Na ir paskutinis FlyLAL Boeing 737-35B, pagamintas 1991m. Fly LAL priklause nuo 2007m, kelis metus skraide, kaip FlyLAL Charters Estonia(ES-LBD).
Galiausiai i Lietuva grizo, kaip Small Planet Airlines(LY-AQV), kol 2012m. buvo nudzaytas SCAT air spalvomis ir isvyko i Kazchstana (UP-B3712).
Boeing 737-100;200; patys pirmieji 737 tipo lėktuvai pradėti gaminti 7-ajame dešimtmetyje, lengvai atpažįstami dėl savo Pratt & Whitney variklių(pailgi ir siauri - auksčiau yra keletas nuotraukų, Lietuvos avialinijos naudojo Boeing 737-200), gan nedideli galintis skraidinti iki 140 žmonių su įgula. Dažniausiai galima pamtyti oro šou, galbūt dar kai kuriuose NVS šalyse.
300;400;500; dar kitaip vadinama klasikinė serija, didesniu fiuzeliažu, didesniais kuro bakais, sėdimų vietų iki 150, didesnis skrydžio nuotolis ir naujais ir galingesniais CFM varikliais. Pradėti gaminti 8ajame dešimtemtyje- patys populiariausi lėktuvai Lietuvoje bei visame pasaulyje.
600;700; naujos kartos Boeing produktas, su novatoriška aerodinamika, naujos kartos, mažiau kuro naudojančiais varikliais. Apie 150-180 sėdimų vietų. Vizualiai šie lėktuvai labai primena klasikinę seriją. Lietuvoje Star1 naudojo 737-700 lėktuvą.
800;900, taip pat naujos kartos tik gerokai didesni, sėdimų vietų skaičius net iki 200, lengvai atpažįstami dėl savo dydžio ir dviejų avarinių išėjimų virš sparno. Be išimties, visi turi winglets, modifikacijas sparno gale, pagerinančias aerodinamiką. 737-800 Lietuvoje galima pamatyti kiekvieną dieną, nes be išimties 800 naudoja RYANAIR.
2017m pasirodys Boeing 737 MAX- greičiausiai pirmieji į Lietuvą su juo atskris Norwegian air shutle, nes jie yra užsisakę apie 100 šio tipo lėktuvų.
O modifikacijos, šiek tiek įdomesnės paprastam vartotojui, tai C- combi, kuomet civilinį, galima konvertuoti į cargo( krovininį)
ER, ERX ir visa kita tai dažniausiai techninės fiuzeliažo, variklių ar aerodinaminės modifikacijos, kaip WG.
Trečiasis FlyLAL Boeing 737-522, pagamintas 1993m kaip ir pirmi du atvyko iš Kanados. Lietuvą pasiekė 2008m, bet ilgai neužsibuvo ir 2009m iš pradžių buvo išnuomuotas SkyEurope Airlines, o vėliau Tajik Air.
LY-AWF
Paskutinis FlyLAL Boeing 737-522, pagamintas 1993m Lietuva taip pat pasieke is Kanados 2008 metu Birzeli. Lygiai taip pat, kaip ir LY-AWF pradzioje isnuomuotas SkyEurope Airlines poto iskeliavo i Tadzikistana ir siuo metu skraido, kaip Tajik Air.
LY-AWG
LY-WAP Lietuvos aviacijos flagmanas, 2005m pradžioje Lietuvos Avialinijos įsigijo Boeing 747-400.
Pagamintas 1997m, lėktuvas taip ir nepasiekė Lietuvos, jis nusileido Rygos oro uoste. Kompanijos tikslas buvo pritraukti keleivius iš visų Baltijos valstyvių, savaitiniams skrydžiams į New York'ą, CHicagą ir Tokiją. Deja vos po 9mėn, lėktuvas buvo parduotas, vien dėl to kad jo užpildymas skrydžiu metu siekė vos 40%.
LY-WAP Lietuvos aviacijos flagmanas, 2005m pradžioje Lietuvos Avialinijos įsigijo Boeing 747-400.
Pagamintas 1997m, lėktuvas taip ir nepasiekė Lietuvos, jis nusileido Rygos oro uoste. Kompanijos tikslas buvo pritraukti keleivius iš visų Baltijos valstyvių, savaitiniams skrydžiams į New York'ą, CHicagą ir Tokiją. Deja vos po 9mėn, lėktuvas buvo parduotas, vien dėl to kad jo užpildymas skrydžiu metu siekė vos 40%.
Paskutinis FlyLAL Boeing 737-522, pagamintas 1993m Lietuva taip pat pasieke is Kanados 2008 metu Birzeli. Lygiai taip pat, kaip ir LY-AWF pradzioje isnuomuotas SkyEurope Airlines poto iskeliavo i Tadzikistana ir siuo metu skraido, kaip Tajik Air.
LY-AWG
Turiu tokį klausimą. Kiek žinau Boeing 737 lėktuvai nenaudojama skrydžiams tarp Šiaurės Amerikos ir Europos, dėl kuro priezaščių, paprasčiausia neužtektų, man rodos. Bet kaip jie yra atgabenami iki Europos? Kodėl niekas nenaudoja jų skrydžiams tarp Europos ir Šiaurės Amerikos?
Turiu tokį klausimą. Kiek žinau Boeing 737 lėktuvai nenaudojama skrydžiams tarp Šiaurės Amerikos ir Europos, dėl kuro priezaščių, paprasčiausia neužtektų, man rodos. Bet kaip jie yra atgabenami iki Europos? Kodėl niekas nenaudoja jų skrydžiams tarp Europos ir Šiaurės Amerikos?
Skrenda tušti. Jeigu reikia - daro tarpinį sustojimą Airijoje arba Islandijoje. Komerciniuose reisuose tokie variantai neveikia.
Turiu tokį klausimą. Kiek žinau Boeing 737 lėktuvai nenaudojama skrydžiams tarp Šiaurės Amerikos ir Europos, dėl kuro priezaščių, paprasčiausia neužtektų, man rodos. Bet kaip jie yra atgabenami iki Europos? Kodėl niekas nenaudoja jų skrydžiams tarp Europos ir Šiaurės Amerikos?
Maži lėktuvai nenaudojami transatlantiniuose skrydžiuose dėl ekonominių priežasčių, pigiau, patogiau ir greičiau yra keliauti su didesniais lėktuvais.
Kaip vytauc minėjo, dažnai yra daromas sustojimas. Kitas galimas variantas išplėsti kuro bakai, pvz:
/\
Yra ir išimčių. Tarkim British Airways skraido iš London City į JFK Niujorke su Airbus A318. Lėktuvas all business konfigūracijos su 32 vietomis keleiviams. Žinoma tai toks absoliučiai nišinis produktas. Normaliomis sąlygomis veikia elementari masto ekonomija, kuo daugiau keleivių, tuo mažesnė vienos vietos savikaina. Analogiškai ir B747-ti neskraido vidiniuose valandos-dviejų valandų maršrutuose, nes tai neracionalu, nors ir čia yra išimčių, specialiai modifikuoti 747-ti atlieka tokius skrydžius Japonijoje, bet čia jau rinkos specifika, t.y. ekstremumas kitoje pusėje .
Comment