Na ir paskutinis šiai dienai Aviavilsa orlaivis, tai ATR-42-300(F). Tai 1987m. gamybos lėktuvas, anksčiau skraidęs, kaip DOT.LT. Kaip Miestai minėjo anksčiau, pastaruoju metu juo yra operuojama dažniau nei Antonov tipo lėktuvais.
Dar viena Lietuvos oro bendrovė užsiimanti orlaivių nuoma ir turbūt turinti didžiausią Airbus lėktuvų parką- Avion Express. Benrovė įkurta 2005m. ir veiklą pradėjo vykdyti su SAAB 340 tipo lėktuvais, bet kompanija plėtėsi labai sėkmingai ir šiuo metu jos parką sudaro: 7- A320 ir 2- A319 tipo lėktuvai.
Pradžioje Saab-Fairchild SF-340A, šiuo metu jau nebeskraidantis, kaip Avion Express.
Nuo 2013m. Kovo, Avion Express atsisveikino su paskutiniu SAAB 340. Nuo tada bendrovė operuoja tik Airbus tipo orlaiviais. Pabaigai trečiasis Saab-Fairchild SF-340A(F).
Antrasis Avion Express Airbus A320-231, buvo pagamintas 1993m. Kaip ir pirmasis A320, flotilę papildė 2012m.
Kurį laiką skraidė, kaip WOW air (Islandijos pigių sanaudų bendrovė, vykdžiusi skrydžius ir iš Kauno į Islandijos Kefalviko miestą). Šiuo metu skraido kaip Small planet airlines su nauja registrcija(LY-SPC).
2002m. pagamintas Airbus A319-112. Anksčiau skraidęs, kaip China Eastern Airlines, 2013m. Kovą prisijungė prie Avion Express flotilės. Turbūt pirmasis a319 registruotas Lietuvoje.
Beje, toks įdomus tekstas - Vidutinių nuotolių skrydžiams skirtas „Falcon 2000S“ turėtų tapti vienu brangiausių šiuo metu Lietuvoje registruotų lėktuvų.
tai tipo airbusai ir boeingai pigesni, ar čia eilinį kartą žurnaliūgos pievų prirašė?
tai tipo airbusai ir boeingai pigesni, ar čia eilinį kartą žurnaliūgos pievų prirašė?
Ir taip ir ne. Airbus'ai ir Boeing'ai tokių metų ir komplektacijos kainuotų pasaką. Dauguma Lietuvoje esančių orlaivių pagaminti iki 2000m. pvz Airbus 1991m. galima nusipirkti už kokius 23mln. litų. Tiesa dauguma oro kompanijų nomuojasi lėktuvus, bet nėra jųs įsigijusios.
Comment