Nu gerai padiskutuokim. Tai ar investuotojui yra potencialas investuoti į tokią įmonę? Ta prasme kas galėtų ar norėtų tai daryti? Ir aplamai ar įmanoma iš to uždirbti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
AZAL has rejected this information
AZAL’s official Maharram Safarli rejected the information.
“A while ago, Lithuanian delegation met with AZAL President Jahangir Asgerov in Baku. The Lithuanian side offered to launch flights between Azerbaijan and this country. AZAL President noted that Azerbaijan is ready to provide any support to Lithuania in this regard. However, no concrete step has been taken. Acquisition of Air Lituanica by Azerbaijan was not a topic of the discussion”, Safarli said.
http://en.apa.az/xeber_lithuanian_pr...ri_218644.html
Comment
-
/\ Cituojamo straipsnio pabaiga labai konkreti:
Air Lituanica has been established by Vilnius Mayor’s Office. The company is now operating at loss.
http://en.apa.az/xeber_lithuanian_pr...ri_218644.html
Comment
-
Artimiausiame Vilniaus tarybos posėdyje ketinama balsuoti dėl savivaldybės įmonės „Start Vilnius“ įstatinio kapitalo didinimo. Tam numatyta skirti 6 mln. Lt piniginį įnašą ir nekilnojamojo turto už daugiau nei 3,8 mln. Lt. Tarybos projekte nenurodoma, kam tiksliai šie pinigai reikalingi, tačiau miesto tarybos opozicija neabejoja, kad milijonai keliaus aviacijos bendrovei „Air Lituanica“.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3IkXYNXOj
Eilinis periodinis įstatinio kapitalo didinimas.
Comment
-
Kreipėsi į prokurorus dėl „Air Lituanicos
R.Šimašiaus žiniomis, Vilniaus šilumos tinklai per pusmetį „Air Lituanicai“ paskolino 5,2 mln. litų. Parlamentaras neatmeta galimybės, kad ir kitos savivaldybės įmonės skolina miesto valdžios įsteigtoms avialinijoms.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=66361408
Comment
-
Baisiausia, kad viskas yra daroma po kilimėliu - AirLituanicos skolintojais tampa komunalinių paslaugų įmonės, nepateikiamos finansinės ataskaitos. Eiliniam žmogui ir šiaip sudėtinga susigaudyti tuose finansinėse machinacijose, o čia dar ir slepiama viskas. Ir gaunas rezultatas - Zuokas šaunuolis, nes kažką daro. Kai realybėje tas 'kažkas' tėra brangus Zuoko piarinis projektas, be jokios ateities, tik padarysiantis didžiulę skylę Vilniaus biudžete ir dar užkirsiantis kelią Lietuvoje steigtis normalioms, rinkos principais, o ne reitingais grįstoms nacionalinėms avialinijoms.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKreipėsi į prokurorus dėl „Air Lituanicos
R.Šimašiaus žiniomis, Vilniaus šilumos tinklai per pusmetį „Air Lituanicai“ paskolino 5,2 mln. litų. Parlamentaras neatmeta galimybės, kad ir kitos savivaldybės įmonės skolina miesto valdžios įsteigtoms avialinijoms.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=66361408
Comment
-
/\
nemažiau absurdiška, kad AirLituanicai perleidžiama:
79 butai, 22 ūkiniai pastatai, 2 gyvenamieji namai ir boilerinė bei pastatas-klubas su ūkiniu pastatu. Visus šiuos statinius turto vertintojai įvertino daugiau nei 3,8 mln. Lt.
Comment
-
Pagal 15min, "Start Vilnius" įstatyminis kapitalas bus palei 76,7 mln. litų. Dar pora metų tokios veiklos, ir suma susidarys kaip kokio superbrangaus ir miestui niekaip neįkandamo viaduko, tarkim, dar vienos jungties Saltoniškių sankryžoje, katra panaikintų kokį šviesoforą ir pusę miesto kamščių. Aišku, ne viską jie praskraido, dar yra taksi ir kiti miestui svarbūs investiciniai projektai.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą/\
nemažiau absurdiška, kad AirLituanicai perleidžiama:
+ piniginis įnašas, kas reiškia, jog tuoj Vilnius praras dar 10 mln. Lt, už kuriuos būtų galima kapitaliai rekonstruoti kokią senamieščio gatvę. Kažin kiek gatvių, parkų ir skverų būtų buvę galima sutvarkyti, jei Zuokas lėšas būtų nukreipęs į miesto tvarkymą. Turint omeny, kad AirLituanica atskraidinti turistai tikriausiai sudaro tik kokius 2% Vilniuje apsilankiusių turistų, tai nesunku numanyti, kad atnaujintos gatvės ir parkai būtų turėję kur kas didesnį efektą turizmo plėtrai. Beto atnaujintos gatvės būtų likusios mieste ir dar daugybę metų prisidėjusios prie turizmo plėtros, kai iš AirLituanicos tuoj liks tik suskilusi gelda.Paskutinis taisė Lettered; 2014.11.11, 18:17.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai gerai, kad Zuokas investuoja ne į skulptūrų statymą Maironiams Vingio miške
Bet kokiu atveju tokiomis avialinijomis atvykstantys turistai ar investuotojai šaliai naudingesni, nei pvz. pensininkai iš Vokietijos, kurie tik po senamiestį pasivaikšto ir gal kokią matriošką nusiperka Pilies gatvėje arba su Ryanair atskridę britai, kurie apšlapina prezidentūros sieną.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet kokiu atveju tokiomis avialinijomis atvykstantys turistai ar investuotojai šaliai naudingesni, nei pvz. pensininkai iš Vokietijos, kurie tik po senamiestį pasivaikšto ir gal kokią matriošką nusiperka Pilies gatvėje arba su Ryanair atskridę britai, kurie apšlapina prezidentūros sieną.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąInvestuotojams užtektų visokių Liufhanzų ir SASų.Paskutinis taisė Lettered; 2014.11.11, 19:11.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAir Lituanica skraido kitais maršrutais nei šios bei visos kitos bendrovės, taip, kad tikslas ne kaip tradicinio verslo - konkuruoti ir užimti rinką, bet kurti tą rinką gerinant susisiekimą su Europos pagrindinias miestais.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl tie žmonės, kurie vertina tokias bendrovės tik pagal tai, kiek jos uždirba tiesiogiai pelno ar patiria nuostolių, apskritai nesusigaudo ekonomikoje ir tokiems reiktų uždrausti balsuoti mero rinkimuose.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl tie žmonės, kurie vertina tokias bendrovės tik pagal tai, kiek jos uždirba tiesiogiai pelno ar patiria nuostolių, apskritai nesusigaudo ekonomikoje
O kas dėl investuotojų, tai jeigu investuotojas savo sprendimą dėl milijoninių investicijų sprendžia pagrinde pagal tai, ar jis gali tiesiogiai atskristi ar ne - tai vargu ar jis gali būti investuotojas, nes tai būtų jokia ekonomine logika nepagrįstas sprendimas, o investuotojams ekonominė logika paprastai yra būdinga.
Iš Vilniaus oro uosto berods skraido virš 70 krypčių, AirLituanica aptarnauja nedidelę dalį jų. Tačiau jeigu būtų kokia statistika padaryta apie atėjusius investuotojus, esu garantuotas, kad dauguma būtų iš tų kraštų, su kuriais išvis nėra jokio tiesioginio skrydžio iki šiol. Ir tai natūralu, nes pasaulis yra labai didelis, kurio su 70 krypčių neaprėpsi. Ką jau kalbėti apie AirLituanicos kelias kryptis. Tačiau net jeigu investuotojas būtų ant tiek neekonomiškas, kad savo sprendimą kur investuoti apsręstų pagal tai ar yra tiesioginis skrydis ar ne ir net jeigu būtų kaip tik užtaikyta, kad AirLituanica skraidytų į jo miestą, tai jis turėtų būti labai neužimtas, nes greičiausiai AirLituanica į jo miestą skraidytų tik du kartus per savaitę, pvz. jei investuotojas iš Prahos - tai jis negalės susidėlioti savo savaitės tvarkaraščio taip, kaip norės, nes tai už jį padarys AirLituanica. Investuotojas turės išskristi pirmadienį ir sugrįžti penktadienį. Jis negalės planuotis išskristi ryte, ar vakare, turės visus savo darbus atšaukti ketvirtadienį ir penktadienį, vien tam, kad galėtų tiesiogiai su AirLituanica nuskristi pirmadienį ir parskristi penktadienį, vietoj to, kad tiesiog skristi su persėdimu, kur ir laiką galima priderinti ir dieną kurią nori pasirinkti.
Galų gale, net jeigu investuotojas ant tiek kvailas, kad kur investuoti renkasi pagal tiesioginius skrydžius ir net jeigu jam viskas su tais skrydžiais tinka, tai kiek gi jis čia investuos? 30 mln. Lt per metus - už tokią suma galima ir dvi gamyklas pastatyti. Išplės AirLituancija savo skrydžių maršrutą - žiūrėk ir po 10 gamyklų per metus prarasim vien dėl to, kad prisiviliotumėm kažkokį hipotetinį investuotoja ar turistų, kurie tėra trupiniai nuo bendro turistų srauto.
AirLituanica - tai yra toks pats projektas, kaip ir Zuoko oranžiniai dviračiai prieš dešimt metų. Tiesiog dviračius per kelias dienas išvogė, o avialinijos biški ilgiau laikos, nes dviračių vagystę žmonėms yra lengviau suvokti, nei dešimčių milijonų iš praskolinto Vilniaus biudžeto iššvaistymą. Reiktų paminėti ir tai, kad prieš metus įvesti oranžiniai dviračiai yra visai vykęs projektas. Bet jis vykęs tik dėl to, kad tai yra privačių įmonių administruojamas. Ten kur Zuokas administruoja, pvz. elektriniai dviračiai - yra visiškai fail. Jeigu Zuokui ištiesų rūpėtų oro bendrovių pritraukimas - jis to būtų siekes privačių bendrovių principų, kaip kad buvo su antrąją karta oranžinių dviračių. Tačiau Zuokui labiau rūpi reitingai. Kaip ir Ermitažo projektas - 200 mln. Lt. Neįsivaizduojamo dydžio sumos Vilniaus biudžetui (modernaus meno muziejus - 30 mln. Lt). Dirbančiam žmogui Vilniaus savivaldybėje ir suprantančiam finansus turėtų būti aišku, kad tai neįmanoma, kaip ir neįmanoma investuotojų tokiam projektui surasti (būtų keista, jeigu viena didžiausių užsienių investicijų Lietuvoje būtų meno galerija). Tačiau tai netrukdė skelbti tarptautinių konkursų su žymiausiais architektais ir jiems didžiausias sumas išleisti - juk labai kokybiškas vizualizacijas pagamins. O vizualizacijos Zuoko karjeroje yra vienas pagrindinių kozirių.
Visi Zuoko (neprivatūs) projektai yra tušti, nepagrįsti jokia ekonomine logika ir yra tragedija, nes atima daug galimybių ir finansų iš pačio Vilniaus. Jau nekalbant apie jo dar didesnes aferas su šilumos ūkių, kur šimtamilijoniniai nuostoliai sukas.
Jiems reiktų uždrausti balsuoti mero rinkimuose, kad neišrinktų kokio nors visiškai jokių idėjų ir vizijų neturinčio buhalterio, kurio vienintelis sugebėjimas tik miesto skolas skaičiuoti.
Comment
-
Tai jau galas ? Konservatoriai + Socdemai + Liberalai = ATA AL
Ar „Air Lituanicai“ laikas nutūpti ant žemės?
http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31393239
Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) frakcija Vilniaus miesto taryboje nepritars siūlymui gelbėti skolose skendinčią oro bendrovę "Air Lituanica" vilniečių sąskaita.
Comment
-
Labai gerai, kad Zuokas investuoja ne į skulptūrų statymą Maironiams Vingio miške, o į verslą, kuris kuria pridėtinę vertę, darbo vietas, moka mokesčius, didiną šalies pasiekiamumą, prestižą, žinomumą ir pan.
Tačiau Zuokui labiau rūpi reitingai.
„Air Lituanica“ paprašė „Investuok Lietuvoje“ ir „Lufthansa Consulting“ užtarimo
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/11/12/air-...#ixzz3Ir5fziW7
Pasak bendrovės, prie atvykstamojo turizmo ji prisidėjo daugiau nei 45 mln. Lt – tiek siekia jos keleivių, atvykusių į Vilnių, išlaidos įvairioms paslaugoms, rodo „Ernst & Young Baltic“ duomenys.
Bendras oro transporto poveikis Lietuvos ekonomikai – apie 12.000 darbo vietų ir 420 mln. Eur bendrosios pridėtinės vertės, atskleidžia Tarptautinės oro uostų tarybos analizė. Vienas milijonas keleivių netiesiogiai sukuria beveik 3.000 darbo vietų, tad, „Air Lituanica“ teigimu, bendrovė netiesiogiai jau sukūrė apie 100 naujų darbo vietų.Paskutinis taisė senasnamas; 2014.11.12, 14:10.
Comment
Comment