Na, LT tai ne Star1, kuriai žiema buvo krachas, nes skrydžių pasiūla buvo iš esmės vien emigrantiniai ir turistiniai skrydžiai. Kai avialinija žymiai labiau orientuota į verslą, išgyventi žiemą lengviau. Apskritai, kodėl avialinijos bankrutuoja sausį-vasarį? Ogi todėl, kad kalėdinis periodas turi labai daug skrydžių, o sąskaitos ateina po mėnesio. Tuo pačiu, sausis yra laikas, kai liaudis mažiausiai perka bilietus. Taigi, sausį atsiranda didžiausios metų sąskaitos ir mažiausios metų pajamos. Ar LT smarkiai didins apsukas kalėdiniu laikotarpiu? Tie skrydžiai į Londoną lyg ir yra, bet organizuojami bendradarbiaujant.
Kalbant apie tai, kad gandų lygio šurmuliavimai neatsiranda apie kitas įmones - atsiranda kartais. Bet kalbant apie Zuoką tai yra labai daug žmonių, kurie iš principo kritikuos ir kenks bet kam, ką jis daro. Žinoma, dažnai jis to būna nusipelnęs, bet ne visada.
Kalbant apie tai, kad gandų lygio šurmuliavimai neatsiranda apie kitas įmones - atsiranda kartais. Bet kalbant apie Zuoką tai yra labai daug žmonių, kurie iš principo kritikuos ir kenks bet kam, ką jis daro. Žinoma, dažnai jis to būna nusipelnęs, bet ne visada.
Comment