Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Čekai apie Air Lituanica Su Zuoko video klipu ir gabalėliu istorijos -

    Air Lituanica míří také do Prahy
    http://www.mezipristani.cz/blog/air-...take-do-prahy/

    Comment


      #22
      Įdomu, čia pas mus daug mokančių čekų kalbą?
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        #23
        Turėtum suprasti , raidės tai tos pačios

        Comment


          #24
          Čia atsakymas, kur dažomas lėktuvas : ES-AEB Estonian Air ferried 17jun13 TLL-EMA for paint into Air Lituanica

          Comment


            #25
            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
            Mačiau tą reklamą, bet neįsidėmėjau žemėlapio. Ar ten yra jau nurodyti ir numatomi Prahos, Maskvos ir Miuncheno oro uostai ? Gal kas turit to reklaminio skydo nuotrauką ? Iš Prahos tikriausiai irgi bus jungimai su Czech Airlines. Kol kas neaišku, ar tokie jungimai bus ir iš Maskvos ir Miuncheno, bet to siekiama.
            Reklamoje turbūt yra tas pats žemėlapis, kaip ir FB rekklamoje:

            Comment


              #26
              „Air Lituanica“: neskrenda, bet algas moka
              http://www.veidas.lt/%E2%80%9Eair-li...bet-algas-moka

              Comment


                #27
                Parašė HSV Rodyti pranešimą
                Teko girdėti, kad lėktuvų dažymas ar marginimas ne tik kad brangus malonumas, bet dar prideda ir nemažai svorio lėktuvui (kartais net iki tonos). Nesu specialistas šiuo reikalu, bet būtų įdomi specialistų nuomonė apie tai.
                Taip dažymas yra tikrai brangus.
                O dėl dažų kiekio labai priklauso nuo to koks dažymas, kokiam 747 nudažyti reikia apie 500kg. o AL sprendžiant iš vizualizacijų manau 50-70 kg dažų reikės.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  #28
                  Air Lituanica Briuselio oro uoste -
                  http://www.brusselsairport.be/en/con...rls/a2b/37752/

                  Vilniaus oro uoste Air Lituanicos nėra nė kvapo - nei Air Lituanica skrydžių, nei pačios Air Lituanica kompanijos

                  Comment


                    #29
                    Vadinasi , Air lituanica neegzistuoja ?

                    Comment


                      #30
                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                      Vilniaus oro uoste Air Lituanicos nėra nė kvapo - nei Air Lituanica skrydžių, nei pačios Air Lituanica kompanijos
                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Vadinasi , Air lituanica neegzistuoja ?
                      Vilniaus oro uosto puslapis nieko nerašo ir apie Novaturą ar Tezturą, bet jie tikrai egzistuoja. Nors Air Lituanicos gal net ir kelionių organizatorium pavadint gal nebūtų teisinga, greičiau kelionių agentūra kol kas. Va kai gaus licenzijas, tada galės ir oro uostas juos įsidėti. O dabar būtų teisinga nebent susidėti skrydžius į tvarkaraštį kaip Estonian Air, bet to turbūt nelabai noris daryt.
                      kaip?

                      Comment


                        #31
                        Matyt VNO abejoja ar bus skrydžiai. Na bet vis tiek galėtų sudėt kaip Estonian ir papildyt skrydžių grafiką, nes dabar nei ten, nei ten nėra. Tai neprideda pasitikiėjimo Air Lituanica.
                        Beje tas nepasitikėjimas yra matyt ir CAA, nes licenzijos dar nėra, reikia papildomų dokumentų -

                        Licencijos neturinti „Air Lituanica“ pirmojo skrydžio neatsisakys
                        http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61650209

                        Comment


                          #32
                          Pacituosiu vieną komentarą:
                          http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2WUxL8Bue

                          Lietuvos Respublikos Aviacijos įstatymas

                          54 straipsnis. Vežėjo pažymėjimas
                          1. Lietuvos Respublikos teritorijoje vykdyti oro susisiekimą ir specialiuosius aviacijos darbus galima TIK TURINT galiojantį vežėjo pažymėjimą.
                          2. Šio straipsnio 1 dalies reikalavimai taip pat taikomi verčiantis orlaivių nuomos veikla, kai atsakomybė už orlaivio tinkamumą skraidyti tenka nuomotojui.

                          55 straipsnis. Reikalavimai vežėjo pažymėjimui gauti
                          1. CAA turi teisę išduoti vežėjo pažymėjimą tik įsitikinusi, kad pareiškėjas turi užtektinai lėšų, žinių, įgūdžių, patirties ir reikiamą personalą, organizacinę struktūrą, orlaivius, patalpas bei įrangą, reikalingus saugiai ir patikimai dirbti naudojantis teisėmis, kurias suteikia vežėjo pažymėjimas.
                          2. Kartu su vežėjo pažymėjimu CAA išduoda pažymėjimo priedą. Jame nurodoma leistina veikla, jai taikomos sąlygos bei apribojimai.
                          3. Vežėjas privalo pranešti CAA apie visus pasikeitimus, kurie daro įtaką vežėjo pažymėjime arba jo priede numatytoms sąlygoms ir apribojimams.
                          4. CAA privalo nuolat vykdyti vežėjų priežiūrą. CAA įgalioti atstovai, vykdydami vežėjo priežiūrą, turi teisę netrukdomi patekti į vežėjo administracines bei gamybines patalpas, taip pat į orlaivį ir skristi juo, gauti visą vežėjo priežiūrai vykdyti reikalingą informaciją ir dokumentus.

                          56 straipsnis. Licencija oro susisiekimui vykdyti
                          1. Oro susisiekimui vykdyti vežėjas PRIVALO turėti Susisiekimo ministerijos arba jos įgaliotos CAA išduotą licenciją.
                          ______________________________________ _____

                          Komentaras. Į LR Aviacijos įstatymą yra perkelti tarptautiniai EASA (European Aviation Safety Agency) reikalavimai oro susisiekimui vykdyti: orlaivių saugai, jų tinkamumui skraidyti, personalo kvalifikacijai ir t.t. Elementariai kalbant, norėdama vykdyti komercinį oro susisiekimą, įmonė PRIVALO:
                          1) įgyti vežėjo pažymėjimą - Air Operator's Certificate (AOC), kurį išduoda nacionalinė civilinės aviacijos administracija, griežtai laikydamasi EASA reikalavimų;
                          2) tik PO TO, po to, kai įmonė įgyja vežėjo pažymėjimą, ji privalo gauti licenciją komerciniam oro susisiekimui vykdyti.

                          Be šių abiejų PRIVALOMŲ dokumentų: vežėjo pažymėjimo ir licencijos - bet koks oro susisiekimo paslaugų teikimas yra NELEGALUS, todėl tuo turėtų susidomėti prokuratūra, kurios priedermė - ginti viešąjį interesą.

                          Komentaro autorius yra tarptautinės transporto teisės magistras, 15 metų dirbantis civilinėje aviacijoje.

                          Comment


                            #33
                            Be šių abiejų PRIVALOMŲ dokumentų: vežėjo pažymėjimo ir licencijos - bet koks oro susisiekimo paslaugų teikimas yra NELEGALUS, todėl tuo turėtų susidomėti prokuratūra, kurios priedermė - ginti viešąjį interesą.
                            Air Lituanica oro susisiekimo paslaugų ir neteikia - jas teikia Estonian Air. Va jei atsirastų koks jų skrydžio numeris kol nėra licenzijos jau būtų blogai. O dabar galima nebent ieškot sliekų jų reklamose ar kitoje neaviacinėje veikloje.

                            P.S. jei kas rašydamas komentarą (ypač delfio) pradeda aiškint koks jis išsimokslinęs, turi stažą ir šiaip autoritetingas komentuojamoje srityje - reiškia rašo nesąmonę.
                            kaip?

                            Comment


                              #34
                              Dėl pirmųjų trijų Estonian lėktuvu vykdomu reisų - tai taip, viskas apgalvota ir Air Lituanica licenzijų nereikia. Betgi mėnesio gale turi atvykti ir kitas Embraer lėktuvas, kurio Air Lituanica jau savarankiškai ketina vykdyti skrydžius.

                              Comment


                                #35
                                Ir visgi, ar kas gali atsakyti, koks yra Air Lituanica akcinis kapitalas ? Realus, in cash, o ne socialiniu būstu. Manau, tai stabdo Air Lituanica visų licenzijų išdavimą. Ta proga galime prisiminti :

                                Generalinė prokuratūra siekia per teismą panaikinti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimą, kuriuo 5,5 mln. litų buvo padidintas tuometinės bendrovės “Šiaurės miestelis” (dabar “Start Vilnius”) įstatinis kapitalas. Įmonė valdo 83 proc. veiklą nuo liepos pradedančios skrydžių bendrovės “Air Lituanica” akcijų.

                                Generalinės prokuratūros Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Rita Stundienė BNS sakė, jog prokuratūra ginčija “Start Vilnius” įstatinio kapitalo didinimą piniginiu įnašu ir nekilnojamojo turto objektais, kurių didžioji dalis yra socialinis būstas. Pasak jos, siekiama, kad sandoriai būtų pripažinti negaliojančiais ir būtų taikyta restitucija.

                                “Savivaldybės socialinis būstas negali būti perleidžiamas kitų asmenų nuosavybėn. Savivaldybės tarybos sprendimas priimtas, pažeidžiant imperatyvias Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo nuostatas, taip pat nustatyti kitų įstatymų ir įstatymus įgyvendinančiųjų teisės aktų pažeidimai”, – sakė R.Stundienė.

                                Ginčą nagrinėsiantis Vilniaus apygardos teismo teisėjas Dainius Rinkevičius BNS sakė, jog ieškinio suma – 5,5 mln. litų. Pasak jo, šiuo metu vyksta pasirengimas bylos nagrinėjimui.

                                Comment


                                  #36
                                  „Šių metų planams užtenka dviejų orlaivių, o nuo kitų metų planuojama dar dviejų orlaivių nuoma ir kad 2015 m. jų bus penki“, - skaičiuoja S. Meškauskaitė.

                                  Wizz Air generuoja nemažai krypčių iš VNO vidutiniškai su dviem lėktuvais, nes jie siekia maksimaliai išnaudoti lėktuvus ir nori maksimalaus pelno. Kiek AL generuos krypčių su 5 lėktuvais, jei jie siekia pelno?
                                  Manau lėktuvai turėtų ilsėtis nedaugiau 6-8h, visa kita nebus pelnas ir tik prastova. Kalbant skaičiais, tai priklausomai nuo krypties kiekvienas lėktuvas turėtų kasdieną daryt 3-4 maršrutus iš ir į VNO, tai atitiktų apie 16-18h darbo valandų. Jei jie turės 5 lektuvus, į dieną vidutiniškai turės būti generuojamos 15-20 krypčių iš VNO vien tik AL.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    #37
                                    Kilus kokiems nors neaiškumams visąlaik Air Lituanica atstovai prisidengia mistine fraze - „Toks yra verslo modelis“. O koks gi tas verslo modelis ar planas ? Vieną kart yra paskelbiama, kad Air Lituanica verslo partneriu ir strateginiu investuotoju tapo Jungtinės Karalystės bendrovė „FlyBE“, bus vystomos bendros kryptys ir net specialiai užregistruojamas tai veiklai domenas www.flybe-lituanica.com.
                                    Registrant:
                                    UAB "Air Lituanica"
                                    Rodunios kelias 34
                                    Vilnius, - LT
                                    Domain name: FLYBE-LITUANICA.COM

                                    Po to, kai Vilniaus savivaldybės taryba pritaria siūlymui padidinti bendrovės „Start Vilnius“ įstatinį kapitalą 5 mln. Lt., staiga visa tai staigiai pamirštama kartu su visu paskelbtuoju strateginiu investuotoju -
                                    „Air Lituanica“ oro linijas savivaldybė parėmė 5 mln. Lt, jų partneriu turėtų tapti „FlyBE“
                                    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2WVU3A1IZ

                                    Tada netikėtai atsiranda naujas strateginis partneris - Estonian Air. Tai koks iš tikrųjų yra tas verslo planas, kur jį pamatyti ir kas jį patvirtino ? Nes Vilniaus savivaldybės taryba patvirtino 5 mln. Air Lituanica verslo planui su FlyBe. Ar tai rei6kia, kad dabartinis verslo planas ir modelis su Estonian Air yra nepatvirtintas Vilniaus savivaldybės tarybos, t.y Air Lituanica pagrindinio akcininko ir kompanijos savininko ?

                                    Comment


                                      #38
                                      Air Lituanica selects Embraer E-Jets

                                      June 18, 2013

                                      Paris – A new commercial airline in Europe, Air Lituanica of Vilnius, Lithuania, has acquired two Embraer E-Jets. The carrier will launch scheduled service on June 30th with one Embraer 170 leased from a third party. In July, Air Lituanica will add another E-Jet, an Embraer 175, leased from ECC Leasing Company, Ltd., a wholly-owned subsidiary of Embraer.

                                      The E170 and E175 are configured with 76 and 86 seats in single class, respectively. Air Lituanica will deploy the aircraft on its planned routes between Vilnius and Brussels, Amsterdam, Berlin, Prague, Munich and Moscow. The airline intends to add three to four more aircraft to increase frequencies with the objective of serving a dozen European routes from Vilnius in three years.

                                      “Embraer E-Jets have proven to offer an effective combination of capacity, frequency and reliability that new carriers need to successfully launch their services,” said John Slattery, Chief Commercial Officer, Embraer Commercial Aviation. “The sizes of the airplanes are ideal for the types of markets in which the airline will fly. Embraer welcome’s Air Lituanica to our growing portfolio of E-Jets operators in Northern Europe.”

                                      “Air Lituanica is aiming to improve nonstop air travel links between Vilnius and points in Western Europe, Scandinavia, Russia and the CIS. The arrival of our first E-Jets is a very important milestone for the company,” said Mr. Erikas Zubrus, CEO of Air Lituanica. “The aircraft will allow us to serve business routes with high frequency and offer our passengers an outstanding level of comfort.”

                                      As with all E-Jets, the E170 and E175 benefit from common crew qualification and 100% parts commonality so operators can realize exceptional maintenance and crew resource cost savings. The different E-Jet capacities give Air Lituanica the flexibility to assign the aircraft based on variations in market demand.

                                      Air Lituanica joins a growing list of customers in Northern and Eastern Europe that have identified E-Jets as the preferred platform to replace their ageing aircraft, simplify their fleets and open new markets. Twelve airlines – Air Lituanica, Air Astana, Air Moldova, Azerbaijan Airlines, Belavia, Bulgaria Air, Estonian Air, Flybe Finland, Flynonstop, LOT Polish Airlines, Montenegro Airlines, and Ukraine International have added Embraer E-Jets to their fleets.

                                      Source: Embraer

                                      Comment


                                        #39
                                        Paskutinis Air Lituanica "Embraer 175" vizualizacijos variantas. Tikėkimės netrukus pamatyti VNO !

                                        Comment


                                          #40
                                          blyn kažkaip labai jau piaru kvepia... tokios žinios, kad tiesiai iš kompanijos ateina... Kžakas čia ne taip....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X