Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Skraidinta keleivių : 100.000
    Investuota savivaldybės lėšų: 13.000.000 Lt

    Vadinasi vidutiniškai prie kiekvieno AirLituanicos parduoto bilieto vilniečiai pridėjo 130 Lt savų lėšų.
    Čia laikant, kad tie 13 milijonų jau yra pravalgyti. Bet taip nėra.

    Comment


      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
      Nenoriu ginčytis, kad Air Lituanica pelninga ar t.t., bet tas pasakymas, kad vienas keleivis vilniečiams kainuoja 886 ar panašiai Lt skamba kvailokai. Pirmas dalykas, tada pasakykit, kiek sukurta darbo vietų šioje įmonėje ir ją aptarnaujančiose(būtų neblogai ir kiek % nuo visų išlaidų sudarė algos).
      Per metus investavo: 13.000.000 Lt.
      Skraidino: 100.000
      Iš jų turistai 30% = 30.000
      Kadangi turistas skrido pirmyn-atgal, tai išviso gaunasi 15.000 turistų.

      Jeigu savivaldybe investicijas į tą sritį, kuri jai pagal kompetenciją nepriklauso, teisina tuo, kad nori pritraukti daugiau turistų. Tai vieno turisto pritraukimas jiems kainavo 13 mln. Lt/15.000 turistų = 866 Lt.

      Vidutinis turistas Vilniuje išleidžia po kiek daugiau nei 1000 Lt, tai jeigu jam pritraukti reikia 866 Lt - tai kokią naudą beskaičiuotumėm iš jų, gaunasi vistiek labai didelė duobė.

      Tuo tarpu į Lietuvą per metus atvyksta po kelis milijonus turistų, tai tie 15.000 iš AirLituanicos tėra lašas jūroje. Tačiau kad pritraukti tuos kelis milijonus turistų, Lietuva per metus skiria 10 mln. Lt reklamai, viešinimui ir Lietuvos vardo garsinimui. Kai tuo tarpu 15 tūkst. turistų pritraukimui per Air Lituanicą išleidžiama 13 mln. Lt. Tai būtų tas pats, kas nusprendus gaivinti šalies ekonomiką, vos ne visos lėšos, skirtos šalies ekonomikos gaivinimui, būtų investuotos į kokį nors Kupiškį, po to dar pasakant "pažiūrėkit kaip Kupiškėnai dabar daugiau mokesčių sumoka". O realybėje tebūtų iššvaistyti dideli pinigai ir nepasiektas joks apčiuopiamas rezultatas.

      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Visų pirma tai tik vienas lėktuvas yra nuomotas, kitas yra isigytas išperkamaja nuoma.
      Visų antra, orlaivių nuoma aviacijoje yra tokia pat kasdienybė, kaip ir biuro nuoma.
      Aš žinoma nesakiau, kad pirkti lėktuvą yra protingiau. Aš tiesiog sakiau, kad tos 13 mln. Lt investicijų per praeitus metus buvo daugiausiai skirtos veiklos išlaidoms (lėktuvo nuoma, išperkamoji nuoma, ofiso nuoma, atlyginimai, kuras, oro uosto paslaugos ir t.t.) ir vargiai galime tikėtis, kad antraisiais veiklos metais 'investicijų' jau nebereikės ir kad Air Lituanica staiga ims dirbti pelningai. Bandžiau kelis kartus pabrėžti, kad jai pelningai reikia pradėti dirbti artimiausiu metu, nes teismas užsuko finansinį kranelį ėjusį iš savivaldybės. Dėl to aš matau tik vieną - Zuoko PR kompanija vilniečiams kainuos 13 mln. Lt (jeigu neras landų kaip kitaip, apeinant teismo sprendimą, toliau pumpuoti savivaldybės lėšas į Air Lituanicą). Turint omeny tai, kad savivaldybė per metus iš viso investicijoms skiria 150 mln. Lt savų lėšų, kurių dauguma nukeliauja į kelius, tai tie 13 mln. Lt Vilniui yra milžiniški pinigai, kuriuos buvo galima tikrai protingiau investuoti, nei tiesiog iššvaistyti.
      Paskutinis taisė Eidvis; 2014.07.01, 16:27.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        tai tie 13 mln. Lt Vilniui yra milžiniški pinigai, kuriuos buvo galima tikrai protingiau investuoti, nei tiesiog iššvaistyti.

        Na nebent tuos pinigus, būtų panaudoję, kondecionieriams naujuose autobusuose

        Jei rimtai, kaip ir sakiau kažkada, pasikartosiu: parama avialininjoms, mano nuomone yra tikslingesnė, nei krepšinio klubu. Tiek reklamos prasme, tiek netiesioginių pajamų.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Per metus investavo: 13.000.000 Lt.
          Skraidino: 100.000
          Iš jų turistai 30% = 30.000
          Kadangi turistas skrido pirmyn-atgal, tai išviso gaunasi 15.000 turistų.

          Jeigu savivaldybe investicijas į tą sritį, kuri jai pagal kompetenciją nepriklauso, teisina tuo, kad nori pritraukti daugiau turistų. Tai vieno turisto pritraukimas jiems kainavo 13 mln. Lt/15.000 turistų = 866 Lt.

          Vidutinis turistas Vilniuje išleidžia po kiek daugiau nei 1000 Lt, tai jeigu jam pritraukti reikia 866 Lt - tai kokią naudą beskaičiuotumėm iš jų, gaunasi vistiek labai didelė duobė.

          Tuo tarpu į Lietuvą per metus atvyksta po kelis milijonus turistų, tai tie 15.000 iš AirLituanicos tėra lašas jūroje. Tačiau kad pritraukti tuos kelis milijonus turistų, Lietuva per metus skiria 10 mln. Lt reklamai, viešinimui ir Lietuvos vardo garsinimui. Kai tuo tarpu 15 tūkst. turistų pritraukimui per Air Lituanicą išleidžiama 13 mln. Lt. Tai būtų tas pats, kas nusprendus gaivinti šalies ekonomiką, vos ne visos lėšos, skirtos šalies ekonomikos gaivinimui, būtų investuotos į kokį nors Kupiškį, po to dar pasakant "pažiūrėkit kaip Kupiškėnai dabar daugiau mokesčių sumoka". O realybėje tebūtų iššvaistyti dideli pinigai ir nepasiektas joks apčiuopiamas rezultatas.



          Aš žinoma nesakiau, kad pirkti lėktuvą yra protingiau. Aš tiesiog sakiau, kad tos 13 mln. Lt investicijų per praeitus metus buvo daugiausiai skirtos veiklos išlaidoms (lėktuvo nuoma, išperkamoji nuoma, ofiso nuoma, atlyginimai, kuras, oro uosto paslaugos ir t.t.) ir vargiai galime tikėtis, kad antraisiais veiklos metais 'investicijų' jau nebereikės ir kad Air Lituanica staiga ims dirbti pelningai. Bandžiau kelis kartus pabrėžti, kad jai pelningai reikia pradėti dirbti artimiausiu metu, nes teismas užsuko finansinį kranelį ėjusį iš savivaldybės. Dėl to aš matau tik vieną - Zuoko PR kompanija vilniečiams kainuos 13 mln. Lt (jeigu neras landų kaip kitaip, apeinant teismo sprendimą, toliau pumpuoti savivaldybės lėšas į Air Lituanicą). Turint omeny tai, kad savivaldybė per metus iš viso investicijoms skiria 150 mln. Lt savų lėšų, kurių dauguma nukeliauja į kelius, tai tie 13 mln. Lt Vilniui yra milžiniški pinigai, kuriuos buvo galima tikrai protingiau investuoti, nei tiesiog iššvaistyti.
          Tiesa, Air Lituanica atvežami keleviai yra kaip lašas jūroje, tačiau jie generuoja pajamas. Jau net nekalbu, kad nacionalinio vežėjo statusas išduoda, kad tikslas yra ne taip kaip UAB'e, vien pelnas, tai patogios kryptys,reguliarūs reisai. O iš tiesų, kiek įmonių, pradėjusiu veiklą per pirmuosius metus jau skaičiavo pelną? Pradžia visą laiką reikalauja investicijų. Taip kad siūlyčiau nelaidoti šio projekto, o palaukti dar metus ir pažiūrėti kas gausis. Net jam ir žlugus, nematau kažkokio siaubingo, tik gaila būtų sugadinto įvaizdžio dar kartą dėl nacionalinio vežėjo. Tarp kitko 30 000*1000= 30 000 000Lt. Netiesioginės pajamos Air Lituanica, bet pagal jūsų skaičiavimą manau tinka.
          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

          Comment


            Zuokas galetu atsiklausti vilnieciu, ar jie sutinka moketi uz avialiniju islikyma. Nors, sekantys rinkimai, matyt, atsakys i ta klausima.

            Comment


              Šitos avialinijos ir greitieji autobusai yra geriausi dalykai, kurie atsitiko šitam miestui praeitais metais. 13mln. yra po 2Lt/mėn. kiekvienam vilniečiui, gal bent tiek galim sau leist ką? Aš ir 10 kart daugiau nepagailėčiau, kad tik nereiktų pigiom avialinijom arba su belenkiek persėdimų kratytis po pasaulį. Vis geriau išleisti pinigai nei tie patys 13mln išmesti į balą kažkokiam kvailam "referendumui" http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...5-mln-litu.htm.

              Comment


                Skaičiuojantiems kiek kainuoja atsiskraidinti turistą nepamirškite, kd šios linijos ne tik turistus skraidina Kas tikrai bus sunkiai apskaičiuojama: kiek šie reisai leido pagerinti susisiekimą verslui ir galbūt padėjo atskristi verslininkams, kurie paskui investuos į Vilnių ir matysime pokyčius TUI (tiesioginės užsienio investicijos) eilutėje?
                Čia tik pamąstymui, kad, manau, kuriant avialinijas buvo ne tik tikslas turistą atsivežti, o ir kompanų vadovus, kurie neskraido low fare airlines ieškodami naujų rinkų investicijoms.

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Skaičiuojantiems kiek kainuoja atsiskraidinti turistą nepamirškite, kd šios linijos ne tik turistus skraidina Kas tikrai bus sunkiai apskaičiuojama: kiek šie reisai leido pagerinti susisiekimą verslui ir galbūt padėjo atskristi verslininkams, kurie paskui investuos į Vilnių ir matysime pokyčius TUI (tiesioginės užsienio investicijos) eilutėje?
                  Čia tik pamąstymui, kad, manau, kuriant avialinijas buvo ne tik tikslas turistą atsivežti, o ir kompanų vadovus, kurie neskraido low fare airlines ieškodami naujų rinkų investicijoms.
                  Verslui avialinijos būtų žymiai patrauklesnės jei būtų pasiūlytos jungimo galimybės. Gaila, kad tokios galimybės kol kas nėra.
                  Neseniai teko ieškoti bilieto vienai kelionei. Kadangi tiko išvykimo iš Vilniaus laikas, Air Lituanica buvo pirmas iš patikrintų variantų, tačiau kadangi jie į galinį tašką neskrenda, o jungimo nėra, teko ieškoti kitur.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Verslui avialinijos būtų žymiai patrauklesnės jei būtų pasiūlytos jungimo galimybės. Gaila, kad tokios galimybės kol kas nėra.
                    Deja korporacijos su kuriomis AirLituanica veda derybas dėl jungiamųjų skrydžių nėra tokios lanksčios kaip kad AL ir pas juos pokyčiai taip greit kaip mums norėtųsi nevyksta. Bet jei viskas gerai dar šiais metais lyg ir turėtų rastis daugiau galimybių jungtis į kitų vežėjų tinklus.

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                      Skaičiuojantiems kiek kainuoja atsiskraidinti turistą nepamirškite, kd šios linijos ne tik turistus skraidina Kas tikrai bus sunkiai apskaičiuojama: kiek šie reisai leido pagerinti susisiekimą verslui ir galbūt padėjo atskristi verslininkams, kurie paskui investuos į Vilnių ir matysime pokyčius TUI (tiesioginės užsienio investicijos) eilutėje?
                      Čia tik pamąstymui, kad, manau, kuriant avialinijas buvo ne tik tikslas turistą atsivežti, o ir kompanų vadovus, kurie neskraido low fare airlines ieškodami naujų rinkų investicijoms.
                      Pagaliau! Perskaičiau visą paskutinę diskusiją ir negalėjau patikėti, kad čia visiems atrodo, jog tik turistai ir emigrantai skraido.

                      Ne tik dėl TUI, bet ir lietuviško kapitalo bendrovėms į naudą. Va pavyzdys - iki Air Lituanica atsiradimo roundtrip kelionė į Briuselį nuolat kainuodavo apie 1300 lt. Skristi tai mums reikėdavo bet kuriuo atveju, mokėdavome tiek. Atėjo Air Lituanica, kainos krito iškart iki 800 lt, kartais ir mažiau. Nekalbant jau apie tai, kad skrydis be persėdimo, normaliu laiku, ne kaip Brussels Airlines, ir pinigai lieka Lietuvoje.

                      Comment


                        Na labai įdomios paslėptos mintys. Ir iš kur pas savivaldybę lenpjūvė su džiovykla????


                        Ar „Air Lituanicai“ lemta virsti balta gulbe?

                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65183107

                        realiai kuo toliau tuo labiau kvepia, kad tai afera su nek.turtu...

                        Comment


                          Birželio pradžioje Vilniaus miesto savivaldybė paruošė naują projektą, kuriuo norima UAB „Start Vilnius“ įstatinį kapitalą didinti dar 3,618 mln. Lt.
                          Šįkart bendrovei norima perduoti dviejų medicininių atliekų priėmimo ir šalinimo cechą (657,5 kv. m ploto, 979 tūkst. Lt), medienos džiovyklą (416,77 kv. m ploto, 543 tūkst. Lt), sandėlį su gamybinėmis patalpomis (1747,17 kv. m ploto, 2,046 mln. Lt), butą (Žirmūnų g. 1A, 50 tūkst. Lt).
                          Verslo modelis vis tik įdomus .
                          BNS jau skelbė, kad šiemet balandį Apeliacinis teismas panaikino 2012 m. gegužės 15 d. sprendimą dėl bendrovės kapitalo didinimo 5,06 mln. Lt nekilnojamuoju turtu, kurio didžiąją dalį sudarė socialinis būstas bei 0,5 mln. Lt piniginis įnašas.
                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz36r8q0bi4
                          Gera įmonė, duoda darbo ir prokurorams. Aviacijos bendrovės įstatinį kapitalą mėginama didinti socialiniu būstu . Tik Zuokas gali taip sumąstyti. Kam visas nekilnojamasis turtas atitektų bankroto atveju?
                          Paskutinis taisė senasnamas; 2014.07.08, 09:36.

                          Comment


                            Panašu, kad bendrovė visgi dar dirba pakankamai nuostolingai ir reikalauja kapitalo injekcijų. Savivaldybė vietoje to, kad suteiktų kapitalą finansiniu įnašu, atsikrato visokiu sukauptu nereikalingu turtu, kurį Air Lituanica parduos. t.y. vienu metu vyksta ir naujo kapitalo teikimas Air Lituanica ir visokio smulkaus savivaldybės turto privatizavimas.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Panašu, kad bendrovė visgi dar dirba pakankamai nuostolingai ir reikalauja kapitalo injekcijų. Savivaldybė vietoje to, kad suteiktų kapitalą finansiniu įnašu, atsikrato visokiu sukauptu nereikalingu turtu, kurį Air Lituanica parduos. t.y. vienu metu vyksta ir naujo kapitalo teikimas Air Lituanica ir visokio smulkaus savivaldybės turto privatizavimas.
                              O gal kaip tik nedirba labai nuopstolingai kad įstatinį kapitalą didina nelikvidžiu NT ?

                              Comment


                                Apie vyriausybės galimybę investuoti į „Air Lituanica“ šiuo metu nekalbama

                                Nekalbama o galėtų
                                RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                Comment


                                  Vakar EK paskelbė išvadas, kad nerado jokių pažeidimų, Latvijos vyriausybės veikloje, finansuojant AB veiklą. Tai tarsi žalia šviesa AL.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Vadovo pasikeitimas:

                                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65319350

                                    Comment


                                      Tikroji „Air Lituanica“ finansinė būklė
                                      Registrų centro duomenimis, pernai „Air Lituanica” gavo 23,359 mln. Lt pajamų. Bendrovės grynasis nuostolis 2013 m. siekė 12,848 mln. Lt. Įmonės įstatinis kapitalas – 11,19 mln. Lt. „Air Lituanica“ atstovai ne kartą yra minėję, kad pelną bendrovė planuoja gauti nuo trečių savo veiklos metų. Bendrovė įregistruota 2012 m. gegužę.

                                      Darbo užmokesčiui pernai skirta 2,450 mln. Lt. Praėjusių metų pabaigoje „Air Lituanica” bendrovėje dirbo 55 darbuotojai. Skelbiama, kad bendrovės vadovui 2013 m. priskaičiuotas darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių, su priedais) – 487,307 tūkst. Lt (vidutiniškai 40,6 tūkst. Lt per mėnesį). Visos veiklos sąnaudos – 4,593 mln. Lt.

                                      Primename, kad įmonėje „Air Lituanica“ šių metų liepos mėnesį įvyko permainos: bendrovės vadovą Eriką Zubrų pakeitė Gytis Gumuliauskas.

                                      Comment


                                        Dėl nutrauktos sutarties su „Estonian Air“ įmonė taip pat gavo 1,6 mln. Lt kompensaciją.

                                        Kaip nurodoma metiniame pranešime, vieną „Embraer“ orlaivį valdanti bendrovė šiemet ketina didinti orlaivių parką.
                                        http://vz.lt/article/2014/7/22/air-l...#ixzz38DhQEJc4

                                        Comment


                                          Dar reikia pridėti, kad metų pabaigoje ten buvo neigiama nuosavybė
                                          „Reikia būti milijardieriumi ir nusipirkti oro linijas, - pradėdamas komentuoti „Air Lituanica“ situaciją pajuokavo pašnekovas. - Šitas pavyzdys gal nėra toks, bet realiai žiūrint į balansą ir matant, kad yra neigiamas nuosavas kapitalas (-2,047 mln. Lt – red.), tai bendrovės būklė atrodo kritiška.

                                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65355092

                                          Comment

                                          Working...
                                          X