O L-29 Lietuvoje dar yra? Berods buvo Panevėžyje privatūs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Lietuvoje registruoti orlaiviai
Collapse
X
-
Sunku pasakyta ar yra Panevėžyje, bet bent jau pagal CAA duomenys, tai nėra, nei vieno registruoto Lietuvoje. Vienas stovi, kaip muziejinis eksponatas Kaune.
Buvo du LY-XMU, 1971m. gamybos, bei LY-XRR, 1970m. gamybos, priklausę UAB "Skraidybos mokymo centras", jei neklystu, berods buvo parduoti iš varžytinių prieš porą metų.
LY-XMU
Karinė 08 registracija:
Nuotraukos iš airliners.netPaskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:19.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Vienas toks stovi prie Panevežio Istros aviaparko/aviadromo.
http://www.aviapark.lt/lt/lektuvu-muziejus#text
Comment
-
Čekoslovakijos ir poto, turbūt tik savininkai keitėsi, nes pirmieji užsakovai buvo TSRS oro pajėgos. Tiesa Lietuvos kariuomenė, šiai dienai vis dar naudoja vieną, irgi Čekoslovakijos gamybos L-39, vienas sudužo, keletą metų atgal.
Pirmieji Aero L-39C Albatros Lietuvą, pasiekė 1992m., kuomet buvo įsigyti iš Kirgistano, iš viso buvo įsigyti 4 lėktuvai.
Pirmasis, stovintis Kaune su karine registracija 01
Nuotrauka iš airliners.netPaskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:20.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTęsiant temą apie pirmuosius Lietuvos lėktuvus, trečiasis Lietuviškos konstrukcijos DOBI-III. Suprojektuotas Jurgio Dobkevičiaus, tai buvo pirmasis Lietuviškas naikintuvas.
Atvaizdas
Nuotrauka iš antraspasaulinis.net
A. Gimziukas ir G. Ramoška "Lietuvos karinė aviacija 1919-1940" rašo apie Dobi-III:
"Pabaigtas statyti 1924 m. lapkričio mėnesį. Vienvietis medinės konstrukcijos lėktuvas buvo varomas 180 AG variklio ir pirmųjų bandymų metu pasiekė apie 250 km/h greitį.
Aukšta aerodinaminė kokybė kėlė didelių problemų tupiant mažame aerodrome (koks tuo metu buvo Kaune). Tūpimo greičiui mažinti buvo įrengti išilgai visos užpakalinės sparno briaunos einantys nulenkiami užsparniai ir eleronai. Pirmasis skridimo bandymas 1924m. buvo nesėkmingas - tūpiant lėktuvas buvo palaužtas, ir suremontuotas tik 1926m. vasarą.
1926 m. birželio 8d. Leisdamasis į aerodromą J.Dobkevičiaus valdomas lėktuvas užkliudė šlaito ąžuolą ir sudužo, o pilotas nuo sužeidimų mirė ligoninėje."
Comment
-
De Havilland 89 M "Dragon Rapide" į Lietuvos padangę pirmą kartą pakilo 1937 metais. Buvo laikomas Zoknių aerodrome. Tai britų gamybos lėktuvas, dažniausiai naudotas transportui. Lietuvoje buvo vos du šio tipo orlaiviai.
Nuotrauka iš plienosparnai.ltPaskutinis taisė Ciurlionis; 2014.09.11, 14:37.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment