Tai kam tada Londonas ir Paryžius reklamuojasi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąSuprantu tave, Linai, bet normaliomis rinkos sąlygomis KUN neturi jokių šansų veikti kaip normalus keleivinis oro uostas, jis tiesiog per daug arti VNO. Jei tarkime Kaunas būtų ten kur yra Klaipėda situacija būtų visiškai kitokia, bet yra kaip yra.
Taip pat nereikia pamiršti, kad dėka tokių aukščiausio lygio parazitų kaip Ivanauskas ir Co. Kaunas turėjo galimybę pasinaudoti siaubinga VNO vadyba bei neišnaudojamu potencialu, taip pat kitomis tuomet palankiomis aplinkybėmis ir pritraukti Ryanair. Nuo to laiko daug kas pasikeitė, tačiau pats faktas, kad be Ryanair per visą tą laiką daugiau nieko normaliai veiklai pritraukti nepavyko tik patvirtina mano kelis k. išsakytą teiginį.
P.S. Tas pats Ryanair nevisiškai normaliomis rinkos sąlygomis skraidė, t.y. buvo stipriai dotuojamas.
Comment
-
Didelės kompanijos didelius mokesčius moka dideliuose oro uostuose, bet tuomet jos turi turėti pelną, įdomu, kiek keleivių surinktų SAS skrydžiams į CPH iš Kauno arba Lufthansa į Frankfurtą, ar tarkim BA į Londoną? Turbūt neužpildytų nė 30proc.
Beto čia nėturėtų būti valstybinė politika o tik regioninė. Įdomu kiek KUN vadovybė užsiima lobistika? Ir kiek bandyta atsivilioti naujų kompanijų?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąReikia normalios valstybinės vadybos, susijusios su oro uostų mokesčių politika ir daug kas stotų į savo vietas. Tikiuosi, kad oro uostų sujungimas gali prisidėti prie to, nors Vyriausybė galėtų nepamiršti ir to, kad tai valstybinės įstaigos ir kai ką mokesčių politikoje pakoreguoti savo nutarimais gana greitai. Senos ir garbingos kompanijos yra pratę prie daug didesnių įkainių ir joms įtakos tikrai nepadarys, (AL galima surasti kokį visus tenkinantį variantą), o kai kurios galės daryti tam tikras išvadas.
Todėl su tokiomis mintimis apie bandymą regulioti rinką reikia būti itin atsargiems, nes vieno papildomo maršruto kaina Kaune gali būti 3-4-ių netektis Vilniuje. Žinant, kad Kaunas yra antras pagal dydį ir gyventojų perkamąją galią (tuo pačiu ir keliaujančiųjų oro, manau) skaičių ir esantis nedideliu atstumu iki to paties VNO, todėl vargu ar statistiniam kauniečiui toks pasikeitimas būtų į naudą, neskaitant dalies laimingųju, kuriems tiktų perkelti maršrutai.
Beje, sutartys, pagal kurias Wizz ir Ryan gauna nuolaidas Vilniuje berods baigs galioti 2015-aisias. Naujos sutartys numatant galimybę gauti nuolaidą pervežant 250+ tūkst. keleivių jau nėra sudaromos.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąBeje, sutartys, pagal kurias Wizz ir Ryan gauna nuolaidas Vilniuje berods baigs galioti 2015-aisias. Naujos sutartys numatant galimybę gauti nuolaidą pervežant 250+ tūkst. keleivių jau nėra sudaromos.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kiek ir žinau tiek ir pasakiau, norėčiau žinoti pats daugiau..Derybos vyksta(vyko).
Kažkada man vienas veikėjas žadėjo, kad LND pasieksiu su BAPaskutinis taisė Ciurlionis; 2013.08.02, 00:29.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer daug nori, nes tokių paslaugų net kur kas turtingesnėse šalyse ir didesniuose miestuose ne visada yra.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Zuokas ir toliau blefuoja ir durnina Vilnių - "Visiškai neseniai pradėjusi veiklą ji jau pervežė 10 tūkstančių keleivių."
Skola tik grūdina Vilnių
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...ina-vilniu.htm
Kai iš viso pasiūlytų kėdžių skaičius buvo 7448 vietos, o užimtumas siekia 65 proc. jisai sugebėjo pervežti 10 000 keleivių. Matyt ant sparnų vežė, ar ant stogo.
Deja, po tokio pastovaus blefavimo anksčiau ar vėliau įvyksta collapse !
Comment
-
Pirmadienį Vilniaus oro uoste buvo pristatytas trečiasis „Air Lituanica“ skrydis – į Berlyną.
http://www.balsas.lt/naujiena/746445...isas-i-berlyna
Comment
-
Dėl licenzijos ir antrojo lėktuvo daugiau informacijos išgirdome šiandien:
„Air Lituanica“ iki šiol neturi komercinės veiklos licencijos, tačiau S.Bartkus užtikrino, kad ją gauti tikimasi jau šią savaitę. Skrydžius kol kas bendrovė vykdo kartu su Estijos oro linijų kompanija, bet esą visi formalumai sutvarkyti.
Kol kas bendrovė turi vieną lėktuvą „Embraer 170“. Rytais jis skrenda į Amsterdamą, popiet – į Berlyną, o vakarais – į Briuselį. Tačiau jau artimiausiu metu į Lietuvą atskris ir antrasis nuomojamas lėktuvas. Jis, anot S.Bartkaus, kol kas Brazilijoje.
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2b5ku3XYt
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMatau problemos pas air lituanica ... Pasipylė krūva piarinių straipsnių. O tai jau labai labai nekas.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMatau problemos pas air lituanica ... Pasipylė krūva piarinių straipsnių. O tai jau labai labai nekas.
Comment
-
Tada udrius elgesys - šmeižtas gal šiek tiek persistengė piliečiai, bet neverta čia pyktis dėl to.
O šiaip PR tikrai daug. Tik manau tai susiję ne su Air Lituanica problemomis, o su apskritai Zuoko PR pomėgiu. Toks juk jo politikos stilius, taip jis rinkėjų simpatijas renkasi. Kas tikrai problemų turi, tai ne Air Lituanica, o būtent Zuoko partija, ką parodė tragiški Seimo rinkimų rezultatai. Visos tos reformos, dviračiai, maršrutai, avialinijos, turi būti sėkmingi ar bent jau skambėti kaip sėkmingi. Air Lituanica truputį dar per anksti bankrutuoti, tikėtina, kad jeigu jau kompanija buvo užkurta žinant, kad pirmus porą metų eis nuostoliai, tai tie nuostoliai ir buvo įvertinti.
Comment
Comment