Tai vienas reisas kol kas į Amsterdamą. Buvo tik užsiminta, kad kažkada pridės dar ir vakarinį reisą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Neskleiskit erezijų, tuoj bus tas lėktuvas, dėl licenzijos jau taip pat viešai buvo pasakyta, kad tik formalumas vienas liko ir ji bus.
Parašė Little_man Rodyti pranešimąKitas dalykas man nelabai suprantamas jų veiklos strategijos modelis, siekis būti maža kompanija bent jau Simonas Bartkus taip komentuoja savo bloge. Jokios kalbos apie tranzito kūrimą tik privežamieji maršrutai didžiosioms kompanijoms. Tai kažkaip optimizmu nekvepia.
Man būtų neramu jei būtų priešingai, AL skalambytų apie planus vežti tranzitą iš velnias žino kur, nes tai yra nerealu, ypač veiklos pradžioje. Pelningiausias yra tiesioginis srautas, o tranzitas yra sudėtingas, rizikingas ir brangus žaidimas. Idealus pavizdys Estonian, ilgą laiką veikę sėkmingai sugalvojo pažaisti hubą, kuo baigėsi matėm. AirBaltic dar vienas pvz. esantis čia pat.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNeskleiskit erezijų, tuoj bus tas lėktuvas, dėl licenzijos jau taip pat viešai buvo pasakyta, kad tik formalumas vienas liko ir ji bus.
Jei pasidomėtum pamatytum, kad didelė dalis pelningai dirbančių kompanijų yra nedideli regioniniai vežėjai, dalis jų dažnai tiesiog už kitas aviakompanijas skraido, kiti nišinius maršrutus aptarnauja, kur didieji intereso neturi.
Man būtų neramu jei būtų priešingai, AL skalambytų apie planus vežti tranzitą iš velnias žino kur, nes tai yra nerealu, ypač veiklos pradžioje. Pelningiausias yra tiesioginis srautas, o tranzitas yra sudėtingas, rizikingas ir brangus žaidimas. Idealus pavizdys Estonian, ilgą laiką veikę sėkmingai sugalvojo pažaisti hubą, kuo baigėsi matėm. AirBaltic dar vienas pvz. esantis čia pat.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąPačiai AK gal ir nepelninga vežti tranzitinius keleivius, tačiau sukurtas srautas paliktų pinigus oro uoste, taip galima būtų plėsti pačią oro uosto veiklą investuoti į darbo vietų kūrimą ir t.t. tačiau aišku tuo jau turėtų būti suinteresuota valstybė ar velniai žino kas, kad padengti nuostolius, nors pagal ES teisės aktus to daryti ir negalima.
Manau dabar reikia koncentruotis į realius srautus: VNO- be mūsų, į Gudiją, šiaurės Lenkiją, Kaliningrado sritį, antru etapu, padaryti PLQ patrauklią šiaurės/vakarų Lietuvai. To pasiekus bus žymiai geriau, nei tai ką dabar turi Ryga.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Čia ne visai į temą, bet nesuprantu, iš kur toks noras žlugdyti turizmą - paprastą ir konferencinį, Kaune, viešbučius, kavines. Parodykit man įstatymą, kur parašyta, kad tai sostinės privilegija. Kas jiems kompensuos, jei KUN bus padarytas vien sezoniniu išvykstamuoju oro uostu? Visi kraštutinumai kelia tik bereikalingą įtampą. Atsimenu, su kokiu pasididžiavimu važiuodavau į Vilnių Sąjūdžio metais, Nepriklausomybės pradžioje. Dabar, deja, tik į senamiestį žvelgiu su tuo pasididžiavimu ir meile. Oro uostų klausimas - ne paskutinis, lėmęs pasikeitimus mąstysenoje.
Comment
-
Reikia nepamiršti, kad aviacijoje yra du sezonai, vasaros ir žiemos. Nemanau, kad kažkas nori žlugdyti turizmą Kaune, manau priešingai. Bet rinkos dėsniai yra tokie, jog aviakompanijos keleiviams vežti, mieliau rinksis sostinę. Tad net valdžios įsikišimas retai gali duoti rezultatų. Juk yra nemaža dalis turistų, kurie iš VNO važiuoja į Kauną.
Tiesiog KUN būtų, naudingiau kaip oro uostui nesimėtyti ir nebandyti apimti visko, o vystyti, tai kam jau padėti pamatai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąKitas dalykas man nelabai suprantamas jų veiklos strategijos modelis, siekis būti maža kompanija bent jau Simonas Bartkus taip komentuoja savo bloge. Jokios kalbos apie tranzito kūrimą tik privežamieji maršrutai didžiosioms kompanijoms. Tai kažkaip optimizmu nekvepia.
Comment
-
„Air Lituanica“ tiesiogiai skraidins į Berlyną
http://vz.lt/article/2013/8/1/air-li...dins-i-berlyna
Pirmas veiklos mėnuo
Per pirmąjį veiklos mėnesį kompanija sėkmingai 98 skrydžius. Iš viso buvo pasiūlyta 7.748 vietos tiesioginiuose skrydžiuose Briuselio ir Amsterdamo kryptimis.
Ponas Bartkus pirmojo mėnesio skrydžių rezultatus vertina teigiamai, išskirdamas viršijusius lūkesčius brangesnės klasės bilietų pardavimus: „Supratome, jog rinkai reikalingas aukštesnės kokybės produktas – darbo tikslais skrendantys keleiviai dažnai renkasi „Flexi“ tipo bilietus, suteikiančius galimybę keisti skrydžio datą, o skrydžio metu gauti verslo klasės aptarnavimą“, - sako jis.
Pirmąjį veiklos mėnesį oro bendrovės „Air Lituanica“ lėktuvai buvo naudojami daugiau nei 220 val. 58% keleivių skrido į Vilnių, o 42% – iš Vilniaus. Šiuo metu vidutinis orlaivių užimtumas siekia 65%. Kompanija planuoja, kad rudenį šis rodiklis kils iki 70%.
Šių metų rudenį „Air Lituanica" planuoja pradėti skrydžius ir į Miuncheną, Prahą.
Comment
-
„VPA Logistics“ bendradarbiaus su „Air Lituanica“
Logistikos paslaugų įmonė „VPA Logistics“, pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su neseniai veiklą pradėjusia skrydžių bendrove „Air Lituanica“, praplės teikiamas krovinių transportavimo oru paslaugas.
„Esame sukaupę didžiulę patirtį jūrų, geležinkelių, kelių logistikos srityje. Mūsų veiklos paįvairinimas oro krovinių gabenimu – natūralus sprendimas. Jau atidarėme krovinių sandėlius Tarptautiniame Vilniaus oro uoste, teiksime visas su krovinių gabenimu oru susijusias paslaugas“, – sako Tomas Vaišvila, „VPA Logistics“ plėtros direktorius.
Pasak jos, krovinius transportuoti oru įmonė jau senokai planavo, o „Air Lituanica“ atsiradimas tapo tinkama proga realizuoti planus.
„Tai nėra esminė mūsų veikla, tačiau matome potencialą. Regime, kad šioje srityje reikalingas didelis įdirbis, patirtis, todėl esame apsisprendę dėl modelio, kad bendradarbiaujame su logistikos bendrovėmis, kurios yra pasiryžusios investuoti ir rūpintis mūsų produktu“, – sako Simonas Bartkus, „Air Lituanica“ komercijos direktorius.
Šiuo metu „Air Lituanica“ bendradarbiauja ne tik su „VPA Logistics“, bet ir tarptautinės bendrovės padaliniu Lietuvoje UAB „Strike Aviation LT“.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąČia ne visai į temą, bet nesuprantu, iš kur toks noras žlugdyti turizmą - paprastą ir konferencinį, Kaune, viešbučius, kavines. Parodykit man įstatymą, kur parašyta, kad tai sostinės privilegija. Kas jiems kompensuos, jei KUN bus padarytas vien sezoniniu išvykstamuoju oro uostu? Visi kraštutinumai kelia tik bereikalingą įtampą. Atsimenu, su kokiu pasididžiavimu važiuodavau į Vilnių Sąjūdžio metais, Nepriklausomybės pradžioje. Dabar, deja, tik į senamiestį žvelgiu su tuo pasididžiavimu ir meile. Oro uostų klausimas - ne paskutinis, lėmęs pasikeitimus mąstysenoje.
Taip pat nereikia pamiršti, kad dėka tokių aukščiausio lygio parazitų kaip Ivanauskas ir Co. Kaunas turėjo galimybę pasinaudoti siaubinga VNO vadyba bei neišnaudojamu potencialu, taip pat kitomis tuomet palankiomis aplinkybėmis ir pritraukti Ryanair. Nuo to laiko daug kas pasikeitė, tačiau pats faktas, kad be Ryanair per visą tą laiką daugiau nieko normaliai veiklai pritraukti nepavyko tik patvirtina mano kelis k. išsakytą teiginį.
P.S. Tas pats Ryanair nevisiškai normaliomis rinkos sąlygomis skraidė, t.y. buvo stipriai dotuojamas.Paskutinis taisė pauliaK; 2013.08.01, 15:50.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei jau kelia VNO ir smugdo KUN, tegu padaro normalu susiekimo is Kauno i VNO, nes dabar viesuoju reikia trenktis puse dienos. Kaune su KUN susisiekimas sakyciau puikus, o i VNO arba i elektrini nepataikai arba ta automotrise vienakart i valanda vaziuoja ir is po nosies isvaziuoja.
Susisiekimas su VNO tikrai nėra blogas, traukinys, autobusai keli, SKYbuss iš autobusų stoties. Dėl traukinių dažnio tai čia jau kita tema.
Comment
-
Ollex Express važinėja iš Kauno (Statoil, Savanorių pr. 404b) į VNO. O dėl kainos, tai spręskite patys, nes man atrodo kad 35lt. tikrai nesikandžioja.
http://www.airport-express.lt/vilnius/index.php?lang=en
Comment
-
Parašė LBPTarp Kauno ir VNO turėtų būti susisiekimas be persėdimų.
O ir Vilniuje be Lietuvos geležinkelių automotrisės dar ir TOKS mikrautobusai iš autobusų stoties į oro uostą yra. Taip pat ir miesto autobusas.
Tik va kolegos kauniečiai kažkodėl mėgsta verkti kaip juos skriaudžia...kaip?
Comment
-
O dėl turistų Kaune, tai manau, elemtariai mažai reklamos. Per ne vienerius metus skraidymo, nė karto neteko pamatyti, Kauno reklamos, nei aviaciniame leidinyje, nei jokiam oro uoste. To negalėčiau pasakyti apie Vilnių, Trakus ar pajūrį, tas pats Vilnius net per BBC reklamavosi.
Čia tik mano nuomonė, krepšinio gerbėjų įžeisti nenoriu, bet verčiau savivaldybė, tuos pinigus skirtų, miesto reklamai, o ne Žalgiriui, manau reprezentavimo nauda būtų didesnė.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
/\
Reklamos labai nedaugeliui vietų galima sakyti jog nereikia, o bendrai tai labai galingas įrankis, skatinant atvykstamąjį turizmą.
Gerai Ciurlionis sako, kad lėšas miestui/šaliai garsinti, jei tokias sporto klubai tikrai gauna, būtų nepalyginamai tikslingiau nukreipti į tiesioginę reklamą tikslinėse rinkose. Sporto klubai ir bet kokie tarptautiniai renginiai yra gerai, tam kad žinotu jog tu toks esi, tačiau Europoje ir į rytus nuo mūsų visi mus puikiai žino, tačiau tikslas turi būti ne toks, turi būti dirbama siekiant parodyti, kad esame vieta į kurią įdomu atvykti, t.y. supažindinti su geriausia/gražiausia ką turim, o ne tik vis priminti, kad tokie esam.
Taip pat reikėtų dirbti prie savo kaip draugiškos, atviros, tolerantiškos ir saugios šalies įvaizdžio. Neseniai keliaudamas sutikau belgą, kuris kas be ko puikiai žinojo Lietuvą, joje buvo buvęs ir kuriam čia patiko. Priežastį, kodėl tipiniam belgui Lietuva nėra vieta į kurią šiaip kad ir savaitgaliui nuvyktų, įvardino mitą, jog rytinėje europos dalyje keliauti yra nesaugu. Nors pats jokių problemų neturėjo. Lankėsi Taline, Rygoje ir Vilniuje. Vien pabandžius su šiuo stereotipu pakovoti, manau atvykstamasis turėtų pajusti teigiamą rezultatą.
Comment
Comment