Bet šitam keleivių ir krovinių terminale keleiviai sudarys niekingai mažą dalį veiklos...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uostas
Collapse
X
-
Parašė swyturys Rodyti pranešimąKaip tai apie skirtingus, negi pas mus stato du krovinių terminalus? Jei aš apsirinku, tada gal nukreiptumėt į šio terminalo temą?
Comment
-
Krovos kompanijos skelbia SOS
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) siūlymą nepritarti rengiamai Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymo pataisai Uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas prilygino pareiškimui išstoti iš Europos Sąjungos (ES).
Uosto tarybos posėdyje LJKKA iniciatyva aptartas Klaipėdos jūrų uosto įstatymo 24 str. 2 dalies pakeitimo projekto klausimas. Dalykas tas, kad pernai rugsėjį Europos Komisija (EK) pranešė, kad pradėta pažeidimo svarstymo procedūra, nes Lietuva riboja kitų šalių įmonių įsisteigimo šalyje, t. y. Klaipėdos uoste, teisę.
Minėto straipsnio 2 dalis reglamentuoja žemės nuomos tvarką uoste ir numato, kad jeigu ūkio subjektas tvarkingai vykdo krovą, moka žemės nuomos mokestį, jam automatiškai pratęsiama žemės nuomos sutartis
ir
jis turi pirmumo teisę. ES dokumentuose, t. y. sutarties dėl ES veikimo pagrinduose, numatyta, kad turi atsirasti konkurencija, negali būti taikomas automatinis principas, turi būti sudaryta galimybė ateiti į rinką kitiems. Tai yra pasibaigus žemės nuomos sutarčiai turi būti skelbiamas konkursas dėl tolesnės nuomos. Todėl Susisiekimo ministerija dabar rengia minėto įstatymo minėtos dalies pakeitimo projektą, kuriame numatoma atsisakyti pirmumo teisės.
Bendra Klaipėdos uosto ir Būtingės terminalo krova didesnė už Talino uosto
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...-uosto-707082/
Comment
-
Eugenijus Gentvilas: nereikia priešinti uosto ir valstybės
Į valstybės biudžetą pervedant 50 proc. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto pelno, sumažėtų jo skolinimosi galimybės ir limitas, dėl to nebūtų realizuota uosto investicijų programa, teigia jo generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
"Aš nenoriu (kad būtų palikta 50 proc. pelno uostui - ELTA), tiesiog reikia. Problema yra ne tie 34 mln. (50 proc. uosto pelno - ELTA), kuriuos iš mūsų paimtų į valstybės biudžetą. Sumažinus mūsų lėšas, sumažėja mūsų skolinimosi galimybės arba skolinimosi limitas (...), uosto direkcija skolinosi, skolinsis, tačiau investicijų programa ir investicijų poreikis yra toks didelis, kad ateina tam tikras limitas, už kurio nebegali skolintis, todėl paėmus pelno dalį iš mūsų valstybės reikmėms, sumažėja mūsų skolinimosi galimybės", - ketvirtadienį po Transporto ir tranzito komisijos posėdžio žurnalistams sakė jis.
E. Gentvilo teigimu, 50 proc. Klaipėdos jūrų uosto uždirbamo pelno atiduodant į valstybės biudžetą, bus galima pasiskolinti tik 182 mln. litų, priešingu atveju - 330 mln. litų.
Kažkokie bukapročiai sugalvoja ir priima kažkokius įstatymus, o paskui turi būti švaistomas laikas ir įrodinėjama, kad nesi kupranugaris.
Comment
-
-
Finansinė Klaipėdos uosto situacija nedžiugina
Kiek Uosto direkcija galės pernai uždirbto pelno panaudoti investicijoms, priklausys nuo Vyriausybės sprendimo. Neseniai vykusiame Transporto ir tranzito komisijos, kuriai vadovauja premjeras Andrius Kubilius, posėdyje daug kalbėta apie uosto plėtros perspektyvas ir Uosto direkcijos investicijų planus. Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, premjeras mato, jog būtų rizikinga paimti dalį pelno - 34 mln. Lt, nes pačiai valstybei labiau apsimokėtų jį palikti Uosto direkcijos dispozicijoje, idant ji galėtų investuoti, nes naujos investicijos generuoja naujus mokesčius ir pačiai valstybei.
Pelno paėmimo klausimą po to, kai jis bus aptartas įvairiose ministerijose, minėta komisija dar kartą svarstys gegužę. Klaipėdos uosto vadovas sako, jog yra tam tikra tikimybė, kad pelno dalis nebus paimama valstybės reikmėms, o palikta uosto investiciniams projektams vykdyti.
"34 mln. Lt atidavimas iš esmės nėra mus žudantis dalykas, bet tokiu atveju galėtume pasiskolinti
tik 180 mln.
Lt, tačiau mums reikia daugiau norint įgyvendinti numatytus projektus. Jeigu nepaimtų dalies mūsų pelno, skolinimosi limitas išaugtų iki 332 mln. Lt", - sakė E. Gentvilas.
Apie krovą šiek tiek
Kelių mokestis gali turėti įtakos konteinerių krovai
http://www.ve.lt/naujienos/jura/keli...krovai-718381/Paskutinis taisė Eimantas; 2012.04.10, 13:42.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl taip smarkai išaugo naftos krova Būtingėje?
Comment
-
2012 m. balandžio 6 d. (penktadienį) 11.00 val. įmonės posėdžių salėje (9 aukšte) įvyko spaudos konferencija.
http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...os_uoste/14196
Audio.
Comment
-
http://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizdas...edos_molas.jpg
Sveiki, gal kas gali pagelbėti ir žinote koks bokštas (tas raudonas) yra Klaipėdos šiauriniame mole, kam jis skirtas?
Comment
-
Permainos bendrovėje „Krovinių terminalas“
Bendrovė „Krovinių terminalas“ prisitaiko prie besikeičiančios rinkos ir planuoja statyti naujus įrengimus kuro pervežimui ir perdirbimui.
Bendrovės „Krovinių terminalas“ atstovai Teritorijų planavimo komitete pristatė detaliojo plano koncepciją, kurioie numatytas naujos kuro perpylimo-įpylimo stoties įrengimas. Naujos stoties aukštingumas sieks 29 metrus.
„Prieš 10 metų pastatyti įrengimai buvo pritaikyti kroviniams iš Rusijos, dabar atsiranda rinka
kitoje pusėje, dėl to mums papildomai reikalinga nauja estakada“, – teigė bendrovės vadovas Eduardas Plauška.
„Krovinių terminalo“ direktorius atskleidė, kad bendrovėje planuojama perdirbti 92 benziną, gaminti 95-ą ir tiekti Lietuvos rinkai
Jūrų krova Lietuvoje įgauna pagreitį
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1ry0voN4I
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąPasirode gan idomu, tad pamaniau nufilmuosiu
Youtube video
Comment
-
Parašė Aagne Rodyti pranešimąhttp://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizdas...edos_molas.jpg
Sveiki, gal kas gali pagelbėti ir žinote koks bokštas (tas raudonas) yra Klaipėdos šiauriniame mole, kam jis skirtas?
Comment
-
Klaipėdos jūrų uostą trejus metus siūloma atleisti nuo dividendų
http://www.gelsistemos.lt/klaipedos-...nuo-dividendu/
Comment
Comment