Šiam vakarui labai trumpas pranešimas. Lietuvos avialinijų lėktuvas skirtas skriadinti valdžios atstovus ir svarbius asmenis, Lockheed L-1329 su labai įdomia registracija LY-AMB
Lietuvos avialinijos-gyvavusios nuo 1991m iki2005m (vėliau FlyLAL). Per 14 metų nuolat vyko orlaivių parko atnaujinimas visus Jak42 ir Tuplev134 , bei Antonov tipo lėktuvus pakeitė Saab ir Boeing tipo lėktuvai. Pastarųjų Lietuvos avialinijos turėjo net 11:
3- Boeing 737-200
2- Boeing 737-300
6- Boeing 737-500
Kaip SULA ir minėjo anksčiau pirmasis Boeing 737-200, į Lietuvą atvykęs 1992m- LY-GPA
1995m vasarą atvyko ir LY-BSD jam buco suteiktas vardas Steponas Darius
1995m rudenį atvyko ir paskutinis 737-200, LY-BSG pavadintas: Stasys Girėnas
Pirmasis Lietuvos avialiniju Boeing 737-382, Vilniuje nusileido 1998m.
Duotas vardas Antanas Gustaitis, buvo nudazytas naujomis Lietuvos availiniju spalvomis. LY-BAG
/\
Tada tai buvo tikras pasididžiavimas, jį gavus jam tebuvo 8-eri metai ir pateko iš portugalų TAP į Lietuvos avialinijų rankas. Beje, orlaiviui jau tuoj 23-eji ir jis vis dar sėkminga skraido kažkur Bolivijoje. Dabartinis jo registracijos numeris yra CP-2551 .
/\
Tada tai buvo tikras pasididžiavimas, jį gavus jam tebuvo 8-eri metai ir pateko iš portugalų TAP į Lietuvos avialinijų rankas. Beje, orlaiviui jau tuoj 23-eji ir jis vis dar sėkminga skraido kažkur Bolivijoje. Dabartinis jo registracijos numeris yra CP-2551 .
Tiesa pasakius, Lietuvos avialinijiju visi lektuvai buvo ne seni. SAAB 2000 buvo vos 3-6m senumo.
733 modelio turejo du, viena 8m senumo kitas kiek senesnis.
O zinanat tu laiku paklausa ir rinka siu lektuvu verte siandien atitiktu, 2005m gamybos 738.
Bet Lietuvos avialinijos, parko pletra tese naujos kartos 735, kuriu dauguma buvo 7-11m senumo.
As turejau omeny Saab2000 ir b735 ir tai kas nutiko kompanijai veliau
FlyLAL užsilenkė dėl "išgryninimo", kai viską teko pirkti iš/per giminingų firmų ne konkurso būdu.
Na, prieš tai dar visų komercinių paslapčių perdavimas SAS-ui "padėjo".
Na, prieš tai dar visų komercinių paslapčių perdavimas SAS-ui "padėjo".
Na bent kiek man teko girdeti oficialiu ir neoficialiu kalbu, kad SAS bande susipirkti visas Baltijos bendroves ir padaryti viena bendra dukterine, kaip kokia Winderøe. Bet galutiniam variante, nei dukterines bendroves, nei FlyLAL nebeliko, o airBaltic su ESTONIAN po siai dienai ant ribos
Lietuvos avialinijos turejo 6 Boeing 737-500 tipo lektuvus. Pirmasis Lietuva pasieke 1999m. pavasari. Boeing 737-59D, pagamintas 1991m. pries tai skraides "Sterling European". Lietuvoje isbuvo vos metus, kuomet atiteko "British Airways". LY-BFV VARDU Feliksas Vaitkus
2003m Balandi, Lietuvos avialinijos isigijo dar viena Boeing 737-524.
Pagamintas 1996m ir isigytas is "Continental airlines", su Lietuviska registracija skraide iki 2008m vasario, kuomet iskeliavo kaimynams-"Belavia".
LY-AGZ
Vos po menesio 2003m Geguze, Lietuvos avialiniju parka papilde Boeing 737-524. Isigytas kaip ir LY-AGZ is "Continental Airlines", 2008m iskeliavo i Belavia rankas. Istorija ta pati tik kitas veikejas, 1996m pagamintas LY-AGQ
2005m. Lietuvos avialinijos buvo privatizuotos ir įmonė pervadinta į FlyLAL. Pasikeitus įmonės pavadinimui, bei spalvoms įmonė tęsė orlaivių parko plėtrą. 2007m atvyko 17m senumo LY-AQU. Šiuo metu skraido, kaip SCAT Air, tik su nauja registracija LY-FLB
Kitas FlyLAL Boeing 737-322, registracijos numeris LY-AQX, pagamintas 1990m į Lietuvą atvyko 2007m.
Vėliau skraidė, kaip FlyLAL Charters Estonia(ES-LBC), poto vėl grįžo į Lietuvą, tik su nauju registracijos numeriu LY-FLD. 2010m skraidė kaip FlyLAL Charters Polska(SP-HAA), kol galiausiai 2011m grįžo į Lietuvą ir šiuo metu skraido su senąją LY-AQX, kaip Small Planet Airlines.
Comment