Air Baltic vykdydamą aktyvią veiklą Vilniaus Oro Uoste, Lietuvoje buvo registravusi, tris orlaivius, kurie dažniausiai, bazuodavosi VNO. Tai buvo trys Fokker 50 tipo lėktuvai. Dažniausiai buvo naudojami skrydžiams i Taliną, Rygą, Stokholmą, bei kitus artimo nuotolio oro uostus. 2009m. Lapkritį visi buvo grąžinti i Latviją.
Įdomi tema, prisidėsiu ir aš tada truputėli su registruotais orlaiviais LT.
Danų aviakompanija DAT (Danish air transport) dalį savo flotilės yra registravusi Lietuvoje. Taip pat Lietuvoje yra įsteigę savo padalinį DOT LT (Danų oro transportas). Lietuvos padalinio bazė yra Karmėlavoje, tačiau skrydžių iš Lietuvos nevykdo. Taip pat Kauno oro uoste jie buvo laimėje konkursą steigti pilotų ar kitų aviaspecialistų mokymo centrą, kaip šis projektas vyksta nežinau, gal kas iš forumiečių papildyti galėtų. Pati kompanija vykdo regioninius skrydžius Skandinavijoje, taip pat aptarnauja kai kurias kompanijas, gabendama darbuotojus į atokesnius, dažniausiai energetinius objektus šiaurėje, taip pat vykdo užsakomuosius skrydžius ir turi keletą lėktuvų pritaikytų krovinių gabenimui. Taip pat lėktuvus ir nuomoja.
Lietuvoje DAT yra registravę 7 orlaivius:
1. ATR 72 201/202 LY-MCA (nuotraukoje skraidantis už "Antrak Air" Ganoje, šiuo metu be jokio dažymo)
2. ATR 42 500 LY-DAT
3. ATR 42 300/320 LY-ARI
4. ATR 42FF 300 LY-RUM
5. ATR 42FF 300 LY-OOV (cargo)
6. SAAB 340A LY-RUS
7. SAAB 340A LY-RUN
Nuotraukos iš airliners.net, informacija www.dat.dk, wiki...
Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 18:59.
Priežastis: atkurtas nuotraukų rodymas
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Super !! dėkui už pagalbą Šiek tiek ir po truputį papildysių DOT LT temą.
Tai 1990m. gamybos ATR 72-201, nuo 2007m. prisijungęs prie Danų Oro Transporto šeimynos. 2008m. išnuomotas SAS ir turbūt vienintelis lėktuvas skraidęs, kaip SAS su lietuviška registracija. Šiuo metu skraido, kaip Blue 1.
Super !! dėkui už pagalbą Šiek tiek ir po truputį papildysių DOT LT temą.
Tai 1990m. gamybos ATR 72-201, nuo 2007m. prisijungęs prie Danų Oro Transporto šeimynos. 2008m. išnuomotas SAS ir turbūt vienintelis lėktuvas skraidęs, kaip SAS su lietuviška registracija. Šiuo metu skraido, kaip Blue 1.
Bet tai Blue1 irgi jau viskas, kaip ir nebeegzistuoja jau kuri laika, nes patapo SAS dalimi, lektuvai gal dar ir neperdazyti, bet puslapis funkciuonuoja kaip SAS suomiska versija.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Taip jie priklauso SAS grupei, bet autonomija yra išlaikę. Tiesiog elementari dukterinė kompanija, veikianti lygiai taip pat, kaip SAS-Wideroe. O dėl bilietų platinimo nežinau, gal tiesiog patogiau jiems viską daryti per vieną sistema
Taip jie priklauso SAS grupei, bet autonomija yra išlaikę. Tiesiog elementari dukterinė kompanija, veikianti lygiai taip pat, kaip SAS-Wideroe. O dėl bilietų platinimo nežinau, gal tiesiog patogiau jiems viską daryti per vieną sistema
Tai, kad ta bilietu sistema ne taip seniai pajunge, nes Rugpjuti su blue1 dar skridau ir bilietai atskirai nuo SAS ejo, galutinai pajunge cia po tu pertvarku SAS'e, kurios buvo daromos norint isvengti bankroto.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Gal kas galit čia įdėti ir pirmąjį Air Lituanica lėktuvą ?
Esme, tai kad jis neregistruotas Lietuvoje, tai paskutinis atsisakytas Rossiya boingas 735. Aisku ironiska kazkiek, bet... nezinau ar tiksliai sitas, bet atrodyti panasiai turetu...
Esme, tai kad jis neregistruotas Lietuvoje, tai paskutinis atsisakytas Rossiya boingas 735. Aisku ironiska kazkiek, bet... nezinau ar tiksliai sitas, bet atrodyti panasiai turetu... Atvaizdas
Turiu omeny tą Rossiya Boeing'ą. Nežinau ar jis jau praardytas. Šiaip istorijai įdomu būtu
Na dar nera ko kelti, nes tas boeing tik Lt registracija turi ir oficialiai nemaciau, as pats info, kad jis butu Air Lituanicos. Beto kiek zn jie tures du Embraerius 170 ir 175- viena is Estonian kita is paciu gamintoju.
Bet tu turbut kalbi apie si:
Na šita informacija jau vieša, kad Air Lituanica yra jau anksčiau įregistravusį Boeing 737 (ex. Rossiya), nes gaunant AOC yra būtinas lėktuvas aviakompanijai. O Embraer atvyks už mėnesio, jei Air Lituanica gaus vežėjo licenzija. Matosi, kad yra problemų.
Idomiai, nes panasiai, kaip sito ir registracija panasi, bei registravino laikas, nepasitikslines nepasakysiu, yra dar vienas b73 iregistruotas. Idomus sprendimas ir keistas manau buvau tikras kad spa nauji zaislai ar kokio slapuko klydau..
Comment