Naujasis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus pasirengęs pranokti savo pirmtakus ir uosto rezultatus gerinti dar didesniu tempu. Antrąją savo darbo dieną jis jau rengė susitikimus su uosto kompanijų vadovais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uostas
Collapse
X
-
Malkų įlankoje – didžiausių parametrų laivas
http://www.portofklaipeda.lt/news/13...rametru-laivas
2013 metais investicijoms numatomą sumą – 328,0 mln. Lt be PVM – planuojama investuoti:
- krantinių statyba ir rekonstrukcija – 84,2 mln. Lt,
- gilinimas – 81,5 mln. Lt,
- geležinkelių statyba ir remontas – 23,0 mln. Lt,
- suskystintųjų gamtinių dujų terminalo infrastruktūrą įrengimas ir akvatorijos gilinimas – 82,8 mln. Lt,
- kiti infrastruktūros plėtros projektai – 39,0 mln. Lt,
- kiti projektai – 17,5 mln. Lt.
2013 m. Uosto direkcija planuoja gauti 166,8 mln. Lt pajamų, 93,9 mln. Lt. ES paramos bei pasiskolinti 146Paskutinis taisė Eimantas; 2013.02.15, 23:41.
Comment
-
2013 m. vasario 15 dieną LKAB „Klaipėdos Smeltė“ pasirašė sutartį su UAB „Lemminkainen“ ir AB „YIT Kausta“ dėl kuriamo konteinerių paskirstymo uosto (HUB-o) konteinerių sandėliavimo aikštelių ir naujų remonto dirbtuvių statybų, 970 refrižeratorinių konteinerių pajungimų įrengimo, naujų transformatorinių pastočių ir vidaus elektros tinklų įrengimo. Šį projektą, finansuojamą EBRD ir SEB bankų, planuojama įgyvendinti iki 2014 m. rugpjūčio mėn. Projekto vertė 116 mln. Lt.
Comment
-
Jiems verkiant reikia, pagaliau užbaigti rekonstruoti tą likusį krantinių ruožą (Nr. 90-100). Nes dėl neužbaigtų krantinių jie negali atsigabenti STS kranų, o šiems kranams reikia labai tvirto pagrindo, nes vieno jų svoris siekia 1000 t. Smeltė dėl kranų užlaikymo Suomijoje jau dabar patiria nuostolių. Be to, neaišku kaip seksis su šia rekonstrukcija, kadangi konkursą laimėjo garsioji Vėtrūna. Kuri, jei neklystų, jau netoli bankroto slenksčio.
Comment
-
-
Malkų įlankoje – neišnaudotos galimybės
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-479665/psl-1
Naujos krantinės - nauda KLASCO partneriams
AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (KLASCO) pradeda eksploatuoti dvi rekonstruotas krantines Nr. 8 ir Nr. 9, kurios šiuo metu yra giliausios Klaipėdos uoste.
Prie šių krantinių laivai gali būti pakrauti ir saugiai išplaukti nugrimzdę į vandenį iki 13,4 metro.
Iki šiol Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitono pasirašytu įsakymu maksimali leistina laivų grimzlė uoste buvo 13 metrų. Tiek pakrauti laivus galima prie KLASCO naudojamų krantinių Nr. 4, Nr. 5 ir Nr. 6.Paskutinis taisė Eimantas; 2013.02.27, 02:27.
Comment
-
Straipsnis apie "Malkų įlankos terminalą".
Ar Klaipėdos uoste ne per daug grūdų terminalų ?
http://www.ve.lt/naujienos/jura/ar-k...inalu--922991/
Comment
-
Jūrinio paveldo programa dar tik rengiama
Pasirodo, rimto saugotinų vertybių uoste sąrašo Klaipėdos paveldosaugininkai neturi. Žinoma, atskiri objektai, pavyzdžiui, P. Lindenau laivų statykla AB "Klaipėdos laivų remontas" nuomojamoje teritorijoje, kai kurie laivai, yra įtraukti į Lietuvos kultūros vertybių registrą.
Comment
-
Olandai gilina akvatoriją prie Kiaulės Nugaros
http://www.ve.lt/naujienos/jura/olan...ugaros-931915/
Nemažai nuotraukų.
Comment
-
Klaipėdos uoste – tanklaivis gigantas
http://www.ve.lt/naujienos/jura/klai...gantas-936099/
"Klaipėdos nafta" žada nebesmardinti miesto
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...miesto-935336/
Comment
-
-
Pirmosios lauktuvės nuo suomių įmonės "Konecranes" 2 RTG kranai
2013 m. balandžio 4 d. Suomijos kranų gamintoja „Konecranes“ laivu atgabena į Laivų krovos akcinę bendrovę (LKAB) „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminalą pirmuosius du moderniausius rytiniame Baltijos regione „Rubber-Tyred Gantry“ (RTG) tipo kranus.
LKAB „Klaipėdos Smeltė“, vykdydama užsibrėžtą regioninio konteinerių paskirstymo centro įkūrimo planą, 2011 m. rugsėjo 2 d. užsakė kompanijoje „Konecranes“ modernius 3 „Ship-to-Shore“ (STS) tipo kranus, skirtus pakrauti ir iškrauti konteinerius į/iš laivų bei 7 „Rubber-Tyred Gantry“ (RTG) tipo kranus, kuriais konteineriai bus perkraunami terminalo aikštelėse ir ant/nuo krovininių automobilių. Pirmieji du atgabenti į „Klaipėdos Smeltės“ konteinerių terminalą RTG tipo kranai neturi analogų nė viename rytinės Baltijos pakrantės konteinerių terminale. Šie 27 metrų aukščio gigantai galės krauti jūrinius konteinerius į 6 konteinerių aukščio ir 6 konteinerių pločio rietuves. Kranuose sumontuota moderniausia elektroninė įranga ir pažangiausi ergonominiai sprendimai, padėsiantys krano operatoriams darbo metu jaustis itin patogiai.
Comment
-
O čia ne direkcijos piaras:
Į Klaipėdą galingi kranai atplukdyti, o krantinė dar nepastatyta
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2PcFoMvn6
Nuotraukos:
http://www.ve.lt/galerija/konteineri...-nauji-kranai/Paskutinis taisė Eimantas; 2013.04.05, 21:59.
Comment
-
Pakrikštytas Klaipėdos uosto direkcijos hidrografinis laivas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...-laivas-474415
Comment
-
Klaipėdos uosto laivybos kanalas buvo gilinamas neįprastai tyliai
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2Pz5eH4dv
Baigiamas gilinti laivybos kanalas
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...analas-949759/
Comment
-
Vilniaus prašoma neliesti Uosto direkcijos pinigų
http://www.ve.lt/naujienos/jura/viln...pinigu-950709/
Terminalas "lipa" už tvoros
Bendrovės Klaipėdos konteinerių terminalo ro-ro ir generalinių krovinių terminale didėjant krovinių srautui darosi ankšta, tad norima jam panaudoti ir rezervinę zoną. Statybos darbai joje, pareikalausiantys milijonų litų investicijų, prasidės, ko gero, tik kitais metais. Kol kas dar tik rengiamas 14 ha teritorijos detalusis planas.
UAB Klaipėdos konteinerių terminalo (KKT) iniciatyva rengiamas 14,3 tūkst. kv. m ploto žemės sklypo Minijos g. 180, esančio uosto teritorijoje, detalusis planas.
Tarp 12 uostų Klaipėda ketvirta
http://www.ve.lt/naujienos/jura/tarp...tvirta-950710/
Comment
-
Pagilintas Klaipėdos uostas lauks didžiausių laivų
http://www.lrytas.lt/verslas/energet...usiu-laivu.htm
Comment
Comment