O koks jų likimas? Vienas berods trumpai KOP'e buvo.
LY-AAG iškeliavo i Sudaną. Likusieji, berods visi atiteko KOP'ui.
LY-AAI ir LY-AAH sniegui nutirpus galima pamatyti, Kaune- S.Dariaus ir S.Girėno oro uoste
Tęsiant propelerinių temą: 1996m Lietuvos avialinijos atsisakė visų turimų Antonov tipo lėktuvų ir pradėjo parko atnaujinima SAAB 340. Pirmasis Lietuvą pasiekė 1996m Gruodžio mėn.
LY-SBA
Ir LY-SBB, kuris į Lietuvą atvyko 1997m Gegužės mėn.
Tie antonovai stovėjo prieš kelis metus Zonkiuose , tik kad numerių nežinau, sakė nežino ką su jais daryti - nori parduoti, tačiau tokią kainą užlaužė, kad ...
Tuo tarpu Lietuvos avialinijos toliau plete SAAB parka, tik sikarta buvo isigyti SAAB 2000 modeliai. Jie taip pat buvo pavadintis smagiais Lietuviskais vardais: Suvalkietis ir Dzukas.
Suvalkietis, pristatytas 1998m, LY-SBC
Lietuvos avialinijos ir toliau plete Saab 2000 orlaiviu parka, tik po 2005m naujai atvyke lektuvai jau buvo dazomi FlyLAL spalvomis. FlyLAL is Lietuvos avialiniju priglaude priglaude LT-SBC IR LY-SBD, tuo tarpu LY-SBG jau gerokai anksciau buvo iskeliaves i Svedija.
2005m Gruodi pries pat Sventes Vilniu pasieke naujasis FlyLAL SAAB 2000
LY-SBK
Comment