Ko gero šiai dienai tai geriausia opcija. Girdėjau, kad nuo Vilniaus iki Klaipėdos traukiniu jau berods 3:40. Dar nebandžiau, bet pabandysiu. Nes dviratį tada galima pasiimti. Autobusu pasiimti dviratį matyt būtų sudėtingiau.
Visai neblogai reprezentuoja tokie dalykai. Keblu vertinti skrydžius su bagažu, kai gudresni žmonės paima ir bagažą persiunčia per visokius "DHL", bet gal ir gerai orientuotis skrydžius su bagažu.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Na ką, pasiskraidžiau šiandien tarp Kauno ir Vilniaus. Skrydį iš pradžių atidėjo 5min., paskui dar 10min... Jau buvau nusiteikęs pačiam blogiausiam. Tačiau vėluodami vos ne valandą, išskridom. Bandė skrydį užtęsti, tačiau per maždaug 16min. praskridom.
Realiai tai jokio skirtumo nepastebėjau tarp AirLituanicos ir Ryanair/Wizzair. Nebent tai, kad sėdynių AirLituanica'oj mažiau. Na, ir bagažas į kainą įskaičiuotas, bet man tai neaktualu.
Vilniaus savivaldybės avialinijos „Air Lituanica“ vis dar ginčijasi Stokholmo arbitraže, kol kas bendrovei nepavyko rasti ir strateginio investuotojo. Tačiau skrydžiai jau vykdomi nebe vienu, o dviem orlaiviais, bendrovė giriasi sėkminga veikla.
Vilniaus savivaldybės avialinijos „Air Lituanica“ vis dar ginčijasi Stokholmo arbitraže, kol kas bendrovei nepavyko rasti ir strateginio investuotojo. Tačiau skrydžiai jau vykdomi nebe vienu, o dviem orlaiviais, bendrovė giriasi sėkminga veikla.
bet jokios statistikos jie nepateikia, anei kokie finansai, anei kiek keleiviu perveze... rudeni dar bent parasydavo kiek kavos puoduku ir saldainiu keleiviai suvartojo.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Iki šiol Air Lituanica nepateikė Registrų centrui savo finansinių ataskaitų ???
"Ji teigė negalinti pateikti ir finansinių įmonės rezultatų. Registrų centrui nei „Air Vilnius group“, nei „Air Lituanica“ savo finansinių ataskaitų taip pat nėra pateikusios."
Bus bėdos. Įstatinį kapitalą, taip reikia suprasti, didino, nes reikėjo pinigų. Skubiai, net nebuvo galima laukti finansinių rezultatų paskelbimo. Tai iš ko dabar grąžins? Nebent galima nuosprendį skųsti arba paprastai lietuviškai nevykdyti teismo sprendimo, nes labai labai nepatinka.
Atsirado šiek tiek naujienų apie AirLituanica. Apie finansus nieko tačiau apie veiklos rezultatus ir planus šiek tiek. Pirmi metai apie 100tks keleivių.
kvepia vis tik tuom, kad vyriausybė parems šią kompaniją. Manau tai ir buvo stragenis tikslas...
Dėl valstybinės paramos aviacijos kompanijoms, reikia elgtis labai apgalvoti, nes tai dažnai nesutampa su EK požiūriu.
Kita vertus, AL atlieka ne tik Nacionalinio vežėjo funkcijas, didina pasiekiamumą, bet atlieka ir reklamos funkciją.
Šiaip ar taip, dabar absoliuti dauguma Lietuvių išleidžiamų pinigų bilietams, iškeliaja iš Lietuvos.
AirBaltic ir Estonian Air dirba nuostolingai, bet jie yra pagrindiniai vežėjai, kurie perveža didžiuosius srautus, ir valstybės parama skiriama, todėl, kad nauda matuojama ne tik parduotais bilietais.
Dėl valstybinės paramos aviacijos kompanijoms, reikia elgtis labai apgalvoti, nes tai dažnai nesutampa su EK požiūriu.
Kita vertus, AL atlieka ne tik Nacionalinio vežėjo funkcijas, didina pasiekiamumą, bet atlieka ir reklamos funkciją.
Šiaip ar taip, dabar absoliuti dauguma Lietuvių išleidžiamų pinigų bilietams, iškeliaja iš Lietuvos.
AirBaltic ir Estonian Air dirba nuostolingai, bet jie yra pagrindiniai vežėjai, kurie perveža didžiuosius srautus, ir valstybės parama skiriama, todėl, kad nauda matuojama ne tik parduotais bilietais.
AirBaltic pernai dirbo pelningai, ar šiemet kas nors pasikeitė?
Taip AB 2013 gavo apie 1 mln. Eur. pelno, nors keleivių saičius krito 5%- tai turbūt lėmė krypčių, bei parko optimizavimas. Bet tai vistiek toli gražu neartėja prie įsiskolinimų padengimo.
Comment