Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
-
D.P., ką reiškia "su mažesnėmis regiono (pvz, Norvegijos) avialinijomis galima bandyti"? Jeigu turite omenyje "Norwegian Air Shuttle", tai ši bendrovė jau peraugo "AirBaltic". Tačiau derybos dėl hub'o steigimo Lietuvoje būtų sveikintinas žingsnis. Kol kas nė viena Baltijos sostinė nėra hub'u šiai oro linijų bendrovei.
Comment
-
Geografinė vieta vaidina itin svarbų vaidmenį. Net kai kuriems lenkams Vilnius yra arčiau nei Varšuva.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.06.15, 23:29.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąD.P., ką reiškia "su mažesnėmis regiono (pvz, Norvegijos) avialinijomis galima bandyti"? Jeigu turite omenyje "Norwegian Air Shuttle", tai ši bendrovė jau peraugo "AirBaltic". Tačiau derybos dėl hub'o steigimo Lietuvoje būtų sveikintinas žingsnis. Kol kas nė viena Baltijos sostinė nėra hub'u šiai oro linijų bendrovei.
Aišku, čia paspekuliavimas. jie būtų taip paprasta, manau, jau seniai kažkas būtų įsikūręs.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNa ir kas kad arčiau. Daugiau lietuvių vis tiek vyksta skristi iš Varšuvos (per Varšuvą) nei lenkų atvyksta skristi iš Vilniaus (per Vilnių). Kaunas lenkams dar arčiau, bet tai nereiškia, kad jie masiškai į jį plūsta.
Kitą vertus, tai nereiškia, kad turime tripsėti vietoje. Kaažką reikia daryti. Susisiekimas šiuo metu yra sudinas tieisiogine to žodžio prasme. Bijau, kad vėl viskas pakryps į short term planavimą...
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGeografinė vieta nėra lemiamas veiksnys. Atseit nepatogioje vietoje esantis Helsinkio oro uostas turi 16 mln. keleivių per metus. Patogesnėje vietoje esanti Ryga - 5 mln., o dar patogesnėje vietoje esantis Vilnius - tik 3 mln. Geografinė vieta gali kažkiek lemti, bet daug svarbiau yra įdirbis ir šalies išsivystymas. Dar ir gyventojų skaičius. Bet, pvz., Suomijoje gyventojų irgi nėra kažin kiek - 5,5 mln.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDar ir gyventojų skaičius. Bet, pvz., Suomijoje gyventojų irgi nėra kažin kiek - 5,5 mln.
Parašė D.P Rodyti pranešimąŠalia Vilniaus - 10 mln. potencialių klientų rinka.
Comment
-
„Air Lituanica“ šaukia kreditorių susirinkimą, bendrovei inicijuojamas neteisminis bankrotas
http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32373833
Comment
-
„Air Lituanicos“ kolektyvas skirstosi po naujus darbus
http://www.lrytas.lt/-14344562221433...jus-darbus.htm
Atostogų skrydžių bendrovės „Small Planet Airlines“ komandą papildė Simonas Bartkus, buvęs „Air Lituanicos“ komercijos direktorius. Jis eis marketingo departamento vadovo pareigas ir bus atsakingas už produktų ir papildomų veiklų vystymą, keleivių patirties gerinimą ir komunikaciją.
Comment
-
Man keista, kodėl dauguma čia galvoja, kad Vilnius turi turėti vietinę avialiniją arba būti didžiausiu kokios nors avialinijos hub'u, kad peraugtų Rygą pagal keleivių kiekį. Jei dar pora avialinijų perkels mažesnius regioninius hub'us į Vilnių (kaip RyanAir, Wizzair ar tas pats AirBaltic), Rygos peraugimui pajėgumų pilnai užteks ...
Problema yra kita - VNO žūt būt reikia antro terminalo, jei galvojama apie 5 milijonus keleivių per metus ... Su dabartiniu pastatu niekaip tokio augimo nebus.Paskutinis taisė nomad; 2015.06.17, 00:33.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Latvija siūlo Lietuvai ir Estijai tapti Air Baltic dalininkais :
Латвия предлагает Эстонии и Литве долю в Air Baltic
http://rus.delfi.ee/daily/business/l...ic?id=71730253
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąLatvija siūlo Lietuvai ir Estijai tapti Air Baltic dalininkais :
Латвия предлагает Эстонии и Литве долю в Air Baltic
http://rus.delfi.ee/daily/business/l...ic?id=71730253
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...jai-663-510460
Nors šiaip nematau nieko blogo jei investavus kažkiek gautume aiškesnį pagrindą tiesioginiams reisams iš Vilniaus. miniSASNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kad Lietuva kaip ir atsisako:
R. Sinkevičius teigia, kad trijų Baltijos šalių avialinijų kūrimas yra svarstytinas, bet mažai tikėtinas variantas, nes Lietuvos akcijų dalis tokioje įmonėje bus per menka ir nesuteiks galimybių kuo daugiau skrydžių krypčių kreipti per Lietuvos oro uostus. Pasak R.Sinkevičiaus, Vilnius, Ryga ir Talinas skrydžius į Baltijos regioną turėtų skatinti rinkodaros priemonėmis. „Diskusijos vyksta, siūloma įkurti galbūt net ne juridinį asmenį, o bendrą darinį-grupę, kuri galėtų parengti susitarimą tarp Baltijos valstybių, kaip mes galėtume pritraukinėti bendromis pajėgomis naujus maršrutus, kompanijas, tiesioginius skrydžius, nepažeidžiant kiekvienos iš mūsų šalies interesų“, – Eltai sakė ministras R.Sinkevičius.
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68279288
Comment
-
Dėl politinių ir verslo nesutarimų tarp Baltijos šalių beveik neįmanoma bendra aviakompanija. Šiuo metu tai daugiausia lemtų oro uostų pageidaujamas aptarnavimas. Lietuva kadaise viduje nepajėgė apjungti net LAL ir aviakompanijos "Lietuva", kas savaime buvo neefektyvu ir tempė abi kompanijas dugnan. Prisimename ir amžinus LAL konfliktus su tuomet dar Ivanausko valdomu VNO, buvusiu vienu brangiausių Europoje.
Kita vertus, sėkmės atveju, toks beveik fantastinis projektas parodytų išaugusią Baltijos valstybių brandą.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGeografinė vieta nėra lemiamas veiksnys. Atseit nepatogioje vietoje esantis Helsinkio oro uostas turi 16 mln. keleivių per metus.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
„Air Lituanica“ vadovų ir steigėjų išsvajotos tylios bendrovės pakasynos virsta realybe
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ybe-663-510471
O tai daro dėl to kad:
„Keitėsi Įmonių bankroto įstatymas ir nuo šių metų sausio 1 d. bankroto administratorius teismai parenka atsitiktine tvarka. Reikia suprasti, kad bankroto administratorius yra esminė figūra bankroto procese. Jis valdo bankrutuojančios įmonės turtą, bendrauja su kreditoriais, reiškia ieškinius skolininkams. Jis taip pat tikrina įmonės sandorius, kurie sudaryti už paskutinius trejus metus.
Bankroto administratorius ieško buvusių vadovų piktnaudžiavimo požymių, teikia ieškinius buvusiems vadovams dėl žalos priteisimo ir atlieka kitus itin svarbius veiksmus. Visas bankroto procesas ir jo kryptis priklauso nuo bankroto administratoriaus.
O čia jau geriau- taip kaip planuota taip ir padaryta:
Dar vienas Rimanto Jurkšo trofėjus – iš „Start Vilnius“ perimta pirtis
15min.lt duomenimis, R.Jurkšo verslas su „Start Vilnius“ prasuko dar vieną nekilnojamojo turto sandorį, leidžiantį pretenduoti į nemenką valstybinės žemės plotą. R.Jurkšo verslo rankose taip atsidūrė pirtis Subačiaus gatvėje, 2012 m. nuniokota per sprogimą, įvykusį per nelaimingą atsitikimą.
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...rtis-56-510480
kauno auksinis tualetas tai tik žiedeliai su šitomais žaidimais
Comment
Comment