Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Air Lituanica“ pradėjo skrydžius į Taliną ir padidino skrydžių skaičių kitomis kryptimis

    http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...s/69643d383239

    Comment


      Estonian Air rezultatai vis dar nedžiuginantys

      Ансип: инвестировали в Estonian Air миллионы, но экономические показатели до сих пор не радуют
      http://rus.delfi.ee/daily/business/a....d?id=68226221

      Comment


        Air Lituanica savo facebook paskiroje paskelbė apie dvi naujas kryptis iš Vilniaus į Geteborgą ir Malmę, Švedijoje. Jau turime aštuonias kryptis į šešias valstybes

        RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

        Comment


          „Air Lituanica“ atveria vartus į Švediją
          http://www.lrytas.lt/-13965936741395...edij%C4%85.htm

          Prekyba bilietais į Geteborgą ir Malmę prasideda šiandien, bilietų kainos nuo 99 Lt.

          Comment


            Dar viena "Air Lituanicos" naujiena vasarai. Skrydžių žemėlapis pasipildys Bilundo kryptis. Legolendas vasarai tapo pasiekiamas

            http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...i/69643d393236

            Comment


              Parašė donatasa Rodyti pranešimą
              Dar viena "Air Lituanicos" naujiena vasarai. Skrydžių žemėlapis pasipildys Bilundo kryptis. Legolendas vasarai tapo pasiekiamas

              http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...i/69643d393236
              Keista kad Helsinkis ne sarase...

              Comment


                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                Keista kad Helsinkis ne sarase...
                Visus Helsinkio poreikius pilnai patenkina Finnair
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Malme, Bilundas, Gioteburgas, kazkokie visiskai lempiniai marsrutai, kiek pamenu ju strategija ir kai jie publikavo potencialiu krypciu sarasa, tai visiskai kitos kategorijos miestai jame figuravo.
                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Visus Helsinkio poreikius pilnai patenkina Finnair
                    As siaip nezinau, bet ar gi sas nepatengina skrydziu i svedija? (nekalbu apie stockholma). Nu siaip del helsinkio jus teisus, yra vienas skrydis per diena. O ka manote apie Vilnius-Visbis (Gotlandas)? Nelabai populiari kryptis bet su biskiu reklamos manau kad susilauktu keliautoju

                    Comment


                      Du reisai į Helsinkį per dieną yra iš Vilniaus. SAS ir Norwegian šiuo metu, manau pilnai patenkina srautus tarp Lietuvos ir Švedijos.

                      O AirLituanica taikosi į skandinavų turistus- tai yra pagrinde atvažiuojamieji srautai. Tiesa, reikia nepamiršti, kad šitie reisai yra tik sezoniniai.. aš nedrįsčiau spėlioti jų sėkmingumu, bet AL dirba bandydama atrasti unikalias nišas.

                      Labai abejočiau Visby sėkme, labai maža rinka, važiuojančių į Lietuvą, būtų vienetai, važiuojančių iš Lietuvos dar mažiau.

                      Žymiai sėkmingiau ir tikslingiau būtų reisas į Norvegijos Trondheimą, Stavangerį, Bergeną ar Ålesundą. Žymiai didesnės rinkos, kuri reklama tikrai padarytų įtakos norvegų srautams, kurių perkamoji galia yra didesnė. Maža to, likusias vietas, greitai užpildytų emigrantai (bet AL nori būti verslo klasės vežėjas).
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Žymiai sėkmingiau ir tikslingiau būtų reisas į Norvegijos Trondheimą, Stavangerį, Bergeną ar Ålesundą. Žymiai didesnės rinkos, kuri reklama tikrai padarytų įtakos norvegų srautams, kurių perkamoji galia yra didesnė. Maža to, likusias vietas, greitai užpildytų emigrantai (bet AL nori būti verslo klasės vežėjas).
                        Bent jau sprendžiant pagal Wizz kainas šitos kryptys nelabai aukso kasyklos. O kur viena avialinija sunkiai išsitenka, lįst dar antrai jau nebūtų jokios prasmės.

                        Iš naujų krypčių Malmė sakyčiau perspektyviausiai atrodo, kaip ne kaip kokių 4 mln. gyventojų regioną aptarnauja, tai jei Zuokula Air sugebės kainas ženkliai mažesnes nei SAS laikyt pati badu nedvėsdama, tai gal kažkas ir gausis.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          Švedija - didžiausia rinka Skandinavijoje. Nemažai švedų, apsilankiusių Vilniuje (ar kitoje Lietuvos vietoje) teigiamai atsiliepia apie miestą/šalį. Be to, kaip minėjau anksčiau, pietų Švedijoje yra nemažos emigrantų grupės, kurias sudomintų galimybė pasiekti Lietuvą tiesiogiais skrydžiais. Galiausiai, Geteborgas ir Malmė gali būti palankios kryptys verslui. Geteborge yra didžiausias uostas, o ir pamatyti yra ką. Vat Visbis, Gotlando sala, tai tikrai turtistinė kryptis. Tiesa, vasaros metu ten vyksta nemažai forumų.

                          Comment


                            Suprantu, kad čia visai kita tema, bet kaip su AL finansiniais rodikliais? Ar žinomos kokios nors tendencijos ir ko reiktų tikėtis ateityje?

                            Comment


                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Bent jau sprendžiant pagal Wizz kainas šitos kryptys nelabai aukso kasyklos. O kur viena avialinija sunkiai išsitenka, lįst dar antrai jau nebūtų jokios prasmės.
                              Wizz tikslinė rinka yra visai kita. Beto jie skraido tik į Bergeną ir Stavangerį. Maža to Wizz kainodara tokia yra, ne dėl prastų pardavimų, o dėl sąlyginai nedidelio atstumo, kas leidžia parduoti bilietus "pigiau".

                              Puikus pavyzdys Oslas su 3 oro uostais. Ryanair skrenda 4 kartus per savaitę, Norwegian 3 kartus, Wizz 2 kartus. Plius daug keliaujančių per jungimus Kopenhagoje ir Rygoje. Reisų užpildymas yra, jei neklystu apie 75-90%, nors gali įsigyti bilietų už 49 ar 69lt.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Suprantu, kad čia visai kita tema, bet kaip su AL finansiniais rodikliais? Ar žinomos kokios nors tendencijos ir ko reiktų tikėtis ateityje?

                                Gegužės pradžioje turėtų viskas paaiškėti.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Gegužės pradžioje turėtų viskas paaiškėti.
                                  Kada tiksliai ir kas bus Gegužės pradžioje?

                                  Comment


                                    Gegužės pirmom dienom turėtų būti paskelbta finansinė ataskaita.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Air Lituanica parašė, kad į miuncheną skraidys kas dien...

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Wizz tikslinė rinka yra visai kita. Beto jie skraido tik į Bergeną ir Stavangerį. Maža to Wizz kainodara tokia yra, ne dėl prastų pardavimų, o dėl sąlyginai nedidelio atstumo, kas leidžia parduoti bilietus "pigiau".

                                        Puikus pavyzdys Oslas su 3 oro uostais. Ryanair skrenda 4 kartus per savaitę, Norwegian 3 kartus, Wizz 2 kartus. Plius daug keliaujančių per jungimus Kopenhagoje ir Rygoje. Reisų užpildymas yra, jei neklystu apie 75-90%, nors gali įsigyti bilietų už 49 ar 69lt.
                                        Šiuo atveju Zuokula Air taiko į skandinavų turistus ir lietuvių emigrantus. Su tokiom kryptim ir dažniais čia tikrai ne tie skrydžiai, kurie galėtų sutraukt reikšmingą verslo srautą. Taip kad šiuo atveju tikslinė rinka yra ta pati, į kurią taiko į Skandinaviją skraidantys LCC.

                                        Bilietai už 49 ar 69 litus yra iš esmės už dyką (oro uostų mokesčius gal padengia, bet pačiai aviakompanijai mažai kas lieka), tai jei neatsiras mokančių klientų, tai ilgai tokių krypčių niekas nelaikys. Olesiundą pernai Wizz labai anksti nuėmė (nors šiemet lyg vėl bandys), į Trondheimą kiek pamenu irgi skraidė. Oslo kryptimi apskritai yra per didelė pasiūla, dėl to ir kainos ten neadekvačiai mažos.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Čia žiūriu nelabai supranta liaudis kame replės su tais skandinaviškais skrydžiais Vasarą tiesiog Talinas ir Briuselis sumažėja iki tokio lygio, kad neapsimoka varinėti visiškai tuščius lėktuvus. Briuselio kryptimi pernai Air Lituanica sustabdė vasaros pabaigai skrydžius apskritai, Brussels Airlines kasmet smarkiai numažina tuo laiku. Estonian savo ruožtu numažina Taliną visada. Tomis kryptimis skraido iš esmės verslas, o vasarą jie atostogauja.

                                          Tai čia šitos trys kryptys yra iš esmės eksperimentas, testas, turint atliekamo capacity ir žinant, kad palikus Briuselį ir Taliną esamu dažniu tuo laikotarpiu gautųsi tik nuostolių generavimas, o čia gal ir išlipti galima su pelnu. Aš galiu beveik garantuoti, kad sprendimai buvo priimti pasikalbėjus su kažkokiomis kelionių agentūromis Švedijoje ir Danijoje, kad jie galėtų nupirkti kažkiek bilietų. Gal ir lietuviškos agentūros kokią kelionę į legolendą kam pasiūlys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X