visgi valstybe turto graza susirinkt turi? Turi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uostas
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai valstybei svarbiau didesnės įplaukos ir darbo vietos (taip pat įplaukos) ar kažkokia vadovėlinė turto grąža? Grįžta pinigai, moka mokesčius krovos kompanijos, geležinkeliai ir daugybė susijusių įmonių.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Pagal ta pacia vadoveline graza, tai reiketu gal visas valstybes imones paverst labdaros organizacijom? PVZ Klaipedos Nafta ta pati gali daryt, gi kiek gelezinkeliu transportui suteikia apyvartos, kiek zmoniem sumoka algu... Kuom uosto direkcijos atvejis skirias nuo tos pacios KNF? Visos imones duoda netiesiogine nauda.
O tai, kad skolinsis... Nematau cia jokios problemos ar netekimu.
Comment
-
"Socialiniai projektai" yra Gentvilo sugalvotas terminas, laužosi laužosi, o paskui patrupina (kaip paminklo atveju), žiūrėkit kokie mes geri. Pagrindinis "socialinis" projektas yra mažųjų pramoginių laivų uostelis prie Kairių poligono, pietiniame pakraštyje. Jį pasižadėjo pastatyti jau prieš penkerius metus, ir ne iš gerumo, o kaip kompensaciją už miesto perleidžiamą teritoriją su nebaigtu statyti analogišku uosteliu uosto direkcijai. Šioje teritorijoje planavo įrengti užteršto grunto (iš dokų duobių) saugojimo aikštelę.
Comment
-
Klaipėdos uostui plėstis pritrūks žemės?
Uosto rezervinės teritorijos toliau tirpsta – plėtrai dar 1993 metais skirtas 100 hektarų plotas sumažėjo per pusę.
Comment
-
Stabdoma mažųjų pramoginių laivų prieplaukos statyba
Klaipėdos uosto direkcija stabdo mažųjų pramoginių laivų prieplaukos statybą. Pastatyti prieplauką įsipareigota mainais už kitą iš miesto perimtą teritoriją.
Tačiau persigalvoti, anot uosto vadovo, privertė politikų sprendimas, pagal kurį valstybinės įmonės pusę pelno turi grąžinti į valstybės biudžetą, praneša LTV "Panorama".
Comment
-
2012-01-16, 12:45
Klaipėdos uostas perduoda nebereikalingas patalpas
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...atalpas-402182
Comment
-
KLASCO stengsis išlaikyti turimą krovinių srautą
Pernai AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) perkrovė 13,4 mln. tonų krovinių ir pasiekė visų laikų rekordą. Pastarieji dveji metai bendrovei buvo itin sėkmingi: 2010-aisiais krovos augimas per metus sudarė per 2 mln. tonų, o pernai - per 3 mln. t.
Pernai, palyginti su užpernai, bendrovė krovė 34 proc. daugiau trąšų (60 proc. buvo tranzitiniai kroviniai), jų perkrauta 3,5 mln. Trąšoms krauti skirta 5 krantinė išnaudojama apie 90 proc. Ro-ro krovinių pernai Jūrų perkėlos terminale pietinėje uosto dalyje krauta 24 proc., generalinių (bendrųjų) krovinių - 40 proc. daugiau.
Vitės kvartale numatoma terminalo statyba. Šiemet pavasarį šiaurinėje uosto dalyje planuojama pradėti birių krovinių terminalo statybą, kurį planuojama pastatyti per dvejus metus ir 2013-aisiais pradėti eksploatuoti. Jau baigiamas projektuoti apie 90 tūkst. t talpos birių trąšų sandėlis.Kitas projektas - baigti įrengti 144 krantinės, esančios pietinėje uosto dalyje, suprastruktūrą, į kurią bus investuota apie 10 mln. Lt. Kadangi ši krantinė pastatyta nuo nulio, joje reikia įrengti inžinerinius, vandenvalos, elektros tinklus, valymo įrengimus, be to, 4 ha teritoriją reikia uždengti specialiomis plokštėmis.
Šia krantine planuojama pradėti naudotis jau šiemet, o galutinai baigti kitąmet. Kranai jau stovi, Uosto direkcijos užsakymu tiesiamas geležinkelis, jo darbus planuojama baigti šiemet vasarą. Kokie terminalai joje atsiras, KLASCO vadovybė dar neskelbia. Pasak A. Paužos, krovinių srautas jau yra, galbūt dalis jų bus perkelta iš šiaurinės uosto dalies, o šiuo metu vyksta derybos dėl dviejų naujų krovinių. Anot vadovo, metų vidury jau bus pasiruošta šiam darbui.Neseniai Maskvoje vykusioje konferencijoje viešai pasakyta, kad 2015 metais Rusija nesugebės išvežti apie 260 mln. t savo krovinių dėl blogos infrastruktūros. Pasak V. Kauno, tai, kad Rusijoje statomi uostai - vienas dalykas, o kitas - šalies infrastruktūra dar yra apgailėtino lygio. KLASCO komercijos direktorius tikina, kad Baltijos valstybių infrastruktūra yra kur kas geresnio lygio.
AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos vadovas juokauja, kad Lietuvos uostui padeda ir kitos valstybės, kurios neduoda leidimų įvažiuoti. Anot jo, krovos augimas Klaipėdos uoste buvo pasiektas kitų valstybių sąskaita. Pavyzdžiui, pernai per Lietuvą buvo išgabenta apie 10 mln. t Baltarusijos krovinių. Viena tona duoda 75 Lt pajamų visiems proceso dalyviams, vadinasi, Lietuva uždirbo 750 mln Lt.
Comment
-
Klaipėdos ir kitų Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų krovos apžvalga 2011 m. sausio–gruodžio mėn.
http://www.portofklaipeda.lt/lt.php/...zio_men_/14034
Comment
-
Klaipėdos uoste - laivas rekordininkas
http://www.ve.lt/naujienos/jura/klai...ninkas-676294/
Šaltinis: http://www.mobypicture.com/user/itaj...s/view/7260108
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąĮdomu, kiek laiko jis stovės?
Comment
Comment