Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Lietuvoje registruoti orlaiviai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trečiasis "mažasis" ir apskritai paskutinis, šiai dienai Aurela orlaivis, tai 2008m gamybos Hawker 125 900 XP.

    LY-FSK



    Nuotrauka iš Airliners.net
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:58.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Air Baltic vykdydamą aktyvią veiklą Vilniaus Oro Uoste, Lietuvoje buvo registravusi, tris orlaivius, kurie dažniausiai, bazuodavosi VNO. Tai buvo trys Fokker 50 tipo lėktuvai. Dažniausiai buvo naudojami skrydžiams i Taliną, Rygą, Stokholmą, bei kitus artimo nuotolio oro uostus. 2009m. Lapkritį visi buvo grąžinti i Latviją.

      Pirmasis LY-BAO



      Nuotrauka iš Airliners.net
      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:58.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Dar vienas "Air Baltic" Lietuvoje registruotas orlaivis buvo, 1990m. gamybos Fokker 50. Nuo 2012m. rudens jis stovi Milano Bergamo oro uoste.

        LY-BAV



        Nuotrauka iš Airliners.net
        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:58.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Ir trečiasis "Air Baltic" Fokker 50, kuris buvo registruotas Lietuvoje, buvo pagamintas 1989m.

          LY-BAZ




          Nuotrauka iš Airliners.net
          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:59.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Įdomi tema, prisidėsiu ir aš tada truputėli su registruotais orlaiviais LT.
            Danų aviakompanija DAT (Danish air transport) dalį savo flotilės yra registravusi Lietuvoje. Taip pat Lietuvoje yra įsteigę savo padalinį DOT LT (Danų oro transportas). Lietuvos padalinio bazė yra Karmėlavoje, tačiau skrydžių iš Lietuvos nevykdo. Taip pat Kauno oro uoste jie buvo laimėje konkursą steigti pilotų ar kitų aviaspecialistų mokymo centrą, kaip šis projektas vyksta nežinau, gal kas iš forumiečių papildyti galėtų. Pati kompanija vykdo regioninius skrydžius Skandinavijoje, taip pat aptarnauja kai kurias kompanijas, gabendama darbuotojus į atokesnius, dažniausiai energetinius objektus šiaurėje, taip pat vykdo užsakomuosius skrydžius ir turi keletą lėktuvų pritaikytų krovinių gabenimui. Taip pat lėktuvus ir nuomoja.

            Lietuvoje DAT yra registravę 7 orlaivius:
            1. ATR 72 201/202 LY-MCA (nuotraukoje skraidantis už "Antrak Air" Ganoje, šiuo metu be jokio dažymo)


            2. ATR 42 500 LY-DAT


            3. ATR 42 300/320 LY-ARI


            4. ATR 42FF 300 LY-RUM


            5. ATR 42FF 300 LY-OOV (cargo)


            6. SAAB 340A LY-RUS


            7. SAAB 340A LY-RUN


            Nuotraukos iš airliners.net, informacija www.dat.dk, wiki...
            Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:59. Priežastis: atkurtas nuotraukų rodymas
            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

            Comment


              Super !! dėkui už pagalbą Šiek tiek ir po truputį papildysių DOT LT temą.
              Tai 1990m. gamybos ATR 72-201, nuo 2007m. prisijungęs prie Danų Oro Transporto šeimynos. 2008m. išnuomotas SAS ir turbūt vienintelis lėktuvas skraidęs, kaip SAS su lietuviška registracija. Šiuo metu skraido, kaip Blue 1.

              LY-ATR



              Nuotrauka iš Airliners.net
              Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:59.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Super !! dėkui už pagalbą Šiek tiek ir po truputį papildysių DOT LT temą.
                Tai 1990m. gamybos ATR 72-201, nuo 2007m. prisijungęs prie Danų Oro Transporto šeimynos. 2008m. išnuomotas SAS ir turbūt vienintelis lėktuvas skraidęs, kaip SAS su lietuviška registracija. Šiuo metu skraido, kaip Blue 1.

                LY-ATR

                Atvaizdas


                Nuotrauka iš Airliners.net
                Bet tai Blue1 irgi jau viskas, kaip ir nebeegzistuoja jau kuri laika, nes patapo SAS dalimi, lektuvai gal dar ir neperdazyti, bet puslapis funkciuonuoja kaip SAS suomiska versija.
                Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                Comment


                  Taip jie priklauso SAS grupei, bet autonomija yra išlaikę. Tiesiog elementari dukterinė kompanija, veikianti lygiai taip pat, kaip SAS-Wideroe. O dėl bilietų platinimo nežinau, gal tiesiog patogiau jiems viską daryti per vieną sistema
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Taip jie priklauso SAS grupei, bet autonomija yra išlaikę. Tiesiog elementari dukterinė kompanija, veikianti lygiai taip pat, kaip SAS-Wideroe. O dėl bilietų platinimo nežinau, gal tiesiog patogiau jiems viską daryti per vieną sistema
                    Tai, kad ta bilietu sistema ne taip seniai pajunge, nes Rugpjuti su blue1 dar skridau ir bilietai atskirai nuo SAS ejo, galutinai pajunge cia po tu pertvarku SAS'e, kurios buvo daromos norint isvengti bankroto.
                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                    Comment


                      Gal kas galit čia įdėti ir pirmąjį Air Lituanica lėktuvą ?

                      Comment


                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                        Gal kas galit čia įdėti ir pirmąjį Air Lituanica lėktuvą ?
                        Tipo ta praardyta dalimis boeing'a?
                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                        Comment


                          Turiu omeny tą Rossiya Boeing'ą. Nežinau ar jis jau praardytas. Šiaip istorijai įdomu būtu

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Gal kas galit čia įdėti ir pirmąjį Air Lituanica lėktuvą ?
                            Esme, tai kad jis neregistruotas Lietuvoje, tai paskutinis atsisakytas Rossiya boingas 735. Aisku ironiska kazkiek, bet... nezinau ar tiksliai sitas, bet atrodyti panasiai turetu...
                            Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 19:01.
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                              Esme, tai kad jis neregistruotas Lietuvoje, tai paskutinis atsisakytas Rossiya boingas 735. Aisku ironiska kazkiek, bet... nezinau ar tiksliai sitas, bet atrodyti panasiai turetu...
                              Atvaizdas
                              Tai kad registruotas Lietuvoje LY-AYW, ex EI-CDF.

                              Comment


                                O tai kaip čia yra? Air Lituanica jį nuomoja, bet pati neturi vežėjo licenzijos. Lėktuvas registruojamas Lietuvoje. O kieno, kokios įmonės, vardu ?

                                Comment


                                  Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                  O tai kaip čia yra? Air Lituanica jį nuomoja, bet pati neturi vežėjo licenzijos. Lėktuvas registruojamas Lietuvoje. O kieno, kokios įmonės, vardu ?
                                  Orlaivio registracijai vežėjo licencijos berods nereikia.

                                  Comment


                                    /\
                                    Būtent. Lygiai taip pat kaip ir automobilį gali turėti, neturėdamas teisės jo vairuoti.

                                    Comment


                                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                      Turiu omeny tą Rossiya Boeing'ą. Nežinau ar jis jau praardytas. Šiaip istorijai įdomu būtu
                                      Na dar nera ko kelti, nes tas boeing tik Lt registracija turi ir oficialiai nemaciau, as pats info, kad jis butu Air Lituanicos. Beto kiek zn jie tures du Embraerius 170 ir 175- viena is Estonian kita is paciu gamintoju.
                                      Bet tu turbut kalbi apie si:
                                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.06.06, 01:25.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Na šita informacija jau vieša, kad Air Lituanica yra jau anksčiau įregistravusį Boeing 737 (ex. Rossiya), nes gaunant AOC yra būtinas lėktuvas aviakompanijai. O Embraer atvyks už mėnesio, jei Air Lituanica gaus vežėjo licenzija. Matosi, kad yra problemų.

                                        Comment


                                          Idomiai, nes panasiai, kaip sito ir registracija panasi, bei registravino laikas, nepasitikslines nepasakysiu, yra dar vienas b73 iregistruotas. Idomus sprendimas ir keistas manau buvau tikras kad spa nauji zaislai ar kokio slapuko klydau..
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X