės pamatė prasmę pranešinėti atitinkamom institucijom.
                            3) Ilgos gatvės (Nemenčinės plentas, Narbuto Gatvė, Ozo gatvė) tvarkomos pagal švedišką technologiją, kai perastfaltuoja tik vėžes. Galbūt čia ir slypi atsakymas, kodėl išleidžia mažiau lėšų
                            4) Visos tos papildomos juostos ir praplatėjimai prieš šviesoforus

                            Tai, beje, visai nereiškia, kad man atrodo normalu kišti dešimtis milijonų pinigų į municipalines oro liijas ir dar svaigti apie nacionalinį vežėją.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Air Lituanicai per metus iš Vilniaus biudžeto buvo skirta daugiau, nei miesto gatvių tvarkymui (25 mln Lt). Arba kitaip- jei ne AirLituanica, Vilniaus gatvių tvarkymui būtų buvę skirta dvigubai-trigubai daugiau lėšų. Vilnių pagal kelių būklę aplenkė ir Kaunas ir Minskas. Kas toliau? Moldova? Piktinimasį tuo buku karksėjimu galima vadinti tik tuomet, jeigu AirLituanica Vilniui neštų apčiuopiamą naudą. Tačiau atskraidintas turistų skaičius bendrame kontekste yra niekinis, kaip ir galvojimas, kad tai pritraukia investicijų. Naudos nėra, milijinai iššvaistyti, gatvių būklė darosi apgailėtina. Bet pagal planą 2015-aisiais AirLituanica jau turi nešti pelną - tai turbūt viskas bus gerai ir karksėtojai bus užtildyti Tik tendencijos kol kas kitos - kuo toliau, tuo AirLituanicos išlaikymui reikalingos lėšos didėja, o privačių investuotojų ne tik neatsiranda, tačiau dar ir taip menka jų dalis įmonėje mažėja.
                              O jos didėja žinai kodėl? Todėl, kad tokie kaip tu formuoja neigiamą nuomonę. Neigiama nuomonė verčia potencialius klientus rinkis kitus variantus ir nerizikuoti, nes matai čia vis gasdina, kad kompanija tuoj bus uždaryta.

                              Kiekvienas nukeltas ir pavėlavęs skrydis aprašomas spaudoje lyg nacionalinės svarbos įvikis. Papildomas spaudimas verčia veiklą planuoti ne ilguoju laikotarpiu, o siekti kaip įmanoma geresnio rezultato artimiausiu metu, t.y. kompanija priversta keisti savo veiklos strategiją tam, kad įtikrų lojantiems, o ne kad turėtų maksimaliai gerus rezultatus ilguoju laikotarpiu. Visi keitaliojimai yra tiesioginė to išdava.

                              Apskritai, įvertinus aplinką, problemas su kuriomis susidūrė ši kompanija per savo kelis veiklos metus yra tiesiog visiškai neįtikėtina matant ką vis tik pavyko sukurti.

                              Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                              Jūs teisus. Tačiau yra viena problema dešiniesiems/liberalams. Pastarasis šakojimasis prieš AirLituanica muša jų reitingus. Pažįstu nemažai vilniečių, kurie mielai balsuotų už Šimašių, bet tas bukas karksėjimas apie AL verčia juos persigalvoti.
                              Tame tarpe būsiu ir aš.

                              Niekada nebuvo už aviakompanijos steigimą ir jos finansavimas man nepatinka. Bet tai ką pavyko sukurti reikia vertinti ir reikia sugebėti prisiimti atsakomybę už sprendimus, kurie buvo priimti prieš tai. Ir jei matai, kad kažkas yra blogai - bandyti pataistyti, kad būtų gerai, o ne išpūtus akis pirštu rodyti ir rėkti - žiūrėk ką anie padarė. Viską lengva ranka nutraukti, nors investicijos padarytos ir darbo daug įdėta būtų mažų mažiausiai kvaila ir analogiškai nekorektiška tų pačių mokesčių mokėtojų atžvilgiu.

                              Comment


                                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                O jos didėja žinai kodėl? Todėl, kad tokie kaip tu formuoja neigiamą nuomonę. Neigiama nuomonė verčia potencialius klientus rinkis kitus variantus ir nerizikuoti, nes matai čia vis gasdina, kad kompanija tuoj bus uždaryta.

                                Kiekvienas nukeltas ir pavėlavęs skrydis aprašomas spaudoje lyg nacionalinės svarbos įvikis. Papildomas spaudimas verčia veiklą planuoti ne ilguoju laikotarpiu, o siekti kaip įmanoma geresnio rezultato artimiausiu metu, t.y. kompanija priversta keisti savo veiklos strategiją tam, kad įtikrų lojantiems, o ne kad turėtų maksimaliai gerus rezultatus ilguoju laikotarpiu. Visi keitaliojimai yra tiesioginė to išdava.

                                Apskritai, įvertinus aplinką, problemas su kuriomis susidūrė ši kompanija per savo kelis veiklos metus yra tiesiog visiškai neįtikėtina matant ką vis tik pavyko sukurti.
                                Pilnai su viskuo sutinku. Tačiau jeigu Zuokas būtų tikras verslininkas, tai jis įvertintų visas rizikas, tame tarpe ir tai, kad į savivaldybės vardu ir iš miesto pinigų kuriamas avialinias bus nukreiptas padidintas dėmesys. Beto su politiko vardu siejamų avialinijų ateitis gali priklausyti ir nuo to politiko reitinų. Reitingai kris ar tas politikas įsipainios į kokias machinacijas - atitinkamai avialinijoms vėl bus paditintas dėmesys, sustiprės kritika, atsiras nepasitikėjimas, praras kitų politinių jėgų palaikymą. Jeigu Zuokas būtų verslininkas - jis šitas visas rizikas skaičiuotų. Kadangi jis yra žurnalistas-politikas, tai darosi pjarą.

                                Tos 10 mln Lt pradinės investicijos, nors ir milžiniškos Vilniaus biudžetui, tačiau tai dar nėra tragedija. Tragedija yra tai, kad verslo planai apie 2015-siais avialinijas tapsiančias pelningas nepasitvirtina, o dar blogiau, kad AirLituanicos išlailaikymas miestui kuo toliau, tuo brangiau kainuoja. Tai paralyžiuoja miesto investicijas į infradtruktūrą. Mes prarandame naujas gatves, parkus, viadukus ir t.t. Pagrindinis klausimas yra kiek metu tai gali tęstis? Jeigu Vilniaus miesto investicijos į miesto infrastruktūrą bus užšaldytos penkiems metams, tai ar po 5 metų jau galima bus pradėti kritikuoti tokią politiką?
                                Paskutinis taisė Eidvis; 2014.11.18, 15:24.

                                Comment


                                  Tai dabar kalti žurnalistai ir interneto forumai? Čia rimtai? Kažkur girdėta.

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    Tai paralyžiuoja miesto investicijas į infradtruktūrą. Mes prarandame naujas gatves, parkus, viadukus ir t.t.
                                    Jau įsivaizduoju kaip neįkūrus AL Vilnius tiesiog klestėte klesti... Naujos gatvės, tiltai, viadukai. Parkai atnaujinti, žydi, fontanai sutvarkyti, ir miestas ne skolose skęsta, o kitus donoruoja stipriau nei bet kada iki šiol.
                                    Gal baigiam vieną kart šituos kliedesius?
                                    No one really knows
                                    Which way the wind blows

                                    Comment


                                      Bet LT jau sukurta ir nutraukti jos veiklą ar kaišioti pagalius į ratus nėra sprendimas. Sutinku su Pauliau nuomone, kai nuolat spaudoje eskaluojami kelių valandų skrydžio atidėjimai. Nors ES draudžia vyriausybėms tiesiogiai investuoti į aviakompanijas, tai vyksta per visus įmanomus "offshore'us", net tada, kai kontroliniai paketai priklauso verslui, kad tik išsaugoti vėliavos vežėjus.

                                      Reikia matyti rinką, ne tik tiesioginio pelno aspektų, per metus iš VNO keliauja apie 3 mln. žmonių, kurie už bilietą vidutiniškai moka apie 100 eurų ir visi tie pinigai iškeliauja iš Lietuvos, akimirkai įsivaizduokite, kad 2 iš 3 mln. perveža, koks Flylal. Ir dar yra 1001 aspektų, neišreikštų tiesioginiu pelnu.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Reikia matyti rinką, ne tik tiesioginio pelno aspektų, per metus iš VNO keliauja apie 3 mln. žmonių, kurie už bilietą vidutiniškai moka apie 100 eurų ir visi tie pinigai iškeliauja iš Lietuvos, akimirkai įsivaizduokite, kad 2 iš 3 mln. perveža, koks Flylal. Ir dar yra 1001 aspektų, neišreikštų tiesioginiu pelnu.
                                        Prašome išvardinti bent 739 iš tų 1001 aspektų.

                                        Comment


                                          Estonian Air vs. Air Lituanica: two winners by verdict

                                          www.newstodate.aero: The Stockholm Arbitration Court seems to have reached an almost Solomonic decision on the strife between Estonian Air and Air Lituanica.

                                          Net result of the verdict is that, yes, Estonian Air had its full right to abrogate the contract with Air Lituanica and yes, Estonian Air must accept to pay Air Lituanica 1.3 million euro withheld from ticket sales.

                                          In addition, yes, Air Lituanica must pay 0.48 million euro to Estonian Air in damages.

                                          -The arbitration panel confirmed that Estonian Air had the right to terminate its contracts with Lituania, awarded damages to Estonian Air of roughly half a million euros, and rejected Air Lituanica's claim for damages, says Ilona Eskelinen, Estonian Air Communications Manager.

                                          -Air Lituanica won the arbitration case against the Estonian company Estonian Air. The Estonian company will have to pay LTL 3.3 million to the Lithuanian company, says Sandra Meskauskaite, Air Lituanica Communications Manager.

                                          In June 2013, Air Lituanica signed an agreement extending till the end of 2015 to wet-lease an Embraer E170 aircraft from Estonian Air.

                                          In addition to aircraft lease, Estonian Air was also to provide a range of commercial services like sales of tickets on point-to-point and connecting flights, revenue management, interline and code-share agreements.

                                          The cooperation was however abruptly abrogated on November 28, 2013.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X