Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na sulaukim EK sprendimo, dėl Estoanian finansavimo visų pirma, o visų antra, manau, kad 6mln. eur estams gali būti per didelė suma. Tuomet Estonian pavasarį išnyktų iš žemėlapio.
    Beje, man įdomus toks dalykas: pagal skrydžių vykdymo sutartį (kurią Estonian nutraukė) paslaugas teikė estai. Pagal komercinių paslaugų sutartį (kuri, kaip suprantu, nėra nutraukta) paslaugas irgi teikia/teikė jie. Tai jeigu jie teikė paslaugas, Air Lituanica už jas turėjo mokėt, tai iš kur tada estų skola lietuviams? Avansiniai mokėjimai kažkokie ar kas?
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      realiai kiek suprantu visi bilietai ir visi užsakymai pirma pakliūdavo pas estus tik tada pas lietuvius, bent jau taip teigia airlituanica. tačiau kiek susidūriau, tai atsiskaitymai eidavo per UAN Interneto partneris (greitai.lt) ir per pačią air lituanicos sąskaitą

      Comment


        Parašė Rodyti pranešimą
        Keistas drąsos suvokimas. Drąsa nelygu durnumas. Ar tu demonstruotum savo drąsa kišdamas galvą į ugnį?

        Savivaldybė nėra biznio subjektas. Suprask tokią paprastą idėją ir nereikės verkt. Verslu užsiima privatus kapitalas, savivaldybė teikia viešąsias paslaugas. Jei Zuokas nori steigt avialinijas, jis tai gali daryt asmeniniu kapitalu ir ieškot partnerių sau, ne savivaldybei.

        Yra tam tikros sritys, kuriose veikia savivaldybė. Susisiekimas dažnai yra viena iš jų, nes dažnai, deja, jis yra nuostolingas. Todėl privatus kapitalas ten neinvestuoja arba veiklą plėtoja labai ribotai, tik ten, kur rentabilu. Tuo tarpu paslauga laikoma būtina, todėl į ją pinigus merkia savivaldybė.

        Oro susisiekimas irgi yra svarbus ir ne tik dėl paties žmonių judėjimo, bet ir dėl investicijų atėjimo. Tačiau, jei Zuokas nusprendė, kad Lietuvai reikia oro linijų, jis turėtų tai vykdyt su Vyriausybės palaiminimu, o ne numest viską savivaldybei. Juk tos oro linijos turėtų būt nacionalinėm, ne municipalinėm.

        Ir šiaip kažkaip nieko bendro Zuoko politika neturi su deklaruojama liberalia ideologija. Kodėl jam nepasekus paskui savo žmoną.


        Tu iš kur su tokiom įžvalgom parėjai? Iš baro? Taip, neprotingi sprendimai turi būt šalinami, jei neteikia vilčių. Ar prasiskolinus savivaldybė turėtų būt toliau klampinama į skolas? Pradėkim nuo to, kad tokios avialinijos niekada neturėjo būti savivaldybės projektas. Kartais yra darbų, kurių taisyti nebeapsimoka, naikinti ir kurti from scratch yra paprasčiau

        Šimašius.
        +1.

        Dauguma cia postinanciu dar serga 'vaikiska kairumo liga komunizme', isivaizduodami, kad valstybe (ar savivaldybe) kuria pridetine verte, o ne tik ja perskirsto ... Nieko, vaikiskos ligos, kaip ir tikejimas seneliu salciu, praeina ...

        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Valstybinių kompanijų kurios prasideda prie BVP generacijos, net ne visada kurdamos realų įmonės pelną?

        KLM (dukterinės kompanijos: Martinair,Transavia.com)
        LOT
        Czech Airlines
        Scandinavian Airlines
        Alitalia
        Swiss
        Ukraine International Airlines
        TAP
        Dauguma pavyzdziu cia vienas su kitu galinciu pakonkuruoti kriziu, pinigu svaistymo ir korupcijos skandalais. Alitalia - BVP generatorius? HHHmmmmm
        Paskutinis taisė nomad; 2013.12.03, 21:13. Priežastis: Sujungti 2 tekstiniai pranešimai iš eilės
        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

        Comment


          Negi bręsta jau ir antrojo lėktuvo problema ?
          Newstodate 2013-12-03: Air Lituanica leasing aircraft to cover acute shortfall

          http://newstodate.aero/?page=newsitem&news_id=19293
          Paskutinis taisė Romas; 2013.12.03, 21:20. Priežastis: Šaltinis

          Comment


            prašo autorizacijos, gal įdėtum pranešimą čia?

            Comment


              Parašė Mastytojas Rodyti pranešimą
              kurie neturi ilgametės patirties oro linijų bendrovių versle.
              - tai, kad turi.

              Ir apskritai kodėl blogai Wizzair, Ryanair? Ir kiti privatūs operatoriai? Atlieka funkcijas skraidymo. Turi ilgalaikę patirtį, maža rizika, kad keleiviai patirs nemalonumų su nuostoliais. Moka mokesčius, efektyviai dirba, nebankrutuoja, neprašo iš valstybės.
              Dar ir kaip prašo paramos, o be jos kartais net nepradeda skrydžių. LCC nėra didžiausias srautas. Ir ne visiems tinka, toli gražu, Ryanair ir Wizz, dėl to, kad jie teikia gan mažą kelionės paketą, su labai mažai opcijų.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė nomad Rodyti pranešimą
                Dauguma pavyzdziu cia vienas su kitu galinciu pakonkuruoti kriziu, pinigu svaistymo ir korupcijos skandalais. Alitalia - BVP generatorius? HHHmmmmm
                Alitalia smaugia Ryanair paleidęs vietinius skrydžius, Easyjet ir Vueling. Taip ilgainiui Alitalia, laukia liūdna ateitis, jei niekas nesikeis.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  „Estonian Air“ vadovas J.Palméris: ne mes „Air Lituanicai“, o jie mums skolingi milijonus
                  http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2mcdDJSgJ

                  Kadangi mes buvome priversti anksčiau laiko nutraukti šiuos santykius, mes reikalausime didelių nuostolių priteisimo iš bendrovės „Air Lituanica“. Šios pretenzijos, kartu su sumomis, kurias mums yra skolinga bendrovė „Air Lituanica“, smarkiai viršys sumas, kurias laikome mes“, – aiškino „Estonian Air“ vadovas Janas Palméris.

                  Comment


                    „Air Lituanica“ rytoj pradės savarankiškus skrydžius į Berlyną

                    Variantai realūs dabar turbūt du. Atstatyti AMS, išsinomoti dar vieną lėktuvą, pridėti CDG.

                    Antras pridėjus CDG, po pirmininkavimo atsisakyti Briuselio ir operuoti vienu lėktuvu.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      „Air Lituanica“ rytoj pradės savarankiškus skrydžius į Berlyną

                      Variantai realūs dabar turbūt du. Atstatyti AMS, išsinomoti dar vieną lėktuvą, pridėti CDG.

                      Antras pridėjus CDG, po pirmininkavimo atsisakyti Briuselio ir operuoti vienu lėktuvu.
                      Gal sitas projektas pades Vilniui isbristi is skolu Ziurek, kiek mokesciu sumoka, kiek turistu atveza, kokia reklama ir pan.

                      Comment


                        Vistiek plėstis reikės, Briuselio galima ir atsisakyti, jei nebus potencialo, tačiau galima būtų pridėti dar kokią kitą kryptį verslui aktualesnę, pvz Geneva ar Zurich.

                        Comment


                          Manau, kad kita kryptis galėtų būti DME, arba dar geriau, TSE su sustojimu Maskvoje. Taip pat vis daugiau į Tbilisį keliauja.

                          DME-Domodedovo oro uostas, Maskva
                          TSE-Astanos oro uostas
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Manau, kad kita kryptis galėtų būti DME, arba dar geriau, TSE su sustojimu Maskvoje. Taip pat vis daugiau į Tbilisį keliauja.

                            DME-Domodedovo oro uostas, Maskva
                            TSE-Astanos oro uostas
                            Na su Astana kiek gal problematiška, su tokiu mažiuku skristi, gal kiek neapsimoka.

                            Comment


                              Astana įgautų prasmės su jungtimi per Maskvą
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Blgieji estukai cia viska sugalvojo. Aplinka kalta
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė rat
                                  Mmm, sąmokslas prieš krikštatėvį Arturo Zuoketti.
                                  Pries nuteistaji uz gerus darbus! Valatka ant kryziaus! Kaip jis taip gali!
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Baltic CONVENE joins forces with newcomer Air Lituanica -
                                    http://www.traveldailynews.com/news/...ns-forces-with

                                    CONVENE, the Baltic Sea Region meetings industry convention, has announced a partnership with the new national airline Air Lituanica.

                                    Comment


                                      Idomu kada bankrotas?

                                      Comment


                                        Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                        Idomu kada bankrotas?
                                        Girdėjau, kad yra planų atimti pinigų iš Kauno bei Žalgirio ir skirti juos AL. Tai gal dar nebankrutuos.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Girdėjau, kad yra planų atimti pinigų iš Kauno bei Žalgirio ir skirti juos AL. Tai gal dar nebankrutuos.
                                          Gal ir nieko baisaus, jei dalį Kauno pinigų skirtų AL, bet su griežta sąlyga - proporcinga skrydžių dalis turi būti į Kauną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X