Prahoje sekmadienį iš tiesų visą dieną laikėsi toks tirštas rūkas, kad matomumas buvo gal 50 metrų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Na žiūrėkite - šiandien miunchenas vėlavo ar ne ? Vieni sako, kad 3 valandas. Prieš kelias dieans moteriškė skundėsi, kad Amsterdamas iš vis atšauktas buvo, teko persakyti bilietą kitai dienai? Čiurlioni, galėtum pasakyti teisybę ar ne?
Beje, sistemos vis dar nesiūlo bilietų "air lituanica", o siūlo Estonian air + KLM
Comment
-
Na aš negaliu pakomentuoti, kiekvieno, kuris keliauja su AL atvejo. Mano žiniomis buvo problemos tik dėl Prahos, bet lėktuvas buvo nukreiptas į kitą oro uostą ir kiek žinau nebuvo tik Briuselio skrydžio iš įprasto tvarkaraščio. Info dėl MUC:
"14:40 LT302 Munich (MUC) Air Lituanica E170 ESAEB Scheduled"
Dėl Briuselio, tai bent jau kol kas turbūt ir liks Estonian Air, nes matyt tokia AL ir ES bendradabiavimo sutartis, operuojama estų Embraeriu.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Air lituanica kaput?
Estai nebesiterlios su „Air Lituanica“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63396790
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAir lituanica kaput?
Estai nebesiterlios su „Air Lituanica“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63396790
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąNa jo Estai čia pavarė, bet estai yra estai, jie padarys viską, kad pinigai liktų pas juos. O kitą vertus kiek girdėjau jiems lėktuvų trūkti pradėjo, tai čia ar nebus tik pretekstas kažkoks, tiesiog reikėjo kažkaip pranešti, kodėl nutraukia, o kitas dalykas dar naktį pranešė.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąAplinka kalta.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąAha Zuokas kaltas, dar pasakyk, nejuokinkit. Kolkas LT nebankrutavo, nei žinote kas ten kaip nei ką, kol daugiau nebus nieko paskelbtą siūlyčiau nevaryti kompanijos į kapus.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTu čia estukus kaltini. Ne aš
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąmatot gal lėktuvo gali ir neturėti... bet pardavimai tai ėjo per estų kodus...
Reikia dabar LT komentaro sulaukti, kas ir kaip čia vyksta ir kokie sprendimai bus, na netikiu, kad bankrotą skelbs.
Comment
-
Parašė Little_manReikia dabar LT komentaro sulaukti, kas ir kaip čia vyksta ir kokie sprendimai bus, na netikiu, kad bankrotą skelbs.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKoks dar bankrotas? Nejuokink. Dotacijos iš savivaldybės ir valstybės biudžeto jau suirinktos? Toli iki bankroto. Be to investuotojai eilėje mušasi, pats Zuokas sakė. Kokie dar bankrotai?
O LT tai manau išsivers ir be Estonian, gal taip netgi geriau. Būtų gerai, kad dabar SM nepradėtų kaišioti pagalių į LT ratus.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąbet kokiu atveju jokiose sistemose seniai nemačiau air lituanica variantų - tik estonian air + KLM
Comment
-
„Air Lituanica” dėsto savo versiją, kodėl nutrūko darbas su estais
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2lvbLZuN3
„„Estonian Air“ vienašališkai nutraukus sutartį, jie liko mums – kompanijai „Air Lituanica“ – skolingi 5,7 milijonus litų už jau praskridusius keleivius ir sumokėtus depozitus. Tokie drastiški Estijos kompanijos veiksmai galėjo būti iššaukti to, kad „Air Lituanica“ per tokį trumpą laiką – 5 mėnesius - Amsterdamo reisą pavertė rentabiliu, jo užkrovimas yra 75 proc., tad šis reisas gali tapti puikiu „Estonian Air“ pajamų šaltiniu,“ – pasakoja „Air Lituanica“ direktorius.
E. Zubrus priduria, kad „Air Lituanica“ reikalauja, kad skola būtų grąžinta, o jeigu ne, tai naudosis kraštutine priemone, t.y. kreipsis į Tarptautinį arbitražą.
Taip pat „Air Lituanica“ sieks Amsterdamo reisą vykdyti savarankiškai.
Comment
-
CAA direktorius Kęstutis Auryla: bus svarstoma „Air Lituanicos“ licencija
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2lvfyIdvb
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimą„Air Lituanica” dėsto savo versiją, kodėl nutrūko darbas su estais
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2lvbLZuN3
„„Estonian Air“ vienašališkai nutraukus sutartį, jie liko mums – kompanijai „Air Lituanica“ – skolingi 5,7 milijonus litų už jau praskridusius keleivius ir sumokėtus depozitus. Tokie drastiški Estijos kompanijos veiksmai galėjo būti iššaukti to, kad „Air Lituanica“ per tokį trumpą laiką – 5 mėnesius - Amsterdamo reisą pavertė rentabiliu, jo užkrovimas yra 75 proc., tad šis reisas gali tapti puikiu „Estonian Air“ pajamų šaltiniu,“ – pasakoja „Air Lituanica“ direktorius.
E. Zubrus priduria, kad „Air Lituanica“ reikalauja, kad skola būtų grąžinta, o jeigu ne, tai naudosis kraštutine priemone, t.y. kreipsis į Tarptautinį arbitražą.
Taip pat „Air Lituanica“ sieks Amsterdamo reisą vykdyti savarankiškai.Show must go von!
Comment
Comment