Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Lietuvoje registruoti orlaiviai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Na šita informacija jau vieša, kad Air Lituanica yra jau anksčiau įregistravusį Boeing 737 (ex. Rossiya), nes gaunant AOC yra būtinas lėktuvas aviakompanijai. O Embraer atvyks už mėnesio, jei Air Lituanica gaus vežėjo licenzija. Matosi, kad yra problemų.
    Na bet kam jiems boeing norint gauti dokus? nejau negalima to padaryti su embraeriais? ar kokios tam kliutis kyla juos Lt registruot? nes nomuotis boeinga, kurio neketini naudoti-manau prabanga, nebent imones strategija pasikeite ir jie operuos 737 parku?
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Manau taip daro tik taupydami laiką, nes Embraerius gaus tik prieš pat numatytą skrydžių pradžią - nori suspėt liepos 1 dienai, kartu su Lietuvos pirmininkavimo ES pradžia. O be licenzijos negali pradėt bilietų prekybos. Tai Boeing 737 nuomojamas tik tam, kad sutaupyt tą strategiškai svarbų mėnesį ar du. Juo tikrai neskraidys numatytom kryptim.

      Comment


        S.Bartkus savo bloge rašė, kad šis Boeing'as dėl dviejų priežasčių buvo išnuomotas. Pirma, tam kad reikalingas orlaivis licenzijai gauti, o embraerių dar nėra ir lygiai taip pat gauti licenziją su šiuo orlaiviu greičiau ir paprasčiau, nes tai Lietuvoje pažįstamas orlaivis, priešingai nei Embraeriai, kurių nei vieno Lietuvoje dar nebuvo registruota. Galiausiai tokio kaip išnuomotas Boeingas nuomos kaina nedidelė, nes paklausos tokiems orlaiviams beveik nėra.

        Comment


          Kad tik viskas pasisektu
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Tai va pasiziurejau registracijas ir kaip jau minejau yra du panasaus likimo Boeing 737-548 abu buve Rossiya.
            Pirmasis LY-AYW apie kuri kalvejot, jog pastarasis turetu buti Air Lituanicos buvusi registracija EI-CDF registruotas Lietuvoje 2013-02-04.
            Antrasis LY-AYZ, kurio foto ikeliau anksciau. Ankstine registracija EI-CDH, perregistruotas 2013-01-07.

            Tik klausimas ar jie abu gali buti Air Lituanicos?
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Tęsiant Danų Oro Transpoto temą, dar vienas ATR‑72‑201, pagamintas 1992m. Labai trumpai skraidęs su Lietuviška registracija, šiuo metu skraido, kaip Air Contractors (EI-SLJ).

              LY-PTK




              Nuotrauka iš Airliners.net
              Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:02.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Dar vienas DOT LT lėktuvas 1989m. gamybos ATR 42-300. Šiuo metu skraido, kaip "Equaflight Service"

                LY-LWH


                Nuotrauka iš Airliners.net
                Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:02.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Įdomu, o tas Estonian Embraer lėktuvas išnuomotas Air Lituanicai ir, kalbama, jau nudažytas Air Lituanica spalvom bus registruotas Lietuvoje ? Na ir aišku, kas pirmasis įdės jau nudažyto lėktuvo nuotrauką

                  Comment


                    /\
                    Nebus. Lietuvoje bus registruotas antras, kuris bus nuomojamas tiesiai iš Embraer.

                    Comment


                      1987m. gamybos ATR 42-300F. Kaip DOT.LT skraidė labai trumpą laiką, poto atiteko kitai, lietuviškai, krovinių gabenimų užsiimančiai įmonei-Aviavilsa(apie, kurią vėliau).

                      LY-ETM



                      Nuotrauka iš Airliners.net
                      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:03.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Dar vienas DOT LT aparatas su Lietuviska registracija.
                        Beech Super King Air 300, LY-LTE. Priparkuotas VNO


                        Nuotrauka is Lithuanian planespotter on Facebook
                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                        Comment


                          Tokio paties likimo, kaip aukščiau Recoiler minėtas LY-ARI, dar du DOT LT ATR-42-300QC orlaiviai skraidę, kaip Air Lithuania poto perimti DOT LT, buvo jau aptarti truputėli anksčiau.
                          1988m. gamybos LY-ARY

                          1987m. LY-ARJ


                          Nuotraukos iš Airliners.net
                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:03.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Tokio paties likimo, kaip aukščiau Recoiler minėtas LY-ARI, dar du DOT LT ATR-42-300QC orlaiviai skraidę, kaip Air Lithuania poto perimti DOT LT, buvo jau aptarti truputėli anksčiau.
                            1988m. gamybos LY-ARY
                            Atvaizdas

                            1987m. LY-ARJ
                            Atvaizdas


                            Nuotraukos iš Airliners.net
                            O koks DOT LT pointas registruoti orlaivius Lietuvoje? Jeigu veiklos cia beveik nevykdo?
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                              O koks DOT LT pointas registruoti orlaivius Lietuvoje? Jeigu veiklos cia beveik nevykdo?
                              Gal dėl to:

                              Pagrindinė būstinė:
                              „DOT LT” UAB
                              Karmėlavos mstl., Kauno raj.
                              LT-54460 Lietuva

                              Comment


                                Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                O koks DOT LT pointas registruoti orlaivius Lietuvoje? Jeigu veiklos cia beveik nevykdo?
                                Danai kompaniją įsteigė prieš 10m. Lietuvoje, turbūt tam, kad sumažintų išlaidas. Kompanija tarsi Lietuvos, bet globojama danų, mokesčius tenka mokėti mažesnius, žmogiškasis faktorius- personalas, logistika irgi gerokai pigesni Lietuvoje, todėl tu gaunį tą patį produktą su mažesniais kaštais.

                                Viena Švedų kompanija taip pat registravo orlaivius Lietuvoje.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Na ir paskutinis, šiai dienai DOT LT lėktuvas yra ATR-42-300, tikėkimės, kad įmonė gyvuos ilgai ir lėktuvų, registruotų Lietuvoje parkas tik didės.

                                  2004m. gamybos LY-DOT



                                  2010m. Rugpjūčio 8d. Pori oro uoste(Suomijoje), praūžus viesului, buvo nepataisomai apgadintas:



                                  Nuotraukos iš Airliners.net
                                  Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:04.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Dabar truputį apie tarpukario civilinę aviaciją.

                                    1938m. Lietuvos susisiekimo ministerijos Orinio susisiekimo inspekcija užsakė du PercivaI Q6 lėktuvus. Pirmasis Lėktuvas Lietuvą pasiekė keliaudamas iš Londono per Amsterdamą ir Berlyną, kol nusileido Kaune, 1938m Rugsėjo 1d, antrasis atvyko Rugsėjo 9d. Lėktuvai buvo naudojami skrydžiams Kaunas-Palanga-Kaunas, kelionė trukdavo valandą. Bilietas kainavo į 38lt. vieną pusę.



                                    Lėktuvai buvo paženklinti, kaip LY-SOA pavadintas „Steponas Dariaus", bei LY-SOB pavadintas „Stasys Girėnas".



                                    Lėktuvai, taip pat kurį laiką skraidė į Rygą. Okupavus Baltijos valstybes, "Aeroflot" būstinė buvo įkurta Rygoje, bei ten perkelti abu Lietuvos oro linijų lėktuvai.




                                    Nuotraukos ir informacija iš plienosparnai.lt
                                    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.06.27, 16:12.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      O sraigtasparnių nebus?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        O sraigtasparnių nebus?
                                        Žinoma, kai tik baigsiu su civiline aviacija
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Dar viena kompanija, kuri vykdė veiklą ne Lietuvoje, bet naudojo Lietuvoje registrtuotus orlaivius. Air Åland -suomių įkurta bendrovė, kurios veiklą 2012m. perėmė Švedų NextJet. Pirmasis Air Åland Saab-Fairchild SF-340A

                                          LY-ISR



                                          Nuotrauka iš Airliners.net
                                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:04.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X