Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pliumbum-manau čia daugiau diskusija, kas skraidys tais reisais ir kas būtų perspektyvu, nei kodėl buvo pasirinktos šios kryptys .
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Galit kas nors patikslinti kokia yra air lituanica flotile siuo metu, nes kiek zinojau turejo du embraer (E175 ir E170) o dabar ju svetaineje raso kad turi tik viena e175. (?)

      Comment


        taip e175 ir dar siuo metu nuomuojasi crj200.
        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

        Comment


          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
          taip e175 ir dar siuo metu nuomuojasi crj200.
          O kas liko is Estonian Airlines isnuomoto E170? Girdejau kad jiems nekokie laikai dabar.

          Comment


            Buvęs AL E170, toliau sėkmingai skraido už estus, kaip (ES-AEB ). O Estonian Air, laikai tikrai ne patys geriausi, juolab, kad ir keliaujančių su jais mažėja.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Buvęs AL E170, toliau sėkmingai skraido už estus, kaip (ES-AEB ). O Estonian Air, laikai tikrai ne patys geriausi, juolab, kad ir keliaujančių su jais mažėja.
              Aisku. O jie ne Star Alliance parneriai?

              Comment


                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                Aisku. O jie ne Star Alliance parneriai?
                Deja tikrai ne..manau kol jie taps Star Aliance partneriai, manau jau tuelresim tiesioginius skrydzius i JFK
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                  Aisku. O jie ne Star Alliance parneriai?
                  Jie partneriauja su SAS, kurie yra Star Alliance nariai, naudoja SAS'o EuroBonus lojalumo programą, kuri yra nepriklausoma nuo alijanso Miles & More. Čia jų partnerystės visos, jei galima jas taip pavadinti ir baigiasi. Tokie nykštukiniai vežėjai alijansams tiesiog neįdomūs.

                  Comment


                    Na SAS, kažkada turėjo planą supirkti "Estonian air", "air Baltic", bei "FlyLal". Pavyko su pirmom dviem, o "FlyLal", buvo parduotas lietuvos verslininkams.

                    Galiausiai SAS atsisakė minties, dėl baltijos šalių bendrovių, pardavė "air Baltic", o šiai dienai, turi apie 3% "Estonian air" akcijų.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ nuo rugpjūčio 31 d. pradeda skrydžius į Amsterdamo Šipolio (Schiphol) oro uostą.

                      http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31303235

                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2014/...-i-amsterdama/

                      Comment


                        Mėnuo baigiasi, bet jokios informacijos apie Air Lituanica finansinę ataskaitą nesimato ir nesigirdi

                        Comment


                          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                          Mėnuo baigiasi, bet jokios informacijos apie Air Lituanica finansinę ataskaitą nesimato ir nesigirdi
                          Galvoja, gal pavyks be jos apsieiti nusimuilins anaiptol, ir taip aisku kad joje nieko gero nebus, tik butu idomu palyginti su tuo ka jie planavo.
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Užektų vieno skaičiaus - kiek savivaldybės lėšų iš viso į ją investuota.

                            Comment


                              Praeitais metais buvo skelbta, kad Vilniaus miesto Savivaldybė "Air Lituanica" įstatinio kapitalo didinimui perdavė bendrovei „Start Vilnius“ valdančiai oro bendrovę „Air Lituanica“ buvusios viešosios pirties pastatus. Šiandien matau, kad vietoj to pirties pastato jau švarus plotas. Kas tai ? Gal čia bus nauja oro bendrovės "Air Lituanica" būstinė ? Ar ratas apsisuko ir šitas brangus sklypas sostinės centre jau "realizuotas" ?


                              Paskutinis taisė vilnews; 2014.05.31, 19:49.

                              Comment


                                /\ pamažink nuotraukas

                                Comment


                                  Vietoj ataskaitos
                                  Vėluoja „air Lituanica“ skrydis į Paryžių
                                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64935459

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Vietoj ataskaitos
                                    Vėluoja „air Lituanica“ skrydis į Paryžių
                                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=64935459
                                    Teturint vieną lėktuvą tai visai normali praktika. Kitas klausimas, kokia padėtis su finansais, gal kartais verta svarstyti atsisakyti tokių krypčių kaip Talinas, kuris tikrai nėra labai reikalingas ir pradėti skrydžius į Stokholmą ar Oslą, kur pelnas būtų kiek didesnis, nes ir poreikis būtų didesnis.
                                    Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                    Comment


                                      Kažin ar daug pasaulyje yra "vieno-dviejų lėktuvų bendrovių". Manau, turėtų būti kažkokios sutartys su kitom bendrovėm, kad atsiradus reikalui skubiai paskolintų lėktuvą. Bet viskas kainuoja. Dabar paskubom palopys ir vėl skraidys, nes grafikas vasarą turbūt intensyvus, terminai spaudžia, nėra laiko kada terliotis. Kaip būti užtikrintam, kad netaupoma saugos sąskaita?
                                      Paskutinis taisė senasnamas; 2014.06.01, 13:04.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                                        Teturint vieną lėktuvą tai visai normali praktika. Kitas klausimas, kokia padėtis su finansais, gal kartais verta svarstyti atsisakyti tokių krypčių kaip Talinas, kuris tikrai nėra labai reikalingas ir pradėti skrydžius į Stokholmą ar Oslą, kur pelnas būtų kiek didesnis, nes ir poreikis būtų didesnis.
                                        Dviem lėktuvais dabar operuoja AirLituanica. Netrukus bus trečias. Talinas berods sėkmingiausias AL maršrutas šiuo metu.

                                        Comment


                                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                          Dviem lėktuvais dabar operuoja AirLituanica. Netrukus bus trečias. Talinas berods sėkmingiausias AL maršrutas šiuo metu.
                                          Gal galiu gauti žinių apie antrąjį lėktuvą neteko dar girdėti ir apie trečią. Na bet objektyviai vertinant Talinas tikrai nėra prioritetas numeris vienas, kadangi tai mažai netranzitinė šalis, jau geriau Ryga(bet ten nepakonkuruosi su airbaltic). Šiaip tikrai trūksta krypčių į Šiaurės Europos sostines, ir Didžiąją Britaniją, gal iš bėdos reikėtų ir skrydžių į Vokietijos centrinę dalį. Manau geriau būti "Emigrant airlines" nei mėginti spausti ten kur nebus pelno.
                                          Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X