Kažko tai Air Lituanica neskelbia jokio pranešimo apie antrojo veiklos mėnesio rezultatus, o būtų įdomu sužinoti. Matyt, nuėmus rugpjūtį Briuselį, nelabai ir gaunasi koks augimas, palyginus su pirmuoju mėnesiu, gal net atostoginis smukimas. gal kas turit daugiau žinių ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Pirmieji „Air Lituanica“ žingsniai: užsieniečiai šaiposi, specialistai skeptiški, o bendrovės atstovai neatsisako planų po dvejų metų dirbti pelningai
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2expOqPho
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąPirmieji „Air Lituanica“ žingsniai: užsieniečiai šaiposi...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNevisai supratau, kurioje vietoje tą šaipymąsi surado?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Tokie ten ir specialistai, matyt realiai avialinijų versle nedirbę, tik iš teorijos kažką žino, ir tai ne visai. Ir situacijos nepasekę iki galo. O antraštė klikų generavimui skirta matyt.
„Sveikintina, kad „Air Lituanica“ atidarė naujus maršrutus į Berlyną ir kitus miestus, kurie anksčiau buvo nutraukti. Bet su dviem orlaiviais dirbti sunku – daug bendrovių po tokios pradžios išnyko iš horizonto.“
Pasak jo, „Embraer“ orlaiviai, kuriuos nuomojasi „Air Lituanica“, nėra blogi pradžiai. Tačiau jie daugiausiai skirti keleivių pristatymui į didžiuosius oro uostus, kad šie iš oro uostų galėtų skristi kitomis kryptimis, taigi, svarstant apie plėtrą reikėtų rinktis kitus orlaivius.
VGTU Transporto inžinerijos katedros vedėjas Darius Bazaras pasakojo, kad kai kurie pirmieji „Air Lituanica“ žingsniai jam kelia abejonių: „Mane privertė susimąstyti tai, kad vasaros atostogų metu buvo atšauktas reisas į Briuselį. Čia galima žiūrėti dvejopai: galima sakyti, kad kompanija moka prisitaikyti prie keleivių poreikių. Bet iš kito kampo žiūrint, vargu, ar rimta bendrovė ryžtųsi nutraukti reisą vidury sezono.“
Pasak D.Bazaro, visos Europos aviacijos bendrovės sunkumų patiria dėl kelių esminių priežasčių: prasidėjus krizei žmonės pradėjo taupyti ir rinktis alternatyvius kelionių būdus, pavyzdžiui, traukinių transportą, be to, nuolat didėja sąnaudos degalams, auga aviacijos bendrovių profesinių sąjungų spaudimas.
R.Palšaitis galimą bendrų avialinijų sukūrimo naudą Lietuvai lygina su įstojimu į Europos Sąjungą (ES): „Sujungus visas avialinijas į vieną, prarastume nepriklausomybės, tačiau ir gautume daugiau – visai kaip Lietuvai įstojus į ES. Jei viską sujungtume į vieną, turėtume vieną techninio aptarnavimo tašką, vieną pagrindinį oro uostą. Degalus iškart pirkti būtų galima 50-čiai lėktuvų, o ne dviems.“
Tačiau pašnekovas neabejoja, kad prasidėjus rimtesnėms kalboms dėl bendrų avialinijų kūrimo idėjos įgyvendinimą greičiausiai sužlugdytų godumas – kiekviena valstybė norėtų kuo daugiau atsiriekti sau.
Comment
-
Visiškai sutinku su Pliumbum, o paskutinė citata, tai taipogi, Jei prisijungtų LV tai būtų vienintelė sąlyga, visi per Rygą ir ne kitaip, kiek buvo derybų šiais klausimais tiek ties tuo ir baigdavosi, Ryga pagrindinis orouostas, su privežimais ir keliais skrydžiais iš kitų. Nel Lietuvai nei Estijai tai netinka, turi būti pasiskirstymas. Todėl jungimas galimas tik tarp Estonian ir LT.
Comment
-
Dar nereikia pamiršti milžiniško skolų šleifo, kuris velkasi paskui AirBaltic ir apskritai jų veiklos modelio, kuris niekada nebuvo ir mano nuomone apskritai negali būti pelningas. Tiesiog Latvijos rinka nepajėgi praryti to ką AirBaltic vis bando apžioti. Atsinaujinant orlaivių parką ir toliau optimizuojant maršrutų tinklą tikėtina padėtis gerės, tačiau vistiek nemanau, kad mums artimiausiu metu bus pakeliui.
Visai kas kita Estonian, kompanija kuri labai sėkmingai eilę metų dirbo iki ją ištinkant gigantomanijos priepuoliui, kurio pasekėjo estams, taip tai kasmet pratę daryti latviai, teko atverti pinigines ir susimokėti už pigius ir patogius nei tik jų pačių bet ir mūsų skrydžius .
Kaip bebūtų, supratus kad pasaulio užkariauti vis tik nepavyks ir nusileidę ant žemės estai grįžo prie pradinio savo veiklos modelio ir panašu kad visai neilgai trukus grįžta prie sau įprastų finansinių rezultatų. Tai puikiai parodo, kad tokio tipo regioniniai vežėjai turi ekonominį pagrindą ir gali sėkmingai gyvuoti.
AirLituanica eina tuo pačiu estų patikrintu keliu, t.y. analogiškas veiklos modelis, vienodas orlaivių parkas, jau dabar vykstantis bendradarbiavimas, tai nebūtinai reiškia kompanijų susijungimą kažkada ateityje, bet glaudus bendradarbiavimas atrodo logiškas ir abiems pusėms naudingas, šiuo metu gal kiek labiau AirLituanica atžvilgiu, bet pastariesiems augant, svarstyklės lygintųsi.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąVisiškai sutinku su Pliumbum, o paskutinė citata, tai taipogi, Jei prisijungtų LV tai būtų vienintelė sąlyga, visi per Rygą ir ne kitaip, kiek buvo derybų šiais klausimais tiek ties tuo ir baigdavosi, Ryga pagrindinis orouostas, su privežimais ir keliais skrydžiais iš kitų. Nel Lietuvai nei Estijai tai netinka, turi būti pasiskirstymas. Todėl jungimas galimas tik tarp Estonian ir LT.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąČia Air Baltic elgiasi kaip Maskva kadaise, viską susiurbdama tik per Rygą, tačiau nepamirškime, kad ir mūsuose yra tokia "Maskva", gal tik mažesnio mąsto. Čia jau, matyt, rytietiškam mentalitetui būdinga liga, nuo kurios nesugebame išsivaduoti, nors ir deklaruojam vakarietiškumą.
Comment
-
Jei jau apie "Maskvietiškas" oro linijas prabilom, AirLituanica jau šią žiemą, pirmais savo gyvavimo metais pabandys skrydžius iš Palangos ir tai bus vienintelis vietinis vežėjas Baltijos šalyse, skraidysiantis ne tik iš pagrindinio šalies oro uosto .
Estonian praėjusių metų gale nutraukė savo reisą į Tartu, o AirBaltic niekada niekur kitur Latvijoje ir neskraidė.
Kaip bebūtų, neskraido ne todėl, kad "Maskvietiškos", o todėl, kad komercinio pagrindo nėra ir Maskva čia nieko dėta .
P.S. Visi sekantys šią temą puikiai žino ką Linas turėjo galvoje .
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąEstonian praėjusių metų gale nutraukė savo reisą į Tartu, o AirBaltic niekada niekur kitur Latvijoje ir neskraidė.
.kaip?
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąČia Air Baltic elgiasi kaip Maskva kadaise, viską susiurbdama tik per Rygą, tačiau nepamirškime, kad ir mūsuose yra tokia "Maskva", gal tik mažesnio mąsto. Čia jau, matyt, rytietiškam mentalitetui būdinga liga, nuo kurios nesugebame išsivaduoti, nors ir deklaruojam vakarietiškumą.
Aš išvis būčiau už vieną bendrą orouostą pastatytą tarp miestų ( Kaip Izraelio Ben Gurion) tiesiai per Viduriuką ties Elektrėnais ar Vieviu. Ir Kaunui tada patogu ir Vilniui gerai.
Ir pabaigai nėra Lietuvoje konkurencijos tarp Vilniaus ir Kauno ir jos negali būti, skirtingi miestai ir skirtingos jų pozicijos.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąAtvirai, pasakius, mane tas Kauno nepilnavertiškumo kompleksas jau nervuoja. Lietuva per maža, kad būtų 3 konkurencingi oruostai, o KUN niekada tokiu netaps. VNO turi savų bėdų, tačiau šalia turime Vilniaus regioną su 1000 000 gyventojų + Minskas, Gardinas, kurie sėkmingai skraido iš VNO, KUN gali būti nebet regioninis vežėjas.
Aš išvis būčiau už vieną bendrą orouostą pastatytą tarp miestų ( Kaip Izraelio Ben Gurion) tiesiai per Viduriuką ties Elektrėnais ar Vieviu. Ir Kaunui tada patogu ir Vilniui gerai.
Ir pabaigai nėra Lietuvoje konkurencijos tarp Vilniaus ir Kauno ir jos negali būti, skirtingi miestai ir skirtingos jų pozicijos.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąSutinku, kad ir miestai skirtingi, ir jų pozicijos, bet Vilnius dažnai mėgsta ne tai, kad konkuruoti, o tai, ko jam reikia, tiesiog atimti iš kitų. Čia ne konkurencija, bet vyresnio brolio pozicija. Atsiminkim, kiek "Lietuvos rytas" draskėsi dėl Žalgirio arenos statybos, vos ne pamatus dedant dar pylė nesąmones apie apie užkastus saloje nuodus, apie tai, kad tuoj sprogs HES'as. Net vilniečiai komentatoriai gėdino lietrytį. Šioje vietoje Vilnius matė konkurenciją ir ją jaučia iki dabar ir turbūt jaus.
Kalbant apie ateitį ir atsižvelgiant į galimą platesnį/artimesnį Vilniaus ir Kauno dvimiestį - vienas oro uostas būtų pats tas. 30 min. tai tikrai nebūtų tas laiko kiekis, kuris trukdytų tokiu atstumu statyti oro uostą. Čia pat sutvarkius greitkelį Vilnius - Kaunas, padidinus jame greitį iki kokių 150 km/h, prie oro uosto pajungus geležinkelį su taipogi dideliu greičiu - tokia galimybė tampa visai patraukli.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, tokia čia ir konkurencija.. Vilnius visą Lietuvą keleriopai lenkia tiek investicijų kiekiu, tiek jų dydžiu, tiek ir pragyvenimo lygiu bei sukuriama pridėtine verte (na, pastarosiose gal ne keleriopai, bet lenkimas vistiek ženklus). Todėl siūlau mažiau kreipti dėmesį į tai, ką tokie laikraštukai, kaip Respublika ar Lietuvos rytas rašo.
Kalbant apie ateitį ir atsižvelgiant į galimą platesnį/artimesnį Vilniaus ir Kauno dvimiestį - vienas oro uostas būtų pats tas. 30 min. tai tikrai nebūtų tas laiko kiekis, kuris trukdytų tokiu atstumu statyti oro uostą. Čia pat sutvarkius greitkelį Vilnius - Kaunas, padidinus jame greitį iki kokių 150 km/h, prie oro uosto pajungus geležinkelį su taipogi dideliu greičiu - tokia galimybė tampa visai patraukli.
Tas noras konkuruoti ir parodyti kažką tai Lietuvai neįnaudą, Kaunas yra specializuotas miestas su specializuota pramone, kitas dalykas kodėl Kaune niekada nebus orouosto yra tai, kad Kaune gyventojų labai sparčiai mažėja. O Karmėlavos orouostas yra iš esmės nepatogioje vietoje, nežinau kai jį statė apie ką mąstytą buvo, bet matyt ne apie Kauną, o greičiau Jonavą kur kariškiai bazavosi.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąSutinku, kad ir miestai skirtingi, ir jų pozicijos, bet Vilnius dažnai mėgsta ne tai, kad konkuruoti, o tai, ko jam reikia, tiesiog atimti iš kitų. Čia ne konkurencija, bet vyresnio brolio pozicija. Atsiminkim, kiek "Lietuvos rytas" draskėsi dėl Žalgirio arenos statybos, vos ne pamatus dedant dar pylė nesąmones apie apie užkastus saloje nuodus, apie tai, kad tuoj sprogs HES'as. Net vilniečiai komentatoriai gėdino lietrytį. Šioje vietoje Vilnius matė konkurenciją ir ją jaučia iki dabar ir turbūt jaus.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąNa 150km/h vargu ar kada bebus, tačiau padarius 3 juostas ( o to jau senai reikia) + padidinus greitį iki 130km/h orouostas tarp miestų būtų labai gera mintis, tiesa dėl Izraelio kiek sumelavau Ben Gurion kiek arčiau Tel Avivo nes visgi didesnis miestas, tai čia tas pats galėtų būti ties Vieviu, ten gerai sutvarkytas geležinkelis + yra vietos kur statyti ir iš Kauno nebūtų problemos pasiekti ir Iš Vilniaus, O VNO reikėtų paversti muziejumi, na o KUN išvis uždaryti ( ok kad Kaunas neverktų palikti jiems 2 savaitinius skrydžius į Rygą), nes visvien sakys Vilniečiai pasistatė sau orouostą .
Tas noras konkuruoti ir parodyti kažką tai Lietuvai neįnaudą, Kaunas yra specializuotas miestas su specializuota pramone, kitas dalykas kodėl Kaune niekada nebus orouosto yra tai, kad Kaune gyventojų labai sparčiai mažėja. O Karmėlavos orouostas yra iš esmės nepatogioje vietoje, nežinau kai jį statė apie ką mąstytą buvo, bet matyt ne apie Kauną, o greičiau Jonavą kur kariškiai bazavosi.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNa, apie vietos nepatogumą, tai gal tik patylėti reikėtų, patogesnę sunku ir surasti, žiūrint visos Lietuvos požiūriu, vos ne pačioje pagrindinių kelių sankryžoje. Gyventojų mažėja visoje Lietuvoje, o tas mitas dėl Kauno didele dalimi išpučiamas išsikeliančių gyventi į rajoną sąskaita; vien aš žinau gal kokias 10 šeimų, kurios išsikėlė gyventi į rajoną, bet iš esmės liko kauniečiai. Kiek dar gyvena registruotų iš viso kitur. Kitas dalykas - ar esi įsitikinęs, kad oro uostas tik to miesto gyventojams? Labai jau gerai tuomet apie Vilnių mąstai, jei manai, kad tik vilniečiai iš VNO skraido. Oro uostai skirti regionams ir dalis keleivių yra iš įvairių vietų; lygiai taip vilniečiai gali skristi iš Kauno, kauniečiai - iš Vilniaus ir nieks negali nuspręsti, nusipelnė vienas ar kitas regionas turėti oro uostą ar ne.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąAtvirai, pasakius, mane tas Kauno nepilnavertiškumo kompleksas jau nervuoja.Parašė balietis Rodyti pranešimąŠioje vietoje vienos krepšinio komandos savininkai susinervino, kad kita krepšinio komanda gaus geresnę areną (atitinkamai turbūt geresnius šansus vardiniams Eurolygos kvietimams ir t.t.). Ta prasme, tame nebuvo nieko asmeniško, grynas verslas.Parašė Linas Rodyti pranešimąNaGyventojų mažėja visoje Lietuvoje, o tas mitas dėl Kauno didele dalimi išpučiamas išsikeliančių gyventi į rajoną sąskaita; vien aš žinau gal kokias 10 šeimų, kurios išsikėlė gyventi į rajoną, bet iš esmės liko kauniečiai.
Apie oro uostus yra atskiros temos.
Bendro pobūdžio diskusijoms Vilnus vs. Kaunas galima susirasti kokį nors delfį ar lrytą.Paskutinis taisė Romas; 2013.09.16, 22:28.
Comment
-
„Air Lituanica“ atnaujina skrydžius iš Vilniaus į Prahą ir Miuncheną
http://www.lrytas.lt/-13794231361378...chen%C4%85.htm
Comment
Comment